Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: Vuk 01, 02, 2014, 15:42:23 posle podne
-
http://www.thehulltruth.com/boating-forum/290719-honda-inboard-conversion-into-1956-boat.html (http://www.thehulltruth.com/boating-forum/290719-honda-inboard-conversion-into-1956-boat.html)
-
odlicna fora !
evo malo slika da prenesem a koga vise zanima ima na gornjem linku ....
(http://i537.photobucket.com/albums/ff332/slopoke/Picture164-1.jpg)
(http://i537.photobucket.com/albums/ff332/slopoke/Picture159.jpg)
(http://i537.photobucket.com/albums/ff332/slopoke/Picture151.jpg)
(http://i537.photobucket.com/albums/ff332/slopoke/Picture150-1.jpg)
(http://i537.photobucket.com/albums/ff332/slopoke/Picture188.jpg)
(http://i537.photobucket.com/albums/ff332/slopoke/Picture186.jpg)
mene samo brine da motor ne krene da se gusi ... ovakve konvercije obicno imaju tu rak ranu....
-
Mislis da to cesto rade...pa vec imaju rak ranu...ja ovo nikad nisam vidio
-
Мени ово личи на: "докони попови јариће крсте".
-
Mislis da to cesto rade...pa vec imaju rak ranu...ja ovo nikad nisam vidio
to je trik sa "motor u bunaru" koji se cesto koristi na recimo Variu ili na Narvalu i uvek je problem kolicina vazduha, pokojni Mladja je u novijim serijama Varia pravio dodatne luftere ...
(http://img366.imageshack.us/img366/6880/DSCF9536.jpg)
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHHtZXltLdaBjip9Hbnu2Q8QcuXQvm-apTzeTgqh7C82rSf382)
(http://img82.imageshack.us/img82/6426/DSCF7765a.jpg)
stim da se na Variu nije skracivala noga...
-
ovakvo resenje postoji i na nekim manjim jedrilicama ... recimo Zoletov Neptun je imao fabricki takvo resenje...
-
6589 skontah nekako jh
-
To su u staroj Jugoslaviji,masovno radili jedrilicari na moru.Ko ima stare brojeve SAMA moze
da vidi.
-
ja sam na sajmu u nemackoj video kit komplet lift sa ugradjenom hondom 6konja za drvene jedrilice. Jedan veoma zanimljiv sistem motora na uvlacenje gde je na samoj cizmi montirana flansna koja kad je motor u izvucenom polozaju zatvara otvor. Veoma mi je tesko objasniti upravo trazim prospekt.
-
Ja u ovome vidim isto resenje kao sto je motor u bunaru, a to onda donosi niz problema;
1. Motor je puno vise izlozen koroziji jer je stalno u vodi ili bolje reci u kanalizaciji,
2. Za svaki ozbiljniji servis mora se vaditi napolje a to nije nimalo lako,
3. Svako upetljavanje elise je nocna mora,
4. Motor je fiksiran pa se mora ugraditi kormilo a to sve poskupljuje pricu,
5. O gusenju motora zbog nedostatka kiseonika je vec bilo reci.
Uzimajuci u obzir navedene cinjenice ja sam na mom Variu 19 motor postavio van bunara sto se moze videti na avataru.
Bunar daje i neke prednosti ;
1.Manja buka,
2.Bolja zastita od nespretnih komsija u marini.
-
o meni bunar ima smisla na zasticenim jezerima i na morima gde postoje sluzbe koje za male pare vade camce i gde nema mnogo otpada u vodi...
bunar na reci ... ja ne bih ...
-
ovde nije rec o bunarunego o veoma lepom vintage glisercetu od drveta koji ocigledno vlasnikne kvasi previse!! I on covek nije hteo da mu metalik jaje dubi na prelepom chamcu koji je fazon i dosetio se ...kakvi bunari da ne produbljujemo temu ovo je u stvari estetski zahvat