Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Yamaha => Temu započeo: pendula 09, 04, 2014, 08:58:25 pre podne
-
Elisa sa tri kraka ima brza i spora to jest teretna a koja je namena elise sa cetri kraka?
-
Jos nesto gde se balansiraju elise u beogradu moze i na pp. ako nesme ovde mada bolje ovde da ljudi znaju hvala.
-
Isto kao i sa tri stim sto elisa sa cetiri kraka ima nesto veci potisak, ali i malo manju krajnju brzinu zbog veceg otpora vode.
-
Propeleri postoje sa 2-7 krila. Mozda na nekim podmornicama ima i vise ali to je vojna tajna. Svaki propeler radi po istom principu, stvara podpritisak sa pramcane strane krila i nadpritisak sa krmene strane krila i tako vuce brod napred. Kada se bira propeler, vodi se racuna o njegovoj opterecenosti i pojavi kavitacije. Ukoliko se javlja kavtiacija postoje dva resenja (ako su precnik i korak fiksani) jedan je da se poveca povrsina krila a drugi je da se doda jos jedno krilo. Treba izbegavati da broj krila bude jednak broju cilindara zbog vibracija.
-
Kod vanbrodskih motora ,Ja sam samo kod Honde vidio elisu sa 4 kraka.... no125 Ja imam Yamahu sa 3 klipa i trokraki propeler i nesto ne osjecam vibracije...
-
Vanbrodksi motori su druga prica. Ova preporuka je za brod sa stabilnim motorom i vratilnim vodom.
-
Pendula nije naveo na sta misli, predpostavljam da je mislio na vanbrodski
-
naravno da mogu da se objave svi telefoni i adrese... sajt je ne komercijalan ...
evo ti pa zovi coveka za balansiranje elise..Dejan sa ade 063 8023 786
-
Isto kao i sa tri stim sto elisa sa cetiri kraka ima nesto veci potisak, ali i malo manju krajnju brzinu zbog veceg otpora vode.
Apsolutno netacno...
Propeleri postoje sa 2-7 krila. Mozda na nekim podmornicama ima i vise ali to je vojna tajna. Svaki propeler radi po istom principu, stvara podpritisak sa pramcane strane krila i nadpritisak sa krmene strane krila i tako vuce brod napred. Kada se bira propeler, vodi se racuna o njegovoj opterecenosti i pojavi kavitacije. Ukoliko se javlja kavtiacija postoje dva resenja (ako su precnik i korak fiksani) jedan je da se poveca povrsina krila a drugi je da se doda jos jedno krilo. Treba izbegavati da broj krila bude jednak broju cilindara zbog vibracija.
Potpuno tacno...
S tim sto to sve vazi kako za brodske tako i za vanbrodske motore. Samo sto je tu stvar u prenosnom odnosu.
Kod brodskih je tu reduktor ili kopca, a kod vanbrodskih je odnos zupcanika za putu od motora ka propeleru.
Taj prenosni odnos kod vanbrodskih je takav da verovatno za malo promeni broj obrtaja izmedju motora i propelera, i tako napravi malu razliku u frekvenciji vibracija.
-
hvala kapetane a i ostalima.