Moja Ladja
Nautika opšta... => OPŠTA DISKUSIJA => Temu započeo: RodjenDaPecaNateranDaRadi 03, 12, 2016, 12:26:34 posle podne
-
Pozdrav drustvo. Upravo sam se registrovao na ovaj sajt jer su mi zaista potrebne informacije,pa ako ste voljni i ako znate nesto o ovome sto cu vas pitati bicu vam neizmerno zahvalan. Naime, dobio sam na poklon jedan stari plasticni camac od strica (naravno na kome treba raditi ali ne zelim ga pipnuti dok ne resim papirologiju).Inace u pitanju je PASARA(koliko se ja razumem). Svestan sam da treba da napravim sa njim ugovor o poklonu ali stric je malo stariji covek i davno je kupio taj camac pa nisam siguran dal ima sva dokumenta za camac. Ono sto je on za sada nasao od dokumenta je IZJAVA da je preko svoje firme 88godine kupio camac, jedno RESENJE da je platio porez davne 2003, UVERENJE o polozenom ispitu i strucnoj osposobljenosti. Papire za motor TOMOS 4.5 ne moze da nadje kao ni plovidbenu dozvolu. Znam da je camac bio registrovan u Smederevu zadnji put 2003 valjda. Zvao sam kapetaniju, ali jedinu informaciju koju sam dobio jeste da treba da platim haha...porez i kada to sve sredim da dodjem do njih kad krene sezona. Ali nisam dobio niti jednu informaciju sta mi sve treba od dokumentacije da bi taj camac mogao potpuno legalno bude u mom vlasnistvu i da mogu da ga registrujem normalno. Nisam siguran sta mi je ciniti i kuda prvo da podjem. Ako je bilo ko bio u slicnoj situaciji ili ako ima bilo kakvu informaciju...Realno ne bih voleo da ulozim novac u camac i da na kraju mogu samo da ga gledam...
Unapred zahvalan na svakoj informaciji!!!! :)
-
Dobro dosao! Ne znam odakle si, ali bi meni prvi korak bio da odem do Smedereva da "iskopam" tu poslednju registraciju (ipak kada odes licno je drugacije nego kada pozoves telefonom), ako si iz Beograda odes do kapetanije da te posavetuju, nisi sigurno prvi ni poslednji sa ovakvim problemom, a ja licno imam OK iskustva sa njima.
Pozdrav 114
-
Ако је чамац био регистрован, у надлежној капетанији мора да постоји одговарајућа документација о упису у регистар. Један од папира који је увек био потребан био је и рачун о куповини или изјава о самоградњи. Без тих докумената, немогуће је доказати власништво.
Добро је ако постоји потврда о плаћеном порезу (питање је да ли се ради о порезу плаћеном приликом куповине или порезу плаћеном приликом регистрације. У потврди о порезу плаћеном при куповини требало би да постоји број купопродајног уговора. У потврди о порезу плаћеном при регистрацији могао би бити неки траг до осталих података важних при регистрацији.
Због тих ствари, мислим да је Степсова препорука на месту.
Треба отићи до капетаније у Београду и питати за процедуру (поред осталог, питати и да ли би оверене изјаве сведока помогле да се потврди да је човек био власник), а затим отићи у капетанију у Смедереву са свим расположивим подацима и уз велики осмех и много стрпљења замолити их да скину прашину са старих фасцикли и пронађу податке о регистрацији.
У противном, мислим да неће бити могуће оверити уговор о поклону.
Дакле, много стрпљења и позитивне енергије и ето нама новог лађара.
Срећно!
-
Dobro je što imate tu Izjavu i Rešenje i od toga valja krenuti.Pravac Kapetanija! Ne mora da bude nemoguća misija.
Nešto me interesuje- Postoji li negde podatak
(zvaničan ili ne) koliko plovila ima na našim vodama, a koliko ih je registrovano za plovidbu?
-
Ljudi HVALA PUNO na informacijama. Ceo zivot hocu camac i sada mi pade u krilo,a ja pojma nemam kako i sta. Malo mi je lakse sada kada znam kako da pocnem tj. odakle da pocnem i sta da jurim...porez je na promet koliko vidim po papiru tako da je to jedan veliki plus po nekom mom saznanju...a sada cim stignem pravac kapetanija SD sa flasom rakije...nekom kafom i krajnje uljudno (sa nozem u zubima i opasan dinamitom) DAJ INFORMACIJU O REGISTRACIJI... jh
Najgore mi je cekanje...heheh...hocu odmah da krenem da radim na njemu!!:)
-
A evo i stare rage...:):):)
Bice to dobro kada je propustim kroz shake...:)
Svaki amandman privatam ili bar stavljam na tacku dnevnog reda...:):)
P.s.Maksimalno sam neprofesionalno kompresovao slike...haha...:)...nemam pojma kako ce da izgleda dok ne klinem posalji...:)
-
UUUUUU ispalo je dobro...heheh...:)
-
pre dva meseca sam prodao gumenjak ... mora se kod Notora ...
-
O drzaaavoooo!!!!
Majku mu sada zvah notara i javnog beleznika...
"Dobro dan dobio sam na poklon camac pa me interesuje sta mi treba od dokumentacije da bih mogao da napravim ugovor o poklonu" - JA
"Gde se nalazi camac?" - NOTAR
"Smederevo" - JA
"Samo trenutak (i krece ona muzika) ti ram ti dam dam dam" -NOTAR
"Izvinite sto ste cekali... mi nismo nadlezni" - NOTAR
"Ok...ali meni samo treba informacija vezano za dokumentaciju" - JA
"Ne znamo to sve varira od notara do notara idite u Smederevo...Dovidjenja PUFF (prekidanje veze) tuuu tu tuuuu tu tuuuu tu" ! AHAHAHHA
Znao sam da smo banana republika ali ovo je hit hitova!:)
Morah da podelim iskustvo...ne zamerite...:)
-
Kod notara se mora zbog overe ugovora o prodaji ili poklonu. Pre toga treba pribaviti sve potrebne dokumente, koji su opisani u prethodnim postovima...
-
Ma znam druze...nije to problem...nego me oladishe ko Olivera Twista...
Ja reko samo da vidim kako funkcionishe...i pljus...
-
...
"Ok...ali meni samo treba informacija vezano za dokumentaciju" - JA
"Ne znamo to sve varira od notara do notara idite u Smederevo...Dovidjenja PUFF (prekidanje veze) tuuu tu tuuuu tu tuuuu tu" ! AHAHAHHA
...
Означени део је оно што је трагикомично у овој причи.
Да ли је могуће да од нотара до нотара, за исти посао постоје различита упутства?
Зар је могуће да у оквиру истог закона, нотари могу другачије да поступају?
А јесте могуће и то јесте страшно!
Знате кад је оно Курсула, у филму Марш на Дрину, у последњој сцени, придржавајући се између два стабла, умирући, узвикнуо: - Дрино, ј.... ти...
Е, сад бих ја рекао: - Државо, ј.... ти...
-
Drustvo o tome vam pricam!!! :)
-
Za LSI!:)
-
Brehhhh, al se iskukahte na ovu drzavu, a ja sam i u daleko gorim drzavama lepo ziveo, a ovde uzivam :)
Notara ima i ovakvih i onakvih i ne treba se odmah predati. Okreni drugog, treceg,... Sve ces doci do trazene informacije.
-
Ah ne Dule...Nem'o tako...:) Nisam ja tako rekao...Lepa je ovo nasa...Ali znas ja se bavim trgovinom...Po nekim mojim shvatanjima ako treba nekome da uzmes pare treba mu posvetish bar pedalj paznje...a ovo sve je...daj pare pa ce da vidimo...realno...Ako me razumesh...:)
-
Ma razumem te ja, naravno, jer i sam cesto uletim u "makazice" kojekakvih adminstracija raznih... Ali sve se to da resiti, ovako ili onako... Realno, Srbija je mala drzava, sa malom nautikom, na koju se od strane drzave i ne obraca neka velika paznja ( sto je greska, naravno ), pa kada nesto treba srediti po pitanju plovila, nastaje totalna zbrka, setanje po salterima, gubljenje vremena ,...
Ali sve se to zaboravi nakon prvog sata voznje Dunavom, Savom, Tisom,...
-
Prvog sata? Mislis prvog minuta...:) Sve znam druze moj...ali sada kada se borim u tim vodama malo sam se zaprepastio s'organizacijom cele price...nista vishe...pa zato onaj moj post...:)
-
Sredices ti to, siguran sam i na kraju ce ti biti smesno koliko je bilo prosto 114
-
Sredices ti to, siguran sam i na kraju ce ti biti smesno koliko je bilo prosto 114
ahahahahaaa, kada si mislio na "prosto" sigurno nisi mislio na papirologiju 4587
Sve se to zaboravi sa prvim izlaskom na reku, veruj mi (nam).
Samo polako i strpljivo i sto pre 25648
-
Sto pre...hahah...kriziram za smirglom...hahaha...
-
Da sam ja na tvom mestu, već bih šmirglao! :D
Mislim da na vodi ima veliki procenat neregistrovanih ili bez papira da bi te to u samom startu brinulo. Ne preporučujem da ploviš bez papira, ali mislim da ćeš ih srediti kad tad.
-
Ja sam ove godine overio kupoprodajni ugovor za čamac u opštini. Posle toga: poreska uprava, pa kapetanija. Notara - video nisam.
-
Može i u opštini. Ali je jeftinije kod notara.
-
До марта може овера и код нотара и у суду.
После марта овера само код нотара, изузев у градовима где нема нотара.
Sent from my P9000 using Tapatalk
-
Jel znate koliko to kosta mozda? Cisto da znam...Inace samo jos jednom da se zahvalim stvarno mi pomazete drustvo....:)
-
Овај линк http://www.overa.rs/nacrt-javnobeleznicke-tarif.html одвешће вас до странице на којој ћете наћи адресе нотара и њихове тарифе.
Зависно од вредности уговора који се оверава, нотар фактурише своју услугу.
Sent from my P9000 using Tapatalk
-
notari su jedno veliko sranje u nasoj birokratiji ... racunajte da su stvari koje su ranije kostale 1000 (sud, opstina, katastar) dinara sada 3000 dinara i ne mozete istog dana da ih resite vec morate da se zezate 2-3 dana minimum...
ujedno nebitno je gde se camac nalazi, moras traziti notora koji je zaduzen za reon gde je izdata licna karta poklonodavca...
e onda moras da mu posaljes sve papire, da on to pogleda pa ti onda zakaze...
-
Sto tako Kapetane? Ako su notari sranje, ne bi ih uvodili po celom svetu, pa onda i kod nas... Za razliku od drugih varijanti koje su bile do sada, notar apsolutno odgovara za overeni dokument, to jest nije kao do sada: namrstena sluzbenica ti zvekne pecat i overi POTPIS i ajdeee...
Sto se cena tice, iako sam dosta dokumenata overavao nisam primetio da je nesto skuplje nego ranije... Evo danas sam overavao kupoprodajni ugovor za prodaju minija 2003 godiste i taksa je bila 1800 dinara, sve zavrseno za 10 minuta...
-
Sto tako Kapetane? Ako su notari sranje, ne bi ih uvodili po celom svetu, pa onda i kod nas...
ne znam koliko radis sa notarima .. ja poprilicno ... ujedno u svetu mozes da biras ili notar ili sud ...
-skoro sam kupio neku zemlju oko Cozylanda... vrednost 7000 evra notoru placeno 49.000 dinara, posle naravno ide prenos i slicno .. ranije je to bilo oko 14.000 dinara, nije hteo da pristane da radim jedan ugovor sa vise vlasnika .. kaze tako su se dogovorili (izaslo bi dosta manje novca) na nivou notora Srbije
-kada sam kupio plac na kom sada gradim kucu, notor se jasno odrekao ikakve odgovornosti , sve je bilo cisto al zabolega ga, covek se odrekao odgovornosti i uzeo preko 60.000 dinara za 5 minuta posla
-jedna od vecih prevara je da notor nece da radi ugovor , vec moras prvo kod advokata pa njemu pare pa on vrsi solemizaciju ugovora pa i njemu das pare, dupli trosak... to je posle onogo cuvenog strajka advokata.. pokusao ja da napisem sam ugovor (copy paste predhodnih) al notar nije priznao ... priznao identican takav ali kad je advokat napisao
-posto gradim kucu banka stavila hipoteku na zemlju, notor na dobar dan uzeo preko 10.000 dinara plus ostale taxe... to ranije nije cak ni postojalo kao opcija ..
-A vidim neke taxe su skuplje i 45 puta : http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/aktuelno.239.html:510628-Overa-izjave-skuplja-45-puta
e to ti je primena Notorskog lopovluka u Srbiji .. u Grckoj otisao i zavrsio za par minuta, ali Grcka birokratija posle toga me je odvalila ...
-
Opet ja drustvo... (na vashu zalost :)). Nadjeno je sve od dokumentacije... I racun za motor i plovidbena tako da je to to... :) :) :)... Taj deo posla je manje vishe sredjen i konacno se upustih u "prljav" deo posla... 😀...S obzirom da je vreme jos uvek loshe posvetio sam paznju na Tomosa koji je u fenomenalnom stanju inace (skoro fabricki) ... Sve sto sam mogao uradio sam solo... Izvadio svecicu.. Stavio koju kap ulja da podmazem klip... Proverio ulje za elisu...itd...stavio 95oktana i 2% sintetickog ulja za dvotaktne motore...povukoh.. Fljus... I nakon decenije mirovanja vremesni cika upali se odmah... E sad u prvoj turi nije radio ni tri minuta... Otisao sam po bure nalio ga vodom i reko ajmo sad kako treba.... I radi ti on lepo i fino... Posto je on 4.5 pa ima onu foru za ler ja ga stavim tako da radi da mi ne baca vodu na sve strane jer nije bas veliko bure. Skinem kapu i primetim da se posteno ugrejao... Pogotovo izduvni deo i deo za dovod vode za hladjenje... E sad ide KONACNO moje pitanje... Po kom principu Tomos 4.5 vuce vodu za hladjenje... Gledao sam sve tehnicke nacrte koje sam mogao naci i ne mogu da provalim. Ono sto nisam siguran dal mora elisa da se okrece da bi vukla vodu ili sta... Ne bih bas voleo da ga rasturam skroz (sto cu verovatno morati ako se zapusio ali ocu pre toga da budem siguran) ... Tako da ako ima ponosnih vlasnika 4.5 ili bilo ko ko zna za foru kao i uvek bicu zahvalan...
-
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=12436.0
-
Opet ja drustvo... (na vashu zalost :)). Nadjeno je sve od dokumentacije... I racun za motor i plovidbena tako da je to to... :) :) :)... Taj deo posla je manje vishe sredjen i konacno se upustih u "prljav" deo posla... 😀...S obzirom da je vreme jos uvek loshe posvetio sam paznju na Tomosa koji je u fenomenalnom stanju inace (skoro fabricki) ... Sve sto sam mogao uradio sam solo... Izvadio svecicu.. Stavio koju kap ulja da podmazem klip... Proverio ulje za elisu...itd...stavio 95oktana i 2% sintetickog ulja za dvotaktne motore...povukoh.. Fljus... I nakon decenije mirovanja vremesni cika upali se odmah... E sad u prvoj turi nije radio ni tri minuta... Otisao sam po bure nalio ga vodom i reko ajmo sad kako treba.... I radi ti on lepo i fino... Posto je on 4.5 pa ima onu foru za ler ja ga stavim tako da radi da mi ne baca vodu na sve strane jer nije bas veliko bure. Skinem kapu i primetim da se posteno ugrejao... Pogotovo izduvni deo i deo za dovod vode za hladjenje... E sad ide KONACNO moje pitanje... Po kom principu Tomos 4.5 vuce vodu za hladjenje... Gledao sam sve tehnicke nacrte koje sam mogao naci i ne mogu da provalim. Ono sto nisam siguran dal mora elisa da se okrece da bi vukla vodu ili sta... Ne bih bas voleo da ga rasturam skroz (sto cu verovatno morati ako se zapusio ali ocu pre toga da budem siguran) ... Tako da ako ima ponosnih vlasnika 4.5 ili bilo ko ko zna za foru kao i uvek bicu zahvalan...
sve vec objasnjeno...znaci tomos nikako da radi u leru ili malom gasu.
-
Izvinjavam se ne znam kako ne nadjoh topic a gledao sam... Dobro je znaci verovatno se nije zapushilo... Znaci sto manje ler i manji gas....Uopste nisam dobro skapirao hladjenje... dobro ga ne spalih... Mada nije puno radio vodio sam racuna... Hvala drugari...
-
Zar nemaju sve cetvorke vazdusno hladjenje motora??? sha sha sha
-
Imaju. Ali hladjenje auspuha je vodom.