Moja Ladja

E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Restauracije => Temu započeo: milanns 22, 07, 2018, 11:42:10 pre podne

Naslov: Dejana 3
Poruka od: milanns 22, 07, 2018, 11:42:10 pre podne
Kako sam i obecao evo koja slika sa malim zakasnjenjem.
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: milanns 22, 07, 2018, 22:43:26 posle podne
Posto se iz slika vidi da je cirada zatvorena skroz.Zanima me jel imate nekog povoljnog majstora koji bi mi otvorio svetlarnike na svih 6 delova cirade.
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: bubamara 23, 07, 2018, 19:34:47 posle podne
Napravi samo nazad na krmi   114
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: Bakara 23, 07, 2018, 20:50:05 posle podne
Neka je sa srećom! 114

Koje si dimenzije čamca i koliki ga motor gura? Ne deluje baš malo... Inače, uvek mi se činilo da su kabinaši sa krmenom kabinom, veoma praktični za upotrebu. Naravno, zavisi ko kako koristi čamac, nekome ko izlazi na vodu najviše zbog pecanja, možda ne bi bilo zgodno. Meni ne bi smetalo, naprotiv thumbup
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: milanns 23, 07, 2018, 21:23:57 posle podne
9,40 sa 2.70 gura ga Mercury 8 mozda je i 9.9-15 to jos nisam utvrdio.Uz Dunav kako gde od 10-13ec  na punom gasu.To je bila brzinska proba, posto reg cekam vec 3 nedelje.
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: milanns 23, 07, 2018, 22:33:46 posle podne
Sto se tice pente ovo me malo buni, na spoljnoj strani kape original nalepnica bar tako deluje 8ks.Sa unutrasnje strane kape izliveno 9,9-15ks a na motoru ovo.
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: Zoran T 24, 07, 2018, 12:53:01 posle podne
323ccm=15ks...da je 9.9 pisalo bi negde i "big foot" zbog menjaca,njihov naziv za high trust i imao bi 4 pera na propeleru...nalepnice ima da kupis kakve hoces
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: zveki66 24, 07, 2018, 14:24:09 posle podne
Ima 9.9 ks i obicni, odnosno nije "big foot" ili kako je Mercury to nazvao na novijoj generaciji teretnih motora "CT-command thrust" pogon. 
Naslov: Odg: Dejana 3
Poruka od: milanns 24, 07, 2018, 21:45:01 posle podne
Jel postoji neki siguran metod da se utvrdi koji je motor u pitanju.