Moja Ladja
E, ovako treba... => NAUTIČKA DISKUSIJA => Temu započeo: tangabravo 28, 03, 2019, 17:13:57 posle podne
-
Draga moje i dragi moji , posle duže pauze evo mene ponovo, i samo da se zna bio sam opravdano odsutan. Ako se sećate počeo sam da tražim pogodno plovilo pošto su se konačno stekli dobri uslovi- materijalni- međutim za prošlu sezonu zakasnim a sada nema neki izbor. Znate da sam ja zagriženi katamarandžija ali kako ja nameravam da se preselim da živim na moru- bukvalno na moru- to mi je potrebno neko veće plovilo pošto moram sve štoimam da spakujem na brod , a za katamaran te veličine nemam dovoljno investicija, pa sam primoran , mada teška srca da kupim neki jednotrupac. Ja volim keč varijantu i ima nekih interesantnih modela ali pošto moja gologuza klijentela voli da se izležava po palubi potreban mi je veliki slobodan palubski prostor a to je malo teže naći. Svi modeli kojimi odrovaraju su drvenjaci , a ja kao osoba koja prvo misli na nezgodne stvari volim materijal koji se lako popravlja na licu mesta- znači čelik , stakloplastika. E pa sad bih molio za pomoć u vezi iskustava sa drvenim trupovima pošto sam se ja tim zamajavao davnih 80-tih godina. Dobro bi mi došla sva iskustva i saznanja ma kakva ona bila , pa kada pazarim lađu vozaćemo se po greciji.
Ovo je model Piculjan - 14,20m širina 4,5m osam ležaja , dva kupatila
-
Нека је са срећом.
Ја ћу само да пратим (то је у границама мојих способности да помогнем по овом питању).
-
Ne znam šta se desiulo samo se pojavila zadnja fotka
-
Kolega LSI Vaša pomoć je kao i uvek dobro došla
-
Prelepo plovilo, elegantno i puno stila..!
Takođe ne mogu pomoći oko ove teme, jer moje iskustvo sa drvenim čamcima počinje, i završava se na drvenim šikljama jh
-
Ko traži nadje. Verujem da će se uskoro pojaviti ladja po vašim kriterijumima i potrebama. Mogu samo da poželim da to bude što pre. Srećnooo!
-
razne priče se čuju oko održavanja drvenih plovila, uglavnom negativne.
U Srbiji ih ima malo, nekoliko komada i većina je na prodaji ( https://www.polovniautomobili.com/plovila/10981734/eigenbau ).
Pre 2-3 godine je u mojoj marini restauriran je drveni Grand Banks, izradjen od mahagonija.
Sada je u marini Kolorit na Savi (ako si u Beogradu možeš se raspitati tamo za taj brod, vlasnik je prijatan).
To je vrhunski kvalitet materijala i bilo je tu posla 5-6 meseci.
Drugi primer: poznanik je imao drveni jedrenjak Gulet, radjen u Turskoj. Posle desetak godina je bio prinuđen da ga samovoljno potopi na pučini Jadranskog mora jer više nije mogao da se izbori sa propadanjem drveta (kostao ga je preko 150.000e, pokusao da ga proda za 50.000e ali bezusesno, a zbog duzine od 15m vise nije mogao da placa marine)
E, sad: Grand Banks košta oko 600-800.000$ a Gulet 90-180.000 eur.
-
Znam da turci najviše koriste Gulet a ovaj drugi model nisam sretao. Ja sam slučajno natrčao na jedan kod nas prilično redak model- prvi put sam ga video na berzi- Conrad- konstruktor je poljak a prave u Gdanjsku i rade ga i u mahagoniju i od stakloplastike i malo podseća na Gulet pošto je konstzruktor stajeću visinu u krmenoj kabini rešio podizanjem palube na krmi. Ja sam jedan našao u Varni i biosam u pregovorima , međutim kada mi je broker poslao sadašnje fotke odustao sam pošto je brod bukvalno urnisan , a sdavršeno mi je odgovarao jersu palube ogromne , i on je 14m , to je ovaj sa plavopm crtom , samo što su fotke od pre 15g
-
Ako te interesuje ozbiljna metalna jedrilica duzine oko 12-13m (mozda je i duza), metalna, odrzavana odlicno, radio je najbolji majstor kod nas Vasic iz Lacarka, opremljena za prekookeansku plovidbu, sada je u Grckoj na suvom vezu u Volosu.
Vlasnik je clan foruma Miljan, a cena je mnogo niza od realne vrednosti plovila i kolicine opreme koju ima.
Upozorenje: Miljan je izuzetno korektan ali brzo gubi zivce ako ga neko shvati neozbiljno.
Slika u prilogu nije sveza, sada izgleda jos bolje. Inace na ovom i ostalim forumima ima tema kako su Miljan, Kapetan, Zica i Sale SP plovili oko mesec dana od Beograda do Grcke i Crne Gore. Plovilo je sada na Nemackoj zastavi.
-
Vasić je naš najbolji majstor?
Razmem ja da hoćeš da pomogneš svom drugaru da proda jerdrilicu, ali kad je on poneo tu titulu i na osnovu čega?
-
Ono sto je on napravio za poslednjih 20god niko bolje nije napravio od metala kod nas.
U mnogim plovilima njegovih ruku delo sam i bio i plovio.
Da li ti znas boljeg?
Koliko si ti njegovih plovila video direktno a ne na slikama?
-
Ne znam zašto si i u kom momentu pomislio da imam uopšte ideju ko je kod nas najbolji majstor.
Niti imam znanja za tako nešto, niti sam obišao sve brodove svih majstora da vidim kakvi su, a sve i da posedujem i znanje, i vreme da ih obiđem, ne znam na osnovu kojih to kriterijuma bih nekoga mogao da proglasim najboljim.
Problem je što ni ti to ne možeš, ali ipak se ne libiš da nekog po potrebi proglasiš najboljim i tako dovodiš ljude u zabludu.
A o Miljanu-debilu nema potrebe trošiti reči, sam je o sebi dovoljno rekao.
-
Lepo je videti da neko sam prizna na ovom forumu da nema dovoljno znanja da nesto komentarise.
A nije lepo lepiti bilo kome preko foruma, sakriven iza kompjutera, etikete debil ili sl.
Imaces priliku, nadam se, da upoznas Miljana.
Ali odosmo u off
-
Nisam rekao da nemam znanja da nešto komentarišem, nego da kažem koji je majstor najbolji u Srbiji, a tvrdim da to niko i ne može da uradi... Nemoj da menjaš ono što sam rekao, nismo deca.
-
Mišo mnogo hvala na interesovanju i pomoći oko broda samo koliko sam mogao da zaključim po položaju kokpita ,- pošto ne vidim jarbol jer mi je fotka malo nejasna - ovo nije ketch a ja hoću isključivo ketch, inače ovako izgleda simpatično , alibih morao da vidim palubum pošto mi treba što veća. Zamolio bih sve koji imaju saznanja o nekom ketch-u od 13-15 m da mu cena ne prelazi €45000 sa plaćenim PDV-om da me obavesti. Hvala unapred
-
Obaveštavam cenjeni auditorijum da je moja malenkost odustala od kupovine Pičuljana pošto je prvo pretežak-24000kg, a i srče ko tenk 15l na sat i treće fini Puljani se nisu udostojili čak ni da odgovore na moju wajber poruku iako sam ih čak dvojicu kontaktirao. Bio je u igri jedan sličan ketch samo duplo lakši- 12500kg ali on je u Valensiji a švapska zastava pa ga je to malo gurnulo u zapećak , ali pošto je gazda švaba skinuo cenu sa 41000€ na 32500€ ponovo je u igri , i momentalno sam u prepisci sa brokerima na Balearima koji su za razliku od ˇbraće " hrvata više nego profesionalni.Videćemo šta će biti pošto izgleda da ima samo šest kreveta znači dva u manjku. Dobro more
-
Сви навијамо за тебе да оствариш свој наум и дођеш до једне од ових лепотица. 114 114 114
-
Srso zahvaljujem na lepim i pozitivnim željama kgk kgk kgk
-
Прелеп брод , ово је прекоокеанска једрилица , имаш ли неке слике кокпита и унутрашњости . Придружујем се са лепим жељама да што пре развијеш једра на тој једрилици .
-
E pa ja sam baš sreće kurate. Prvo što jedrilica ima samo šest ležajeva u tri kabine a meni treba osam plus dva. a druga stvar što je prodaju ciganski -okačili slike od ko zna kada a ono ćorak. Kada sam na kraju priterao brokera uz duvar, ispade da su potrebna nova jedra i da se srede uređaji pošto su stari i kako je on izračunao treba mi €8000 pa da sve bude OK. Ne da se siromi sitno samleti. Imam par lepih komada i nije skupo ali treba mi vozačka- preko 15m dužine. Nisam pametan šta da radim , naj verovatnije moram čekati oktobar