Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Honda => Temu započeo: Drivee 31, 08, 2020, 09:12:48 pre podne
-
Pozdrav drugari,
Primetio sam da posle duzeg stajanja, tipa 15 sati ili slicno uvek moram pumpicom napumpati gorivo u karburator jer posle nekog vremena gorivo nestane nekako.. ne znam gde i sta, ali moram 5-6 puta napumpati dok pumpica ne bude tvrda. U suprotno, upali i odmah se ugasi..moram napumpati gorivo i ond anema problema.
Zasto mi ispusta gorivo, pre nekog vremena pumpicu sam koristio samo kod prvog paljenja i non stop bude tvrda i ima benzina, sada se to nekako promenilo.
Ne vidim da mi je crevo osteceno, sve je dobro upasovano... mozda pumpica dotrajala pa vraca benzin?
-
Mozda da proveris prvo prikljucak sa creva koji ide na motor. Na pomocnom motoru mi se desavalo da tu vuce vazduh i vrati gorivo nazad u rezervoar, pa sam zamenio prikljucak i resio problem.
-
Pa, prikljucak je originalan, sam motor ima 120 sati rada, nebi smeo da crkne.. dobro pasuje. E sada, ja sam rezervoar i pumpicu ostavio od stare Yamahe jer je sve extra radilo a i veci je rezrvoar. Samo sam skinuo prikljucak za Yamahu i stavio Honda.
Znaci, fals vazduh je sigurno u pitanju?
-
Meni tako deluje. Negde u tom sistemu od pumpice do karburatora, dobije vazduh i gorivo se vrati nazad jer nema vakuma. Moze biti i neko crevce unutra do karburatora, mada mislim da bi negde moralo da pokaze curenje ili vlazenje kad nadrukas pumpicu do kraja, ako je to u pitanju...
-
Probaj da napumpas gorivo dok pumpa ne postane tvrda i onda jos par puta stisne... Obično se čuje siatanje ako negde ima lifta, da li na crevu ili na dzeku... Meni se desilo 2-3 puta da tako primetim da dzek malo pusta pa onda skinem sa motora i vratim i bude sve ok.
-
Da, probao sam, desi mi se da mi izleti crevo iz pumpice... mozda to da pogledam. Stavicu selnu.
-
Da , vrlo često povuče zrak i vrati gorivo nazad...skrati po dva cm crijevo na spojevima i stavi pvc vezicu...bit ce dovoljna ako nemas inox šelnice tih dimenzija
-
Tako cu uraditi, na zalost, tek u petak. Javljam rezultate. Mada imam i komplet novo crevo i pumpicu sto je kostalo 1800 dinara i nekako bih radije ostavio ovo yamaha koje je staro preko 20 godina. nesto nemam poverenja u nove gumene delove, pogotovo za tu cenu.
-
Novi djelovi su svakako bolji , bar u ovom trenutku ali realno...dvadeset godina nece trajati ni da ga drzis u frizideru jh kao sto je izdrzalo staro crijevo ....
-
Tako cu uraditi, na zalost, tek u petak. Javljam rezultate. Mada imam i komplet novo crevo i pumpicu sto je kostalo 1800 dinara i nekako bih radije ostavio ovo yamaha koje je staro preko 20 godina. nesto nemam poverenja u nove gumene delove, pogotovo za tu cenu.
Pa ti poruči iz yamahe sajkaca sajkaca sajkaca
Koliko to uopšte može da košta u originalu? I pitanje je da li je isto kao original od pre 20 godina....
-
I kod mene posle par sati bude mekana pumpica, i ja svakako dopumpam pre paljenja, iako i ne mora al kontam ne moze da skodi. Nekad se desi da zaboravim da napumpam, pa upali i sutradan, a nekad ne upali. Nema pravila...
-
Ista priča je i kod mene. Stim što kod mene postane mekana za 2h okvirno, tako da maltene svaka malo duža bleja mora da se dopumpa. Razlog je svakako gubnjenje pritiska jer negde uvlači vazduh. Gde, pitaj boga jer ima 10 mesta. Na spoju creva u rezervoar, na prvom ulazu u pumpicu, na drugom, (ko ima filter i kod njega) na izlazu iz nje i ulasku u "džek" za motor, pa na kraju i samo prijanjanje džeka koji je diletanski. Džek kupljen u Grosinoxu.
Ja sam utegao sve do njega metalnim šelnama (ne vezicama) da bi dihtovalo, ali opet slaba vajda... Mislim da je najveći falš kod džeka.
Inače, manifestovanje ovoga može biti i opasno u slučajevima dužeg spuštanja rekom sa ugašenim motorom (što jelte nije dozvoljeno :) ). Neretko bude potrebna brza reakcija za aktivaciju motora i sklanjanje, a onda imate ceo jedan korak viška - pumpanje benzina (ili dva u mom slučaju), jer je pumpica unutar boksa pa je potrebno sve skinuti sa njega otvoriti ga i napumpati pre pokretanja.
-
Eto, ima dosta slucajeva a i na vodi vidim da ljudi obavezno malo napumpaju. U svakom slucaju, nesto se promenulo, kada je napumpam kada stavi mmotor, nisam morao celu sezonu pumpicu da diram, znaci nesto se pomerilo. Videcemo.
Nego, jutros pricam sa drugarom, kaze AC pumpa ti ne drzi gorivo i ona ne valja kuku kuku kuku
Nadam se da nije to.
-
Upravo- Ac ne drzi gorivo
-
U pitanju je cela AC ili neka gumica?
-
Iskreno ne znam, to mi se desavalo na H25 i Peka (Stari Banovci) je nesto uradio pri redovnom servisu na AC i nije mi naplatio nista, tako da je najverovatnije samo neka gumica...Pitacu ga pa pisem ovde.
-
Ja sam juče protiv svoje volje testirao uvlačenje falš vazduha. Kako? Zaboravio sam da otvorim zavrtanj na rezervoaru koji služi za uvlačenje vazduha. Rezultat: Prešao sam 40Km bez problema :D
Kontam da je to jedna od boljih metoda za defektažu ha ha
-
Haha, eto nesvakidasnjeg načina za testiranje :-)
-
Zavisi od cega je rezervoar i koliki je i koliko imas goriva u njemu. najbolje da je metal, pun pa onda.. ako je plastika i poluprazna je, moze puno da se predje..
Ja sam stavio vezice ali.. nisam siguran da su vezice OK resenje.. ipak na jednom delu ona ne steze dovoljno, te mi je sledece da stavim selne fino pa da vidim..
A probacu i to..
-
Eno u lidlu imaju paket selni raznih veličina u kutiji za 300 din- ja uzeo kutiju da imam na čamcu da ne razmišljam.
-
U Grosinoxu su 70 din komad, mozda su cak i prohromske...
-
Ovo su neke obične, meni se svidelo što ima 26 komada raznih dimenzija za 300 din I lepo složeno u kutiju...
Kad sam menjao creva za gorivo namenski sam uzimao bolje selne, ovo je uzeto više za ne daj boze...