Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Ako neko zna ... => Temu započeo: Dragomir_60 26, 10, 2009, 11:15:42 pre podne
-
Narode ja se izvinjavam ali kako ne znam da otvorim novu temu ,ubacujem se ovde sa jednom molbom.Naime ,kako smo u potrazi za pentom drugar se setio da ima ruski motor VETROK koji je mator ali skoro nov ,kaže da ima 125 kubika i da mu je stanje odlično(čovek je automehaničar) OSIM jedne sitnice , a to je nekakav čelični semering koji je zamenjen sa neodgovarajućim pa to uvuče vodu pa motor trokira(zadnji put paljen pre jedno 20 godina) pa vas molim da ako iko zna nekakvo rešenje pomogne.Unapred zahvalan Dragomir Srećković
-
dobrodosao Dragomire, prebacio sam poruku u posebnu temu... inace tema se zapocinje tako sto kliknes na NOVA TEMA...
valjda ce se neko naci ko ce znati da resi problem :)
-
Dragomire, za precizan odgovor ipak moras preciznije postaviti opis kvara.
Gde se nalazi taj semering?
Veoma je vazno znati polozaj i eventualno dimenzije semeringa (najbolje bi bilo da slikas i postavis slike tog dela motora) a onda ce se vec naci neko ko je imao prilike da to vidi ili sredjuje pa ces i dobiti precizniji odgovor.
Pozzzzzzz :drinks:
-
Veterok 8 ima tacno 173 kubika a veterok 12 ima 249 kubika!
Ja kad sam kupio nov vetrok 12 dobio sam sa njim brdo dihtunga ,semeringa, ,impeler...ali nigde nema celicnog semeringa u tom rezervnom kompletu!!
Najbolje se raspitaj kod TTM-a za taj deo 0112781910 ili 0112781862 , a takodje mozes i u servisu u Zemunu koji radi veterok 0642130449
-
Hvala narode, ja sam mislio da su ti motori ko zna otkada i da nema pomoći kad ono ima i servisa , nisam zvao ali siguran sam da će se naći deo .Javiću šta se događa.Inače tim motorom mislimo da pokrenemo limeni čamac koji ćemo napraviti ,dužina oko 6 m ,još tražimo nacrte i nekoga u valjevu da nam iseče po vašem savetu hladnim sečenjem.Idemo polako cela zima je pred nama .Još jednom hvala i pozdrav
-
Ima delova za veterok vise nego npr. za johnsona. Ako ne nadjes deo javi se pa cemo naci...ne brini!
-
Nece biti semering nego dihtung glave , to hoce da im rikne , ako mu jos i ne radi hladjenje ( crkao impeler ) to je sto posto , imao sam taj slucaj par puta.
-
Dobro je polako se utvrđuje problem :good:danas ću da odem kod drugara da se bolje upoznam sa motorom.Majstora sam zvao ali izgleda da riba negde dobro radi pa je čovek isključio telefon .Hvala na podršci i savetima
-
Evo jos jedan broj od drugog majstora pitaj njega..063533042
-
Hvala, dobro je imati više izbora .Juče sam razgovarao sa prvim majstorom , čovek je bio na putu i dogovorili smo se da donesem motor,kaže da je serevis oko 20 evra i plus delovi koji u principu nisu skupi ,reče da je najskuplji dihtung glave motora oko 1000 dinara .Motor je ionako stajao i verovatno ćemo doći do pristojnog motora za malu cenu popravke .Mi nemamo za sada ( zahtevi će rasti ja se polako primam ) neke velike zahteve ,treba nam da se vozamo po Savi kada pecamo,a imamo trenutno hrastov čamac od 5,5 m i planiramo da ove zime napravimo metalni od 6m(5,9 m) i tu će mi trebati pomoć oko nacrta ,daće neko neki crtež :friends:.Ovde na forumu sam video da motor troši oko 3,5 l na sat i da je dovoljno snažan ,još samo da se pouzdano pali i za početak to bi bilo super .
-
Posto zahtevi rastu sledeci pravi izbor bi ti mogao biti legendarni ruski vanbrodski motor NEPTUN 23!!!
-
Hvala, dobro je imati više izbora .Juče sam razgovarao sa prvim majstorom , čovek je bio na putu i dogovorili smo se da donesem motor,kaže da je serevis oko 20 evra i plus delovi koji u principu nisu skupi ,reče da je najskuplji dihtung glave motora oko 1000 dinara .Motor je ionako stajao i verovatno ćemo doći do pristojnog motora za malu cenu popravke .Mi nemamo za sada ( zahtevi će rasti ja se polako primam ) neke velike zahteve ,treba nam da se vozamo po Savi kada pecamo,a imamo trenutno hrastov čamac od 5,5 m i planiramo da ove zime napravimo metalni od 6m(5,9 m) i tu će mi trebati pomoć oko nacrta ,daće neko neki crtež :friends:.Ovde na forumu sam video da motor troši oko 3,5 l na sat i da je dovoljno snažan ,još samo da se pouzdano pali i za početak to bi bilo super .
I sta bi sa veterokom da li je sredjen??
-
Majstor putuje po inostranstvu tako da nisam jos odneo motor .Stanje motora koji je razmontiran :jedan klip je trokirao (vidi se malo potamneo), hilzne su super i klipovi , karike treba menjati zbog stajanja i sve dihtunge , kanap za paljenje i elisu koja je varena , verovatno i impeler odnosno sve to što ide u cizmu ,ruke su dvadesetak evra i ovo ne znam koliko će koštati .Ma ja sam jedva cekao da ga popravim ali nikako da uskladim odlazak za Beograd sa majstorom , cim ga popravi , a ja se nadam da hoce ima da ga probam pa makar bio led na Savi .
-
Narode situacija sa veterokom je sledeća:majstor Milan Stupar juče pogledao motor i konstatovao da mehaničko sređivanje mašine komlet ( zamena karika ,dihtunga, vodena pumpa , malo stubline da se šmirglaju ne treba neka posebna obragda , delovi oko čizme ) 150 evra .Međutim kako sam mu ja rekao da je trokirao jedan klip čovek je pomenuo da to može biti problem sa elektronikom i bobinama i da ne može da garantuje sem ako se ne kupi novo paljenje i bobine to je 120 evra , e sad može da se desi da je samo jedna bobina i to bi on mogao da sredi ali nemoguće je znati dok se motor mehanički ne sredi pa da se proba. Ranije paljenja su bila tiristorska ( ja bi to mogao da pogledam ako bi skinuo tu ploču - nisam ni probao i da sredim te tiristore , diode iako nemam šemu ) .Pitanje je sledeće :isplati li se uložiti max.250 evra i pretpostavljam dobiti solidan motor koji bi sa malim farbanjem bio kao nov ili za te pare kupiti Tomos 4 -može li za te pare da se dobije dobar motorčić , duplo slabiju .Možda nam se posreći da nije paljenje ,naime motor na početku radi samo sa jednim klipom pa prorade oba , pa opet trokira ( ja nisam vozio , tako su mi preneli drugari ) ili da je otišla samo jedna bobina .Ja sam iskreno (očigledno neiskusno ) verovao da poravka neće preći 100 evrića (ruke oko 20 i još delovi ), pa sam bio malo zatešen cifrom od 150 pa do 250 evra .
-
Po mojim saznanjima, za te pare mozas kupiti dva polovna Veteroka i to oba ispravna. Raspitaj se malo.
-
bilo je na sajtu par poznavalaca ruskih motora pa bi mozda mogli da pomognu.
-
Narode situacija sa veterokom je sledeća:majstor Milan Stupar juče pogledao motor i konstatovao da mehaničko sređivanje mašine komlet ( zamena karika ,dihtunga, vodena pumpa , malo stubline da se šmirglaju ne treba neka posebna obragda , delovi oko čizme ) 150 evra .Međutim kako sam mu ja rekao da je trokirao jedan klip čovek je pomenuo da to može biti problem sa elektronikom i bobinama i da ne može da garantuje sem ako se ne kupi novo paljenje i bobine to je 120 evra , e sad može da se desi da je samo jedna bobina i to bi on mogao da sredi ali nemoguće je znati dok se motor mehanički ne sredi pa da se proba. Ranije paljenja su bila tiristorska ( ja bi to mogao da pogledam ako bi skinuo tu ploču - nisam ni probao i da sredim te tiristore , diode iako nemam šemu ) .Pitanje je sledeće :isplati li se uložiti max.250 evra i pretpostavljam dobiti solidan motor koji bi sa malim farbanjem bio kao nov ili za te pare kupiti Tomos 4 -može li za te pare da se dobije dobar motorčić , duplo slabiju .Možda nam se posreći da nije paljenje ,naime motor na početku radi samo sa jednim klipom pa prorade oba , pa opet trokira ( ja nisam vozio , tako su mi preneli drugari ) ili da je otišla samo jedna bobina .Ja sam iskreno (očigledno neiskusno ) verovao da poravka neće preći 100 evrića (ruke oko 20 i još delovi ), pa sam bio malo zatešen cifrom od 150 pa do 250 evra .
sorry ali to ti se nimalo neisplati u ruski motor investirati tolike pare. ruski motori nikad nisu valjali niti ce ikad. ko ih voli cenim ali ni rusi sami ih nevole.
-
Ne isplati se toliko ulaganje ...kupi neki ispravan za te para i vozi....
Parigrozu su skoro nasao veterok 8 sa papirima za 230e pa pitaj ga kako je zadovoljan...
Momentalno ja nemam veteroka u ponudi ali imam 2 neptuna 23-sto ti je bolja kombinacija!
-
joj nemojte opet da se svadjate oko rusa....
-
Ko se svadja?
-
Svadja zabranjena :)
Uopšte nemamo nameru da se svadjamo :)
Ne ide se nikom u apsanu. :good:
-
a bre oce neko da pomogne coveku ?
-
kad kupiš rusa ne može niko da ti pomogne. :)
ni onaj ko ga je napravio nemoze, jer nezna ...
@ power70
nemoj se ljutis, malo se salimo. svako sme da voli ono sto hoce ...
-
MA ok....svako ima pravo na svoje misljenje....
-
Mozda pomogne ova strana, to je ustvari tehnicko uputstvo sa ruskog sajta:
http://www.motolodka.ru/veterok.htm (http://www.motolodka.ru/veterok.htm)
-
Ipak je ovo direktni link:
http://www.motolodka.ru/motors/domestic/veterok/vet_man.htm (http://www.motolodka.ru/motors/domestic/veterok/vet_man.htm)
-
Dragomire prezive li veterok?
-
Pozdrav, situacija je sledeđa : popravka je bila skupa , a nismo kupili drugi VETROK nego smo se odlučili da kupimo od drugara Tomos 4 komplet sređenu sa rezervoarom za 220 evrića na mali poček ( drugar je u istoj ekipi i sredio je motor pa da ne bi otišao u tuđe ruke ).E sada on to prodaje jer je kupio Jamahu 4AC i tu je mali problem jer nema uputstvo za upotrebu :znači koji je odnos mešavine , koje ulje ide u čizmu itd. Tako da ovim putem molim za pomoć , znači sve što može da pomogne da bi je probali i na vodi ( motor je očuvan dobro i mirno radi ali ne ide u vodu dok ga ne ispitamo ) . Sada imamo praktično dva motora , a jedan drveni čamac koga još delimo pa tražimo način da se dokopamo još jednog , naravno da je jedini problem novac .Znači mi smo ekipa ribolovaca(ljubitelja prirode) koja ima kućicu na Savi ali bilo bi idealno da imamo čamac koji može na prikolicu .Još jedan pozdrav i nadam se da ćemo brzo doći do uputstva za Jamahu ( ja sam tražio po internetu ali nisam ispeo )
-
za pocetak svidja mi se Ђирилица :)
-
Dobar je naslov: -Veterok sa problemom!
Da li ima Veteroka bez problema? Mada čuo sam priče o nekom Veteroku na karaburmi koji je radio savršeno.
Nego evo malo pomoci. Imam na tavanu Veterok koji je radio možda stotinak sati. Kupljen nov.
Dole kod elise mu je otisao semering pa je usla voda i korodirao neki lager kome ne mogu da pridjem.
Mrzi me da se zezam sa tim, mrzi me i da ga sklopim, ali po opisu deluje mi bolje od ovog, bar mašinsko odelenje :tenk:
Pa sad, s obzirom da ce me se rodjeni otac odreći zbog dva krasjlera jednog veteroka i dva tomosa na tavanu koji smetaju pri spremanju ajvara vrlo povoljno bi se odrekli ovog motora ako će time biti rešeni problemi.
Povoljno znaci "dajštadaš" ili "samohvala" i nosi.
Inace Veterok je sve samo ne pouzdan motor, i nece on bas uvek da upali, pa treba dotezati srafove, pa oce konop za potezanje da se ne vrati ili da ostane u ruci, ma svakakvih bubica ima taj motor. Ispadaju delovi u vodu, pa mora da se s vremena na vreme dosteluje karburator... itd. Potrosnja je na punom gasu 3.5, ali nekako nismo bas dobijali preterano smanjenje potrosnje kada se oduzme gas. Mislim da nikada nije trosio ispod 2 litra, mozda i 2.5
Pa eto Dragomire-60 ako treba Feterok jos :stop:
-
Mene zanima veterok....javicu ti se na pp ! :telephone:
A u medjuvremenu pogledaj kako ide veterok 12 juce na Dunavu kod Banostora.... :drinks:
Gugel fregatte i veterok 12 (http://www.youtube.com/watch?v=1BxuUhPLFx8#)
-
Mene zanima veterok....javicu ti se na pp ! :telephone:
A u medjuvremenu pogledaj kako ide veterok 12 juce na Dunavu kod Banostora.... :drinks:
:drinks: :drinks: :drinks:
ne mogu da verujem :good:
fenomenalno, lepo je videti
svojevremeno su bili neki klinci na regati, sada su naravno odrasli, prosla decenija... imali nekog veteroka i glisirali... super to ide... ali
Krenuli iz Kanjiže, prešli možda pola kilometra, stajemo zbog carinske revizije i kako gasim veteroka tako motor napravi neki cudni pokret. Posle revizije da krenemo a on se pomera onako slobodno. Naravni glavni motor tomos 4 radi i mi krenemo. Posle pogledamo Veteroka a ono njemu neki limic sto drzi cizmu puko i ispale neke opruge. Vezali kanapom i teraj. U segedinu za 20dem kupili dobar deo motora i zamenili taj lim, ostalo bacili, ko ce vuce.
Jednom mu sraf sto drzi taj limic ispao, pa opet problemi.
Jednom se ugasio po mraku iznad pancevca, pa zamalo u stub, ni danas ne znam kako smo omasili kad smo isli pravo na stub. Zanimao se sa paljenjem motora. Posle prosli sa strane kroz neke armature sto su visile. Pa onda par laganih krugova oko svoje ose ispod mosta... i onda je upalio.
Genijalci uzeli Veteroka za gliser kao pomocni motor, ako glavni zakaze. Posle ga koristili na pasari, malo kao glavni a onda kao pomocni, pa kad treba snage palili. Posle zemenjen znatno pouzdanijim tomosom.
Nekom prilikom, a bas na samom pocetku, mozda druga treca plovidba, nikako da upali. Krecemo da plovimo, ali nema sanse. Mucili se prvo sami. Onda krenulo pametovanje od svih prisutnih. Svi su imali veteroka i svako je imao neku svoju foru:
-Ma mene kad zeza ja kofu vode preko i on pali!
-Ma ja sam jedan takav bacio u dunav
-Izmi zagrej svecice, upalice!
I tako, pa onda krenulo rasturanje, skidanje svecica, rastavljanje kablova, ma svasta nesto ljudi radili. Al nista. Bilo mi nekako i bezveze, kolko se trude da pomognu a ni ne poznaju nas. I tako... sav trud uzalud. Veterok nece pa nece...
Aj sta da se radi, bolje nista da se ne radi, porucili mi i kafu i pivo, da malo odmorimo i da motor odmori od nas.
Popili, i malo nas prosla nervoza sto nece, i aj sklopim ja sve to sto je rastureno, onako bezveze povucem, ne znam ni sta mi bilo u glavi, a motor upali, iz cuga... normalno da smo propisno izezali sve poznavaoce veteroka i isplovili. E posle je bila ona scena sa gashenjem iznad pancevca... a izmedju je bilo upadanje u vodu kod Stenke, pa kiša, a nema kabine, a nista nismo znali, pa nismo imali ni cime da se zastitimo od kise... ni veslo ni sidro nismo imali...
Veterokom smo kasnije ovladali. Otprilike vako: pali se tako sto oduzmes totalno gas. Pa povuces 5 puta, mada je dovovljno bilo i tri, al nek se nadje. Onda na jednu trecinu do pola gasa i potegnes. Pali ko mina :) A ako nece, e onda zavrnes sraf na karburatoru, pa okrenes tri kruga, pa ponovis radnju, kad upali i krenes da plovis nastelujes doticni. Pisalo to i u upustvu, sve smo naucili kad smo procitali upustvo. A pise i da posle 20 sati dotegnes srafove na bloku motora. Jos da svima moze da se pridje. i tako...
institucija zvana VETEROK... zasto me mrzi da se zezam sa njim i da ga sklapam... :tenk:
Dobio sam dve PP za veteroka... 8 konja ima, i to su pravi, nisu oni tomosovi :) mator ko biblija, pa samo 10 godina je na tavanu i to malo rasturen, al pokriven i ponekad okrenem neki krug, nije zapeko... to ponekad, jednom u 2-3 godine... a jes kupljen nov, al i to nov kolko je nov, cika od koga smo uzeli je penzioner, a svojevremeno kupio dva pa jedan koristio na ladji a drug eto taj. A kupio kad je radio kao turisticki vodic mislim. Znaci i kod njega bar 10... dobili i neko cudo rezervnih delova, impeler, dihtunge, karike... svasta nesto... mozda negde i nadjem te delove... impeler je prvi izgubljen sto je valjda i logicno :yahoo:
http://www.beogradac.com/galerija/displayimage.php?album=54&pos=2 (http://www.beogradac.com/galerija/displayimage.php?album=54&pos=2)
sada tako ne izgleda :) to su mu najbolji dani
-
Ovaj veterok 12 sa snimka je 2007.godiste dakle zadnja generacija kod koje su mnogi problemi reseni koji su postojali na starim veterocima...
Paljenje je elektronsko,karburator je nove generacije , rolnice na radilici su zamenjene lezajevima tako da je vecina problema sa starih tipova veteroka ovde prevazidjena.... :good:
Jedino je ostalo ono specificno paljenje koji mnogi ne postuju tj. ne procitaju uputstvo kako treba odraditi proceduru paljenja koja se sastoji iz toga da se povuce saug -potegne kanap 3 puta da ubaci gorivo u karburator-vrati saug-potegne i mora da UPALI IZ PRVE! :drinks:
Gugel fregatte i veterok 12 III (http://www.youtube.com/watch?v=FJy_P7kdSnY#)
-
Steta sto nije izmerena brzina ali nema veze sledeci put i to.
-
Mene zanima veterok....javicu ti se na pp ! :telephone:
A u medjuvremenu pogledaj kako ide veterok 12 juce na Dunavu kod Banostora.... :drinks:
:drinks: :drinks: :drinks:
ne mogu da verujem :good:
fenomenalno, lepo je videti
svojevremeno su bili neki klinci na regati, sada su naravno odrasli, prosla decenija... imali nekog veteroka i glisirali... super to ide... ali
Krenuli iz Kanjiže, prešli možda pola kilometra, stajemo zbog carinske revizije i kako gasim veteroka tako motor napravi neki cudni pokret. Posle revizije da krenemo a on se pomera onako slobodno. Naravni glavni motor tomos 4 radi i mi krenemo. Posle pogledamo Veteroka a ono njemu neki limic sto drzi cizmu puko i ispale neke opruge. Vezali kanapom i teraj. U segedinu za 20dem kupili dobar deo motora i zamenili taj lim, ostalo bacili, ko ce vuce.
Jednom mu sraf sto drzi taj limic ispao, pa opet problemi.
Jednom se ugasio po mraku iznad pancevca, pa zamalo u stub, ni danas ne znam kako smo omasili kad smo isli pravo na stub. Zanimao se sa paljenjem motora. Posle prosli sa strane kroz neke armature sto su visile. Pa onda par laganih krugova oko svoje ose ispod mosta... i onda je upalio.
Genijalci uzeli Veteroka za gliser kao pomocni motor, ako glavni zakaze. Posle ga koristili na pasari, malo kao glavni a onda kao pomocni, pa kad treba snage palili. Posle zemenjen znatno pouzdanijim tomosom.
Nekom prilikom, a bas na samom pocetku, mozda druga treca plovidba, nikako da upali. Krecemo da plovimo, ali nema sanse. Mucili se prvo sami. Onda krenulo pametovanje od svih prisutnih. Svi su imali veteroka i svako je imao neku svoju foru:
-Ma mene kad zeza ja kofu vode preko i on pali!
-Ma ja sam jedan takav bacio u dunav
-Izmi zagrej svecice, upalice!
I tako, pa onda krenulo rasturanje, skidanje svecica, rastavljanje kablova, ma svasta nesto ljudi radili. Al nista. Bilo mi nekako i bezveze, kolko se trude da pomognu a ni ne poznaju nas. I tako... sav trud uzalud. Veterok nece pa nece...
Aj sta da se radi, bolje nista da se ne radi, porucili mi i kafu i pivo, da malo odmorimo i da motor odmori od nas.
Popili, i malo nas prosla nervoza sto nece, i aj sklopim ja sve to sto je rastureno, onako bezveze povucem, ne znam ni sta mi bilo u glavi, a motor upali, iz cuga... normalno da smo propisno izezali sve poznavaoce veteroka i isplovili. E posle je bila ona scena sa gashenjem iznad pancevca... a izmedju je bilo upadanje u vodu kod Stenke, pa kiša, a nema kabine, a nista nismo znali, pa nismo imali ni cime da se zastitimo od kise... ni veslo ni sidro nismo imali...
Veterokom smo kasnije ovladali. Otprilike vako: pali se tako sto oduzmes totalno gas. Pa povuces 5 puta, mada je dovovljno bilo i tri, al nek se nadje. Onda na jednu trecinu do pola gasa i potegnes. Pali ko mina :) A ako nece, e onda zavrnes sraf na karburatoru, pa okrenes tri kruga, pa ponovis radnju, kad upali i krenes da plovis nastelujes doticni. Pisalo to i u upustvu, sve smo naucili kad smo procitali upustvo. A pise i da posle 20 sati dotegnes srafove na bloku motora. Jos da svima moze da se pridje. i tako...
institucija zvana VETEROK... zasto me mrzi da se zezam sa njim i da ga sklapam... :tenk:
Dobio sam dve PP za veteroka... 8 konja ima, i to su pravi, nisu oni tomosovi :) mator ko biblija, pa samo 10 godina je na tavanu i to malo rasturen, al pokriven i ponekad okrenem neki krug, nije zapeko... to ponekad, jednom u 2-3 godine... a jes kupljen nov, al i to nov kolko je nov, cika od koga smo uzeli je penzioner, a svojevremeno kupio dva pa jedan koristio na ladji a drug eto taj. A kupio kad je radio kao turisticki vodic mislim. Znaci i kod njega bar 10... dobili i neko cudo rezervnih delova, impeler, dihtunge, karike... svasta nesto... mozda negde i nadjem te delove... impeler je prvi izgubljen sto je valjda i logicno :yahoo:
http://www.beogradac.com/galerija/displayimage.php?album=54&pos=2 (http://www.beogradac.com/galerija/displayimage.php?album=54&pos=2)
sada tako ne izgleda :) to su mu najbolji dani
gde se usudi da kazes nesto protiv veteroka :taunt: :taunt: :taunt: :taunt:
-
Sa Ruskim pentama veterok-neptun imam samo pozitivno iskustvo dok mi je jedan johnson 6 preseo !!!
Ne kazem da ljudi nisu imali probleme sa sa njima ali i druge pente se kvare cak i mozda vise spram odnosa
placeno- dobijeno!!! :aikido:
-
Sa Ruskim pentama veterok-neptun imam samo pozitivno iskustvo dok mi je jedan johnson 6 preseo !!!
Ne kazem da ljudi nisu imali probleme sa sa njima ali i druge pente se kvare cak i mozda vise spram odnosa
placeno- dobijeno!!! :aikido:
nisu ruski motori losi kao sto im je imidz los. U konstrukciji i inzinjerstvu tih motora stoje velike firme kao johnson, west bend i naravno könig .
Prvi 10 ks MOSKWA Motori su napravljeni od evinrude za rusko trziste a mozda i Rusku vojsku. Nisu rusi bas bez imena .... :new_russian:
-
Sa Ruskim pentama veterok-neptun imam samo pozitivno iskustvo dok mi je jedan johnson 6 preseo !!!
Ne kazem da ljudi nisu imali probleme sa sa njima ali i druge pente se kvare cak i mozda vise spram odnosa
placeno- dobijeno!!! :aikido:
nisu ruski motori losi kao sto im je imidz los. U konstrukciji i inzinjerstvu tih motora stoje velike firme kao johnson, west bend i naravno könig .
Prvi 10 ks MOSKWA Motori su napravljeni od evinrude za rusko trziste a mozda i Rusku vojsku. Nisu rusi bas bez imena .... :new_russian:
Pa ruski motori su dobri onoliko koliko im je dobar i imidz... :lula: dok je trajao sverc nafte iz Albanije preko Skadarskog jezera,kupim ja u Zrenjaninu za 400 maraka nov Vihor 30 ks iz paketa ... postavomo na barku i krene on..dobro pali ,dobro gura,ali posle par tura i nekih 10-tak sati rada crkne elektronika a djelovi..mrka kapa...pošalju meni iz Austrije motor kažu malo stariji ali kao nov,i stigne za par dana motor... :this: mi gledamo motor i zagledavamo se izmedju sebe,motor ima poklopac kao da je sa Marsa i dobije ime MARSOVAC.. ana motoru piše König..skinemo poklopac,motor 60 i neko godište a bukvalno nov,ima komande ima anlaser...stavimo na barku i nismo ga skidali nikako nijedan kvar,a motor konstrukcijski isti kao vihor stim sto je mnoooogo bolja izrada,sarafi od inoksa anlaser bosh ,karburator bing,isti konstrukcijski kao vihor ali nije za uporedjivanje...a imao sam i jednog veteroka u garaživožen 2 sata i poklonio ga...
-
Znam da je tema o vetrok motorima, ali nisam nasao nigde temu o moskva motorima pa resih da pitam ovde. Problem je sledeci, imam vanbrodksi moskva m od 10 KS i prvi put smo pporinuli camac da se provozamo. Prvo su mi se ruke produzile za 16 cm od silnog paljenja da bi motor napokon upalio i radio savrseno. Posle nekih sat vremena voznje motor je poceo da zeza, kad je izbacen iz brzine radi savrseno isti je slucaj kad ga ubacim u rikverc, radi bez problema. Problem nastaje kad ga ubacim da ide napred motor pocne da se gusi i bez obzira koliko gasa mu dam ugasi se. nakon pola sata njakanja provalio sam da ako mu dam mali gas motor se nece ugasiti i da ce camca polako krenuti napred, ali cim mu dodam gas motor pocne da se gasi. Tako smo se dovukli do mesta gde smo ga porinuli jedva, terbalo nam je sat vremena. Ako moze neko da mi pomogne, da mi kaze sta se desava sa motorom i da li mogu sam da ga popravim.
-
Ne znam da li ces resiti problem na motoru koji imas ali ima drugo resenje za njega.
Prodaj ga nekom zakorelom zaljubljeniku u ruske motore, stisni se makar i za slabiji motor koji radi.
Ili skini masinu pa ga napravi na elektro.
U trecem slicaju zali ga betonom da dobijes mrtvo sidro.
mozda nemas para za neki drugi ali sigruran sam da ce izgubiti dragoceno vreme oko njega a mozda i sezonu a lepi trenuci se ne vracaju.
Sem ako volis da se zajebavas sa Rusom.
-
Da si se samo javio pre 2-3 nedelje ranije mogao sam ti nabaviti potpuno novu masinu od moskve 10-konzerviranu!
Ako opet nesto natrci javljam ti....
Ili prodaja.....http://www.kupujemprodajem.com/Kupujem-Moskvu-10-ks-duga-noga-766111-oglas.htm?filter_id=4299451 (http://www.kupujemprodajem.com/Kupujem-Moskvu-10-ks-duga-noga-766111-oglas.htm?filter_id=4299451) :stop:
-
Ja otkupljujem veterok motore i delove posebno te nove a stoje na tavanu takodje primam i na poklon jer imam veterok 8 koji je ostao bez elise na sred jezera moj tel 069855-00-17
-
Postovanje ljudi, evo veceras se uclanih pa zelim da potrazim savet kod iskusnih recnih vukova :slow_en:
Elem pre mesec dana sam dobio od rodjaka DČ10 desantnii vojni camac a u podrumu mi vec nekoliko god cami tomos penta cetvorka, odlucim da ja to sve ukombinujem i posle pardana cimanja oko reparacije motora za reku i trazenja jeftinog veza eto mene na Dunavu. jupiiiiiiiiiii
Radosti nikad kraj................... ALI......
Divna cetvorka je preslaba za grdosiju od desntnog camca tako da mi treba definitivno nesto jace.
E sad gledam vec par dana oglase po netu i mogu da primetim da su cene poprilicno "jake" eventualno bih mogao da izdvojim nekih 250e ali za taj kes sam video samo tomos cetvorke i Veterok 8m
Pa me zanima posto ima par oglasa koji se vrte po vecini domacih oglasnih sajtova a od istog su vlasnika, da li je Veterok 8m pravo resenje za coveka koji je u 30toj shvatio da obozava Dunav i voznju camcem po istom a pritom se moje znanje u mehaniku i popravku takvih motora zavrsava na odvrtanju i smirglanju svecice :sorry:
Ako ima neko neki savet ili ideju sta je pametno za moj camac a pritom da je to jos i u granicama mojih novcanih mogucnosti, neka se javi bukvalno mi je svaki savet dobrodosao pa cak i onaj koij se tice vezivanja cvorova : :smile:
Hvala u napred i laku noc
tj Bistro (cuo sam da je to recni pozdrav) :tenk:
-
Ako si vec resio da kupis veteroka gledaj da kupis ove nove poslednje generacije veteroka koje je prodavao TTM do pre par godina....
Zasto?
Kod novih verzija su reseni neki problemi koje su imali stari tipovi veteroka prevashodno sa paljenjem ( ubacena je elektronika , nova verzija karburatora ,na radilici je ugradjena druga vrsta lezajeva itd.)
E sad ....
Isto tako bi ti preporucio da ako nadjes kupis veterok 12 a ne 8 posto je DC10 jako velik camac i tezak....Veterok 12 ima 250cm3 a veterok 8 175cm3 i 4 ks vise....Koji cm3 i koja ks ce ti dobro doci!
Najveci je problem sto te nove verzije veteroka 12 koje je TTM jako puno prodao na trzistu Srbije se jako tesko nalaze tj.niko ili ti retko ko prodaje posto su sasvim korektni motori....
Druga stvar je sto novu verziju veteroka 12 ne verujem da ces naci za 250e posto su to motori stari svega par godina (zadnji primerci su prodavani 2007. i 2008.godine)....dakle moraces koji evro vise izdvojiti!!!
Ili...
Posto se uklapa u tvoj budzet mozemo naci neki neptun 23 sa kojim bi takodje trebao biti zadovoljan.....Vozio sam se inace sa neptunom 23 i DC10 nas trojica stokilasa i DC10 lepo glisira.... :aikido:
(http://s3.postimage.org/k5fi91w2p/DSC00208.jpg) (http://www.postimage.org/)
Veterok 12 zadnja verzija iz TTM-a
-
da, a jel postoji neko sa ovog foruma mozda da prodaje neptun 23 i koliko se oni krecu posto sam malo guglao i veoma su retki i obicno se prodaju u nekom poluispravnom stanju ?
A sta mislite za tomos 10-ku bela kapa, mogu da je nabavim za 350e jel bi ona gurala dc10 ?
I koja je varijanta za inostranstvo, nesto sam nacuo da su napolju dosta povoljniji motori i da se mogu uzeti za neke manje pare dobri a da carina i spedicija i prenos na vlasnika kosta oko 50-ak e ?
Sta mislite da li je pametno uvesti motor ?
-
Najbolja solucija je da uvezes motor ako imas nekog preko....
Svoj neptun ne prodajem ali imam nekoliko telefona ljudi koji su mi nudili neptune da ih otkupim pa ti ih mogu dati a i otici sa tobom da ih pogledamo probamo i pogadjamo....
Cene neptuna idu od 100 do 200e i uglavnom su svi bez papira (nemam pojma zasto).....
-
malo sam gledao po nemackom ebay-u cene, pa nisu ni tamo znatno jeftinij motori ja sam ocekivao da moze da se uzme neka Yamaha od 8-10ks neko 80deseto godiste za nekih 300e, ali toga nema u oglasima ili ima nekih rartiteta jonshona iz 73 ili neki delovi ali nista konkretno, izgleda oni bukvalno bacaju te motore stare 30-tak god na staro gvozdej pa stizu kod nas za paprenu kintu.
Elem kako se pokazao taj Neptun 23 i da li je to dobro resenje za pocetnika ko ja, koliko trosi vas na h ?
-
Sve ljude koje znam a imaju neptuna 23 su zadovoljni pa i prezadovoljni pogotovo ako se uzme u obzir cena i ono sta taj motor pruza....
Ako nadjes nekog neptun23 za 150e do 200e da je ispravan i iole ocuvan----uzimaj!!!
Meni trosi 7-8 litara ...
Mozda sam ovaj video negde i postavljao ali evo opet kako ide moj neptun ....
Neptun 23 01.09.2011. (http://www.youtube.com/watch?v=OZmAJiSdtYE#)
-
1.A ha ok, a jel postoji mogucnost da se ta velika potrosnja redukuje ako ga ne vozim na punom gasu i koliko bi onda u tom slucaju trosio ?
2.Koja je procedura ako nema papire, cuo sa mda postoji mogucnost carinjenja i spedicije u tom slucaju, jel ima tako nesto ili bi ga morao koristiti u ilegali ?
3.da li vas (tvoj) neptun ima papire ?
4.U sustini gledao sam po netu i malo je oglasa ako bi se odlucio na kupovinu ovog motora, mora(li)o bi mi pomoci i okrenuti te vase(tvoje) poznanike koji bi prodali njihov Neptun 23 ?
5.E video sam da ima neptun 23 i Neptun 23e, ima li neke znacajne razlike?
6.I jos jedno krucialno pitanje, ako bih ga kupio ima li neki servis u BGD-u ili najbolje u NS-u posto sam odatle i da li ima delova za njega na nasem trzistu ?
Eto ovo su neka od pitanja koja me tiste i za koja su mi neophodni odogvori da bih se odlucio na kupovinu.
Hvala unapred inace odgledao sam sve snimke na YT i odlicni su svidjami se kako stravicno ubrziava (Neptun23)
pozzzz
-
1. Naravno....
2. Moze carinjenje....
3. Ima neke....
4. Mozemo okrenuti-samo mi nisu ti sto prodaju ni poznanici ni prijatelji vec ljudi koji su mi nudili da mi prodaju
neptun....
5. Neptun23 je platinas a neptun23e je elektronik....
6. Ima u Batajnici i Banovcima po jedan majstor koji ih radi....
-
ee ovako..da napisem i ja po nesto....isto posedujem neptun 23 i posle malo zezanja u pocetku ko sredjivanja uspeo je da se pokvasi ove sezone:D:D:Dinace prezadovoljan sam
...i te price o jednoj ruci duzoj kod vlasnika ruskih motora..kod mene se pokazala potpuno ne istinita..moja pali kao mina..power uskoro ce biti snimka kako ide moja masina :D
-
Kaci snimke...bas me zanima....
Da li je uspeo onaj tvoj drugar da kupi nekog neptuna 23 sto je trazio?
-
okacicu..do kraja nedelje....i ako je camac od 3 mm lima i mnogo ne plovan..a za druga ja mu dao brojeve i ne znam sta je bilo na kraju
-
evo i obecanog snimka :D:D:d
neptun 23 kostolac (http://www.youtube.com/watch?v=jrw56AHNulo#ws)
-
ja sam NAGLASIO zato sto sam citao ovde razne priccice da je jedan ruka duza ko vlasnika ruskih motora..sto se kod mene pokazalo kao NETACNO..moj sasvil ok pali
-
Neko je bese trazio veterok da kupi... :pioneer:
http://www.kupujemprodajem.com/Veterok-8-1018137-oglas.htm?filter_id=3458577 (http://www.kupujemprodajem.com/Veterok-8-1018137-oglas.htm?filter_id=3458577)
-
Neko je bese trazio veterok da kupi... :pioneer:
http://www.kupujemprodajem.com/Veterok-8-1018137-oglas.htm?filter_id=3458577 (http://www.kupujemprodajem.com/Veterok-8-1018137-oglas.htm?filter_id=3458577)
Е да ја сам тражио и видим сад да га има и на лимунду исти тај мотор....
али ми је улетела нека много боља варијанта:
1975 Chrysler 25hp outboard motor (http://www.youtube.com/watch?v=MdUOwibVUgw#)
Шта кажете на ово, које је ваше мишљење, како су се показали ови мотори ?
-
25ks ima lepo da gura DC10 ako je dobro ocuvan a cena povoljna uzimaj....ja nemam iskustva sa tim motorima jedino sam cuo da su delovi jako problematicni tj. ne mogu se naci!
-
25ks ima lepo da gura DC10 ako je dobro ocuvan a cena povoljna uzimaj....ja nemam iskustva sa tim motorima jedino sam cuo da su delovi jako problematicni tj. ne mogu se naci!
Cena je vise nego odlicna lik koji mi iznajmljuje vez mi ga je prodao za 500e (u 3 rate) stim sto dobijam besplatno vez za narednu sezonu i servisiranje motora kod istog lika posto se on time bavi vec nekih 30-ak godina...
kaze da za delove nije problem posto ih on ima i zna gde da ih nabavi... inace motor je jak ko konj :)))) i dize DC 10 ko perce :)))
mislim da se nisam zezno :)))
-
Pozz ljudi , ipak nisam uzeo onaj Chrysler 25hp, poco nesto prodavac da me munta, hteo jos para da mi uzme tako da sam odustao od kupovine.
E sad i dalje sam u potrazi za jeftinom pentom i to Neptun 23-ojkom posto sam cuo od jos par ljudi ta je to odlican motor za malu kintu.
power70 ti rece da imas neke brojeve od prodavaca Neptuna 23 , koliko oni ceni svoje motore i da li su i dalje te ponude aktuelne, mozes mi poslati tel na pp pa da nesto resavam
Hvala unapred i pozz iz NS-a :sajkaca:
-
Taj chrysler nije uopste bio jeftin.....
Poslao sam ti telefon na pp.
-
veterok se ni u rusiji vise ne koristi, prema prici mojih ruskih prijatelja !!!
imam i ja jedan ali sam digao ruke po savetu prijatelja koji mi inace odrazava motor..
-
U Rusiji se mozda ne koristi ali kod nas ih jos uvek ima poprilicno! :aikido:
ZA veterok uvek ima kupaca prodaj ga!
-
ako neko ima veteroka 8 ili 12, ISPRAVNOG, a zeleo bi da ga se ratosilja, ja bih rado kupio jednog PO RAZUMNOJ ceni, znaci, PO CENI PO KOJOJ GA JE KUPIO, NE PO 2x 'dilerskoj' ceni ....
ponudu, i ako ima slika na pp...
*ps izvinjavam se ako je offtopic
-
Interesuje me dali ima neko osovine i konusne zupcanike za gas od Veteroka 8 ili neki broj ko prodaje delove za Veteroka
-
ja bi takodje kupio veterok 8 po razumnoj ceni,a sto se tice konusnog zupcanika za gas tesko ga je naci cak i u Rusiji a sto se tice osovina kod nas samo polovno a retko je da nadjes zglavnu mogu ti nabaviti u Rusiji a cena ti je oko 3000 dinara ali me nemoj drzati za rec prosle godine u jesen sam meni uzimao,jedini problem je sto ume da potraje dok deo stigne ja sam cekao 20 dana za osovinu pumpu impelere gumice i dihtunge...
-
Posrbili sajkaca smo veteroka nisam nasao zupcanike za gas pa nabudzio polugicu koja pomera gas .Za divno cudo palinko mina posle sedam godina stajanja u podrumu