Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Yamaha => Temu započeo: petar_kozic 28, 05, 2018, 08:56:12 pre podne
-
Kolege treba mi savet nekoga ako zna.
Kolega na Yamahi F9.9CMH treba da menja filter i ulje.
Filteri kod nas imaju jacu cenu, a culi smo da pase filter i sa nekih skutera, a dosta su jefitiniji.
Da li zna neko nesto o ovome. Naravno, filter bi menjao onda svake godine, ako je njihova cena znatno manja.
U prilogu je slika Yamahe i filtera.
-
imaju u Platner-u u Beogradu, glavni servis za Yamahu. Cena je upola manja od Yamahinog.
-
Hvala Miso. Provericemo ! hi
-
Ja vec treci put stavljam zamenski filter knecht OC 195 na svoju jamahu 50ht. Ne bih ni znao za zamenu da jamahin serviser prilikom zamene ulja u garanciji nije postavio taj. Od tada ja u mass kompaniju kupujem isti cena 470 dinara tu kupim i ulje motul marine kazu trgovcida taj filter majstori stavljaju i na jamahe honde . I moj drugar stavio isti na svoju hondu pre neki dan.
-
Provericemo i to. Problem mi je samo zbog velicine, tj tipa. To bi verovatno bilo najbolje da skinem stari i sa njim odem tamo.
Hvala !
-
Ovo je zamena.
https://www.kupujemprodajem.com/Hiflo-303-filter-ulja-61636345-oglas.htm
-
Ja na mojoj 9.9 koju koristim kao pomoćni nemam filter ulja...
-
Ovo je zamena.
https://www.kupujemprodajem.com/Hiflo-303-filter-ulja-61636345-oglas.htm
Hvala veliko ! llll
-
Da pitam, dok je aktivna tema, gde kupiti pumpicu za zamenu ulja u peti?
-
Ne znam gde kupiti ali ja sam je napravio od razvaljenog decijeg pistolja na vodu i dzambo sprica, istu spravu koristim za sipanje ulja u reduktor na br. motoru
-
Moze filter drugog proizvodjaca ali bitna stvar ventil u samom filteru koji mora da ima svaki japanac. Oтпуштање притиска уља обезбеђује уље све време у свим условима рада.Kada nema ventila motor cukara par sekundi slab pritisak ulja do glave motora
-
Hvala Packe na objašnjenju ! thumbup
-
Bravo Packe, ta informacija je više nego korisna. I ja sam par puta koristio zamenski pa me je majstor upozorio da mora da se obrati pažnja i na pritisak ulja, nije samo stvar u tome da on liči na original kao što po inerciji svi mislimo.
Sad na zadnjem servisu mislim da je montiran baš taj Knecht.
-
Menjacu ulje u Hondi sl vikend pa sam gledao filtere...
Citajuci ovu temu videh da pominjete pritisak i razumem o cemu je rec ali mi nesto nije jasno....
Recimo Honda ima broj filtera taj i taj a kada ukucate zamenu za taj filter izadje mnogo zamena raznih proizvodjaca...
Na osnovu cega izabrati zamenski filter?
Tj na osnovu cega je jedan bolji od drugog ili ispunjava standard a drugi ne
-
Ako ti izadje više proizvođača, a po tom broju, onda bi trebalo da ga apsolutno menjaju.
E sad to apsolutno naravno nije identično, razlika u kvalitetu je prvenstveno u tome koliko dobro filtrira ulje (kvalitet i materijal filtera unutra), mada se kod nekih baš krš kopija znalo dešavati da ni protok ulja kroz filter nije dovoljan...
U svakom slučaju ako uzmeš bilo koji od poznatihjih proizvođača svakako nećeš pogrešiti i neke velike razlike realno i nema...
-
Hvala puno,shvatio sam 114...
Ostaje mi samo dilema da li da ga uradim za vikend ili da ostavim za prolece...
-
AKo mislis da radis servis, onda najbolje na prolece :)
-
Mislio sam da zamenim oba ulja i filtere pa sam se raspitivao svi su u fazonu da je bolje pre zime,ali je ovo vreme lose pa bih da odgodim :)
Njemu svakako nema paljenja do proleca :)
-
Mislio sam da zamenim oba ulja i filtere pa sam se raspitivao svi su u fazonu da je bolje pre zime,...
Мени је један мајстор рекао да је добро заменити уље у мењачу пре зиме за случај да је у уље доспела вода, како услед мраза не би дошло до залеђивања.
Ја сам претходне јесени то прескочио и уље сам заменио у марту, пре него што сам чамац спустио у воду. Али прошла зима је била блага.
Сад, узео сам нов, конзервиран мотор, тако да на пролеће га треба само "одконзервирати".
Да ли је мајстор у праву или није баш и не знам али није да нема смисла, поготову ако мотор остаје на отвореном. Ко држи мотор у некој гаражи подруму или неком другом затвореном простору, заштићеном од мраза, не би требало да има проблема те врсте.
-
Мени је један мајстор рекао да је добро заменити уље у мењачу пре зиме за случај да је у уље доспела вода, како услед мраза не би дошло до залеђивања.
Ја сам претходне јесени то прескочио и уље сам заменио у марту, пре него што сам чамац спустио у воду. Али прошла зима је била блага.
Сад, узео сам нов, конзервиран мотор, тако да на пролеће га треба само "одконзервирати".
Да ли је мајстор у праву или није баш и не знам али није да нема смисла, поготову ако мотор остаје на отвореном. Ко држи мотор у некој гаражи подруму или неком другом затвореном простору, заштићеном од мраза, не би требало да има проблема те врсте.
Svakako sam mislio da zamenim ulje u menjacu to bez pogovora a upravo zbog stvari koje ste naveli.Iako on stoji u zatvorenom zimi.
Jedina mi je dilema za ulje u motoru jer je vreme lose da se sada igram sa time a i voleo bih da ga upalim odmah nakon zamene ulja a to nije moguce do proleca :),pa ce me kopkati da li je sve ok
-
Samo da javim da sam ipak uradio servis pre zime 114 ......
Ostalo mi je samo da zamenim filter za gorivo i to je to.
Skinuo sam stari koji je hondin po specifikaciji da li mogu da stavim neki drugi?
Ovaj verovatno imaju samo u Elku ....
-
Не знам чему служи уље у мотору који се не користи .Колико се ја сећам када се конзервирају мотори који се не користе неко дуже време , испуштају се све течности из мотора . Један од разлога је и тај што су хигроскопне и стварају киселине .
-
Не знам чему служи уље у мотору који се не користи .Колико се ја сећам када се конзервирају мотори који се не користе неко дуже време , испуштају се све течности из мотора . Један од разлога је и тај што су хигроскопне и стварају киселине .
Ja sam konkretno uradio sve kako pise u manualu a ovi u fabrici neka obijaju glavu...Verovatno su vrhunski placeni jh