Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: nulasestdevet 03, 03, 2015, 21:17:02 posle podne
-
Evo mozda je nekom interesantno da vidi sta se na zapadu prodaje za 4450 EUR
Remus 540 Open (Zemlja porekla: poljska)
Duzina: 5.40 m
Sirina: 2.15 m
Visina: 1.00 m
Gaz: 0.30 m
Tezina: 450 kg
Kategorija: C
broj putnika: 6
maksimalna jacina motora: 70ks
Cena sa PDV-om u nemackoj: 4450,- EUR
Niti sam prodavac ovog camca, niti prodavca poznajem licno. Ovo nije nikakva reklama. Ovo sam postavio cisto iz informativnih razloga.
-
Ne treba čuditi, poljaci su zadnjih desetak godina postali ozbiljno ime u brodogradnji u svim klasama
-
Evo jos jedan konzolni camac poljske proizvodnje koji je koliko sam ja mogao da proverim, najjeftiniji novi konzolni camac na nemackom trzistu.
Cena je 1799,- EUR kompletno kao oslikano sa volanom i volanskom sajlom, naslonom i presvlakama.
Materijal stakloplastika
Duzina 4,00 m
Sirina 1,55m
Visina na pramcu 0,80 m
Visina stranica 0,60m
Tezina 140 kg
Maksimalni dodatni teret 380 kg
CE Kategorija C
Visina zrcala 38cm
Motor do 15ks
-
Slican čamac prodaje grossinox mislim da je proizvodnja iz makedonije i zove se manta ray i kosta u istoj opremi oko 2500 evra .Sad recite vi meni gde se dede razlika od 700 evra izmedju našeg i čamca za nemačko tržište.
-
A jbg treba netko da ga doveze obavi papirologiju...nece ici po jedan vec par komada...pa treba i novac da se to unaprijed isfinancira i u krajnjem slucaju to je roba koja ima mali obrtaj kapitala...tj ne prodaje se često pa ces i za tu zaradu koja se pojavi u razlici cekati poprilicno vremena...
-
Slican čamac prodaje grossinox mislim da je proizvodnja iz makedonije i zove se manta ray i kosta u istoj opremi oko 2500 evra .Sad recite vi meni gde se dede razlika od 700 evra izmedju našeg i čamca za nemačko tržište.
Zasto neko u poljskoj gde je radna snaga znatno skuplja nego ovde, moze jeftinije da proizvede plovilo nego kod nas u Srbiji? Cena od 1799,- je sa nemackim PDV-om od 19% - to znaci da je cena bez PDV-a 1511,76
Doduse uporedio sam Manta Ray i ovaj camac. Manta Ray je tezi (sto bi trebalo da znaci da je i kvalitetniji), onda je pogodan za motor do 35ks a ovaj jeftiniji samo do 15ks. I duzi je za 20cm.
Mozda je to tih 700,- EUR
Evo ga Manta Ray:
(http://www.grosinox.co.rs/Data/Sites/1/GalleryImages/manta.jpg)
-
114
Gledajući ovaj drugi, pade mi na pamet da je veličina negde kao elan 402. Da li bi onda i plovne karakteristige bile tu negde, ili bolji i koliko bolji....... m07800
Obzirom na moje kratkotrajno iskustvo sa elanom .......neka hvala kuku
Onaj prvi je po mom ukusu thumbup
-
Evo ja cu nastaviti predstavljanje "jeftinjih" camaca poljske proizvodnje za zapadno trziste.
(pitam se zasto ne moze u Srbiji da se proizvodi ovako nesto za izvoz)
"Krüger Boatbuilding Production Company"
http://www.krugerboats.com (http://www.krugerboats.com)
Model: DELTA
duzina: 4.65 m
sirina: 1.82 m
tezina: 260 kg
max. broj osoba: 6
max. snaga motora: 30 ks
CE-Kategorija: C
Cena: oko 2.300,- EUR sa PDV-om u nemackoj
-
(pitam se zasto ne moze u Srbiji da se proizvodi ovako nesto za izvoz)
zato sto su srpski majstori kvalitetniji od nemackih, zato sto su srpski materijali kvalitetniji od nemackih ... te sve to podize cenu ... upavusi
-
mene vishe zulja kako ovo moze za 20 somica novo
-
Delphia je brodogradiliste koje je osnovano 1990. godine u Polskoj.
Oni su najveci proizvodjac jedrilica u poljskoj i uspeli su da postanu ozbiljni igraci na globalnom trzistu.
Pored jedrilica imaju novu veoma uspesnu motornu jahtu pod imenom "Delphia Escape" duzina od 8 do 13,5 metara
(Poludeplasmanci ciji trup podseca na jedrilice) (Kome se svide ovi modeli moze preko google-a da pogleda slican jos malo povoljniji brodic pod nazivom "Balt 818")
Moderni pogoni za proizvodnju i dugogodisnje iskustvo sa stakloplastikom omogucuju proizvod vrhunskog kvaliteta po pristupacnim cenama.
Delphia Nano je kabinas sa sledecim karakteristikama koji sa dizajnom treba da podseca na holandske deplasmanske jahte:
(dalje ostaje diskutabilno da li su 20.000 EUR pristupacna cena za Srbiju - po meni nije)
duzina preko sv 8,05 m
duzina trupa 7,20 m
sirina 3,00 m
minimalni gaz 0,31 m
maksimalni gaz 0,60 m
tezina 1350 kg
tezina balasta 150 kg
tip motora vanbrodski
tank goriva 40,0 l
tank voda 70,0 l
visina preko sv. 2,55 m
transp. duzina 9,00 m
CE-kategorija C - 5
dizajner Andrzej Skrzat
-
evo malo vise o Delphiji
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,8031.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,8031.0.html)