Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Yamaha => Temu započeo: Mikely 21, 07, 2014, 21:44:07 posle podne
-
Imam u ponudi yamahu 4ks 4t noviju cini mi se 2006-7-8 modela sa rezervoarom na sebi sa papirima komplet 600e. Interesuje me sta gledati pri kupovini i jel to ok cena. Inace uvoz je u pitanju.
-
To joj je i realna cena, i takvih imas brdo u oglasima hi
Na to jos plati carinu, servis,impeler... pa gledaj sta joj fali i popravljaj... I te od 4ks nisu bas nesto na dobrom glasu,mnogi su se zalili na njih
Kod Buse u http://www.tehnonautika.rs/ (http://www.tehnonautika.rs/) imas akciju Mercury 5ks 4t za okruglo 1000e sa 5 godina garancije
Znam,nije mala razlika al novo je novo 114
-
Vidi ocarinjen je i kaze da je ful servis odradjen...e sad...dal je tako...a cekaj mercury je yamaha ili gresim?
-
Ne nije, Yamaha je sada ista kao Parsun, a pre mariner i jos neke.
Ako kupujes, idi sa prodavcem kod majstora nek aje pregleda, ako ti pase kupi. Moze ona i ispod 600.
-
Mercury je pod haubom sve Made in japan tj 100% Tohatsu,odlican motor
To iz iskustva govorim jer ja sam takvog imao novog,uvek je na prvi zub palio i nikad nije ni stucnuo a kamoli ostavio negde
Jedino sto je zajednicko za sve te motore 4,5,6 ks 4takta bilo to jamaha,honda,mercury...je da su jednocilindrasi pa tresu i bucni su za svaku paru
-
Parsun je isti kao yamaha do 2008 a tohatsu i mercury su isti motori s tim sto je mercury s malo vise sminke
-
Ja kada sam hteo da kupim nov mali motor za gumenjak raspitao sam se malo i saznao da mali motori sa jednim cilindrom do 6ks su najbolji dvotakni(Yamaha,Tohatsu).Mada nisu losi ni ovi novi 4,5,6ks(sa uljnim pumpama) ali i dalje losiji od dvotaknih.Ali ako je ova Yamaha f4 bez uljne pume(tj.podmmazivanje zapljuskivanjem)bezi od nje to su katastrofa motori cak su i delovi u glavi motora plasticni.
Ako hoces dobar polovni motor kupi neku Yamahu,Tohatsu,Mercury,Mariner od 4,5ks dvotaknu i miran si za 600 eur ima da kupis extra motor i da se navozas godinama sanjim ;)
Послато са LG-E510 користећи Тапаток 2
-
Meni 600e za neku dvotaktnu yamahu staru 25god deluje mnogo...
-
Normalno da je mnogo kad je 800 novi 4t ...i mislim da na nasim rijekama takvi motori zavtsavsju posao...problem je na moru gdje panulaju na malom gasu svaki dan po pun klinac sati
-
Ko ti je rekao da kupis motor star 25god. :) ja sam kupio yamahu 5ks 2t prosle godine novu u Platneru,tako da dvotakne imas godista kao i 4t.
Послато са LG-E510 користећи Тапаток 2
-
Kod nas je yamaha 2t 5 ks na sajmu bila oko 1300 eura...jer je odlicna i dosta je koriste na moru
-
Maverick ja sam je prosle godine platio 124000din(1080eur)sa poustom 10%.Ja sam jurio Yamahu ili Tohatsu 2t na kraju ispade Yamaha,Tohatsu 2t vise ne uvoze dok Yamahu u Platneru i dalje imaju izlozenu.
-
I kod nas jos ima pokoja i biber cijena jer je odlican motor...imas igracku do kraja zivota
-
Ima dosta Yamahi starih 10 godina, 6 do 8 ks 2T. To su ok amsine, i za 500 eura da se navozas.
-
Koliki su potrosaci te 2T 6-8ks?
-
Koliki su potrosaci te 2T 6-8ks?
2 do 4 litra po satu...
-
A brkate motore od 4-5 i 6 ks.....ovi manji su u odnosu na 6 ks obicne igracke...od samog motora...osovine...prihvata motora na kandju do broja svjecica...
-
Koliki su potrosaci te 2T 6-8ks?
2 do 4 litra po satu...
Bas bih voleo da vidim tu koja trosi 2 litre, mozda 1 sat na leru 2 litre :) 6ks je dva klipa i nije ispod 3-4 litre.
-
6 ks na leru trosi manje od litre...u ekonomiku oko 3...na punom gasu sigurno 4....i to sam imao model 2005 godiste na camcu dunas lux
-
Koliki su potrosaci te 2T 6-8ks?
2 do 4 litra po satu...
Bas bih voleo da vidim tu koja trosi 2 litre, mozda 1 sat na leru 2 litre :) 6ks je dva klipa i nije ispod 3-4 litre.
Ne spadam U tu vrstu ljudi koji voze na leru.... no125 Na punom gasu ponekad i to vrlo kratko... Onaj ko svoj motor vozi na punom gasu sat vremena je za mene budala,a ko tudj motor vozi na punom gasu sat vremena je bezobrazan... XKJHDGASED Pričamo o normalnim uslovima i normalnoj vožnji na pola gasa ili na 2 trećine gasa što je po meni optimalno... Ako motor ne možeš voziti optimalno( do 2 trećine gasa) onda ti treba veći motor.... E sad potrošnja zavisi i od stanja motora,tj koliko je potrošen... Maverik,imao sam Evinrude 8ks iste koncepcije kao ovaj johnson 6 ks... U kombinovanoj vožnji,stani kreni,malo punog gasa,najviše na pola nije prelazio 4,5 litre nikad ,ali baš NIKAD... SAd imam jednog johnsona 6,došao iz Ch konzerviran na pola gasa ili malkice više ne prelazi 2 litre,e sad na punom gasu možda bi se primakao 4 litre,ali nikako više..Ima formula po kojoj dvotaktni motori toše po 0,400 litre po satu ,po ks,pa računaj,mada i tu zavisi od dosta faktora...
-
Bas...ako moras puni gas kupi veci.
I ja vozim max na 3/4 gasa
-
Kako kod, ne moze da trosi 2 litere nikako. Moze samo vise. 3-4
-
Kako kod, ne moze da trosi 2 litere nikako. Moze samo vise. 3-4
Ja ti kazem koliko trosi i to je tacno u gram,a ti ako imas problem sa necim to je tvoja stvar
-
Poštovani nautičari,
Gros Inox doo od 2014. godine uvozi i prodaje Tohatsu vanbrodske motore. U ponudi se nalaze 2-STROKE (dvotaktni klasični) i 2-STOKE TLDi motori , kao i 4- STROKE(četvorotaktni) motori.
Gros Inox već duzi niz godina uvozi Parsun motore i zastupa ih na našem tržištu.
Ukoliko imate nekih nedoumica slobodno nas možete kontaktirati.
www.grosinox.co.rs (http://www.grosinox.co.rs)
-
vanbrodski u zavisnosti od marke, modela kao i od toga da li su 2t ili 4t motori trose 0.2 - 0.4 litre na sat po konju...