Moja Ladja
Nautika opšta... => Zakoni i Propisi => Temu započeo: drazeta 08, 10, 2009, 23:03:57 posle podne
-
Bazajuci po internetu,nadjoh neke camce koji bi mi odgovarali,u Nemackoj.Zanima me sta treba ispuniti od uslova da ga dovezem vodom.Da li treba medjunarodna dozvola za upravljanje,trebaju li neke posebne dozvole?Jel neko uopste uradio tako nesto?
-
pozdrav drazeta,
sta tacno treba ne znam a koliko nas plovi u medjunarodnim vodama sumljam da cemo saznati... ono sto je sigurno to je da ti treba domaca dozvola za upravljanje motornim camcem kao i plovidbna i kupoprodajni ugovor za camac...
ukoliko planiras da kupujes camac u inostranstvu obavezno neka ti agencija sredi sve papire oni ce ti takodje dati sve dodatne potrebne informacije oko plovidbe u medjunarodnim vodama... SALE NB takodje planira da kupi i spusti camac dunavom verujem da i on zna nesto o ovome...
na ovom linku mozes videti opis puta u medjunarodnim vodama kao i procedure oko papirologije, to je inace opis puta do delte koji je napisao pokojni Carli ...
http://www.navodi.com/Saveti/Duvnavom_Carli/Dunavom-n.html (http://www.navodi.com/Saveti/Duvnavom_Carli/Dunavom-n.html)
jedino sto se razlikuje u celoj prici jeste to sto ce brod koji kupis imati tudju zastavu i verovatno nece biti na tvoje ime dok ne dodjes u srbiju....
-
Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.
Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.
-
Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.
Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.
Kad saznas za ovo,seti se ove teme,pa napisi koju jer bih ga ja bas odande terao.Najveci mi je izbor,veza sa Dunavom, a imam i rodbine tamo (koju ne bih da maltretiram sve dok ne dodje do kupovine) su osnovni razlozi zbog kojih je Nemacka br.1
-
koliko su cene nize nego ovde ?
-
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.
Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi.
Svakako ćeš morati kod špeditera, jer sam ni ne možeš. Moraš preko špeditera da podneseš dokumenta, a ne sam.
-
koliko su cene nize nego ovde ?
www.Boot24.com (http://www.Boot24.com)
-
www.boatshop24.de (http://www.boatshop24.de) je najveci i najbolji sajt u Nemackoj.Ako ti tu treba neka pomoc,oko snalazenja ili transporta,puta za tamo ili smestaja,javi mi.Ja zivim malo tamo,a malo u Bg.Meni inace deluje da je jednostavnije to dovesti iz Slovenije.Cene su ok i tu ima sajt www.mornarnet.si (http://www.mornarnet.si),ali ne funkcionise nesto zadnjih par dana.Inace i ja prodajem svoj i trazim veci camac.
-
Inace i ja prodajem svoj i trazim veci camac.
Pavle, imaš na forumu rubriku Malecni oglasi http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=8.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=8.0)
gde možeš postaviti slike i opis čamca koji prodaješ.
Isto tako, stavi i oglas u rubriku na portalu Moja Ladja
http://www.mojaladja.com/index.php?option=com_adsmanager&page=write_ad&catid=1&Itemid=1 (http://www.mojaladja.com/index.php?option=com_adsmanager&page=write_ad&catid=1&Itemid=1)
-
Sale u pravu si,stavio sam camac u male oglase,a sa berzom se nesto ne snalazim.Inace info- slovenacki sajt www.mornar.net (http://www.mornar.net) ponovo radi.
-
baci sliku i text na kapetan@mojaladja.com postavicu ti ja :)
-
evo nesto interesantno
http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=75651 (http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=75651)
-
Kapetane,hvala ti,al ja sam trenutno u Nemackoj te mi slike nisu dostupne.No ja dolazim u petak pa se javljam.Inace imaju slike na sajtu navodi.Sto se nautike u Sloveniji tice tu imamo super druga koji se time bavi(A-mar nautica) i sigurno hoce sve da pomogne.U sloveniji moze puno toga da se nadje sto je u izgradnji (kao i u Poljskoj),mada samo plastika,koja tebe manje zanima.Najbolje sto sam ja video je AP-Anton Pusnik u Sloveniji pravi takve stvari i prodaje u kitu.
-
Ima li neko informaciju ili GDE bih mogao da je nadjem:
1. Kako sa VARLICOM II da odem Dunavom do Baje, Mađarska (mesto nekih 30km uzvodno od granice) na kafu??? :)
:drinks:
-
Prvi uslov je da imas pasos,drugi uslov je da ti je plovilo uredno registrovano,treci i cetvrti uslov, i ujedno najvazniji je da imas vremena i novca za gorivo! :) :drinks:
:dance1: A da,treba ti i za kafu!
-
Prvi uslov je da imas pasos,drugi uslov je da ti je plovilo uredno registrovano,treci i cetvrti uslov, i ujedno najvazniji je da imas vremena i novca za gorivo! :) :drinks:
:dance1: A da,treba ti i za kafu!
a sto je najgore moras da kupis madjarsku zastavicu da stavis na camac kad odes kod njih, :taunt: za somborce to nije jednostavno.
-
Ma te osnove se podrazumevaju, a i teško ću dobiti kafu bez da je platim.
Nego interesuje me koja je procedura carine, plaća li se šta?
Papirologija, ima li je?
Koliko znam do prošle godine da bi plovio Dunavom kruz Srbiju, trebalo je da platiš nekih 50-tak evrića. :diablo:
Napravio bih jednu probnu vožnju do Baje, a onda možda pravac Beč.. ili još uzvodnije! :)
:drinks:
-
Koliko znam do prošle godine da bi plovio Dunavom kruz Srbiju, trebalo je da platiš nekih 50-tak evrića. :diablo:
:drinks:
A zašto je bilo potrebno 50 evra, za gorivo ili mitu-bekriju i kome se to plaćalo !
-
Bio sam lično da se raspitam u Kapetaniji Apatin da pitam za neke poznanike iz HR, koji bi bili moji gosti i došli bi čamcem.
Praktično samo da bi prešli Dunav i usidrili se na našu ubalu.
Kad su mi rekli da treba da plate 50e po plovilu (Aluminijumski čamac), ovi odustali i došli kolima. :nono:
Skipperu, jel ovi muljaju u Apatinu ili je to istina? :wild: :police:
-
Da, to je neka taksa kao vinjeta, i traje 30 dana.
Ajde proveri to zvanično, molim te.
:preved:
:drinks:
-
Nisam siguran,ali mislim da nas tu oko takse nesto rade.Cemu onda Dunavska konven-
cija.Kad smo mi plovili niz dunav,Bugari nam naplatili taksu,dok Rumuni nisu.Nismo mogli
da se svadjamo,možda bi prošlo.
-
Mossi, to sto naplaćuje Lučka kapetanija, to je legalna taksa za plovidbu unutrašnjim vodama i traje 30 dana. To je ostalo jos od embarga (mislim ). A sto ukidati nesto sto donosi pare. Veliki brodovi to plaćaju preko svojih predstavnistva na drugi način. Potpuno je legalno .
-
Znači sve OK. Ili nije OK ali je tako kako jeste. :suicide:
E sad, Madjari nisu imali embargo, pa verovatno NEMAJU tu taksu? :) :dance1:
Ili imaju? :sorry:
-
benzina pojeftini na svetskom trzistu cena u srbiji ne padne....
prdsednik valde kaze prosla kriza a ostanu krizni zakoni....
embargo se skine a ostanu embargo porezi ....
.... ovo postaje epidemija...