Moja Ladja
Nautika opšta... => OPŠTA DISKUSIJA => Temu započeo: Kapetan 04, 11, 2013, 18:29:51 posle podne
-
Par dana se dopisujem sa zastupnikom oko delova za moj motor.... radi se o Bonbini i kapicama ... Dobih ponudu na 22.000 dinara...
Malo skupo ...
Odem online i narucim sve to isto i sa postarinom za 61 usd ili (5200 dinara)... sto ce reci ispod famoznih 70 evra gde me kazi carina i pdv...
E sad neka meni neko objasni gde je tu logika da isti deo ovde kosta 4 puta vise nego napolju ... ???
-
Ne znaju mnogi kako to da urade drugačije, a školarina mora da se plati.
Uzgred, mislim da se ne kaže "bonbina" nego "bobina".
"Bobina, Miljenko. Bobina!"
Ovo je česta greška, kao što veoma mnogo ljudi govori: "alnaser" umesto "anlaser". Možda bismo mi, ovde na formumu, mogli jedni drugima da ukažemo na te greške i da svi naučimo po nešto,a da se niko zbog toga ne naljuti.
-
...ma niiije bobina h44 k5 kgk
-
Par dana se dopisujem sa zastupnikom oko delova za moj motor.... radi se o Bonbini i kapicama ... Dobih ponudu na 22.000 dinara...
Malo skupo ...
Odem online i narucim sve to isto i sa postarinom za 61 usd ili (5200 dinara)... sto ce reci ispod famoznih 70 evra gde me kazi carina i pdv...
E sad neka meni neko objasni gde je tu logika da isti deo ovde kosta 4 puta vise nego napolju ... ???
Kada ti stigne javi kako si prosao ispod tih famoznih 70 usd.
Licno iskustvo.
Daj boze da ti uvaze racun i da ne platis carinu. Samo sreca moze da te potera.
Za gluposti od 10 USD naplacuju jer ne prihvataju racune.
-
Ja sam pre koju nedelju dobio iz amerike bateriju za laptop preko ebaya. Ovde nisam mogao da nađem ispod 70€, iz amerike zajedno sa poštarinom 16€. Eno radi odlično.
Takođe sam preko alliexpressa poručio komplet 40 varalica kašika za 12€, poštarina besplatna (odmah na sajtu postavite da vam prikazuje samo oglase gde je besplatna poštarina za Srbiju - jedino što se u ovom slučaju roba čeka oko mesec-dva). Jedna takva kašika je kod nas u prodaji oko 2€, pa računajte.
-
Da, svi ti Kineski wholesale sajtovi uglavnom imaju free shiping.
Treba gledati ko salje preko Hong Kong posta jer brze stize nego preko China post-a.
Da li cete platiti porez i carinu ili samo porez zavisi od raspolozenja sluzbenika kod nas na carini.
Ja sam do sada preko 100 porudzbina imao sa ovih kineskih sajtova koje cega i za gluposti placao carinu.
Takodje na sajtovima gde pojedinci prodaju robu kao sto je to slucaj kod E-bay-a ako imas vise artikala prvo kontaktiras prodavca i trazis da ti spusti malo cenu. U 99% slucajeva spustaju nekada i znatno.
Primer:
Zeni sam porucio alat za torte. Nekoliko komada u vrednosti od 70 USD u regularnoj prodaji kod tog prodavca. Posle upita dobio sam popust od cak 30 USD. Sledeca tura kod istog malo manja porudzbina sa 50 USD na 35 USD.
Takodje sam dobijao i popuste za pletenice, sajlice, vage i sl.
Evo i nekih sajtova koga interesuje:
www.aliexpress.com (http://www.aliexpress.com)
www.dhgate.com (http://www.dhgate.com)
www.banggood.com (http://www.banggood.com)
www.tinydeal.com (http://www.tinydeal.com)
www.pandawill.com (http://www.pandawill.com)
www.tmart.com (http://www.tmart.com)
itd....
-
narucio sam 20 artikala pre 3 nedelje sa TinyDeala sad cekam da stignu pa cu napisati iskustva... sve neke sitnice koje zivot znace... ukupna vrednost preko 150 evra ovde ... placeno oko 30 eur...
-
Porucivao sam drugarima mobilne. Na tri mobilna nije placena ni carina ni porez, a na neke sitne gluposti naplate.
Banana.
-
Posto mi je malo bliska ta tema, a bez namere da pravdam uvoznike i trgovce ovde, pokusacu da vam malo objasnim razlike u ceni:
Problem sa isporukama robe male vrednosti i male kolicine je u tome da su kod nas zavisni troskovi prakticno isti bez obzira na vrednost i kolicinu tako da ako ja narucim deo od 3000 eur (iz EU) i sprovedem carinski postupak (carina 0%), platim prevoz, porez (PDV), taj deo ce me kostati = 3000 + 50 + 50 + 600 = 3700 eur, a recimo uvozim deo od 10 eur onda su cene (transport DHL - 20e) = 10 + 20 + 50 + 6 + 1= 87 eur!!! Od tih 86 eur ja i dalje zaradjujem samo odredjeni procenat od tih 10 eur jer su mi sve ostalo troskovi (50 eur - spediter, 20 eur - transport i 6 eur porez i da dodam evo samo 1 eur jer ne mogu da prodam po istoj ceni po kojoj sam i nabavio).
Kao sto vidite u prvom slucaju ako je roba skupa ja mogu da vam oprostim transport i carinu jer je to mali deo ali u slucaju male vrednosti ne mogu.
Ova prica vazi za firme i za male nabavke (kolicinski male) a to je slucaj najveceg broja nasih radnji jer niko nema para da pravi veliki lager a isporucioci mu traze pare odmah.
Tako da se nemojte odmah ljutiti na trgovce jer za nesto oni nisu krivi. BUSA2, javi se i ti pa potvrdi ili demantuj ovo!
114
-
Zato i postoji internet i online porudzbine. Kupi gde je jeftinije.
Drzava je kriva za odredjene stvari.
-
sceko gresis...
ja kao fizicko lice kupujem u inostranstvu po MP cenama i placam njihov PDV (osim ako ga ne odbijem sto na Ebay ne mozes)...
trgovci kupuju po VP cenama i ne placaju PDV strancima...
i sad kako je to meni jeftinije? ok ostaje trosak spedicije... al neka uzmu 5 bo(m/n)bina , 4 impelera , 3 kapice i moci ce da prodaju ovde po tim inostranim cenama .... veruj mi da je ovde skuplje recimo 20-30% ne bih razmisljao al sceko 400% ma daj ...
ako ne verujes ja kada narucujem kao firma iz SVB-a ali po MP cenama , fcc moja firma sa svim porezima carinama i slicno proizvod me izadje 10 % skuplje nego MP cena u SVB-u
.... i ja sam od skoro u trgovini i nase marze su bezobrazno visoke...
-
.... i ja sam od skoro u trgovini i nase marze su bezobrazno visoke...
Slažem se da ima firmi koje još uvek rade sa visokim maržama ali njih je sve manje.
Medjutim, ima nešto što je mnogo više i od tih trgovačkih marži, a to je cena bankarskog kapitala. Ako se i složim sa tim da su marže bezobrazno visoke, onda ne znam koju reč bih upotrebio za bankarske kredite.
Jedna, nedavno uradjena analiza u koju sam imao uvid, pokazuje da manje od 8% firmi koristi bankarski kapital za finansiranje svog poslovanja. Više od 70% koristi sopstvena sredstva za razvoj. U svetu je to sasvim obrnuto.
Tako da, ponekad, mogu i da razumem kad neko na tržište izbaci proizvod sa visokom maržom - treba zaraditi za otplatu kredita.
Ali to mogu samo oni koji su ili monopolisti (po bilo kom osnovu) ili oni koji sisaju državnu sisu.
-
Kapetane, PDV se placa Srbiji (cena robe + cena prevoza + carina pa na sve to 20%).
Ja sam lepo rekao da ova racunica vazi za male nabavke za firme. Kada kupac hoce da naruci neki deo (recimo neki dihtung) evo matematike:
- Cena dihtunga - 2 EUR
- Usluge speditera - 50 EUR (bez obzira na vrednost robe)
- Usluge DHL - 20 EUR
- PDV - 0,4EUR
- UKUPNO: 72,4 EUR
Ovo je matematika zvanicna i u skladu sa propisima. E sad, normalno da nikome ne mogu to da naplatim nego kupcu kazem da cu mu taj deo ili pokloniti ili u sklopu prve sledece velike nabavke (gde ce se troskovi transporta i spedicije izgubiti u ceni).
Evo jos jednog realnog primera (koji ja imam svake godine): Kalendari koje delimo besplatno nasim partnerima i kupcima - 150 kom. kalendara, cena - besplatno (zbog carine i osiguranja stoji vrednost 150 EUR uz napomenu samo zbog carinske procedure), carina - 0 EUR, PDV - 30 EUR, transport - 60 EUR, spediter - 60 EUR (tu je i lezarina i usluge); ukupno = 150 EUR !!! Znaci ja da naplatim skoro 1 EUR po kalendaru samo da naplatim placanja drzavi za nesto sto mi je stiglo besplatno !!!!! Ili kad bih naplacivao kalendare sa marzom od 10% cena bi im bila 2,22 EUR a cena istog u Nemackoj bi bila 1,25 EUR (1 EUR + 20% MwsT)!!!
Problem je da rabatna politika (marze) rastu sa prometom u prevodu mali promet-mala marza veliki promet-velika marza. Pravi i veliki trgovci zato odmah kupuju na veliko gde dobiju i dobru cenu i jeftiniji je uvoz a ukoliko ima i resertifikacija stranih sertifikata kod nas onda on uradi za celu seriju, pa se svi ti troskovi prakticno izgube u ceni. Zato sam i rekao da je malim firmama jako skup uvoz i normalno je da je puno jeftinije to kupiti sam.
-
Jos nesto, ima tu za firme mnogo drugih troskova, LSI je rekao cena novca, pa najam prostora, pa knjigovodja, pa doprinosi, pa koji kurs Evra da racunam ako ce mi roba stajati na polici mesec, dva ili tri, ....
Nasi propisi (carinski, bankarski, poslovni, ...) su ustvari nasi grobari jer zatiru svaku mogucnost normalnog poslovanja.
Ja radim i sa Bugarima i kada ih pitam kako im je u EU odgovor je da nema nikakvih promena u obicnom zivotu ali da im je poslovanje sada neuporedivo lakse i jeftinije jer nema vise tih komplikovanih procedura koje su leglo za korupciju i kriminal! Ne zelim nista da kazem za EU ali mi makar sebi samima mozemo da olaksamo poslovanje ukidanjem tih procedura a ne da nam prodaju m... za bubrege sa nekom nazovi zastitom domacih proizvodjaca a ovamo strancu daju 10,000 EUR po radnom mestu!!!!
-
ma sceko slazem se za sitne narudzbine...
ali ne verujem da ce ijedan trgovac da uzme samo dihtung, uzece jos nesto bas zbog tih 50 evra za spediciju... pdv je nebitan jer ga tamo odbiju ovde ga dodaju ... transport postaje sve beznacajniji ..
ovde ne pricamo o srafu gs554bc iz 1983 godine za seagull... vec o bonbinama za yamahu 8hp koji je jedan od najpopularnijih motora kod nas posle tomosa ... i to trebam da cekam 20 dana do sledece nabavke.... to je vrhunac bezobrazluka...
ja sam od pre par meseci trgovac (www.gusari.com (http://www.gusari.com)).. marze su mi 1-5%, a celokupno poslovanje kosta oko 250 evra (knjigovodja i taxe razne)... veruj mi nemam potrebe za vecim marzama...
-
Kapetane, to su marže koje polako postaju preovladjujuće, zbog konkurencije, zbog potrebe za brzim prometom. Kao što rekoh, sve je manje visokih marži. Ali stanje je više nego teško.
Biće ovako još dugo kod nas. Sve dok smo ovakvi kakvi smo.
Evo, pre nekoliko dana, objavili na internetu autorizovanu izjavu ministra privrede u kojoj iznosi kako on vidi mere za poboljšanje stanja.
Napisao ministar kako je sramota da država plaća 10 hiljada evra stranim investitorima i da se moramo okrenuti domaćoj privredi, a u drugom delu iznosi plan za smanjenje troškova firmama uvodjenjem progresivnog poreza na zarade i smanjenjem doprinosa na zarade.
Ispod teksta vidim stočetrnaest 114 komentara - većina ali ubedljiva, bar 80%, eksklamacije, oduševljenje.
Ja, uzeo olovku u ruke i primenom ministrovih preporuka dobijem sledeći rezultat: moja firma bi zaista uštedela 7% ali bi mojim službenicima neto zarade bile umanjene za 20-24%!
Čemu li su onih 80% tapšali?
I dok budemo takvi, naši političari će nam prodavati muda za bubrege, a mi ćemo živeti sve teže.
Dovode nam nekakve savetnike iz inostranstva, a niko neće da kaže da, ako imamo nešto preko milon zaposlenih, približno toliko nezaposlenih i približno toliko penzionera, pri čemu, prema nedavno obelodanjenoj istini, od onih nešto više od milion zaposlenih izmedju 600 i 700 hiljada rade u državnim sistemima - primaju plate iz budžeta, nema te ekonomije na svetu koja to može da podnese.
I sve to, uz ono što je Šćeka naveo, moramo da platimo našim trgovcima. I sa svim tim moraju domaći proizvodjači da izadju na kraj i da prežive. Teško.
-
e zbog toga tek pizdim ... ove godine sam za stalno zaposlio samo dvoje ljudi a treba mi minimum jos dvoje... kad bi mi drzava dala cetvrtinu toga sto daju strancima mogao bih odmah 5 ljudi da zapolsim i da budem siguran i ja i oni narednih 5 godina...
-
Ništa od toga, Kapetane.
Nema medju njima niko ko bi napravio jednostavnu računicu.
Ako zaista ima 6-700 hiljada u državnim preduzećima - na budžetu, za pretpostaviti je da najveći broj njih prima oko 50.000 neto/mesečno.
Ako otpuste 300.000, istog trenutka ostvariće uštedu od blizu 140 miliona evra.
Neka od te uštede isplate otpremnine i neka daju pare Nacionalnoj službi za zapošljavanje za isplate naknada nezaposlenima, ostaće im još uvek oko 100 miliona koje bi mogli da ulože u domaću privredu. I tako iz meseca u mesec... Meni se čini da 100 miliona mesečno nije malo za naše prilike. Pa neka država kupi mašine i daju Kapetanu i njemu sličnima u najam - opet će biti dobro i državi i poslodavcu.
A od onih 300 hiljada otpuštenih, mnogi bi tako mogli da se zaposle pa da zaradjuju a ne da žive od naknade sa biroa.
Pitanje je samo da li bi hteli da rade? Naučili se na hladovinu u birokratskim firmama... Navikli na klima uredjaje u kancelarijama...
-
Odosmo u off-topic.
U pravu ste obojca.Da bi se napravio i zatvorio krug treba povecati potrosnju (mislim na kupovinu), kupovina povecava traznju a traznja povecava proizvodnju a proizvodnja zaposlenost. I eto zatvorenog kruga. Znaci smanji troskove proizvodnji, uvedi visoke poreze na nepotroseni deo plate i eto povecanje potrosnje-kupovine. Ostalo je stvar dogovora kao od koje velicine plate krecu ti porezi itd. Ali recimo od 1,000 EUR plate porez 75%, ali se odbijaju krediti, nabavka dobara, i sva potrosnja kroz koju je obveznik vec platio porez drzavi. Pa sto bogatasi kupuju kucerine, jahte i osnivaju humanitarne fondove, pa da bi smanjili porez koji moraju da plate! Pa bolje je da on te pare tako potrose nego mu ih oteti (ako uspeju) putem poreza. On je kupovinom kuce i jahte zaposlio bar jos 5 do 10 ljudi na odrzavanju i ko zna jos koliko na izradi istih.
Dosta sam pisao o ovome samo se nerviram a ovo nije ni mesto za tako nesto, nautika je za hobi i ljubav a ne za nerviranje! Izvinjavam se svima.
-
Vidim ja, treba nas trojica da se nadjemo negde i da napravimo akcioni plan, osnujemo udruženje i kandidujemo se na sledećim izborima.
Samo da ja zaplovim i eto sastanka na vodi! Krenemo Moravom ka Solunu i dok stignemo do Bagrdana ima sve da smislimo i dogovorimo.
Ako i ne uspemo mnogo ali sigurno nećemo biti gori od ovih do sada. Od njih je prosto nemoguće biti gori.
-
Da, svi ti Kineski wholesale sajtovi uglavnom imaju free shiping.
Treba gledati ko salje preko Hong Kong posta jer brze stize nego preko China post-a.
Da li cete platiti porez i carinu ili samo porez zavisi od raspolozenja sluzbenika kod nas na carini.
Ja sam do sada preko 100 porudzbina imao sa ovih kineskih sajtova koje cega i za gluposti placao carinu.
Takodje na sajtovima gde pojedinci prodaju robu kao sto je to slucaj kod E-bay-a ako imas vise artikala prvo kontaktiras prodavca i trazis da ti spusti malo cenu. U 99% slucajeva spustaju nekada i znatno.
Primer:
Zeni sam porucio alat za torte. Nekoliko komada u vrednosti od 70 USD u regularnoj prodaji kod tog prodavca. Posle upita dobio sam popust od cak 30 USD. Sledeca tura kod istog malo manja porudzbina sa 50 USD na 35 USD.
Takodje sam dobijao i popuste za pletenice, sajlice, vage i sl.
Evo i nekih sajtova koga interesuje:
www.aliexpress.com (http://www.aliexpress.com)
www.dhgate.com (http://www.dhgate.com)
www.banggood.com (http://www.banggood.com)
www.tinydeal.com (http://www.tinydeal.com)
www.pandawill.com (http://www.pandawill.com)
www.tmart.com (http://www.tmart.com)
itd....
Ima svasta nesto na ovim linkovima... thumbup
-
u petak su delovi stigli u srbiju ... post ih jos nisu usporucili danas sam otisao do carine da bi mi pokazali neku gomilu i rekli tamo su negde... no125
cekam i dalje... brze roba stigne iz singapura do savske ulice.. nego od savske do karaburme...
-
Meni iz Nemacke stigla roba do carine za JEDAN dan. E od tada je na carini vec nedelju dana, da nece da prave kalup od tih moto grejaca? Danas pratim preko DHL-a i konacno vidim da je roba napustila carinu. Jbg, sutra je subota, ima da me zezaju do ponedeljka minimum kuku XKJHDGASED. Da sam bajsom otisao do Nemacke do sad bi doneo robu, stvarno mi nije jasno zasto im za jedan proizvod treba nedelju dana cekanja, pa nije to kontejner i to onaj prekookeanski... XKJHDGASED
-
Sci, cariniku je potrebno gotovo isto toliko vremena za tu vašu pošiljku kao i za pošiljku koja stigne u kontejneru.
Papiri koje treba da popuni su gotovo identični (razlikuju se u broju stavki koje treba evidentirati u deklaraciji) - postupanje je isto.
Sve se svodi na to da li špediter ima načina da sa nekim od carinika "sredi" brži pregled robe, da li je dobro popunio papire i predao ih na vreme.
Ako se zalome pauze, pa nepredvidjena angažovanja carinika na nekim drugim poslovima, utvrdjivanje vrste robe i potrebe za dodatnim inspekcijskim pregledima... eto sijaset razloga zašto carinjenje retko kad bude uradjeno onoliko brzo koliko bi mi to želeli.
-
Sci, cariniku je potrebno gotovo isto toliko vremena za tu vašu pošiljku kao i za pošiljku koja stigne u kontejneru.
Papiri koje treba da popuni su gotovo identični (razlikuju se u broju stavki koje treba evidentirati u deklaraciji) - postupanje je isto.
Sve se svodi na to da li špediter ima načina da sa nekim od carinika "sredi" brži pregled robe, da li je dobro popunio papire i predao ih na vreme.
Ako se zalome pauze, pa nepredvidjena angažovanja carinika na nekim drugim poslovima, utvrdjivanje vrste robe i potrebe za dodatnim inspekcijskim pregledima... eto sijaset razloga zašto carinjenje retko kad bude uradjeno onoliko brzo koliko bi mi to želeli.
LSI sve sto ste napisali je krajnje netacno.. pravi primer za to vam je DHL koji je meni licno za manje od 3 dana isporucio neku robu iz Kine... u ponedeljak sam uplatio kinezu on je predao robu DHL-u u utorak ja sam u cetvrtak imao robu u rukama... kakvi spediteri , kakvi carinici ...
danas je tek roba krenula ka mojoj posti pogledajte sliku .. bruka i sramota... kome bre ja placama pdv ???? gomili nesposobnih drzavnih sluzbenika koji ne znaju da se organizuju kako treba... se*em im se u usta skrbava...
-
eek
Ovi su oborili rekord. umnik
-
Kapetane, tekst koji ste citirali tačan je i istinit od prve do poslednje reči.
Najveći problem prilikom uvoza javlja se u fazi pripreme za carinski postupak.
Bez obzira na to da li roba dolazi na carinski terminal, preko neke kurirske službe ili preko pošte, za postupak carinjenja neophodno je da neko popuni papire i da to uradi kako valja.
Više od dvadeset godina radim na uvozu, roba mi je odlazila vozovima, kamionima, zbirnim, kontejnerskim isporukama, kurirskim službama, kupovao sam i preko interneta. Roba mi je stizala i preko DHLa i preko drugih kurirskih službi koje kod nas rade. Uvek je problem bio u pripremi dokumentacije.
Ili nedostaje izjava o nameni ili nije dobar tarifni broj ili je neko zatražio inspekcijski pregled ili carinik ima primedbu na izgled fakture ili na ono što u njoj piše ili ne piše...
I uvek imate nekog, pa da li je to špediter ili službenik te kurirske službe ili carinski službenik, tek uvek imate nekog ko ima manjak znanja ili manjak volje tog dana i onda sve mora da čeka.
-
@LSI ...
narucivao sam minum 20-30 puta kao firma i kao fizicko lice... ne znamo koga speditera koristite kao firma al moj vam je savet da ga menjate... ja sam korsitio Transped pro team i DHL ... i papiri se uvek spreme PRE dolaska robe... samo jednom prilikom sam imao problema i to kada mi je DHL radio uvoz neke tehnicke robe pa je trebalo da se roba salje u kvalitet nis.. ali i to smo sredili ...
kao fizicko lice vi nemate ni potrebu da uvodite speditera u pricu osim ako ne idete preko DHL-a
nema opravdnja za Postu Srbije to je jedna skupina neobrazovanih, partijski primljenih znojaca stolica... cast izuzecima...
poenta je da firme koje su dobro organizovane sve zavrsavaju u najkracem roku sto je maximalnih 24 casa... recimo solarni paneli su se na carini zadrzali 15 minuta... a posta srbije koja zivi od mog PDV-a me je8e u zdrav mozak 9 dana ...
prisustvovao sam situaciji u ponedeljak u posti .... sedi sluzbenik poste i carinik, sluzbenik poste ima 70-80 godina jedva se krece (kako nije u penziji nije mi jasno) i on prilicno nespretno i trapavo nekim tupim nozem otvara paket u kome se nalazi Iphone, uzima ga nestrucno vrti ga u rukama i daje carinuku , posle cega carinik pokusava jedno 5 minuta da upali telefon ali bezuspesno .... ne znam kako se zavrsilo ali da sam ja direktor poste kod mene bi morali na razgovor pa da vidimo dal ce sledeci paket tako da otvaraju ... ta cela operacija nije smela da traje duze od 2 minuta...
-
Nisam ja, Kapetane, rekao da ja imam problema sa carinjenjem.
Gotovo svakodnevno imamo bar jedan uvoz, a nekada i više. Moji špeidteri to rade prilično dobro.
Ali greške se dešavaju.
I to je ono na šta sam ukazao - zbog tih grešaka dolazi do zastoja. Zbog grešaka i često zbog neznanja ili nemarnosti pojedinaca.
To su trenuci kada i ja gubim živce ali to ne pomaže. Zato i predlažem da pokušate ovo da prihvatite sa filozofskim mirom i da kažete sami sebi da ima i gorih stvari od toga.
-
Zato i predlažem da pokušate ovo da prihvatite sa filozofskim mirom i da kažete sami sebi da ima i gorih stvari od toga.
ja nemam drugu zemlju pa da prihvatam takve stvari ...
-
Evo meni ide preko DHL-a, prvi put uvozim nesto kao fizicko lice preko E-BAY, paket je od momenta kupovine i moje uplate poslat za jedan dan i stigao do nase drzave iz Hamburga sutradan, sve se znaci zavrsilo za 24h, za ne poverovati. Ponadam ti se ja, gledam i pratim preko DHL, ali jok, stalo na nasoj carini pa to ti je. Stajalo par dana, konacno vidim da je proslo carinu i sad je u postanskom depou. Da ako mi stigne do kraja nedelje kuku upavusi 114
-
i danas je moj postar zoki doneo bonbine i kapice....
ovako izgleda akcija potroseno 5124 dinara + 400 dinara = 5524 dinara
cena uredjaja kod predstavnika 22500 dinara
trgovacka marza u Srbiji preko 300 % ...
usteda 16976 dinara...
-
evo je i orginalna faktura
-
Pa ovi su gori od Bagdadski lopova i Ali Babe i 40 razbojnika zajedno.
-
´Pa uvalili ti kopiju kuku
-
To je zato sto si ti trazio bonbine a oni ti poslali bobine.
-
Cenu bobine bih još nekako i svario,ali brate ,cena kapica je neverovatna.Uzgred kapetane stvar fercera i bez kapica.spoji žičku direkt na svećicu a kapice prodaj i eto zarade
-
Cenu bobine bih još nekako i svario,ali brate ,cena kapica je neverovatna.Uzgred kapetane stvar fercera i bez kapica.spoji žičku direkt na svećicu a kapice prodaj i eto zarade
iko tebe cu da zovem da mi to zavaris !
@ Marke @ all
jel zna neko odakle potice rec bonbina bombina ? sta je koren te reci ?
-
jel zna neko odakle potice rec bonbina bombina ? sta je koren te reci ?
Bobina (ne: bonbina ili bombina) je reč italijanskog porekla, a označava indukcioni kalem (induction coil, ignition coil – engl.; Zuenspule – nem.) koji služi za pretvaranje niskonaponskih impulsa u visokonaponske. Koristi se u sklopu paljenja benzinskog motora. Radi na principu transformatora – niskonaponski impuls u primarnom namotaju indukuje visokonaponski impuls u sekundarnom namotaju. Napon od 12V koji dolazi iz akumulatora pretvara se u napon od 30-40.000 V. Indukovani napon u sekundaru proporcionalan je odnosu broja namotaja sekundarnog i primarnog namotaja i brzini pada jačine struje kroz primar.
-
Bonbina = Bobina + bonbona , a bombina = bobina + bombona stri
-
"Bobina Miljenko....."....."ma nije bobina 114".
-
SCI jesu tebi stigli delovi ?
-
Danas ih podizem sa poste, stigli su u ponedeljak, cim sam otisao iz BGD na par dana 6589.Nisu mi naplatili carinu, jer je vrednost sa postarinom 19e. Jedino sto sam cekao desetak i nesto vise dana, inace je ostalo ok 114
-
Danas ih podizem sa poste, stigli su u ponedeljak, cim sam otisao iz BGD na par dana 6589.Nisu mi naplatili carinu, jer je vrednost sa postarinom 19e. Jedino sto sam cekao desetak i nesto vise dana, inace je ostalo ok 114
odlicno ... ni ja ne platih carinu samo 400 dinara pdv ili sta vec...
sad vidim na tracking da mi je stigao i drugi paket sa robom iz kine (u kini 40 eur sa postarinom, kod nas oko 300 evra)... videcemo koliko cemo sada cekati na carini :(
-
Platio sam 320 dinara na posti, a PDV je bio 228 dinara, racunali vrednost robe 10e, bez postarine, mozda jer sam platio postarinu Nemcima unapred, pa im je nisu ni pominjali. Sve u svemu transakcija je trajala 12 dana, ovo je moja prva e-bay kupovina tako da sam veoma zadovoljan novim iskustvom 114.
-
Evo jedan lep pomoćni motor poznate i renomirane firme HANGKAI za 220€
http://www.aliexpress.com/item/3-5-outboard-motor-boat-motor-marine-propeller-3-5-Fish-boats-motor/1486777489.html (http://www.aliexpress.com/item/3-5-outboard-motor-boat-motor-marine-propeller-3-5-Fish-boats-motor/1486777489.html)
-
Evo jedan lep pomoćni motor poznate i renomirane firme HANGKAI za 220€
http://www.aliexpress.com/item/3-5-outboard-motor-boat-motor-marine-propeller-3-5-Fish-boats-motor/1486777489.html (http://www.aliexpress.com/item/3-5-outboard-motor-boat-motor-marine-propeller-3-5-Fish-boats-motor/1486777489.html)
eeee onda kazes kinezima jel moze druga nalenica i tako nastanu Parsun i Tohatsu :)
-
Kapetane, Tohatsu je Japanski motor i to vanbrodski motor koji se pravio pre Yamahe, Suzukija i Honde
-
Kapetane, Tohatsu je Japanski motor i to vanbrodski motor koji se pravio pre Yamahe, Suzukija i Honde
Bogami si u pravu ! svaka cast sad sam proverio 1922...
generalno jasna je moja misao ... samo napravis neko lepo ime nalepis novu nalepnicu i to je to ... ne bi me zacudilo kada bismo nasli da ovi motori koriste tudje delove...
-
Ma sve to pravi 1 pogon, samo menjaju design i nalepnice.
-
Kapetane, Tohatsu je Japanski motor i to vanbrodski motor koji se pravio pre Yamahe, Suzukija i Honde
Bogami si u pravu ! svaka cast sad sam proverio 1922...
generalno jasna je moja misao ... samo napravis neko lepo ime nalepis novu nalepnicu i to je to ... ne bi me zacudilo kada bismo nasli da ovi motori koriste tudje delove...
Pre otprilike 2 godine sam se dopisivao sa nekim Kinezima proizvodjacima slicnih vanbrodskih, slicnog egzoticnog imena. Tada su mi rekli da je kopija Yamahe.
Oni uglavnom to i rade. Uzmu neki motor i onda sve iskopiraju. Jeftinija je varijanta nego sve da projektuju sami ispocetka.
-
Da se razumemo,
Parsun je kopija Yamaha motora,tj. neka licenca, ali ne paše baš svaki deo sa Yamahe na Parsuna..... ni slučajno Tohatsu, nemojmo to mešati...
Evo pozivam kolegu Ljepoju da nam to malo bolje objasni oko Parsuna i Yamaha vanbrodskih motora, pošto smatram da je najkompetentniji kao serviser i zna šta je od delova kompatibilno...
-
stiglo danas brdo proizvoda sa Tinydealsa :) carina je zadrzala svega 6 dana...
-
Koja su vaša iskustva, treba da mi stigne prva porudžbina iz Kine, vidim su je danas primili i poslali na carinu.
Koliko to onda odprilke traje?
(http://imageshack.us/a/img842/5250/um60.jpg)
-
AKO su na carini rascistili hrpu od nove godina racunaj 3 do 7 dana..
Sent from my K00E using Tapatalk
-
I to na vrata donosi redovan poštar?
-
DA, ako si dobar sa njim:-) ako nisi ostavice ti cestitku da dodjes u postu da preuzmes... ukoliko ima carine sve ce ti obracunati i dati racun pri preuzimanju.. ako ti postar donese casti ga 100 200 din da ti i sledeci put donese da se ne cimas do poste :-)
Sent from my K00E using Tapatalk
-
Stavio sam adresu firme u kojoj radim, kući nikad i nisam... Valjda će da me potraži sajkaca
-
http://www.aliexpress.com/item/HeySea-60-Luxury-Yacht/500537250.html (http://www.aliexpress.com/item/HeySea-60-Luxury-Yacht/500537250.html)
-
I to u rubrici-camci za veslanje.E bas svasta ima kod kineza,ali sa se neko zalepi za ovo,tesko.
-
Šta se radi ako je roba na carini već 8-9 dana... Treba li ih cimati ili šta?
Obično bude rešeno za 1-2-3 dana...
-
Šta se radi ako je roba na carini već 8-9 dana... Treba li ih cimati ili šta?
Obično bude rešeno za 1-2-3 dana...
ne treba nista.... ustvari bolje receno NISTA ne pomaze... par puta sam isao kod onoga sa cvarcima na naramenicama, i na kraju me odveo u ono sobu pokazao naslage paketa i kazao ako nadjes tvoj odmah cemo da ga odradimo .... zakonski imaju pravo maximalno 7 dana...
ali nista te ne kosta da ih okrenes telefonom, ja ih redovno zovem valjda ce da im dosadi da ih ljudi prozivaju pa ce jedared da krenu da rade kako treba
-
Imaš li broj?
Šta treba da spremim, samo broj pošiljke?
-
samo broj posljike... broj nemam obicno zovem
0700 100 300
pa mi oni daju kontakt na carini
-
Pazario sam danas ovo za brod, deluje zanimljivo, a nije veliko.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6053909863.html (http://www.aliexpress.com/snapshot/6053909863.html)
-
Pazario sam danas ovo za brod, deluje zanimljivo, a nije veliko.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6053909863.html (http://www.aliexpress.com/snapshot/6053909863.html)
Zankiki,jeli Ti dolszio ovaj plejer?Ako jeste kakva su iskustva?Meni je interesantan... eek
-
Odličan je... Ne smem da ga pojačam više od pola jer hoće da izlete zvučnici.
Lepo hvata stanice, pušta i sa kartice i USB-a.
Jedino na šta nisam obratio pažnju, a to verovatno ima neki model koji je par € skuplji, je što nema random puštanje MP3-ojki, nego ide samo redom... Ne može da se bira po folderima i slično, što je korisna stvar. Mada taj nedostatak do sada nisam primetio, jer uglavnom slušam radio.
-
Odličan je... Ne smem da ga pojačam više od pola jer hoće da izlete zvučnici.
Lepo hvata stanice, pušta i sa kartice i USB-a.
Jedino na šta nisam obratio pažnju, a to verovatno ima neki model koji je par € skuplji, je što nema random puštanje MP3-ojki, nego ide samo redom... Ne može da se bira po folderima i slično, što je korisna stvar. Mada taj nedostatak do sada nisam primetio, jer uglavnom slušam radio.
Hvala na brzom odgovoru! 114 A kakve si zvucnike stavio ,jesu li vodootporni i jesi li i njih uzeo preko ALI-ja ?
-
Zvučnike sam dobio sa brodom, za sada imam samo u kabini 2 komada, nisam ih skidao da vidim koje su snage, deluju mi kao standardne 17-ice za kola.
Zato sam uzeo pojačalo sa 4 kanala, da mogu da kasnije stavim još 2 komada na terasu, mada se ovi iz kabine čuju svuda pa nešto ni ne žurim...
-
Zvučnike sam dobio sa brodom, za sada imam samo u kabini 2 komada, nisam ih skidao da vidim koje su snage, deluju mi kao standardne 17-ice za kola.
Zato sam uzeo pojačalo sa 4 kanala, da mogu da kasnije stavim još 2 komada na terasu, mada se ovi iz kabine čuju svuda pa nešto ni ne žurim...
Hvala!! 114 jh