Moja Ladja
Nautika opšta... => OPŠTA DISKUSIJA => Temu započeo: Sci 08, 11, 2014, 02:08:12 pre podne
-
Zanima me koji je najbolji nacin da se prikolica izvuce, a camac ostavi na sigurnim drzacima (ja imam neku burad za krmu, ne znam jeste li ikada izvlacili prikolicu ispod brodica, tj. podizali brodic (ono recimo kad se farba i slicno. Treba mi prikolica a brodic na njoj (600kg, nije mnogo tezak). Imam auto dizalice, ali me zanima najjednostavnija tehnika, uvek me cudilo kako ljudi onolike brodove drze na nekim "staklenim nozicama? Cini mi se da je najprakticnije da je izvlacim napred, ali ne znam cime podignuti prednji deo i kako da "provucem" osovinu prikolice. Nadam se da ste razumeli sta je pisac hteo da kaze umnik
-
Kod mene u marini to smo radili sa stubnim dizalicama za kamion, uglavnom buriće podmećemo a prikolica izađe šenkovanjem levo desno.
-
uh .. ima milion nacina sve zavisi o kakvom brodu se radi i o kakvoj prikolici se radi ...
pre dve nedelje sam u Grckoj prisustvovao kada su dva coveka sami izvukli ladju od 14 tona iz vode (12 metara metalna jedrilica , visina plovila 4 metra plus jarbol 15 metara)...
-
Kapetane pojasni nam bar jedan nacin da se pomogne coveku a i da mi ostali steknemo novo iskustvo.
-
..nemam iskustva sa brodovima ali sam neke teške stvari skidao/premještao( sanduk sa Dajca, heder od kombajna..)..
..napraviš povišicu za kolotrag točkova (kao malu rampu) na koju naguraš prikolicu, postaviš burad sa strane i poprečno postaviš duge(fosne,štafle ili željezne profile..) da ti je teret( brod,sanduk i sl na 1-2 cm od tih duga, koliko treba da podvučeš..onda polako ispustiš zrak iz točkova..tu dobiješ rasterećeno vozilo, izvučeš rampu ispod točkova i možeš izvući prikolicu..
..isti štos samo obrnuto kod ponovnog utovara..samo ti treba kompresor..
..hebe me ffff pa neznam nacrtati..
.. grandpa
-
malo kasnim izvinjavam se ...
ja znam za dva nacina...
napravi se jedno cirilicno slovo П od metalne konstrukcije ... na sredinu se postavi flasencung i pogigne se krma.... kad se krma digne podmetnu se jarcevi ... Onda se slovo П pomeri ka pramcu podigne se pramac i podmetne se ponovo jarac.... i to je prvi nacin .. evo kako je Che to doziveo :)
ovo radi sve jedan covek za 30 minuta... toliko je recimo trebalo Novcicu da odradi ...
(https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10400608_18185028481_6565_n.jpg?oh=7dc1b86d2d895e2e086e5ba5183af2f5&oe=54E2C4E7)
drugi nacin je vise koriscen za V korita i za plovila sa krmom ... on zahteva da imate prikolicu bez zadnjeg dela...
plovilo se doveze do mesta gde treba da stoji , ucvrsti se sa raznim balvanima (ako vec nema metalnih kolevki), otpuste se vijci sa prikolice i onda se prikolica samo izvuce...
kako to na kraju izgleda ...
(https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/156228_10152188851613482_633968896_n.jpg?oh=7fe39e1f2f48d41ab71c6a39df2d6c04&oe=54F2AFE7)
prikolica...
(https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10168193_10152845513078482_374162133521810765_n.jpg?oh=bdac82f3c9155d18a27d72a1704378c2&oe=54ECCABB)
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10384048_10152845518933482_3862103625022365237_n.jpg?oh=effa1a61b9993fa0f910b57cf8e5508e&oe=54DAF98E&__gda__=1424172184_2c361ca591c145e4707eafe3cb3ceabd)
svaki nacin ima svoje mane i prednosti .. ova dva nacina koja sam vamm predstavio su nacini koji zahtevaju jednog do dva coveka...
a i ne mora da se vadi ladja iz vode da bi bila na suvom ... ja slikao :)
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1779270_10152188855098482_549772279_n.jpg?oh=6f8968cd2bdb1916a357cc5b471f5811&oe=54EA14D3&__gda__=1428141832_72b5cdc044257c7f33ef409adfff3780)
-
Prikolica je jednoosovinka standardna, a brod je moja jedrilica u fazonu mikrotonera (uvlaci se svert). Najbitnija mi je bezbednost, da ne ostetim korito, a da to stoji kako valja, ne bih da poubijam komsije dok prolaze ulicom kuku. Uvek sam se cudio kad vidim brod koji stoji na par drvenih stafli, to mi deluje bas nesigurno, ali cinjenica je da stoje bez nekih problema. Nemam pojma, kako cu, samo znam da cu prikolicu izvuci i odvesti je na j.beni tehnicki bez da vucem brod. Mora na tehnicki kod kvantasa pored autoputa, jedino oni rade prikolice sa udarnom kocnicom eek
-
Onda kolevka kao na slikama (http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/08/8d6678809c407dcf5e71cdcbf1ee086c.jpg)(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/08/dd4a954d36c1b767813a0e5b4e2bdf46.jpg)(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/08/dd90df51c42209d2e698a3d69aa7342e.jpg)(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/08/bfce4330e0418016bb3c67e95d023f51.jpg)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Ех, што је леп овај наш српски језик.
Флашенцунг, шверт... шта ли сам то још прочитао.
Још само да нама неукима неко каже на шта је "песник" мислио...
-
Nosači čamca na suvom:
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,12775.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,12775.0.html)
Možda je još uvek aktuelan oglas - pozovi ako misliš da ti odgovara.
-
aktuelni su nosaci
-
Citam stare teme, mnogo korisnih stvari ovde ima, pa rekoh da ovde dodam slike jedne odlicne konstrukcije koju nije tesko napraviti.
-
Лепа конструкција али да би се то код нас направило, потребно је више од 300 евра (металне кутије, точкови, делови за качење, израда) за конструкцију у коју би се могао сместити чамац какав, на пример, ја имам (око 6 х 1,7 м, без кабине, тежине око 400 кг са мотором и основним прибором или око 250 кг само чамац).
Оно што ме је поново изнервирало, прегледајући старе поруке у овој теми јесте чињеница да су и у њима нестале фотографије које смо некад постављали. Изгледа да смо у свим темама изгубили све фотографије постављене пре три и више година. Штета. Овако, без слика, теме су много осиромашене.
-
Nisam racunao ali, ako je 300 eura, to je prihvatljiva investicija koja se na duze vreme isplati s`obzirom da omogucava komforno tovarenje i skidanje sa prikolice.
-
Nisam racunao ali, ako je 300 eura, to je prihvatljiva investicija koja se na duze vreme isplati s`obzirom da omogucava komforno tovarenje i skidanje sa prikolice.
Не би требало да кошта више: 4 квадратне кутије од 100 мм за конструкцију, 4 точка за зидарска колица, 4 држача за точкове, траке за подизање терета, куке за качење... не треба ту много материјала.
Таква конструкција може врло лепо да се искористи за прање чамца од наслага шкољки и алги, за поправке на чамцу, фарбање... Мислим да би свака марина требало да има тако нешто.
Ми у Сланкамену имамо за те намене, само за много веће терете, нешто као што је Капетан описао у својој поруци од пре три године.
-
Au Lazo, ala lupaš ko Maksim po diviziji.
Nisam znao da se razumeš i u mehaniku, bravariju......
Gde ti ovde vidiš točkove od grđevinskih kolica? Ili samo zamišljaš da mogu da se iskoriste da se ovo sa slika napravi. Možda i može ali za male šiklje bez kabine.
Strašno koliko sebi dopustaš. Ako nešto ne znaš bar se raspitaj kod ljudi koji znaju pa onda slobodno napiši kao da ti znaš.
Izvini na iskrenosti, ali ne mogu da ti prećutim, jer te znam i znam koliko poznaješ tu oblast.
Za sve ovo, ajde da sad ja malo pametujem, potrebno je:
-kutija 60x60x4 (dovoljne dužine u zavisnosti od visine i dužine "skele")
-4 glavčine od bilo kog auta, sa otpada....(recimo od zastave 101 ili YUGA, jeftino i ima ih svuda)
-4 točka.......odgovarajuća za tu glavčinu
-2 flašncuga po 2t nosivosti
i sve to spakovano za jedno poslepodne, ako je materijal na "kamari".
-
Zopter,
Jesi li siguran da 60x60x4 mogu izdrzati tezinu od 700-800 kg, koliko po meni minumum tezi ovo plovilo koje vade? Ipak je ovo poprilicno siroka i dugacka konstrukcija, koja jos trpi i konfiguraciju tla, ljuljanje,... Mislim da bi ipak ova konstrukcija trebalo da bude od 100x100x...
Za sve ostalo si u pravu.
-
Зортере, ја уопште не мислим да све знам али да си пажљивије читао, могао си да запазиш да сам писао о конструкцији која може да понесе чамац какав ја имам: пластиканер испод 6 м и ширине испод 2 м, без кабине.
Цеви се испоручују, колико знам у дужинама од 6 м, тако да није тешко прорачунати колико треба цеви.
Та конструкција није намењена да се њом излази на пут и да се њоме превози чамац на неку дистанцу. То је конструкција која служи да се у марини обави неки посао и ти точкови треба да послуже да се конструкција помери за неколико метара овамо или онамо, до места где ће се нешто радити. За конструкцију за чамац испод 400 кг нема потребе за нормалним аутомобилским точковима, а поготову не за испражњен чамац који није тежи од 250 кг.
Дакле, сасвим сам убеђен да је моја процена сасвим изводљива за тај буџет или бар за не много више од тих поменутих 300 евра.
Дакле, не видим потребу да идем код неког другог за своје мишљење. Оно је такво какво је, па чак и кад нисам у праву - моје је.
То што ти мислиш другачије - то је твоја ствар. Кад ти будеш себи правио тако нешто, употреби све што мислиш да је најбоље.
А и ја теби желим све најбоље!
-
Ona konstrukcija sa slike sluzi samo za podizanje camaca i podvlacenja prikolice ili postolja...ne moze da se pomera pod opterecenjem
-
@DuleN
Siguran samu jedno, a to je, da ni kutija 100x100 ne može na 6m (ako se uzima cela, mada nema potrebe), a da se ne uvije. Znači moraju biti kosnici koji će je držati. Mnogo je teža i skuplja od 60x60, a takože sam siguran da, ako se dobro uradi, 60x60x4 može izdržati i brod od 4t.
@LSI
Lazo, ako je to tvoje mišljenje, onda ga zadrži za sebe. Znam samo da točkovi od građevinskih kolica nemaju ležajeve već se vrte na osovini debeloj oko 20mm, te to ne bi izdržalo ni tvoj čamac. Ili bi......ali samo jednom....a onda bi razmišljao kako da ga podigneš sa zemlje. A za tvoj čamac....dovoljno je četiri čoveka da ga skinu sa prikolice, bez ove, kako kažeš skalamerije. Ne bi mogao ni metar da pomerić ovu skelu a da se ne iskrivi osovina ili otpadnu točkovi.
Zato, ne moraš baš u svakoj temi da daješ svoje mišljenje. Zadrži neko i za sebe.
-
Зортере, када сам ја 2015. године размишљао о таквој некој конструкцији за мој чамац, јер сам видео да је прилично велик проблем лепо опрати чамац док је на приколици (ниско је, смета конструкција приколице), те кутијасте цеви (100 х 100_4) биле су доста јефтиније него што је то Зокс написао. Синоћ, након твог коментара, проверио сам и заиста су доста скупље данас, али у Батајници се могу купити за 7.200 динара.
Дакле, у толико бих морао кориговати своју процену, јер заиста је потребно нешто око 450 евра (укључујући и коснике које си поменуо за учвршћење конструкције).
У свему осталом, уопште нисам "лупао као Максим" и мислим да ти је коментар непримерен али ти ваљда знаш зашто си се одлучио да коментаришеш баш на тај начин.
Волео бих да те за Нову годину обрадујем обећањем да ћу престати да пишем и коментаришем али - не могу.
Јаче је то од мене, Зортере.
Али ти слободно настави да ме исправљаш сваки пут кад видиш да нешто што напишем није у реду. И тако ћемо обојица допринети квалитету форума.
-
Srbi nebi bili Srbi kad se nebi "zakacili" oko nebitnih stvari kuku. Ako je cev 7200 din. x 4 = 28.800 + kosnici, glavcine i tockovi mogu da ne kostaju nista ili eventualno vrlo malo, sve u svemu, ugrubo, Laza nije mnogo promasio u proceni. Elem, kada sam postavio ove slike, namera mi nije ni bila da izvodim proracun vec da prikazem ideju za pravljenje konstrukcije koja svima nama itekako treba. E sad`, ko smatra da ima rezona i prihvatljiva mu je cena materijala a ima vestine da to napravi, napravice, ko misli da se ne isplati, nece praviti i to je to. t6 t5
-
Алекса, управо тај моменат - да се покаже једно решење, једна идеја, је оно зашто сам и коментарисао вашу поруку.
Овде на форуму и треба да једни другима "отварамо очи" (да нагласим: не треба да их "копамо").
Својим коментаром хтео сам само да укажем на то да није потребно толико много пара да би се тако нешто направило. Управо сам и хтео да укажем да то не морају бити прави аутомобилски точкови на главчинама. Ни системи за подизање терета не морају бити специјални, ни скупи. Постоје оне сајле с полугом које су коштале 20-ак евра кад сам ја купио моју која подиже терет од 1,5 тоне (на слици доле).
Дакле, не мора та конструкција да буде као систем за придржавање ракете Аполо пре полетања.
Наравно да је за чамац као што је на вашим сликама потребна јача конструкција и више материјала, па би и знатно више коштала.
Ја сам од те идеје одустао, обзиром да ми у марини имамо кран за те намене, а и мој чамац је заиста толико лак да га неколико људи може подићи и поставити на неко постоље.
-
Sad kad je reč o skidanju čamca sa prikolice pravljenjem raznih konsrukcija, dizalica i slično tu nisam stvarno stručan. Ja sam svoju pasaru sam skinuo sa prikolice, tako da sam šapu prikolice spustio maksimalno do zemlje, čime se krma pasare podigla, podmetnu ispod nje radni sto sa još nekim gredicama, zatim maksimalno podigao šapu prikolice, pomogao se još malo sa auto dizalicom da se pramac izdigne još za nekih 20-ak cm, zakačio pramac konopcem na prethodno namešten nosač za trešenje tepiha, spistio šapu dole i izvukao prikolicu bez problema kgk
Srećna vam nova godina i uživajte.
-
Trik jeste u tome da svi imamo potrebu nesto da "objasnimo"...
Ideja je tu, ko ima potrebe za ovakvom spravom ce se upustiti u racunicu oko izrade iste i to ozbiljno, ne ovako kako je to uradjeno u prethodnim porukama.
-
Lazo, nisam komentarisao cenu već tehničku konstrukciju. Odabir materijala i način izrade. Cena me uopšte nije zanimala i nisam se ni malo osvrnuo na procenu koštanja.
Алекса, управо тај моменат - да се покаже једно решење, једна идеја, је оно зашто сам и коментарисао вашу поруку.
Овде на форуму и треба да једни другима "отварамо очи" (да нагласим: не треба да их "копамо").
Својим коментаром хтео сам само да укажем на то да није потребно толико много пара да би се тако нешто направило. Управо сам и хтео да укажем да то не морају бити прави аутомобилски точкови на главчинама. Ни системи за подизање терета не морају бити специјални, ни скупи. Постоје оне сајле с полугом које су коштале 20-ак евра кад сам ја купио моју која подиже терет од 1,5 тоне (на слици доле).
Дакле, не мора та конструкција да буде као систем за придржавање ракете Аполо пре полетања.
Наравно да је за чамац као што је на вашим сликама потребна јача конструкција и више материјала, па би и знатно више коштала.
Ја сам од те идеје одустао, обзиром да ми у марини имамо кран за те намене, а и мој чамац је заиста толико лак да га неколико људи може подићи и поставити на неко постоље.
E, sad se slažem s tobom To je pravi komentar.
Reći da su za tu konstrukciju dovoljni točkovi od građevinskih kolica.....to me baš iznerviralo. Da si napisao..."možda bi mogli točkovi...." ili "da li bi mogli točkovi...." pa i da prećutim, ali ovako... nisam mogao.
Kao što ti kažeš da ne možeš a da ne komentarišeš nešto, evo i ja ću radi "pomoći ostalom članstvu a ne da kopamo oči" uvek skrenuti pažnju ako si nešto lupio ili u ne znanju tvrdio.
-
Inače, kad sam spomenuo flašencug, mislio sam na ovo
-
A montira se ovako
-
Što se tiče točkova, da si rekao "točkovi za magacinska kolica, pa i nekako. Ima ih raznih veličina ali su skuplji od mog predloga.
-
A ovo.....NIKAKO.....ovi točkovi za "felnu imaju lim debljine 1,5mm i nemaju ležajeve.
-
Ja sam za to da se Lakiju dodel zuti karton, jer oce da stavlja na ozbiljnu spravu tockove od vrndelja !
-
Зашто мени, друже Судија?
Па ја нисам ништа крив!
То што Зортер мисли другачије и мисли да четири точка грађевинских колица не могу издржати терет од 250 кг не значи да је он у праву. То је нешто што би тек требало доказати али ја сам уверен да сам у праву, а он нека се љути колико хоће (његово демократско право).
-
U našem selu mi to radimo ovako...
-
Ova vasa rasprava me podseca na nekadasnje "partijske sastanke" kada se smatralo da je pozeljno, tako reci obavezno da svaki clan partije uzme ucesca u "diskusiji" bez obzira da li imao sta da kaze ili ne kuku. Ovo je toliko prosta naprava da su tockovi najmanji problem. Mogu i ovi i oni i jaci i slabiji, moze se napraviti dodatak u vidu stabilnog oslonca prilikom podizanja i t.d. Ovo je IDEJA za one koji imaju potrebu da istovaraju odn. utovaraju svoj camac bilo da su pozajmili prikolicu ili im je neko prevezao camac do kuce ili, kao ja, sto zele da im prikolica bude slobodna u periodu kada camac nije u vodi llll
-
Drugari moji pa cemu ovo...
Imam dizalicu za camce koja je dizala kabinase od 9m i kosta 100EU
Tockovi kao sa kontejnera jer sam maznuo caletu sa magacinskih kolica i sve sam napravio
Poenta je da nama ne treba dizalica koja voza camac po dvoristu vec samo da digne dok se nesto ne poturi a tockovi da se lako dovede u poyiciju za dizanje
a onaj flasencug od 2T kinez mi se raspao posle prvod dizanja od 1.5T
Zasto sam pravio dizalicu
Jedan dan utovarim elana od 6m sa kabinom na prikolicu i shvatim da ima preko tone
15 momaka nije moglo da ga skine sa prikolice a vozio sam ga 10km...kako ni sam ne znam
Potklocao sam prikolicu da ne polomi torziju i otisao ujutru da kupim gvozdje i napravio dizalicu da bih oslobodio prikolicu
Ta ista dizalica mi je sluzila kad sam farabao pasare i vece siklje
Staje u ford mondea i zatvorim gepek
Sirina 3m a visina 4m (stelujuca),dva tocka okretna i lako je upravljati
Eto ako nekom nekad zatreba pomoc oko skidanja ladje sa prikolice neka se javi...dabe ne cu doci ali podmitljive sam prirode 114 357 sajkaca
-
Буги, пријатељу, може ли нека сличица те дизалице?
Увек је лепо видети како се неко сетио нечег и снашао.
-
Bice samo jos da naucim kako sa telefona da prebacim na komp ili da naucim koristiti telefon
Jedan clan foruma mi je mnogo pomogao. On je negde video pa ljubazno meni objasnio sta i kako.
A tockove sam stavio da se ne mucim po terenu kad istovaram camce. U radionici nisu potrebni cak sta vise to je slaba tacka sto zbog nosivosti sto zbog stabilnosti (i njih obavezno podklocam kad je veliki camac u pitanju da ne trpe i ne tonu u zemlju na terenu) 114 ziv bio Laki 114
-
Evo ja da banem na forum. Registrovao sam se davno, ali m je ova tema aktuelna pa imam neka pitanja.
Planirao sam da napravim ovakvu konstrukciju kao sto pominjete. Znaci oblik decije ljuljaske i dva flasencuga na krajevima. Onda spustim prednji tocak prikolice, sošku pod krmu, dignem pramac flašencugom i izvezem prikolicu. E sad, ja sam planirao bez točkova nego da bude montažna. Dva A elementa i gredu koje posle rastavim, složim na prikolicu i vozim. Najviše me zabrinulo ovo oko raspadanja flasencuga posto sam ja planirao da uzmem dva ta kineska sto na njima pise 3t. Ako bih morao da uzmem markirane onda bi to izaslo jako puno para. Brod je 2,5t znači oko 600kg po flasencugu. Bojim se da se nešto ne zaglavi dok je brod u vazduhu ili se nedajbože otkači pa padne. Znači zanima me kako se manifestovalo to raspadanje flašencuga?
Do sada sam istovarivao s dve vinte (kolske dizalice) pa onda malo izvučemo prikolicu pa spustimo pomerimo vinte pa opet. Stalno se ljulja i ako jednu brze vrtis hoce da se prevrne, stalno si ispod podignutog broda... Jedan stres koji nikome nebi poželeo, pa sam mislio da je ovo sigurnija varijanta. Al ako su ti flasencugovi toliko losi onda ću morati nešto drugo da smislim ili da jurim neke polovne ali i to ko zna u kakvom je stanju.
Poslano sa mog Redmi Note 3 koristeći Tapatalk
-
Pozdrav kolega
Flasencug je 2T i odradio je posao taj dan uspesno. Sledeci put sam dizao nesto lagano i jednostavno je ostao bez kocnice....znaci dize ali cim pustim lanac camac krene lagano dole. Spustim camac i vidim sve se klati,sve matice odvijene,rasrafio se i pomalo pokrivio. Dotegao sam sve ali nisam rizikovao i izbacen je iz upotrebe
Mislim da dva kom od 3T nece imati problema sa camcem koji si naveo ali ako bude problema kome da se zalis...kineska roba
Sto se tice konstrukcije sve moze kako si naveo samo pazi na visinu jer kad odbijes konstrukciju (gornju gredu) i flasencug dobices maksimalnu visinu dizanja a to mora biti dovoljno da odvoji camac od prikolice. Po meni gornja tacka dizalice ce ti biti preko 3m pa kad sve odbijes bice prostora za manevar
Kad dizes sa dva flasencuga povedi racuna gde ces ih vezivati jel gutrna ispod pramca hoce da isklizne...kad je jedan lako se veze napred za usku
Zadnji oslonac predimenzioniraj da ne brines i nemoj na kosom terenu raditi da ne kliza camac unazad kad se podigne napred
Kad se prikolica izvuce preko polovine ladje odmah postvi drugi oslonac za ne daj boze jer ako nesto popusti on je tu pa tek onda polako prikolica napolje a dvojica oslonac pomeraju napred
-
Laki evo kako to izgleda
Ovaj brod ima oko 9m i bio je na jako mekom terenu,sljunak/voda
Sa plastikom je lakse ali hoce a krcka
-
Хвала, Буги.
Да, тако нешто сам и ја имамо на уму. Нешто крајње једноставно, што би послужило да се на неком месту чамац подигне у вис, а не за то да се чамац, тако подигнут возика тамо-овамо.
Уместо точкова о којима сам ја писао, сасвим је могуће искористити и такве као на овој слици. Јаки су, обрћу се око своје осовине пун круг - довољно за мала померања.
-
I od mene hvala.
Tako nesto sam i ja zamisljao.
Ovo za zadnji oslonac si upravu. Meni ne klizi nego pocne da se prevrce zato sto su mi kratki oslonci koji idu u poduznom pravcu.
Sto se tice visine planirao sam da bude čist otvor 330 da moze da se uveze ispod, pa mislim da nece biti problema.
Razmišljam možda na čekrke kao ovi da stavim https://youtu.be/wR90srDfZT4
Točkove mislim da bi trebalo podupreti kad se dize jer to mnogo smanjuje moment na uglu. Ovi Ameri čak utegnu lancem noge. Ja čak razmišljam da pobijem klinove da sprečim pomeranje, a staviću i kosnike u uglu. Ovo sa rešetkom za gredu mi nije palo na pamet, ja sam hteo dva U profila, a možda je ovo lakše rešenje.
Poslano sa mog Redmi Note 3 koristeći Tapatalk
-
Resetka je zakon i nije teska pa je jedan covek nosi
Tockovi su nepotrebni ako se dizalica ne nosi na teren...stabilnija je bez tockova a sto se tice ljuljanja od toga nema nista,stoji ona kako treba