Moja Ladja

Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: djdjsasa 30, 09, 2013, 23:21:44 posle podne

Naslov: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 30, 09, 2013, 23:21:44 posle podne
Zdravo!
Ja sam Saša Đorđević, osnivač i direktor preduzeća Brodoprojekt. Više informacija na www.brodoprojekt.com (http://www.brodoprojekt.com)
I kao što mnogi stolari često imaju klimav sto a, obućari obavezno rupu na cipeli, tako ni ja nemam čestit brod. Ukoliko se u to ne ubraja cela flotila sklempocija smeštena u jednoj kući na ostrvu Vis (Hrv) a koja se sastoji od, recimo, jedrilice-katamarana na naduvavanje „Metzeler“, Istranke koja je nabudžena za ribolov (mreže, parangali) i RIB čamca sopstvene proizvodnje.
Zato sam se ozbiljno trgnuo kada je žena rekla: ,Ajde napravi više nešto normalno dok deca ne odrastu! Pa, kada ga već radim za svoj novac onda neka bude nešto o čemu sam oduvek maštao – da liči na Linssen ali da bude malo okrugliji, mekih, klasičnih linija. Da bude od 5-ice i 4-orke, da bude opremljen na način na koji se opremaju veliki brodovi, da bude CE sertifikovan i još štošta...
Prema tome, iskustva u plovidbi čamcima morem imam ali, rekama ne. Pa, pošto je problem oko trupa rešen, ostaje problem pravilnog opremanja za duža krstarenja, recimo 7-10 dana na reci. Na primer, HHO? Dodatni alternator za 220AC? Frižideri i zamrzivači?
Budući da od nautike, u širem smislu, i firma živi, morao sam svemu ovome dati i komercijalnu notu tako što sam ovu svoju ideju razradio u nekolio dužina.

Evo par slika.

Pozdrav,
Saša
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: Kapetan 01, 10, 2013, 00:17:48 pre podne
pozdrav i dobrodosao !
kako ti se pokazao HHO ? ja ne cuh neke pohvale na brodovima ...
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 01, 10, 2013, 00:27:20 pre podne
O HHO jos uvek samo razmisljam, skupljam iskustva i sl.
Jednu spravicu sam vec napravio pa cu je testirati.
Mislio sam mozda je neko vec probao.
Sve ukazuje da je za brodske motore kao rodjen.

Pozdrav.

btw. postavio bih jos koju sliku al' mi nesto ne ide ...
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: LSI 01, 10, 2013, 07:14:04 pre podne
Gospodine Saša, dobrodošli u ovo naše društvo.
Vašim prisustvom bićemo bogatiji za još jednog, po svemu sudeći, pravog "majstora". Verujem da ćete moći da pomognete mnogima svojim iskustvom u brodogradnji.
A nadam se da ćete dobiti i odgovore na vaša pitanja. U mnogobrojnim temama na ovom forumu možete pronaći dosta toga što vas zanima - samo treba malo strpljenja. Koristite mogućnost pretraživanja (polje i taster "Pretraga" - gore desno na ekranu).
A što se tiče vaših fotografija - pomoći će vam neki od administratora.
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: srsa 01, 10, 2013, 15:58:51 posle podne
Добро дошао  114  114
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: Kapetan 01, 10, 2013, 16:20:28 posle podne
posljai poruku korisniku JOJA , on je to montirao na remorkeru i znam d anije bio nesto odusevljen ....
sto se slika tice ogranicenje u kolicini ne postoji,
ali slike moraju da su manje od 800x600 (prepravicu na 1024 x 765 ovih dana) i velicine do 200kb...
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: budens72 01, 10, 2013, 17:24:12 posle podne
odličan brod ! 114 114
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: sale.m79 01, 10, 2013, 21:38:12 posle podne
 114 114 114
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: evrotec 01, 10, 2013, 22:27:28 posle podne
 Dobro nam dosao 114
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 01, 10, 2013, 22:32:34 posle podne
Evo jos par slika...
Ako nekoga zanima kako je gradjen neka javi, postavicu jos ...
Zahvaljujem na dobrodoslici!

Mislio sam da je HHO dobar za brodske motore jer mu smeta promena opterecenja sto kod camaca nije slucaj kao recimo kod kola (kreni-stani, preticanje ...) kontatktiracu JOJU bas da vidim o cemu se radi...

Sto se tice generatora, Eden 960 je isuvise mali brod za generator i zato sam mislio da mu sa zadnje strane motora nakacim 2 kamionska alternatora od po 1.5 kW i spojim sa inverterom kako bih uvek imao 220V. Da li je ovo neko probao?

Pozdrav,
Sasa
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: mesechar 01, 10, 2013, 23:22:19 posle podne
dobro dosao lep ti je brod!
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: poljo 02, 10, 2013, 01:04:50 pre podne
E dobro dosao. Taman na vrijeme da nas razveselis zimus novim idejama
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: samardza 02, 10, 2013, 19:58:40 posle podne
Dobro dosao napisi nesto o ladji dodo
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: broker975fx 02, 10, 2013, 21:32:59 posle podne
Pozdrav i dobro dosao, predstavi nam firmu sta konkretno radidite i na koji nacin.

Na slikama u galeriji sam video jedan katamaran koji lici na Na novu skolu, mislim da se tako zove. Ako ste to radili vi, bilo projekat bilo izgradnju stvarno skidam kapu. Daj neke podatke o tom brodu posto mi je to najlepsi brod na nasim vodama a od turistickih brodova ubedljivo najbolji. Jel moguce projekat umanjiti za koji broj.

Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 03, 10, 2013, 13:13:15 posle podne
@samardza
Sve podatke, crteze, specifikacije i ostalo o ladji mozes naci na www.edenboats.com (http://www.edenboats.com), ladja je Eden 960 OC. Ovih dana cu okaciti nove slike sa opremom od inoxa koja se trenutno radi ... mislim da sam pronasao par zanimljivih resenja...

@broker975fx
Da, katamaran Zlatno Srce (vlasnik Nova Skola) je kompletno nas tehnicki projekat. Pored toga i organizacija gradnje, nabavke i nadzor nad gradnjom zakljucno sa izdravanjem plvidbene dozvole u Jugoregistru bila je nasa obaveza.
Mislim da je brodogradiliste bilo malo nesrecno odabrano bez dovoljno iskustva pa je bilo velikih muka - tada mi jos nismo imali svoju proizvodnju.
Inace, katamaranima smo se dosta bavili-skadarsko jezero 38m, Drava-Mariborsko jezero 22 m, metro na vodi 12m, Rumunija 17m, Makedonija ohridsko jezero 16m, itd... mozda nisam sev ni nabrojao-pogledaj u Referentnoj listi.
Kolika tebe duzina zanima?
Pozdrav,
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: STG 03, 10, 2013, 18:36:20 posle podne
Radili ste svasta nesto...
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 15, 10, 2013, 12:01:42 posle podne
Evo jos nekoliko slika...
Bocni usisi vazduha od inox-a su gotovi. Kada sam video koliko kostaju u Vetusu i ostalim katalozima odlucio sam sam da ih napravim. Mislim da su dobro ispali, a?
Ohrabren time, nacrtao sam i napravio prozore od inoxa, fiksne i otvorive. Prvima nisam bio bas zadovoljan, bacio ih, ali ovi su, cini mi se, ok.

Pozdrav,
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: LSI 15, 10, 2013, 12:15:04 posle podne
Kad je neko profesionalac...
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: Kapetan 15, 10, 2013, 12:41:06 posle podne
odlican 5  thumbup

ne otkrivaj gde si bacio te prve  sajkaca
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 17, 02, 2014, 20:57:27 posle podne
Evo jos par slika ...

Pozdrav,
Sasa
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: ПЕЦОВ 17, 02, 2014, 22:19:00 posle podne
добро дошао.леп чамац,богами.штета што нема нека слика одозго?није ни битно,за сад мислим да могу само да гледам и да се дивим.но ипак да се усудим да питам-која би цена била,модела еден 960?офарбан и застакљен.гледао сам на сајту ал не пише
поздрав    4587   a0335    25648
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: Arsa 17, 02, 2014, 23:52:41 posle podne
Šta reći?

Svaka čast. Brod je kao bonbona. Sa ovim prozorima biće  ok.  hi

Sviđa mi se što ima vratanca za izlaz na platformu. Nije mi baš jasno sa slika kako je rešena komunikacija između kabine , odnosno mesta gde je kormilo i pramca broda.

Moja sugestija je da se na bočnim stranama broda postave retrovizori kao na kolima. To u mnogome poboljšava preglednost pri vožnji, posebno kad je sedište visoko postavljeno da bi se imao bolji pregled prostora ispred i oko broda.

Ne znam koju cenu ste odredili za brod. To će svakako zavisiti i od opreme koja se ugrađuje, ali na našem tržišu ne očekujte neki bum. Treba početi sa najavama na nekim stranim sajtovima, pa kad ovaj (ako se ne varam, prvi) bude gotov, organizovati test vožnje sa domaćim i stranim stručnim licima. Te rezultate prezentirati, bez ulepšavanja, pa onda pratiti reakciju tržišta.

Lepo je zamišljen cilj, ali se mora misliti i o putu do njega.

Tačno proceniti svoje mogućnosti. Koliko brodova godišnje je moguće izbaciti u stalnom kvalitetu, prema tome raditi i kampanju. Šta vam vredi da neko naruči i 10 brodova ako nemate radnu snagu i ne možete garantovati za kvalitet izrade.

Sad sam baš počeo da se ponašam kao otvoren prozor, ali povuklo me je nešto.

Stvarno se slažem sa onima koji misle da ovo može postati dobra priča.
Naslov: Odg: Zdravo!
Poruka od: djdjsasa 18, 02, 2014, 15:52:48 posle podne
HVala svima !!!

Planirao sam da cena bude oko 22.000.- eura.

za taj novac bi se pored trupa koji je na slikama, dobilo sve ono sto je, po mom misljejnu, brodogradjevno vazno na brodu a obuhvata: 2 tanka goriva i 2 tanka vode svaki sa revizijama, oslonce motora, odrivnu plocu- statvena cev sa lezajevima-sve iscentrirano i spremno za ugradnju motora, mehanika kormilarskog uredjaja sa kormilom i poklopci. Peskiran i zasticen epoksi prajmerom.
Sa papirima od CE sertifikata za registraciju.
Tako bi brod bio sa aspekta brodogradnje zaokruzen a dalje opremanje bi se odvijalo prema zelji brodovlasnika.

Zastakljivanje je moguce na nekoliko nacina, alu-ramovima, profilisanom gumom, inox ramovima.

Trewnutni fokus nam je na modelu 1190 koji, eno ga, tamo, u delovima place i kuka da se konacno slozi i zavari. Opremanje i jednog i drugog ce onda teci paralelno.

Nas krajnji cilj je 10 brodova godisnje i to od sva tri tipa 960, 1190 i 1390 i mislimo da koriscenjem naprednih tehnika mozemo to ostvariti. Naravno da bi deo brodova pokusali da prodamo u inostranstvu pa, ako neko ima neki kontakt ... ili zeli da se ukljuci u celu pricu na neki nacin ... kontakte imate.

Pozdrav svima!