Moja Ladja

E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: Vlada 69 02, 12, 2013, 22:08:03 posle podne

Naslov: maestral 18
Poruka od: Vlada 69 02, 12, 2013, 22:08:03 posle podne
Zna li neko koliku težinu motora može da izdrži krmeno zrcalo na maestralu 18.Možda neko ko ima taj čamac (ili je imao) zna i tačan odgovor. Pretpostavljam da na samom zrcalu ima pločica sa tim podatkom.
Imam neku izuzetno povoljnu ponudu za jedan takav a baš nisam siguran da može izdržati 42 kg (Honda bf 8).
Ne bih baš da tražim motor po podmorju  no125
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: Mezija 02, 12, 2013, 22:42:34 posle podne
Ja sam kacio moj stari Johnson 25  i to je previse tako da neverujem da moze da izdrzi 42 kg ni kad je nov,al verovatno negde postoji specifikacija pa izguglaj    114
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: Sci 03, 12, 2013, 01:19:00 pre podne
Ja sam imao starog Dzonsona 10ks, kao tuc je bio, ne znam tacno koliko, ali preko 30kg sigurno i maestral nije ni trepnuo. Navozao sam se sa tim motorom i maestralom 18, najvise po Boki Kotorskoj king.
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: Vlada 69 03, 12, 2013, 14:25:50 posle podne
Hvala na odgovorima  hi
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: LSI 03, 12, 2013, 15:01:03 posle podne
Vlado, n aovoj adresi sam našao katalo ali u njemu nema tog čamca!?
http://www.segeln-kroatien.de/KatalogS1.pdf (http://www.segeln-kroatien.de/KatalogS1.pdf)

Ipak, motor od 15-20kW ne bi trebalo da bude problem.
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: Vlada 69 03, 12, 2013, 15:23:07 posle podne
Lazo, nema ga pošto je to model koji se već dugo godina ne prozvodi.Stari čamac pa stara i daska .To je ono što mene "muči".Da je on nov znao bi šta da radim ali ovako...

Čamac i dok je vožen,posle svake vožnje vađen je iz Dunava i pran vodom a posle sušenja mazan nečim tako da je očuvan u potpunosti ali sve ima svog veka.Moram da ga pogledam pa da vidim šta mi je činiti
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: ajveks 04, 12, 2013, 01:14:24 pre podne
Proizvodi se i danas samo druga oznaka maestral 11.2  6589
http://www.nautic.ba/nautic/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=88 (http://www.nautic.ba/nautic/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=88)
Motor za svaki slucaj vezi.
Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: Vlada 69 04, 12, 2013, 22:35:05 posle podne
Jeste da spadaju u "istu klasu" pošto su približno iste dužine ali ono što ih bitno  razlikuje je to što je m-18 pravljen od neke vrste gume a m-11.2  od hiplona koji je mnogo moderniji materijal.Nekada su se krmena zrcala (m-18) pravila od neke vrste vodootpornog špera dok današnji moderni "gumenjaci" svi imaju plastiku na tom mestu ,otpornu na UV zrake i ostale atmosferalije.

Naslov: Odg: maestral 18
Poruka od: ajveks 05, 12, 2013, 00:30:16 pre podne
Vlado nije ista klasa nego ista ona koja se pravila u Gradacu  i pre 40 godina a to je hipalon-neopren(5 slojni materijal koji je iskljucivo namenjen za pneumatska plovila)i dosada nista bolje nije napravljeno od njega procitalj na njihovom sajtu,a vec smo pisali ovde na forumu o tome  6589 Inace oni sami prave hipalon (neuvoze) naravno po Diponovoj lincenci koji je to patentirao 1948 godine.Za sportove camce to je radila Sava kranj do 1991god. samo sto je njihov hipalon jedan od najhvalitetnijih koji je ikada napravljen.Danas su kao izumeli nove PVC-e  materijale  koje nemogu da pridju hipalonu.A camci koji imaju plastiku pozadi na zrcalu su RIB camci i oni imaju celo plasticno dno a to je vec druga prica.Inace ovaj model 11.2 ti je indentican maestral 18 malo nasmikan bez valobrana.Zrcalo kod maestrala je tanje npr. kod sporta duplo deblje ujedno i mnogo jace ali nebrini ako ti blazujka nije nabubrila i rascvetala nece biti problema ni sa hondom bf8.Fabricki pise motor od 14kw i 37kg.Neverujem da ce mu jos tvojih 5kg smetati :)