Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Honda => Temu započeo: Šomi Quicksilver 300 08, 04, 2015, 19:12:31 posle podne
-
Pozdrav društvo,
Imam problem sa gore pomenutim motorom.
Kupio sam pre par dana neki gumeni čamac i vlasnik mi je bukvalno poklonio motor uz njega, rekao je da motor nije palio oko dve godine, ali znate ono, „šta je džabe i Bogu je drago“
(http://s16.postimg.org/ddg98majl/2015_04_08_1632.jpg) (http://postimg.org/image/ddg98majl/)
(http://s16.postimg.org/i7974ylsx/2015_04_08_1633.jpg) (http://postimg.org/image/i7974ylsx/)
(http://s16.postimg.org/8qesklckh/2015_04_08_1634.jpg) (http://postimg.org/image/8qesklckh/)
(http://s16.postimg.org/f32o2jdgh/IMG_20150405_WA0005.jpg) (http://postimg.org/image/f32o2jdgh/)
Posle pola sata pokušavanja sam ga upalio, i sada pali odlično, vodu izbacuje, tako da je i impeler ok k5, jedino šta me muči je „prejak gas koji ne mogu da smanjim“ XKJHDGASED
Kada ga palim, nadrukam gorivo, povučem saug, menjač na neutral i pali kao mina !!!
I tada ima velik gas, u slučaju kada vratim saug(zatvorim) motor počinje da urla koliko gasa ima...
Posle toga sam ugledao šraf na karburatoru i tada se obradovao, pomislih da ću ga tako naštelovati
(http://s28.postimg.org/aazzl6yp5/2015_04_08_1639.jpg) (http://postimg.org/image/aazzl6yp5/)
Taj šraf kao da nema nikakvu funkciju, da li ga zavrnuo do kraja, da li na 2,5 kruga odvrnuo, da li na pola odvrnuo...Motor urla pa urla, ništa se ne dešava taz
Prvo sam mislio da mu nedostaje deo na karburatoru ,filter vazduha
(mislio sam da treba da stoji kao neka pečurka na usisu za vazduh)...
(http://s27.postimg.org/56p584z67/2015_04_08_1637.jpg) (http://postimg.org/image/56p584z67/)
Gledao po internetu i ukapirao da ovaj motor ni nema filter vazduha(bar ne onaj koji sam ja zamišljao)...
Šta se sa njim dešava, kako da smanjim taj gas i da ga naštelujem da radi mirno... Ja kapiram da je nešto oko karburatora, ispravite me ako grešim
-
Ima tu dva šrafa, jedan za jačinu gasa a drugi za vazduh, verovatno si taj okretao.
Isprati koja se poluga pomera kada okrećeš ručicu gasa pa ćeš lako videti koji je šraf ispod poluge koji treba da šteluješ.
Kada dovedeš gas na normalu onda ga malo pojačaj zavrtanjem tog šrafa a onda lagano zaokreći taj drugi (za vazduh) levo ili desno, poenta je da ga dovedeš u položaj gde motor najbolje radi. Na kraju ponovo smanji gas preko tog šrafa ispod poluge.
-
Da, ima dva šrafa ovaj "zaokruženi žuti" kada pomeram bukvalno nema nikakvog efekta,
a "zaokruženi crveni"šraf od ler gasa je odvrnut do kraja, vidi se i na slici ako zumirate
Da li mislite da je žuti šraf od vazduha?
(http://s4.postimg.org/wtmlf4np5/2015_04_08_1639.jpg) (http://postimg.org/image/wtmlf4np5/)
-
Taj saraf zaokruzen crvenim ti je saraf za ler gas i na slici ti nije uopste odvrnut skroz,samo ti njega odvrci jos i prati sta se desava sa gasom 6589
-
Taj saraf zaokruzen crvenim ti je saraf za ler gas i na slici ti nije uopste odvrnut skroz,samo ti njega odvrci jos i prati sta se desava sa gasom 6589
Veruj mi, taj crveni šraf sam skroz skidao, još prstom nategnem polugicu do kraja (mislio da sajla nije negde zaglavila)
Nije to 100%
Ali ovog trenutka sam silazio u podrum i gledao, odakle logika da neko ovde postavi filter goriva(između karburatora i pumpe) yg
(http://s11.postimg.org/5ueyqq38f/2015_04_06_1607.jpg) (http://postimg.org/image/5ueyqq38f/)
Siguran sam da taj filter nije Hondin fabrički, isti takav mi je postavljen na crevo od rezervoara do motora...
-
Skini ler diznu i dobro je produvaj, eventualno pročačkaj svaku rupicu sa licnom. Takođe proveri nivo goriva u lončetu kao i diznu u lončetu. Ali ako to nisi pre radio najbolje skini karb i odnesi ga na čišćenje i štelovanje.
-
Skini ler diznu i dobro je produvaj, eventualno pročačkaj svaku rupicu sa licnom. Takođe proveri nivo goriva u lončetu kao i diznu u lončetu. Ali ako to nisi pre radio najbolje skini karb i odnesi ga na čišćenje i štelovanje.
To sam juče radio, rasturio karburator u najsitnije komade i očistio, imao je dosta naslaga, baš sam ga muški izribao...
Kako da proverim nivo goriva u lončetu, čak mislim i da ako mi se nivo ne svidi ne mogu da štelujem to, ima iglicu koja dira plovak ali na nju ne mogu da utičem, da više ili manje spušta/podiže plovak.
Po tvom mišljenju jel ima logike da postaviš filter goriva između karburatora i cilindra ? Po mom je to totalna nebuloza, još sutra ću juriti da kupim parče creva da izbacim taj filter pa da probam bez njega
-
Po slici ne bih rekao da je izmedju karburatora i cilindra vec izmedju pumpe za gorivo i karburatora. To imaju svkoro svi motori i ima itekako smisla. Samo mi ovaj deluje kao sto si rekao ne originalan jer originalni su mnogo manji. Bolje i bilo kakav nego nikakav.
-
Po slici ne bih rekao da je izmedju karburatora i cilindra vec izmedju pumpe za gorivo i karburatora. To imaju svkoro svi motori i ima itekako smisla. Samo mi ovaj deluje kao sto si rekao ne originalan jer originalni su mnogo manji. Bolje i bilo kakav nego nikakav.
U pravu si, mislio sam između pumpe i karburatora, pogrešno sam se izrazio...
Ali sada kad bolje razmislim ni ne smeta mu taj filter na tom mestu, motor ima napajanje gorivom, znači da je i taj filter ok...
Ne znam više šta da mislim, ceo dan samo čitam service manual, gledam snimke po netu, pitam ljude... Da sam ovako školu učio do sada bi bio dr.mr 6589
-
Gledaj ovako, ja kad sam imao problem sa karbom (ista ta Honda, nije mogla da radi na malom gasu) sve sam gore opisano uradio i nije pomoglo. Onda sam otišao kod proverenog majstora, pustio me čovek da gledam jer me je živo interesovalo šta je u pitanju s obzirom da je to vrlo prost karb, nije neka nauka.
Uzeo je licnu iz žičane četke, stavio u baterijsku bušilicu i onda svaku rupicu (a to su kod njega zapravo dizne) provrteo bez obzira što je već bio opran i čist kao suza. Motor je normalno proradio. Dakle, dovoljna je jedna uporna mala mrvica skorele prljavštine da ti pravi malu decu a da je i ne vidiš.
Plovak, nivo se reguliše zakrivljenjem one pločice što naleže na diznu ali ja bih proverio upravo tu diznu, ona je dugačka i ima par rupica. Odvrni je s druge strane i licnom pročačkaj sve rupice, uzmi lupu ako treba pa je osmotri.
Druga glavna rupica (dizna) je na izlazu iz karba ka usisnoj grani, u nivou sa leptirom, sitna rupica, i nju pročačkaj i produvaj. Proveri normalno i leptir, da nije nekako zaglavio pa je stalno otvoren i onda ovaj vuče gorivo ko blesav.
-
Poslušaću te, danas imam neke obaveze ali sutra lepo skuvam kaficu i počinje operacija ponovo...
Ovu diznu što ti kažeš da naleže na plovak, u njoj je baš bilo dosta naslaga, kada sam ga prvi put otvorio, opet ću je pročistiti na tvoj način..
Jel si na ovu pločicu mislio kada si rekao da tako šteluješ plovak
(http://s14.postimg.org/hd4e2b1gd/dizna.jpg) (http://postimg.org/image/hd4e2b1gd/)
I ako dobro kapiram ovu sliku, plovak treba da bude na 7mm kada počne da pomera diznu ili ?
-
Tako je, ne verujem da se to samo od sebe poremetilo ali naslage mogu svašta da urade. Da se vratim na onaj leptir, proveri kako on naleže u mirnom stanju, ako tu ima naslaga onda je praktično otvoren usis i eto belaja.
Ali te rupice su glavne, mora vazduh da prolazi i na kraju mora da reaguje na štelovanje vazduha, kod tebe to nije slučaj i najverovatnije je to.
Na kraju (ako ne pomogne) preostaje ultrazvučno pranje kod nekog majstora.
-
Ok, evo sad doručkujem i ipak se danas bacam na posao, uslikaću sve šta sam radio pa komentarišemo... To ultrazvučno pranje ću izbeći u širokom luku no125, pošto ovde (u norveškoj) mislim da bi me to izašlo jedno 10ak puta više nego u Srbiji
-
Završio čišćenje, totalno rasklopio karburator, svaku rupicu pročistio i produvao, licnom i iglicom, štapićima za uši i benzinom prao i gde ne treba.
Proverio leptir, ok zatvara, mada je bilo prljavštine na štapićima posle pranja...
Posle toga sam ga upalio i radio je mnogo mirnije ali sam ga odmah ugasio zato što nemam bure sa vodom sada k5 ...
Ne smem još da se radujem, ali gledaću što pre da ga bućnem u neko bure ili jezero da ga probam, pa javljam.
Ljubo, biće da si bio u pravu, čim saznam kako se ponaša u vodi javljam...
Mislim da smo uspeli, hvala svima na pomoći 114
Evo par slika
(http://s8.postimg.org/635z4zan5/2015_04_09_1649.jpg) (http://postimg.org/image/635z4zan5/)
(http://s28.postimg.org/f0p1isqjt/2015_04_09_1651.jpg) (http://postimg.org/image/f0p1isqjt/)
(http://s22.postimg.org/40t1e0okt/2015_04_09_1652.jpg) (http://postimg.org/image/40t1e0okt/)
(http://s2.postimg.org/5tfs44nud/2015_04_09_1655.jpg) (http://postimg.org/image/5tfs44nud/)
-
Nemoj nikada paliti motor koji se vodom hladi na suvo.... ili "slušalice", crevo...ili bure...
-
Znam za to, bukvalno sam ga cuo i ugasio... Kao sto napisah, jedva cekam da ga potopim negde pa javljam kako se ponasa
-
Opet ja sa mojim problemima, pronašao sam bure (smećarska kanta je poslužila ok)
Ništa nisam uradio čišćenjem karburatora
Evo ovako, sve sam usnimio da pogledate kako se ponaša...
Pre ovog snimka radio je 10ak min, tako da je motor bio topao.
1. Dizna za vazduz je bila zavrnuta do kraja, i kada je odvrnem opet nikakve promene nema(vidi se na snimku) no125
2. Obratite pažnju kada izbacim u ler, motor počinje još jače da radi, da li je to normalno???
Evo ga link snimka http://videobam.com/gLOYg (http://videobam.com/gLOYg)
-
Ocigledno da je karburator u problemu kupi karburator kliner ili neku hemiju kao aksel graso skini karburator i potopi.Kad nereaguje na vazduh neki kanal je zapusen .Na snimku se vidi da ga ugusis na usisu vazduha.Naj bolje je odraditi u ultra zvucnoj kadici ffff
-
Ocigledno da je karburator u problemu kupi karburator kliner ili neku hemiju kao aksel graso skini karburator i potopi.Kad nereaguje na vazduh neki kanal je zapusen .Na snimku se vidi da ga ugusis na usisu vazduha.Naj bolje je odraditi u ultra zvucnoj kadici ffff
Packe, veruj mi da sam juče skinuo karburator u 08h, doneo ga u kuću i na tenane, čistio do 11h...
Uzeo sam neke ženine omekšivače za ribanje(opasne kiseline, morao sam rukavice da stavim)
Pokiselio karb u jednu oko 30 min, četkicom za zube opravo, svaki kanal, diznu, rupicu čačkao po 5min sa medicinskom iglicom, licnom, na kompresoru izduvavao, isprao u vreloj vodi, pa opet ponovo sa drugom kiselinom, ceo proces...
Smem da se zakunem da je karburator ne čist, nego prečist , posebno sam obratio pažnju na kanale sa dovodom vazduha...
Jedva sam čekao da ga vratim na motor, kada sam ga napakovao ono, NIŠTA, poludeo sam
Šta me još buni a možda znači informacija... Jedna svećica mi je suva, druga vlažna...Jel to govori nešto ???
-
Dakle tu ima više problema.
Ta svećica ne radi, prvo proveri da li kabl baca struju na nju da prvo to eliminišeš a onda zameni svećicu pa ponovo proba.
-
proveri zazor na ventilima .... licno bih rekao da je motor u uberturi ..... tako da karburator nema veze stim .... i jos nesto nemoj ga ubacivati u brzinu pod tim gasom , skrljaces menjac
-
Dakle tu ima više problema.
Ta svećica ne radi, prvo proveri da li kabl baca struju na nju da prvo to eliminišeš a onda zameni svećicu pa ponovo proba.
Nemam pojma Ljubo, ali pravi mi decu ovaj motor taz
Kako misliš ne radi svećica, radi lošije ili UOPŠTE ne radi?
Zar ne bi motor trokirao, lošije palio i ostalo...
Mogu misliti kako će motor tek "urlati" kada bude dobio drugu ispravnu svećicu ups
-
proveri zazor na ventilima .... licno bih rekao da je motor u uberturi ..... tako da karburator nema veze stim .... i jos nesto nemoj ga ubacivati u brzinu pod tim gasom , skrljaces menjac
Šta znači "ubertura" ?
A ne bih se usudio da merim zazor na ventilima, ja volim mehaniku ali se plašim upuštanja u takav poduhvat, a pomoći nigde u blizini no125
Po svemu sudeći mislim da ću ga ja samo u brzini i voziti ha
Na vodu, odveslam iz plićaka, pali u brzini i ručica gasa mi ni ne treba, a kada pristajem, ugasim ga jedno 30m od obale i milina stri
-
Pranje karburatora bez ultrazvucnog kupatila ne pije vodu.Dzaba kiseline,licne i ostale gluposti,mozes samo stetu da napravis.Na ebay imas da kupis kadicu za par desetina evra pa ako ti je skupo da placas majstora probaj sam ali obavezno koristi specijalnu tecnost namenjenu za to.
Proveri kako zatvara iglica koja puni lonce kada plovak dodje u gornji polozaj,mozda preliva.Na jednoj slici mi se cini kao da gas nije vracen do kraja,da li na leru leptir stoji zatvoren?Mozda je neko nesto cackao pre tebe pa je nesto iskrivio.To sto ne reaguje na sraf za vazduh nije cudno,reagovace samo na ler gasu i zato mislim da se gas ne vraca do kraja.Ako karb nije dobro udihtovan pa negde curi,a motor ulaci to gorivo,dobices jak gas.
-
Pranje karburatora bez ultrazvucnog kupatila ne pije vodu.Dzaba kiseline,licne i ostale gluposti,mozes samo stetu da napravis.Na ebay imas da kupis kadicu za par desetina evra pa ako ti je skupo da placas majstora probaj sam ali obavezno koristi specijalnu tecnost namenjenu za to.
Proveri kako zatvara iglica koja puni lonce kada plovak dodje u gornji polozaj,mozda preliva.Na jednoj slici mi se cini kao da gas nije vracen do kraja,da li na leru leptir stoji zatvoren?Mozda je neko nesto cackao pre tebe pa je nesto iskrivio.To sto ne reaguje na sraf za vazduh nije cudno,reagovace samo na ler gasu i zato mislim da se gas ne vraca do kraja.Ako karb nije dobro udihtovan pa negde curi,a motor ulaci to gorivo,dobices jak gas.
Iglica zatvara ok, duvam kroz crevo za dovod goriva, polako pomeram plovak i baš kao po prospektu zatvori(mislim da to niko ništa nije dirao)
Eee sad, šta me MNOGO buni...Kažeš da kada je gas vraćen, klapna u karburatoru treba da bude zatvorena???
Kod mene nije takav slučaj, pola klapne je zatvoreno a druga polovina nije(kao da je iskrivljena)
Eee sad, ne znam da li je to neko pre mene čačkao ili je tako fabrički?
Sad pokušavam da nađem servis manual, ali mi ne ide...Imam od BF75, ali nisu isti karburatori
Ako neko ima iskustvo sa karburatorom za B75 bio bih mu zahvalan da mi kaže da li je i kod njega tako.
-
Evo samo ovu sliku sam pronašao na netu i opet se ne vidi da li treba da bude ili ne treba da bude zatvorena kuku
(http://s21.postimg.org/4f1jdiqkz/carburetor_75_hp_4s_honda_b75.jpg) (http://postimg.org/image/4f1jdiqkz/)
-
Evo samo ovu sliku sam pronašao na netu i opet se ne vidi da li treba da bude ili ne treba da bude zatvorena kuku
(http://s21.postimg.org/4f1jdiqkz/carburetor_75_hp_4s_honda_b75.jpg) (http://postimg.org/image/4f1jdiqkz/)
Sličan problem sam imao na Bing karburatoru.Čini mi se da je sličan princip.
Da bi "izbalansirao" klapnu gasa,potrebno je da malo popustiš šraf koji se nalazi na osovini klapne.Rukom,malo,nategneš polugu gasa na samom karburatoru i zatim tankim šrafcigerom čačkaš klapnu dok ne dođe na sredinu da dihtuje.Popuštaš i zatežeš polugu gasa da bi nacentrirao klapnu.Zatim zategni šraf.
Postupak ponavljati dok "ne sedne kao na nošu " .
'ajd zdravo
Snasao bi se ja sa stelovanjem klapne da zatvara ali mene zanima da li treba da bude prava i kada pustim gas da kompletno zatvori ili da bude iskrivljena i da nediktuje(samo pola da zatvori)
-
Ne da treba,MORA da bude prava. Da bi imao ler gas potrebno je da klapna kompletno zatvori usis,ne hermeticki jer ce se ugusiti motor,a onda stelujes ler gas na srafu.Sta se desilo sa klapnom i zasto je kriva mozemo samo da nagadjamo,potrebno je da je skines i da probas da je ispravis. Neces uspeti da je dovedes u ispravno stanje i racunaj da ces juriti drugu,ali ces opasno smanjiti broj obrtaja i uz jednu modifikaciju mozda ces cak moci i da se vozis.Da bi skinuo klapnu prvo vidi koji srafovi je drze,torex inbus...i obavezno koristi taj alat,sve drugo ce trajno ostetiti sraf i vise ga ne skinu niko.Prvo DOOOOBRO naprskaj wd40 ili sta vec imas tu pa odvrci srafove.Malo kucni alat da bolje sedne u glavu srafa,pazi da ne preteras.Kad skines klapnu ispravi je u sraftoku sto mozes preciznije,pazi da je ne pritiskas puno jer ces izgubiti krug i znaj da nema sanse da je vratis u fabricko stanje.Kad je ispravis spakuj sve to nazad i upali bez dotezanja srafa za ler,moraces da ga odvrnes da uopste ne dodiruje polugu gasa.Upali motor i obraduj se,radi sporije zar ne?Ali to josnije dobar ler gas jer klapna ne zatvara dovoljno pa motor uvlaci vise vazduha a samim tim i vise goriva.Sad pogledaj gde ti stoji filter za vazduh,da li u njemu imas sundjer.Ako nemas,stavi ga. Ako vec imas sundjer,dodaj jos,tako ces otezati uvlacenje vazduha i motor ce biti sporiji,ali znaj da ga tako mucis kada das gas i da to nije preporucljivo za voznju,a vremenom ces trajno ostetiti karburator jer trpi membrana. To ti je cisto da probas,a moraces da pojuris drugu klapnu.Ovde ima dosta tih rasturenih motora pa sigurno neko moze da ti posalje klapnu.Ne rece gde zivis?
-
Eee pa društvo, samo da vam javim da ste mi od sada najbolji drugari 114
Evo ovako,
prekrstim se ja malopre i siđem u podrum da skinem karburator.
Skinem ga, donesem u kuću i ajde polako.
Klapna, kao što rekoh /kriva/
(http://s23.postimg.org/a5muajjzb/1_2.jpg) (http://postimg.org/image/a5muajjzb/)
(http://s23.postimg.org/nntqmtw4n/1_3.jpg) (http://postimg.org/image/nntqmtw4n/)
Kao što reče bratsaja i ostali izgleda da klapna stvarno MORA da bude prava thumbup
Rešim da skinem klapnu i tu polako počinju problemi
Popustim osovinu koja drži klapnu i pokušam polako da je poguram drvcetom na dole(ka klapni vazduha/greška)
ako je gurnete ka klapni vazduha počinje da glavi zato što je cilindar uži taz
Ako krenem da je vučem na gore naiđem na krivinu klapne i tu postoje keks, neće, ne mogu da povučem i da je ispravim u isto vreme sB0
(http://s14.postimg.org/hlfq6asxp/1_4.jpg) (http://postimg.org/image/hlfq6asxp/)
(http://s14.postimg.org/lobcj4cfx/1_5.jpg) (http://postimg.org/image/lobcj4cfx/)
Možda ćete se smejati ali sam ovako profesionalno uspeo da je ispravim
Gurnuo sam najveći šrafciger i polako kažiprstom povukao polugicu ka sebi(kao na slici) i lagano sam osetio da se ispravlja,
iz par puta uspeo sam da je naštelujem odlično k5 bolje nego fabrički ha
(http://s12.postimg.org/bzdbdb6c9/1_1.jpg) (http://postimg.org/image/bzdbdb6c9/)
Stanje klapne posle ove fizikalije
(http://s3.postimg.org/9akuoa9qn/1_6.jpg) (http://postimg.org/image/9akuoa9qn/)
(http://s3.postimg.org/uvpxbw6hb/1_7.jpg) (http://postimg.org/image/uvpxbw6hb/)
Šta sam primetio!!! ako pretegnete mali šraf što drži klapnu oprugica neće vraćati klapnu, ako je samo malo lakše zategnete, biće sve ok. Ja sam je lakše zategao i kanuo kapljicu ženinog laka za nokte da ga zapekne malo.
Posle toga sve lepo napakovao na motor, odprilike naštelovao ler gas i vazduh, i upalio ga na brzaka(bez vode, znam da ne sme ali jbg, nisam mogao još jednu noć da se jedem) no125 no125
Kada sam ga čuo da jedva radi da se ne ugasi, mnogo sam se obradovao kgk kgk
Ugasio sam ga i sutra ide u bure na štelovanje
U svakom slučaju ste mi mnogo pomogli
Osećao sam potrebu da vam opširno napišem šta se na kraju desilo...
Verovatno svi na ovom forumu imate više iskustva od mene, ali sam pisao ovo ako možda nekom nešto nekada zatreba sos6
Hvala još jedno, živi bili svi kgk 114
Uskoro će biti slika sa norveških jezera i norveške prirode... Čim zaplovim 25648 sail
"bratsaja" živim u Raufossu u Norveškoj već 6 meseci
-
Ne znam na koji sraf mislis,ali pazi sa tim srafovima da ne odleti neki u motor jer ce mu tu biti kraj.Tu nema zezanja,ako mislis na sraf sa krstastom glavom koji vezuje klapnu za osovinu,on mora da bude stegnut na smrt. Ne vidim na koji nacin on glavi.Umesto laka za nokte koji ne trpi temperaturu trebao bi da koristis lock tide,nije skup,a koristi se tako sto namazes navoj.Vibracije i temperatura su cudo,ako sraf nije stegnut usisace ga kad tad.Drago mi je da smo resili problem.
-
Ne znam na koji sraf mislis,ali pazi sa tim srafovima da ne odleti neki u motor jer ce mu tu biti kraj.Tu nema zezanja,ako mislis na sraf sa krstastom glavom koji vezuje klapnu za osovinu,on mora da bude stegnut na smrt. Ne vidim na koji nacin on glavi.Umesto laka za nokte koji ne trpi temperaturu trebao bi da koristis lock tide,nije skup,a koristi se tako sto namazes navoj.Vibracije i temperatura su cudo,ako sraf nije stegnut usisace ga kad tad.Drago mi je da smo resili problem.
Nisam znao da lock tide trpi temperaturu, a pravo da ti kažem nisam ni razmišljao da tu ima velike temperature...
No nema veze, sada su to finese, poslušaću te svakako i da, mislimo na isti šraf, krstasti na klapni k5
-
Bravo! Eto uspeo si da sam opraviš makinu plus jedno novo iskustvo sa karburatorima hi
Kad budeš štelovao vazduh (onaj šraf) prvo zagrej dobro motor (ne zaboravi saug da vratiš čim ga upališ), zatim malo pojačaš ler gas na njegov šraf, onda dotegni skroz šraf vazduha i videćeš nepravilan rad, zatim ga odpuštaj do trenutka kad motor krene da prede i radi sa lakoćom, onda vratiš ler gas na normalu.
-
Usis plus vibracija i ode sraf u motor i eto karambola pa posle moras da 25648
-
Bravo! Eto uspeo si da sam opraviš makinu plus jedno novo iskustvo sa karburatorima hi
Kad budeš štelovao vazduh (onaj šraf) prvo zagrej dobro motor (ne zaboravi saug da vratiš čim ga upališ), zatim malo pojačaš ler gas na njegov šraf, onda dotegni skroz šraf vazduha i videćeš nepravilan rad, zatim ga odpuštaj do trenutka kad motor krene da prede i radi sa lakoćom, onda vratiš ler gas na normalu.
Hvala na pomoći, USPELI smo da popravimo makinu 114
Hvala na objašnjenju za štelovanje karburatora, iskreno nisam ni znao da se tako šteluje, ja kao čitao da treba dva kruga da se okrene vazduh, neko kaže 2,5 kruga, neko 1,7 krug... Naštelovao sam ga na tvoj načini i mislim da je sada ok...
Evo jedan snimak kako sada prede makina kgk kgk kgk
http://videobam.com/hnouJ (http://videobam.com/hnouJ)
-
http://boatinfo.no/lib/honda/manuals/b75.html#/0 (http://boatinfo.no/lib/honda/manuals/b75.html#/0)
možda nekome zatreba,
online service manual baš za Hondu B75,
nije nešto ali se mogu videti korisne stvari 114