Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: dragan 23, 09, 2009, 18:42:43 posle podne
-
Ima li neko iskustva sa Premix "Šajkom" i kakve su njene plovne karakteristike. Koliko shvatam, za razliku od dalmatinke trebalo bi da postiže veću uzvodnu brzinu ali za ostalo....... neznam ništa o šajki.
-
podelio sam temu i otvorio novu posto Sajka zasluzuje svoju temu ...
(http://www.premix.co.rs/pretpregled/001_Premix_Sajka_01.jpg)
secam se osamdesetih godina kad sam isao sa ujkom i matorcima na klopu, negde u rejonu gde su sada Goca i Renato , bilo je par sajki i svi su ih sa uzdahom gledali :)
nema ih nesto na vodi barem ih ja ne vidjam .. ali mislim da je imala trimaransko kotiro i mozda bi sa tim koritom i jakim motorom mogla da ide brze nego ostali deplasmanci , doduse ne secam se da sam video sajku da glisira :)
-
Jedan Zemunac na njoj ima 50ks i neglisira stabilan trimeran ali skup :drinks:
-
Šta to znači skup? Koja je cena i kakve su karakteristike. U stvari da li vredi?
-
imas ovde link http://www.premix.co.rs/camci/001sajka/001sajka.htm (http://www.premix.co.rs/camci/001sajka/001sajka.htm)
nije nesto prostrana ali nije ni mala...
(http://www.premix.co.yu/camci/001sajka/1024/001-08_Premix-Sajka.jpg)
sto se cene tice ovde je grafik sa cenama a ja ga bas i ne razumem
(http://www.premix.co.rs/relativnecenecamaca4.gif)
najbolje da ih pozoves , ali nisam cuo neke negativne stvari za Sajku ... mada je to Ferari mojih decackih dana pa nisam nis slusao :lol:
-
Ima u Banovcima jedna na vezu, često je viđam i na vodi. Honda 50 je gura, ali ne glisira sa tim motorom.
Mislim da teoretski to korito može da glisira, ali treba dovoljno jak motor.
Jedina mana joj je cena, vidim da se polovne kreću oko 10.000 evra, a to je malo žestoko. Za te pare ima pravih čamaca!
Naravno, opet stvar ukusa. :dance:
-
ja sam mislio da je nova oko 8k :) al opet sta znaci nova kada u Premixu ne prave nove kalupe vec 20 godina :this:
-
Mislim da sam nedavno video jednu u oglasima, ovde ili na vodi, više ne znam. Bela, kao sređena, opremljena, za 10k
Nađoh je... http://www.navodi.com/Berza_006/062.html (http://www.navodi.com/Berza_006/062.html)
-
Dragane ona oko15000e u kitu zovi titel pa pitaj.Za te pare mozes naci bolju ladju. :drinks:
-
Gledao sam letos tu Sajku u Banovcima i sto Sale kaze ne moze da izglisira ni sa 50 ks.Kada je covek dodao gas bas je sve to smesno izgledalo.Sve mi se cini da ona i nije za glisiranje vec za deplasmansku plovidbu.Stavljati jos jaci motor na nju....ne znam koliko bi to onda k kostalo.Za te pare kupis pravi gliser sa kabinom i svim pratecim.
T-9 kosta 3.200 eur,sto je bas bezobrazno,sajka 10.000.Oni kao da hoce da obustave proizvodnju camaca.
-
15.000 u kitu?javascript:void(0); Pa tu je suvišno razmišljati da li vredi ili ne. Stvarno, oni kao da ne žele da ljudi kupuju čamce!
-
Na 9-om km Save covek ima sajku sa suzukijem 150 ks,glisira samo tako.Jos jedan poznanik ima sajku sredjenu maximalno i honda mislim da je 90 ks prodaje je,covek je pere pre i posle isplovljavanja,obuva papuce kad ulazi u nju....Kao u majstorskoj radionici.
-
:) moram da se nasmejem za ovaj slikovit prikaz sa papucama....
-
Za te novce moze i mnoooogo bolje...
-
Za te novce moze i mnoooogo bolje...
Stvar ukusa, za nekog je mnoooogo bolje a za nekog baš i nije, ima ona svojih prednosti a bogami i mana ( kao i svaka druga lađa )
-
Nisam siguran,ali mislim da je cena naduvana,jer je njih kupovala carina i policija u
vreme Milosevica.
-
Pozdrav svima
Sajka u Banovcima ( vez kod Marka ) je moja.
Dobar je to camac ko je za deplasmansku voznju. Mislim da je glisiranje sa Sajkom malo pogresna prica zbog same konstrukcije korita, trimaransko skoro ravno. Ja je obicno vozim sa pola gasa na Honda 45 Bf. Za deplasman 45 je dosta, fabricka preporuka je 30, ali sam ja odabrao ovaj zbog potrosnje i rezerve snage. Ima mesta za organizaciju solidnog komfora: 2 solo i jedan dupli lezaj, mesto za sudoperu i frizider odmah iza pregrade levo i desno. Moja jedina zamerka je da je paluba mogla za ove dimenzije da bude malo komfornija na racun zrcala i prostora za rezervoar goriva i akumulator. Dosta komora za smestaj svega i svacega.
Cena????
Cena ko cena. Zbir zelja, potreba, momenta, afiniteta, godisnjeg doba i sl.
Prilikom kupovine zvao sam Premix ( pre tri godine ). U kitu 8000 ( 900 kg plastike ).
Cene polovnih zavise od mnogo toga sto svi znamo. Mislim da je u pravu covek sto kaze da se za 10 i vise mozes kupiti " pravi " camac.
Trenutno, ja sam zadovoljan sa camcem s obzirom da ga leti dosta koristim ( skoro svakodnevno ), ispunjava sve moje potrebe i mogu da kazem da je to solidan camac, dobar za nase vode.
Ako treba jos, ima.
Pozdrav.
Pozdrav komšija!
Zagledao sam par puta tvoju Šajku, i deluje mi velika i prostrana. Cena 10.000 deluje velika, ali, sa druge strane, druga plovila sličnih gabarita koštaju i mnogo više - ovisno o tome šta nude. Npr. BAS 747.
Što se moje žene tiče, njoj odgovara svaki čamac na koji može da se ubudži WC! :good: Tako kod nje Šajka dobija pozitivnu ocenu!
Na kraju, sve se svodi, baš kao što kažeš, na lični izbor.
Javljam se kad te primetim kod Marka, pa da popijemo pićence :drinks:, a i da Šajku okitimo zastavicom! Nadam se da je Kapetanu ostala
još koja! :taunt:
Uzgred, ovde na forumu imamo običaj da se novi članovi foruma predstave sa par reči i slika.
Otvori novu temu u rubrici "Stigao sam", http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=9.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=9.0)
i predstavi sebe, svoja interesovanja i svoju lađu!
Ujedno, ta rubrika je najlakši način da upoznaš (ili prepoznaš) članove foruma i njihova plovila!
-
ima zasatvica :)
-
Pozdrav svima
Sajka u Banovcima ( vez kod Marka ) je moja.
Dobar je to camac ko je za deplasmansku voznju. Mislim da je glisiranje sa Sajkom malo pogresna prica zbog same konstrukcije korita, trimaransko skoro ravno. Ja je obicno vozim sa pola gasa na Honda 45 Bf. Za deplasman 45 je dosta, fabricka preporuka je 30, ali sam ja odabrao ovaj zbog potrosnje i rezerve snage. Ima mesta za organizaciju solidnog komfora: 2 solo i jedan dupli lezaj, mesto za sudoperu i frizider odmah iza pregrade levo i desno. Moja jedina zamerka je da je paluba mogla za ove dimenzije da bude malo komfornija na racun zrcala i prostora za rezervoar goriva i akumulator. Dosta komora za smestaj svega i svacega.
Cena????
Cena ko cena. Zbir zelja, potreba, momenta, afiniteta, godisnjeg doba i sl.
Prilikom kupovine zvao sam Premix ( pre tri godine ). U kitu 8000 ( 900 kg plastike ).
Cene polovnih zavise od mnogo toga sto svi znamo. Mislim da je u pravu covek sto kaze da se za 10 i vise mozes kupiti " pravi " camac.
Trenutno, ja sam zadovoljan sa camcem s obzirom da ga leti dosta koristim ( skoro svakodnevno ), ispunjava sve moje potrebe i mogu da kazem da je to solidan camac, dobar za nase vode.
Ako treba jos, ima.
Pozdrav.
Pozdrav komšija!
Zagledao sam par puta tvoju Šajku, i deluje mi velika i prostrana. Cena 10.000 deluje velika, ali, sa druge strane, druga plovila sličnih gabarita koštaju i mnogo više - ovisno o tome šta nude. Npr. BAS 747.
Što se moje žene tiče, njoj odgovara svaki čamac na koji može da se ubudži WC! :good: Tako kod nje Šajka dobija pozitivnu ocenu!
Na kraju, sve se svodi, baš kao što kažeš, na lični izbor.
Javljam se kad te primetim kod Marka, pa da popijemo pićence :drinks:, a i da Šajku okitimo zastavicom! Nadam se da je Kapetanu ostala
još koja! :taunt:
Uzgred, ovde na forumu imamo običaj da se novi članovi foruma predstave sa par reči i slika.
Otvori novu temu u rubrici "Stigao sam", http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=9.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=9.0)
i predstavi sebe, svoja interesovanja i svoju lađu!
Ujedno, ta rubrika je najlakši način da upoznaš (ili prepoznaš) članove foruma i njihova plovila!
Nesto mi je to poznato :)
-
dosta skoro sam primetio sajku i zanima me sledece:
koliko je stabilna na talasima i po fabrickoj preporuci treba imati motor od 30 kW sto mu dodje oko 40 HP ili KS..da to nije malo previse?da li bi neka dobra desetka mogla da je gura?koliko sam ja shvatio za primorku koja je slicnih dimenzija koriste slabije motore,a sajka bi trebala da ide bolje od nje koliko sam ja shvatio...
-
Šajka ima potpuno drugi tip korita u odnosu na Primorku...tj Šajka ima trimaransko korito,a primorka ima korito oble forme.... Šajka sa motorom od 40 ks može da glisira (ne baš sjajno,ali ipak glisira), dok Primorka ima ograničenu brzinu i bez obzira na jačinu motora ne može iz deplasmanske plovidbe preći u glisirajuću...
sa Šajkom možeš sa 10 ks ploviti kao klasičan deplasmanac
-
hvala na odgovoru :)
znam da imaju drugacije korito i zbog toga bi trebalo da sajka ide brze,tj lakse sa slabijim motorom,a kad sam video da preporucuju 40ks pomislio sam da mozda i nije bas tako. :)
-
Vraćamo se nautičkim temama :good: to nam je jedini spas u ovim zimskim danima ...
Već duže vreme razmišljam o ovom plovilu ali nisam još uvek imao prilike da ga isprobam. Ono što mogu da zaključim sa slika je da su mogli bolje da iskoriste tih 7 m, pozicija vozača mi nije baš jasna, ako voziš iz kabine ( gde bi imao komfor i kad su uslovi plodbe loši )onda zauzimaš i onako ograničen prostor a ako voziš sa terasnog dela onda je preglednost nedovoljna. Na terasi ima ona zadnja klupa-boks zbog kog je terasa jako kratka. Da skratim, pramac je velik ali ne iskorišten ( vrata postoje ali ko će preko kreveta nositi garavi roštilj ??? ) a krmu sam komentarisao. Korito je takvo kakvo je, ali ja nebi stavljao više od 15-20 ks, ja je ne vidim kao gliser. Cenim da je sasvim stabilna, zbog korita i širine.
A da je plovna, jeste, u to sam se uverio.
Ovo je samo razmišljanje na osnovu slika, ali bi voleo da čujem iskustvo iz prve ruke.
-
meni na ovim slikama camac izgleda ogromo
(http://www.premix.co.rs/camci/001sajka/1024/001-13_Premix-Sajka.jpg)
(http://www.premix.co.rs/camci/001sajka/1024/001-14_Premix-Sajka.jpg)
ajde ako ju je neko vozio ili je ima da nam isprica malo vise :)
-
Gledao sam sta ste pisali za sajku,mogu samo da potvrdim da ste u pravu da ona nije za glisiranje nego za polako krstarenje po nasim vodama,ja sam moju sajku kupio 2006 godine za smesne pare (4500e) u NS,jeste da je imala Tomosovu 10 ali za te pare je bila stvarno povoljna.Malo sam moro da ulazem i kupio novu Yamahu High Trust 25 i mogu reci da ona sa tim motorom ide oko 18km/h.
Za nase vode je sasvim dovoljna,sve zavisi sta covek hoce snjom da radi,meni sluzi svake godine za krstarenje,pecanje i mnogo toga jos... tisa tisa tisa tisa tisa tisa
-
zdravo drugari šajkom sam plovio dosta godna na ftosu onaj u farmerkama i braon košulji to sam jasamo mngoooo mlađi šta da vam kažem šajka ima svojih prednosti a i mana kada je napravljena u premiksu bila je hit lično sam je odvezao na bg sajam i to polikom ako neko hoć podrobnije o šajki nea mi se javi 063 1474441 25648 m4
-
koja je debljina plastike na dnu a koja na kabini...i da li je tocno da je dno isto kao kod tiger sharka (mislim na oblik) ali samo uvecano
-
zdravo drugari šajkom sam plovio dosta godna na ftosu onaj u farmerkama i braon košulji to sam jasamo mngoooo mlađi šta da vam kažem šajka ima svojih prednosti a i mana kada je napravljena u premiksu bila je hit lično sam je odvezao na bg sajam i to polikom ako neko hoć podrobnije o šajki nea mi se javi 063 1474441 25648 m4
E Dragane nece da moze . ha ha ha
Pusti telefon i privatne razgovore nego doprinesi svojim iskustvom bogatstvu foruma. Ja cu da pokusam da nagovorim jednog od clanova naseg kluba da isprica svoje iskustvo o "sajki" mada ima , do sada mali broj casova provedenih na njoj. Iz Vasih iskustava moze da se izrodi nesto pozitivno za nekoga ko razmislja o nabavci slicnih plovila.
-
Ovih sam dana intezivno u potrazi za nekim plovilom, i čitam ovaj forum po par sati dnevno
da bih stekao neko iskustvo.
Šajka me nije oduševila izgledom, ali odgovara mojim potrebama.
Pre desetak dana sam poslao fabrici upit, ali mi nisu odgovorili.
Juče sam pozvao telefonom, i ljubazni ženski glas mi je dao informaciju da je cena u kitu 1132000,00 dinara.
Nije sigurna ali misli da u fulu košta još toliko, a za pravu informaciju da se javim u petak, tada dolazi koleginica
iz komercijale.
Direktor, verovatno i zamenik, pa vozači, sekretar, komercijala, pogon itd, pravo je čudo što ne košta 30000e.
Pozdrav!
-
Ovih sam dana intezivno u potrazi za nekim plovilom, i čitam ovaj forum po par sati dnevno
da bih stekao neko iskustvo.
Šajka me nije oduševila izgledom, ali odgovara mojim potrebama.
Pre desetak dana sam poslao fabrici upit, ali mi nisu odgovorili.
Juče sam pozvao telefonom, i ljubazni ženski glas mi je dao informaciju da je cena u kitu 1132000,00 dinara.
Nije sigurna ali misli da u fulu košta još toliko, a za pravu informaciju da se javim u petak, tada dolazi koleginica
iz komercijale.
Direktor, verovatno i zamenik, pa vozači, sekretar, komercijala, pogon itd, pravo je čudo što ne košta 30000e.
Pozdrav!
Ma nisu normalni definitivno, pogledaj ovako nešto prilično sam siguran da ovako opremljen košta manje od ove nesreće
http://www.kupujemprodajem.com/plasticni-brod-8-9m-x-2-5m-10-5-x-2-7--2844171-oglas.htm?filter_id=5769774 (http://www.kupujemprodajem.com/plasticni-brod-8-9m-x-2-5m-10-5-x-2-7--2844171-oglas.htm?filter_id=5769774)
ili ovako nešto http://www.kupujemprodajem.com/Setland-2775387-oglas.htm?filter_id=5790282 (http://www.kupujemprodajem.com/Setland-2775387-oglas.htm?filter_id=5790282)
-
Evo malo da osvežim ovu temu. Pre neki dan sam prodao brod, i kupio šajku sa motorom i prikolicom. Ugovorio sam sa momcima iz MV Poliplast kompletno farbanje i sređivanje elektrike, toaleta, enterijera itd... Tako da od kraja juna trebalo bi da zaplovimo na Dunavu. Na njoj je sad Honda BF45, za koju mi je po svedočenju prethodnog vlasnika rečeno da nizvodno tera u proseku 20 km/h dok uzvodno 12-15 km/h.
-
Čestitam na kupovini plovila! Čekamo slike harm
-
Samo da smanjim da mogu da okacim
-
Evo nekih slika
-
Evo danas slikano kad sam isao da spakujem neke stvari.
-
Nikad nisam razumeo kako se upravlja bolje? Da li sa terase ( što mi nije baš blisko ) ili iz sobe gde se gubi deo prostora ?
-
Meni će upravljacka konzola biti unutra (ona dva gornja prozora će se namestiti da mogu da se otvore), sa sudoperom i kabinom sa toaletom. Toalet će biti sa maserator pumpom koja će vodu vući iz dunava i vraćati nazad u dunav. Jedino što će biti napolju gde je bio volan će biti plinski frižider i rešo. Ovaj oglas je zastareo ali na njemu se vidi talno kakav raspored ja planiram u kabini.
http://www.berzaplovila.com/index.php?page=item&id=301
-
@labud, realno koliko prostora treba u kabini ako služi samo za prespavati, dok većinu vremena privodimo napolju na terasi. Glavna boljka je kad treba da vozis u kabini po suncu... sB0 56568
-
@labud, realno koliko prostora treba u kabini ako služi samo za prespavati, dok većinu vremena privodimo napolju na terasi. Glavna boljka je kad treba da vozis u kabini po suncu... sB0 56568
Ja se slažem , volim i ja da privodim napolju al znaš kako, žena se buni ... tamburanje
-
Moja je probala da komentariše ali je na kraju pobedio razum. kazna
Šala mala.
-
Svi kažu da je Šajka odlično plovilo, stabilna, plitak gaz, taman kako treba za naše reke i obale. Lično mislim da je za tu dužinu mogla biti šira za pola metra, onda bi konfor bio potaman.
-
Lađa je danas zvanično prebačena u radionicu. Sutra počinje šmirglanje, popunjavanje rupa i okrnjenja, i zatim farbanje. Za 14-ak dana trebalo bi da bude kompletno ofarban (spolja i iznutra), trup u crveno, a kabina u belo sa ugrađenom lajsnom i keder gumom. Nakon toga idem da dam mere kako bi mogao da se relativno komotno smestim u toalet, nakon čega kreće razvlačenje kablova, postavljanje izolacije i drvenarija. Kako se šta završi šaljem slike. hvauWJRFKLADSHF
-
samo što više slika upavusi
-
Da li to uopce moze u neki gliserski rezim voznje s tim motorom ili je to za gustanje ok
-
Koliko sam razumeo moguće je da izglisira, ali motor mora da bude znatno jači. Imala je jedna Šajka sa 90ks hondom za koju je pisano da je glisirala, mada nisam siguran koliko je realna priča sa ovakvim plovilom (u startu je plastika tanja nego što bi možda trebala da bude za glisiranje). Imam utisak da bi se to sve treslo kao šašavo. Ako uspem da ostvarim sa ovime između 12-15 km/h uzvodno ja sam više nego super.
-
Može i ribarska šiklja da "glisira" sa jakim motorom, ali za sve elemente (i upravljivost-sigurnost) je potrebno glisersko korito i mnogo jače krmeno zrcalo od ovog na Šajki. Mislim da bi sasvim lepo išao i sa motorom od 30 ks (možda ne 25ks zbog jednog manje cilindra i mnogo manje obrtnog momenta) uz istu brzinu i manju potrošnju. Čekamo slike Šajke za uživanje, a i uz lepo rashlađen špricer - stići će ona na kraju svaki gliser 114 .
-
Teško da će da može 12-15 km/h uzvodno, a da to ima ikakvog smisla...
Što se upravljanja tiče sve ima svoje prednosti i mane.
Ako se plovilo koristi isključivo leti, onda kabina stvarno služi samo za prespavati. Ako plovite cele godine, onda se jedan deo dana provodi i u kabini...
Za letnje brodove je upravljanje sa terase bolje: napolju ste gde je i društvo, brže se izadje na bok pri pristajanju, u prevodnicama, prijatnije je..
Za brodove koji se koriste cele godine je bolje upravljanje iznutra, jer nije prijatno upravljati sa terase par sati po minusu... Iz iskustva sajkaca
-
Za brzinu, to dok lično ne sednem u nju i ne provozam su samo spekulacije. A ja sam za sada samo letnji dunavoplovac sa po kojim isplovljavanjem u zimskim mesecima (ove godine planiram da prvi put "pokušam" da pecam). Što se unutrašnjeg rasporeda tiče, konzola i volan će biti unutra samo je pitanje sa koje strane. Posle obilaska šajke Lovac iz NS u kojoj je unutra upravljač odustao sam od vožnje spolja. Na njoj je lepo organizovano sve u kabini, a vidljivost je po meni bolja nego kada gledam kroz 9 prozora uz naginjanje sa strane.
-
Evo malo da angažujem kreativnost članova foruma. Dajte neke sugestije vezano za raspored u kabini jer ja izgoreh više sa uklapanjem. Dimenzije su na slikama.
-
Evo malo slika iz radionice
-
Farbanje je pri kraju, od iduće nedelje kreće enterijer
-
Kao nova! Svaka cast 114
-
Lepša mi je ovako bela, nego kombinacija sa crvenom. Bravo, što reče Uroš kao nova.
-
Sutra idem da vidim gotove radove na farbanju pa kačim slike
-
Evo i nekoliko slika nakon farbanja 114
-
Nikako da stignem da dopunim temu i napišem komentar od prošle godine vezano za brod, i nadam se da mi nećete zameriti što o ovome pišem u ovoj temi, a ne u onoj gde se pominju majstori za izbegavanje.
Prošle godine sam preuzeo brod u oktobru mesecu umesto u junu kako je bilo ugovoreno, i sve to nakon urgencija mog advokata kod firme Poliester Priboj u čije sam Beogradsko predstavništvo (MV Poliplast) oterao brod da se radi, a čime mi je kompletna sezona propala. Radovi su na kraju urađeni oko 70% od onoga što sam očekivao (prvobitno ugovorio), jer sam bio doveden do toga da sam hteo samo da dobijem svoj brod nazad sa do tada urađenim radovima.
Brodić sam spustio u vodu 07.10 umesto u periodu do 30.06, čime sam uspeo da izvučem prošle sezone dve vožnje, jednu od NBG do marine i jednu od Višnjice do Grocke i nazad. Sve bi to bilo ok da nije počela da mi puca i da se ljušti crvena farna na nadvodnom delu. Dodarno keder guma nije bila adekvatno zašrafljena po obodu i počela je da spada. Shodno tome kontaktirao sam majstora iz Grocke (čovek kod koga sam i trebao da teram prvobitno brod ali zbog gužve i mogućnosti da počne sa radom tek oko avgusta sam se odlučio za pomenutu firmu), koji mi je nakon pregleda rekao da je crvena boja u stvari antialgin koji su prefarbali preko osnovne boje, i dogovorili smo se da ga prešmirgla i ponovo prefarba u belo.
Nakon što sam dovezao brod do Grocke (treća vožnja od preuzimanja prošle godine) i izvukao ga napolje primetio sam da su se farba i katran kompletno skinuli sa centralne kobilice gde je ranije bilo vidljivo krpljenje i za šta mi je rečeno da je to ok zakrpljeno i da nije potrebno da se dira.
-
Evo slika čisto da se vidi o čemu pričam.
-
Probao sam da učitam i neke snimke kako sve to dole oko kobilice izgleda nakon što su počeli arovi ali moguće da nisam uspeo zbog veličine fajlova i admin odobrenja. Elem, sada nakon što je izvađen brod i detaljno pregledano sve dogovoreno je da se detaljno pregledaju sva mesta gde je krpljeno i da se popravi sve gde treba uz ponovno farbanje donje polovine čamca. Dodatno kako mi je prilikom kiše curila voda u kabinu na mestima gde su bili zašrafljeni rukohvati i gde je usled toga krenulo da buđa drvo dogovoreno je i da se sve to sanira i da se prefarbaju rukohvati.
Od dodatnih radova tu je montaža novog nosača sonde sonara, montaža nosača vanbrodskog motora, ugradnja brodskog rezervoara za gorivo, spuštanje usisa iz wc-a do vode kako bi mogao da uzima vodu iz reke (usis je postavljen iznad vodene linije) i popravka čizme motora koja funkcionalno ispravna ali vizuelno loše prvobitno odrađena.
Ovom prilikom sam zbog krpljenja korita dobio i dve revizije u kabini.
-
Evo nekih slika navedenih radova
-
Evo i slika čizme motora koju sam pomenuo
-
I evo slika nakon što je urađena većina od navedenog
-
Na moju žalost, neznanje i greške u proceni se plaćaju duplo ali zato i imaju forumi kako oni koji sledeći planiraju da rade reparaciju ne bi napravili ovakve greške. oops
-
Baš bedak što ti se ovako nešto desilo no125
Uništilo ti sezonu i novčanik
Ali sad izgleda super
Meni se ovaj tip čamca baš sviđa
Koje su tačne dimenzije (širina i dužina)?
Može neki utisak kakva je u vožnji, koji motor je gura, kojom brzinom, koja potrošnja?
Jel pogodna za noćenje (s obzirom da ima toalet, verujem i kuhinju)?
Može i neka slika enterijera
-
Čamac je fabrički 7x2m +- koji cm, sa relativno malom terasom i veoma komotnom kabinom (postavio sam bio skicu sa dimenzijama). Generalno čamac je za komotnu vožnu 5-6 odraslih ili 4 odraslih sa decom. Sve preko toga mora da se raspoređuju ljudi u kabini ili na pramcu.
Što se unutrašnjosti tiče prvobitno je unutra bila samo kuhinja sa sudoperom i ugradnim plinskim frižiderom, dok je sada tu samo komodica sa sudoperom i bočnom pločom. Frižider sam zamenio plinskim sandučarom koji će da stoji napolju ispod volana. Sa druge strane kuhinje montiran je brodski wc koji nije izdvojen jer ga samo mi kao porodica koristimo (to je bar zamisao).
U nastavku kabine su dve bočne klupe sa poklopcima za skladištenje dimenzija 180x60 cm, nakon čega ide klupa za krevet dimenzija 200x120 cm. Kakao sam samo jednom prespavao na njemu za sada mogu reći da sam spavao komotno ali moram da zamenim dušeke debljim (bar 10cm).
Vezano za vožnju, tu sam baš zadovoljan. Na njemu je Honda 45hp koja ga na 1/2-2/3 gasa tera nizvodno 18-20 km/h , dok sa istim gasom sam na oko 12km/h +-1-2 km/h u odnosu na blizinu obali.
Potrošnja je oko 6-7l pri takvoj vožnji. Što se plovnosti tiče veoma je stabilan sa gazom od oko 20-25cm u delu gde su tri kobilice i oko 5cm kod motora. U plovidbi talase oseća kao da je sa ravnim dnom ali se zato skoro uopšte neljulja i naginje kada se kreće po njemu ili dok plovi i skreće. Takođe je i dosta upravljiv.
Sve u svemu za ljude kojima treba za pecanje ili plovidbu sa porodicom mislim da je super izbor sa stvarno dosta mesta za odlaganje stvari i opreme.
Ako budeš razmišljao da kupiš pusti poruku pa da se organizujemo da dođeš i da vidiš da li je to ono što tražiš za sebe (nema ih puno,mislim manje od 20 da je napravljeno, i na oglasima nisu baš jeftini kada se pojave).
Nešto sitno slika enterijera koje imam ću okačiti sutra kad budem pri računaru.
-
Super zvuči sve što si napisao, sem potrošnje, mada verujem da sa manjim gasom i potrošnja padne na prihvatljivih 3-4l
Trenutno nisam pri parama za kupovinu ali možda nešto iskrsne (nikad se ne zna)
Imaćui na umu predlog
Hvala puno
-
Evo par slika enterijera
-
Sasvim dovoljno prostora
-
Dobra je visina unutra, ko bi rekao:)
Ja bih licno krevet uvek postavio uzduz, glava ka pramcu noge ka krmi. Ne znam zasto ali svaka druga kombinacija za mene nema spavanja
-
Tako će biti posle ovog sređivanja, ovo su malo bajate slike, jer sam u međuvremenu napravio kutiju koja će služiti kao skladište i ići u centralni hodnik do nivoa sedišta čime dobijam krevet širine 2.0 i dužine 2.1m. Od 01.06 ponovo plovim pa ću slikati 6589