Moja Ladja
E, ovako treba... => Domaća i Strana proizvodnja => Domaća proizvodnja => Temu započeo: Davor 07, 12, 2013, 16:20:50 posle podne
-
Kako se pravi Gozzo 800...
-
Slike prvog broda
-
Motor: Ford 200ks 6000 kubika, kopca ZF63A 1:1.25
-
Brzina 20milja na 2300obrtaja od maksimalnih 2700.
-
Pocetak.
Priprema kalupa.
-
kaci dalje gde sad stade clap
-
Slike cu postavljati kako budu tekli radovi na novom brodu. Ponedjeljak i utorak voskiranje trupa, utorak zelkotiranje…
Bice dobra galerija. Imacemo laminiranje kalupa, povezivanje, modeliranje kontrastampe u kabini, izrada enterijera, postavljanje tikovine i mahagonija, oprema, motor...
-
Pažljivo sam pogledao ovih par fotki,i imam samo jednu primedbu.sve izgleda sasvim pedantno ,da bi plovilo imalo svoju klasu,jedino mi pero kormila izgleda dosta amaterski ,bar što se tiče estetike.Sugestija je upućena čisto da bi imali uvid šta bi eventualni kupci našli kao zamerku.Ako usvojite poneku primedbu to može samo da poveća rejting plovila. hi
-
Jel tvoj model poludeplasmanac? Kolika je cena u kitu? Napisite vise podataka..
-
Ideja je potekla od broda Aprea fratelli 750 (7.5x2.5m). Brod sa slike je sa dosta dodatne opreme. Standardni sa jednim motorom 120-140ks dodje 100.000eura+iva(pdv). List kormila standard-ploca od inoksa. Prvi Gozzo 800 je izuzetno upravljiv i u voznji krmom. Propela i list kormila su se lijepo "uparili". Moze da se stavi i fabricki liveni timun, ako to izabere kupac.
-
Jel tvoj model poludeplasmanac? Kolika je cena u kitu? Napisite vise podataka..
Poludeplasmanski trup
Dužina trupa: 8.10m
Dužina trupa sa krmenom platformom: 8.75m
Širina trupa: 2.95m
Težina sa opremom: 2800kg
Nosivost: 8 osoba
Broj kreveta: 2 ili 2+1
Tank goriva: 2x120l
Tank vode:100l
Pogon: brodski motor 50-250Ks
Trup i paluba od stakloplastike ručno laminiran (sendvič konstrukcija sa Airex-om)
Trup ojačan uzdužnim i poprečnim rebrima
Moci ce da se poruci samo kompletan. Cijena-uskoro...
-
Poliranje, nanošenje odvajača...
-
Želkotiranje
Plava ral5004, krem ral1015+
-
Stigao je mat, roving, airex, lantor coremat, i ostali "začini".
-
Prvi slojevi 300g mata na svim kalupima. Već osušeni, prebrušeni i spremni za sledeće slojeve(slika 2). Na palubi stoje ploče Airex-a koje koristimo za ojačanja kokpita, palube, gazišta...
-
Dva dana akcije.
Paluba
Postavili smo "drugu turu" slojeva mata, ukrojili i postavili Airex, postavljen Coremat Xi Lantor.
Sve to prekriveno sa matom 450g, i pripremljeno za sledeće "trosloje".
Trup
Postavili smo "drugu turu" slojeva mata i pripremljeno za sledeće "trosloje".
Da bi laminati bili kvalitetni, izmedju svih slojeva ima puno brušenja, kontrola, a ponekad i ispravljanja greški.
Mnogo posla...
Napokon vikend, odmor, crteži i dizajn enterijera.
-
Ukrajanje trosloja po bokovima.
-
Paluba je završena. Sada je na redu izrada kalupa za livenje plafona (kontraštampe enterijera).
Prva faza- modeliranje plafona
-
Sve je spremno za spajanje trupa. Postavljamo prve i najkraće slojeve.
-
Model plafona polako dobija svoj oblik...
-
Zanimljivo koliko glupih kometara na temama koje veze nemaju sa nautikom a kad čovek predstavi rad niko ništa da prokomentariše, makar da popljuje, bilo šta no125
Bravo Davore, svaka čast i hvala na prikazanom procesu proizvodnje, meni ovo deluje vrlo dobro, model mi se sviđa i mislim da je pun pogodak za porodičnu brodicu bilo za more bilo za reku.
Sa srećom 114
-
Izgleda da si u pravu Brokeru ali mislim da vecina nas nema hrabrosti da pokvari ovako lijepu temu . Prijatelju samo nastavi praviti i redati slike .
-
Zanimljivo koliko glupih kometara na temama koje veze nemaju sa nautikom a kad čovek predstavi rad niko ništa da prokomentariše, makar da popljuje, bilo šta no125
Bravo Davore, svaka čast i hvala na prikazanom procesu proizvodnje, meni ovo deluje vrlo dobro, model mi se sviđa i mislim da je pun pogodak za porodičnu brodicu bilo za more bilo za reku.
Sa srećom 114
Nema se šta popljuvati.Posao se odrađuje profesionalno,i ostaje nam samo da gledamo,učimo,i ne kvarimo temu.Bar dok se ne završi,posle mož da bude i komentara,za sada pomno pratim i uživam.Lepše je bez komentara.
-
Kao sto Ika kaze, lepse je bez komentara. Pravo je uzivanje gledati ovu temu. Neka admini slobodno obrisu ovo sto se mene tice. Bravo Davore, profi posao. Vrlo pedantno uradjeno.
Sent from my C1505 using Tapatalk
-
Pratimo, pratimo... siguran sam da svi prate temu, a svaki komentar je suvišan....
Bravo Davore!
e da je više ovakvih tema...
-
retkost je videti da se u Srbiji bilo sta proizvodi i jos i izvozi! Sta reci vise jako lep i neobican brod! Paralelno pratim i Hrvatski sajt "ribolov na moru" oni visoko cene ovu barku za nemirno more! Mislim da na nasim lenjim rekama ovaj brod nece biti interesantan ali svakako Davor je "objasnio" kako se pravi plasticno korito.
-
Trup broda je gotov. Postavljeni su zadnji slojevi. Trup je prebrušen i spreman je za modeliranje kalupa enterijera.
-
I modeliranje kalupa plafona je pri kraju.
-
Hvala na svim komentarima. I kritike su dobrodošle.
-
Počeli smo sa livenjem kalupa. Nakon voskiranja 6 puta (slika 1),slijedi špricanje alatnog želkota. Do sada smo koristili crni ili zeleni alatni želkot, a sada sam izabrao ovaj da unese još malo veselja pred novogodišnje praznike. Za dva dana počinjemo sa prvim slojevima na budućem kalupu...
-
Srećna Nova godina
-
Odlicni ste. hi
-
Pauzirali smo sa gradnjom broda Gozzo open. Nastavicemo uskoro. Sada radimo po prvi put Gozzo 810 HT i sva "energija" je usmjerena prema tom projektu i isporuci u dogovorenom roku. Trup je gotov, i pocinjemo sa modeliranjem kabine. Uskoro ce biti i nekih slika...
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Ovo je livenje kalupa kontrastampe. Postavljen je mat 300g, 2x450g, 2x 450, coremat, 2x450g.
-
Vadjenje trupa iz kalupa.
-
Prednji krevet duzine 2m i pomocni 1.85cm. Vec su odradjeni nosaci motora, ukrucenja...
-
Dodavanje klupe na krmi. Ispod manjih klupica su ugradjeni zvucnici, ventilacija motornog prostora. Mozda ce tu da dodju i neke led sijalice...
-
I "makina" je stigla.
Od svih ponudjaca, pobijedio je Lombardini. JMTI 245 220ks, 5 cilindara, kopca 1:2.45 angolata, visina motora 70cm, 2450kubika.
-
Modeliranje plastične platforme.
-
Postavljanje airex-a za ojačanje kabine. Prije toga kalup je izvoskiran, šprican želkot Elan bijeli. Slojevi 1x 300g mat, 2x450g, 450-500roving-450.
Nisam uspio da slikam radove.
-
Spajanje kabine, obrada otvora, priprema za postavljanje umjetne tikovine i mahagoni masiva po razmi...
-
Mahagoni razma, buduci sto u salonu, pripreme za tik na provi.
-
Jos par dana i kabina je gotova...
-
Motor je spreman. Montirani su rezevoari, sajle, instalacija, filteri.
-
Wc
-
Montaža tikovine je skoro gotova. Predstoji čišćenje, šmirglanje, obrada ivica... Prije spuštanja u vodu, preko mahagoni razme će ići još dvije ruke laka.
-
Majstor Rade počinje sa poliranjem trupa.
-
Ovo je ozbiljna gradnja. hvala na nastavku.
-
tikovina izgleda ozbiljno dobro !
-
Danas je bio dan za postavljanje stakala. Koristena su blago zatamnjena persol kaljena stakla. Jos samo par dana i brod je spreman za porinuce.
-
Montaža ograda je završena. Brod je kompletan.
-
Opasno dobro izgleda, pošto ne znam cenu po izgledu mislim da će biti ozbiljna konkurencija svim proizvođačima u regionu. Ovaj si radio predpostavljam za poznatog kupca i zbog dodatne opreme verujem da cena mora da bude visoka. Daj nam neke preseke cena i još jednom svaka čast za proizvodnju i hvala za prikazan proces
-
odicna reportaza ! kad je planirano da udje u vodu ?
-
Odlicno izgleda,zaista!
-
Ovakva klasa brodova proizvodi se u Italiji i Hrvatskoj. Brod je cijeli radjen kao unikat. Kostao je 20-30% nize nego slicni brodovi u regionu. Vec je spusten u vodu i nalazi se u Kotoru. Bice slike uskoro.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Ovakva klasa brodova proizvodi se u Italiji i Hrvatskoj. Brod je cijeli radjen kao unikat. Kostao je 20-30% nize nego slicni brodovi u regionu. Vec je spusten u vodu i nalazi se u Kotoru. Bice slike uskoro.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Svaka čast ako je tako i ako je nešto ostalo jer samo tako će biti novih modela i novih proizvoda
-
Ovakva klasa brodova proizvodi se u Italiji i Hrvatskoj. Brod je cijeli radjen kao unikat. Kostao je 20-30% nize nego slicni brodovi u regionu. Vec je spusten u vodu i nalazi se u Kotoru. Bice slike uskoro.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
И добро, која је на крају цена овог лепотана? sha
-
Cena jos nije smisljena.Balkan taz
-
Marina Zelenika-Rose-Kotor
-
А цена - тајна. kuku
-
Prelepa brodica !
:-)
-
Cena je sitnica, 48000 e sajkaca 114
-
Cena je sitnica, 48000 e sajkaca 114
Јал се шалиш, јал од збиље збориш?
-
More,htedo da ga isprovociram,al jok lol
-
Snimak broda: www.youtube.com/watch?v=avfnUUNd9T4 (http://www.youtube.com/watch?v=avfnUUNd9T4)
-
www.facebook.com/gozzo810 (http://www.facebook.com/gozzo810)
-
HNY