Moja Ladja
Nautika opšta... => Zakoni i Propisi => Temu započeo: LSI 20, 08, 2017, 22:06:29 posle podne
-
Чујем ових дана да се појавила контрола на Тиси.
Кажу да је капетанија надлежна за Тису кренула у контролу дешавања на води. Јављају људи да су им контролисали да ли поседују дозволу за управљача чамцем, да ли су им чамци регистровани.
Кажу и да им је речено да је казна за непоседовање дозволе - 50.000 динара, а за нерегистровано пловило - 100.000 динара, уз рок да се регистрација обави у року од 15 дана...
Осим што нас је Бећар известио да је имао сусрет са речном полицијом око Бановаца, ово је први пут да чујем за активност у околини Титела.
-
Jel neko platio kad kaznu za bilo sta recnoj policiji?
Bas bih voleo da znam..
-
Neka, neka... Osećam se kao debil što registrujem brod za džabe sajkaca
-
Jel neko platio kad kaznu za bilo sta recnoj policiji?
Bas bih voleo da znam..
Platio ja. Prošle godine me kontrolisala pogranična policija kod V. Gradišta. Istekla mi registracija mesec dana. Pošto su zvali kapetaniju da provere podatke, kapetanija je podnela prijavu. 10.000 + 1.000 dinara jer sam u medjuvremenu produžio registraciju, kaže sudija da mi je to olakšavajuća okolnost pa onda samo 10.000.
-
Da, tacno je da su se na Tisi pojavile kontrole.
-
Neka tako i treba, neko svake godine uredno registruje, neko samo jednom ili ni tada, a uživa na vodi podjednako. Samo kad bi tako bili revnosni za sve, da kažnjavaju i ove što ostavljaju smeće svuda iza sebe, i na reci i pored reke. E sad valjalo bi se izboriti za neke povlastice prilikom registracije, da se ugledamo i na mnogo sredjenije i bogatije države oko nas.
-
Ja bio na Tisi 10 dana u prvoj polovini Avgusta i kontrole nije bilo a valjalo bi jer bez toga dripci svašta mogu da rade.
Ovo je očigledno kampanjska akcija ali bolje i to nego ništa.
U povratku zanoćim na Deda Gavrinoj adi na Dunavu i u sred noći vidim strujaroši krenuli u akciju. Što njih ne podkače sa tom kontrolom?
-
Neka, neka... Osećam se kao debil što registrujem brod za džabe sajkaca
Ех, да је бар за џабе!
-
I ja registrujem stalno, a ni sam ne znam zasto.sta placamo tamo i cemu to sluzi. Cista otimacina.deru mene ,deru ovog sto drzi marinu ko zna za sta sve.
Nema u gradu ni jedna rampa da valja,niti kran,nema pumpa,samo smece i beograd na vodi...
Voda prljava, pogledajte samo cukaricki rukavac na sta lici.
Dozvole nase niko ne priznaje, plovidbena cirilicna, traze ti prevod u inostranstvu, tehnicki pregled ne sluzi nicemu, nikoga ne pritiskaju da ima sigurnosnu opremu...da nemamo dozvole, ni plovidbene ni kapetaniju ni policiju.na vodi bi bilo isto kao sad.
-
Ne vidim razlog da se dize tenzija oko kontrola na vodi...
Zakonom ( kakav on god bio) je propisano da plovilo treba da bude registrovano kao i da onaj koji upravlja plovilom treba da ima dozvolu za to.
Ja svake godine uredno placam registraciju svog camca. I ja i supruga imamo polozen ispit. Na camcu imam sve sto je propisano zakonom.
I ono sto je po meni naj vaznije: kada sam kupovao camac jasno mi je bilo sta drzava trazi od mene kao namete i na to sam precutno pristao, samim tim sto sam kupio camac ! I nek me kontrolisu svaki dan, bice mi drago sto postoji neko na vodi ko se brine za bilo kakav red i poredak ...
-
Ne vidim razlog da se dize tenzija oko kontrola na vodi...
Zakonom ( kakav on god bio) je propisano da plovilo treba da bude registrovano kao i da onaj koji upravlja plovilom treba da ima dozvolu za to.
Ja svake godine uredno placam registraciju svog camca. I ja i supruga imamo polozen ispit. Na camcu imam sve sto je propisano zakonom.
I ono sto je po meni naj vaznije: kada sam kupovao camac jasno mi je bilo sta drzava trazi od mene kao namete i na to sam precutno pristao, samim tim sto sam kupio camac ! I nek me kontrolisu svaki dan, bice mi drago sto postoji neko na vodi ko se brine za bilo kakav red i poredak ...
clap clap clap 114
-
U redu je to Dule (da ne raspravljamo sad o klasičnoj otimačini u koju se pretvorila registracija) ali šta ćemo sa situacijom koju je država sama proizvela nakaradnim ponašanjem svojih službenika?
Radi se o samogradnji, do feb-marta su važila jedna pravila a posle posete nadležnog lica kapetaniji naprasno su počeli da primenjuju druga pravila koja jednostavno nije moguće ispuniti, bar oni koji već imaju takva plovila.
Zato sada imamo situaciju da ljudi ne mogu da registruju plovila iz samogradnje sve i da hoće a takvih je na stotine.
Kod mene se radi o pomoćnom čamcu koji sam hteo da uvedem u registraciju, kada sam ga pripremao onda je moglo a kada je bio gotov e ne može. Ja bez njega ne smem u plovidbu, on služi da može i glava da se spasi i mada me kontrola nije pritiskala zbog toga jer mi je brod registrovan...svejedno, ima puno ljudi koji su se našli ni tamo ni vamo zbog bezobrazluka administracije.
Ako već mora registracija pa dajte onda ljudima fer uslove, ne ponašajte se prema njima kao zlotvori.
-
Ljubo,
Nema nigde fer uslova, veruj mi...
Proveo sam 27 godina u inostranstvu i kada se to sto je tamo gleda odavde, sve je super truper... Jer samo se zagrebe ono sto je odozgo, a ono sto je sustina niko ne komentarise...
-
Da li je u potpunosti tačna informacija da se samogradnja više ne može registrovati? Misli se na prvu registraciju?
Šta je sa produženjem registracije plovila iz samogradnje? (pr. Unazad 10 godina čamac redovno registrovan.)
Takvih plovila je na našim vodama najviše, zar ne?
-
prva registracija samogradnje je stopirana, produžetak ranijih samogradnji je normalan, naravno.
-
Hvala
-
Ja mislim da ovde moze da se registruje sta god oces.ovi sto brinu o redu kad vide lovu ima da registruju kadu i to u kategoriji za prelazak okeana.
-
Nazalost svaki vid delovanja nase drzave je popunjavanje rupa u budzetu i stranackih kasa zastrasivanjem i haracem. Naravno da to nece podici bezbednost jer recne policije nema nigde kad je problem u pitanju, kad vise tona teski gliseri jure medju kupacima na mestima zabranjenim i za dizanje talasa a kamoli glisiranje. Prosle nedelje smo u blizini Lida imali situaciju da smo videli coveka koji je ispao iz camca, naravno stanicom smo pokusali da pozovemo policiju na 16 kanalu i nije bilo odgovora. Dva drugara su svojim camcima samoinicijativno krenuli u spasavanje davljenika i obuzdavanje camca bez kormilara. Epilog, camac je obuzdan uz veliku stetu na drugarovom camcu od siline udara pri hvatanju a davljenik je izvucen iz vode. I dalje nije bilo policije pa su coveka kojem je pritom pozlilo odvezli do Vodenice na uscu da bi mogla prici hitna pomoc. Tek tad se na 16 kanalu javio neki ladjar i rekao da ce telefonom pozvati policiju jer navodno nemaju ili neslusaju stanice. Policija je stigla kad je sve bilo gotovo. Ne kazem da je to praksa ali bezbednost na Savi je takva da mi nije jasno kako svaki dan nema 6 mrtvih i 10 ranjenih.
Registracija za mala plovila je otimacina para jer cak i u Hrvatskoj postoji trajna registracija a placa se samo osiguranje. U Nemackoj nema registracije za plovila manja od 15 KS pa cak ni dozvola nije potrebna za takva hobi plovila. O Holandiji da i ne pricam. Bezbednost se postize prisustvom policije upozoravanjem, raznim akcijama itd . To je uloga drzave. Ista je situacija i na ulicama, iza svakog bilborda je radar, policija samo sluzi da u "zamku" uhvati restupnika. Treba kaznjavati prestupnike ali to je samo lecenje posledica a ne uzroka a uzrok je naravno u niskoj svesti ljudi. Negativna selekcija koja traje vekovima je dovela do toga da su pitome zastrasili i oterali divlji pa sad svi placamo cenu..
-
Potpisujem.