Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Restauracije => Temu započeo: Darkobp 08, 10, 2009, 22:21:12 posle podne
-
Danas sam resio da izvadim svoju pasaricu(malo sam i pozurio ove god al zbog nemogucnosti izlaska u Dunav zbog malog vodostaja :diablo: ) i kao i zadnjih 2-3god zatekao sam nebas lepo stanje korita ispod vodene linije i krajnje je vreme da to ove god saniram pa mi treba mala pomoc oko nekih istrukcija
Evo ovako,pasarica sam odradio i komplet ofarbao u proceduri kao sto i svaki autofarbar radi kola i to samo iz raloga jer sam hteo da bude nesto posebno(dosta mi je belih brdodova :taunt:) pa je ova ofarbana u metalik sivo-plavu boju,i generalno ta farba dobro sluzi al ne i pod vodom,ispod vodene linije pojavlju mi se mali mehurici kako voda prodire kroz lak i farbu(nije osmoza) i naravno tu vremenom pocinje da se ljuska farba :sorry: jer naravno ta farba nije namenjena za takve uslove eksplantacije, i antialgin skoro nikako nehvata za lak,tj posle samo nekoliko meseci u vodi pootpadne 2/3 sa korita i svake godine ald mazi jovo-nanovo u 2-3sloja
(http://img30.imageshack.us/img30/5572/dsc00279ia.jpg)
(http://img205.imageshack.us/img205/1219/dsc00277dp.jpg)
Podloga farbe je dobro uradjena-Body fiber git,pa Body soft git,pa nakraju Body fillng primer tj spric git i sa tim nemam problema
Posto bih radio samo taj podvoni deo nebitna mi je ni boja farbe ni izgled jer ce doci antialgin pa nece uticati na izgled pasare
Zato pomagajte,koja mi sad pacna procedura sledi,koje farbe tacno da koristim i kojim nacinom,one gelcot-e ili...sta vec??? A da opet nedam ni citavo malo bogadstvo na to,imam oko 10-12kvadrata za raditi
Bavim se i auto farbanjem privatno i imam manje-vise sav potreban alat(pistolji,kompresori...) i odradio bih to sam u svojoj radinosti,tako da slusam sta mi je sad ciniti :unsure:
-
Znam da smirglanje nemogu izbeci :lol:
A sta je tacno ta podloga sto ide pre antialgina,sta da tacno da trazim u prodavnici???
-
Pur prajmer Zorkin,za ostale neznam
-
Nije to nista strasno, farba jednostavno nije za te uslove pa se nadima i ljuspa. Osmirglas sve, popravis ako je nesto osteceno i predjes sa 4-6 slojeva Hempel Light Primerom, posle toga antialgin u 2-3 sloja i to je sve. Nema smirglanja u medjuslojevima ako ispostujes vremenski interval, cini mi se do 48h po sloju.
Iscitaj ovo:
http://www.barba.in.rs/Restauracija/Restauracija.html (http://www.barba.in.rs/Restauracija/Restauracija.html)
i ovaj Hempelov prirucnik:
http://www.mediafire.com/?nntz2ozcy0e (http://www.mediafire.com/?nntz2ozcy0e)
Pozdrav,
-
da ne otvaram temu usput da i ja pitam za svoj plasticni gliser..
pripremam se za posao, danas sam kupio odlicnu slajfericu, smirgle raznih gruboca, auto kit mobihel pe, i posudio od druga nov kompresor
e pitanje je sljedece.. drug mi nudi auto farbu dobrog kvaliteta besplatno? e da li da farbam sa tom farbom ili ipak da kupujem onu za poliester :heat: kakve ce biti posljedice ove farbe? camac ce iskljucivo biti u slatkoj vodi u jezeru tokom citave sezone i nece biti nasukan
sta vi predlazete? znaci besplatna auto lak vs skupa farba za poliester :taunt: :scare:
-
Hm ima svakakvih iskustava, ja sam frendu farbao jedan plasticni cikl s obicnom bojom za metal i drvo, zelenom,,, i odlicno je nakon dvije godine bolje od nekih hempel boja, sto neznaci da je to pravilno, mislim da je rijec ne samo o podlozi nego i o uvijanju i uticaju vode, sunca i uv zracenja zato su za plastiku najbolje original boje nebitno kojeg proizvođaca, ... ono gore zar to sta se nabubrilo nije osmoza??? neznam ja bi dao netkom da to pogleda, da li je do boje ili do osmoze.. i to prije odluke o tome kako i sta napraviti... :suicide:
POZ
-
Evo ti gore slike mog korita koje je ofarbano u metalik farbu iz kvalitetnog auto programa pre 5-6god( 2prelaza prajmer,2 farbe,2 laka,pa antialgin),pa zakljuci sam dali je to dobar posao!! :nono:
Za nadvodni deo-Da,moze proci,ali za podvodni-nikako!!!
Nije ta farba namenjena za te uslove eksploatacije :nono:
A da negovorimo jos o akrilnim a tek o sintetickim farbama za kola,ipak je metalik farba postojanija i jaca bas zbog laka(posto neznam koje bi koristio) pa opet...
-
Evo ti gore slike mog korita koje je ofarbano u metalik farbu iz kvalitetnog auto programa pre 5-6god( 2prelaza prajmer,2 farbe,2 laka,pa antialgin),pa zakljuci sam dali je to dobar posao!! :nono:
Za nadvodni deo-Da,moze proci,ali za podvodni-nikako!!!
Nije ta farba namenjena za te uslove eksploatacije :nono:
A da negovorimo jos o akrilnim a tek o sintetickim farbama za kola,ipak je metalik farba postojanija i jaca bas zbog laka(posto neznam koje bi koristio) pa opet...
Da covjek je u pravu za podvodni dio nikako nasmijes upotrebljavati te boje, dalje ako hos napraviti posao uzmi cijeli program i drzi se redosljeda, ali to kosta i to dosta, za podvodni dio ti nije isti primer kao za nadvodni dio, također za razne boje i primere idu razliciti razređivaci, također moras i o tome voditi racuna, ako ne bojis s kompresorom onda je bitno i matijerijal valjka s kojim bojis, nacin i debljina nanosenja, temperatura , vlaznost zraka, odmašcivanje s posebnim odmascivacima ... uglavnom ima toga.. ja ti to radim onako u fushu kod nas al svaki vlasnik ima svoje ideje i neke nemos ubjediti sta je dobro , a da nekazem da imaju i razlicito novaca... uglavnom covjek tije dobro savjetovao... mos ti sve nanjeti al koliko ce trajati e to je veliko pitanje :drinks:
-
Ako imaš način, nabavi Zorkin PUR prajmer i antialgin za podvodni deo.
Kvalitet je sasvim zadovoljavajući, a cena je sasvim podnošljiva.
Nadvodni deo farbaj čime hoćeš, ali opet ti treba dobar prajmer kao podloga, inače će veoma brzo izgledati veoma ružno.
-
Osmirglaj smirglom 60.Ako ima ispod rupica i smrdi ne valja.U svakom slucaju ako ih ima svaku otvori sa vrhom deblje burgije.
Isperi vodom,i ostavi tako par meseci,da se dobro osusi.Znaces da
je suvo kada zalepis parce najlona sa cetiri strane,i posle dan dva ako
nema kondeza.
Tek posle tog vremena farbaj i saniraj.