Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: pendula 09, 05, 2015, 08:16:06 pre podne
-
Dali je neko stavljao ili mazao na dno ili ti na plovnu povrsinu camca,Bodi masu za zastitu kola pa tek onda antialgin.
-
Mislim a nema svrhe, krvi kamen ili nesto u vodi ce to naceti i opet krece da rdja... e sada.. mozda stvarno radi..nisam video
-
Mazao susjed na metalni čamac....nanosio je kompresorom...i nije stavio antialgin...i drzi camac na vezu i provoza se malo do plaze ...rostilj i tako to...ne peca...mazao je prosle godine pred kraj ljeta....jos nista nije otpalo...prije mazanja camac je pjeskario....kad dode na plazu malo one ljige sto se uvati obrise krpom...e sad koliko ce drzati ne znam...i da napomenem da gore ima lamu 4...pa nema ni neke brzine ni glisiranja
-
I da napomenem...unutrasnji dio je mazao nekim sivim ....i to jako lijepo izgleda...kaze ne peče ga lim po nogama kao prije...zavirivao nedavno ...dosta kompaktno i debelo izgleda....
-
Negde na forumu sam pročitao da bodi nikako ne treba stavljati jer je veliki problem kasnije ga skinuti kad ispuca ili krene da se ljušti. Čini mi se da sam pročitao i da hoće ispod njega da se zavuče voda. Tako da bolje ti pronadji na forumu detaljnije u vezi toga.
-
Ajd i da ja kao neko sa auto limarskim iskustvom kazem koju rec jh
Prvo Body je naziv proizvodjaca a ne tip premaza
Od tih premaza za zastitu auta svi se svode na dve vrste
Jedan je Kobit i on ti je takoreci najobicniji malo tacniji i razredjeniji ter ilt katran spakovan u lepu metalnu kartusu da moze da se pistoljem za tektiranje i kompresorom nanosi iskljucivo na patos vozila,znaci on je uvek crn i to je najobicniji ter
Drugi je plastobit,i on se nanosi na bokove auta,to ti je ono cupavo kao spanski zid ako si video na trepnama i bokovima auta,i to je vise neka gumesata i tvrdja masa kad se osusi od kobita. Njaga ima u raznim bojama,obicno belo,sivo i crno
Tako da neznam sta imas i na sta si mislio,ako imas taj crni Kobit-udri slobodno bez brige
Kobit niti ce se vremnom svrdnjati niti kruniti jer to je najobicniji fini ter,e sad kako ce se ponasati u vodi to ti samo moze reci neko ko je to probao
114
-
Plastobit i slični premazi obično su na bazi PVCa. Njihova prvenstvena namena je da spreče mehaničko oštećenje donjih površina automobila od udara kamena. Imaju i zaptivnu ulogu ali vrlo malo mogu da doprinesu zaštiti protiv korozije.
-
Isto to za nautiku postoji i zove se terobit. Nije skupo i odlicna je zastita.
-
Ja sam probao Body 930 . Posle farbanja osnovne i završne uljane boje,dno je šmirglom matirano.
Body je nanešen u dva sloja u razmaku od dva dana.Nakon 15 dana u vodi, počeo je da se guli.
(http://s18.postimg.org/mgo4ipnfd/WP_20150723_08_16_07_Pro.jpg) (http://postimg.org/image/wqqjhydat/full/)
image hosting free (http://postimage.org/)
-
Uljana boja nije za vodu.
-
Uljana boja nije za vodu.
Ne razumem....
Ovo što se ljušti je Body 930 .
A što se tiče uljane boje,čamac se sa njom farba još od 1993 i zadovoljan sam odnosom cena/kvalitet.
-
Kao sto sam napisao. Terobit i nema ljuskanja.