Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Tomos => Temu započeo: bratsaja 04, 04, 2019, 13:54:27 posle podne
-
Imam T4 koji je bio u jako losem stanju pa sam resio da probam sam da napravim nesto od njega.Uspeo sam da ga dovedem do stanja da van vode upali na pola kanapa (zamenjena komplet elektronika,kardan koji je proslajfovao,magnet koji je provrteo,stavljen originalni plovak karburatora jer je prethodni glavio,nova membrana pumpe,svecica i svasta jos nesto),ali kad stavim motor u vodu ne radi kako treba.Kao da kasni gas,okrenem rucicu ali ne primi gas odmah,sto se kaze "ne reze".Danas sam skinuo klip i svecicu posle par sati rada i svecica je crvenkasta a klip je veoma zagaravljen.U svakom slucaju stavljam nov klip jer sam vec probao da menjam samo karike,oa cu videti sta ce da kaze.
Zanima me zasto je svecica crvena,sta to govori o motoru i zasto garavi klip?Prosli put kada sam ga skinuo karike su skroz zapekle tako da sam ih jedva jedva odlepio od klipa i stavio nove ali vidim da opet pravi garez.
(https://i.postimg.cc/qhqNtRFL/IMG-20190404-122031.jpg) (https://postimg.cc/qhqNtRFL)
(https://i.postimg.cc/McdcKR9H/IMG-20190404-122043.jpg) (https://postimg.cc/McdcKR9H)
(https://i.postimg.cc/tsdZw8Ph/IMG-20190404-122057.jpg) (https://postimg.cc/tsdZw8Ph)
(https://i.postimg.cc/vDjVVrb6/IMG-20190404-122123.jpg) (https://postimg.cc/vDjVVrb6)
(https://i.postimg.cc/WhkJ6d1Y/IMG-20190404-122132.jpg) (https://postimg.cc/WhkJ6d1Y)
(https://i.postimg.cc/LqHYpvBG/IMG-20190404-122158.jpg) (https://postimg.cc/LqHYpvBG)
(https://i.postimg.cc/vgKc5yFd/IMG-20190404-122203.jpg) (https://postimg.cc/vgKc5yFd)
(https://i.postimg.cc/SnbYZmXS/IMG-20190404-122210.jpg) (https://postimg.cc/SnbYZmXS)
(https://i.postimg.cc/18FctWFt/IMG-20190404-122218.jpg) (https://postimg.cc/18FctWFt)
-
Svetla boja svećice kaže da nema dosta goriva, tamna ili čadjava kaže da ima previše goriva... Ova crvenkasta je izmedju. Čadjavi klip ako ima previše nesagorelog goriva ili u slučaju dvotaknog motora previše ulja za podmazivanje. Da ima koksa i na glavi rekao bih da je prebogata smeša ali je glava čista. Za pravilan rad je bitno pretpaljenje i dobra varnica uz naravno potrebnu količinu goriva. Prerano paljenje će izazvati gubitak snage, detonacije i oštećenej karika i kanala a kasno će uz gubitak snage napraviti crne naslage ali neće razvaliti klip...
Nikad nisam radio neki T4 ali APN jesam, treba da su slični. Ukoliko je magnet malo jači mora biti i svećica odgovarajuće toplotne moći.
Moja dva centa :)
-
Mesavinu pravim 4 posto,mozda je to previse masno?
-
Auuuu....pa bas si ga zamastio
2% za T4
-
I ja stavljam 2% poslednjih 15 godina, i pokazalo se dobro thumbup
-
Garez je od previse ulja, a ta boja po meni i nije tako losa. Mozda manje goriva dobija nego bi trebala.
-
Promenio sam klip,radi penta ko satic.Potrosicu ovih paar litara 4% mesavine taman dok se razradi i onda pravim 2%.Sto se tice kolicine goriva,nikako mi se ne mili da stelujem plovak jer sam jedva uspeo da resim prelivanje karburatora posle ko zna koliko skidanja i otvaranja.Problem je bio u crnoj iglici sa buvljaka koja ne valja,a originalnu je tesko naci.
-
Ne bih da mračim ali kod karburatora prelivanje uglavnom izaziva zapušenost kanal za vazduh, uzalud se menjaju iglice i šteluje plovak ako je kanal za vazduh zapušen prelivaće makar tri kapi da ima u lončetu.