Moja Ladja

E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: zankiki 14, 08, 2013, 10:44:28 pre podne

Naslov: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 14, 08, 2013, 10:44:28 pre podne
Imam jednu dilemu pošto sam trenutno u fazi kupovine broda.

Zbog vožnje po dunavu nemam ništa protiv tabana, ali bih voleo da brod bude koliko toliko otporan na talase, pošto sa sadašnjim čamcem kad jurim po talasima razbijam kamenje u bubregu.

Koja je razlika u praksi ako se brod napred završava u špic kao ovaj:
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=12126.0;attach=69696;image)



ili kada se završava ravno, kao ovaj:
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=11663.0;attach=68165;image)


Nisam se vozio na puno brodova i nemam nekog iskustva, ali bih voleo da brod nema probleme sa nekim normalnim talasima, naravno da se u slučaju velikog nevremena mora tražiti zaklon u nekom dunavcu. Zanima me da li je ovaj drugi model puno hendikepiran za vožnju po nemirnoj vodi u odnosu na ovaj prvi (nemirna voda mogu biti i talasi od bele ladje i slično)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: deda 14, 08, 2013, 20:35:53 posle podne
Slusaj bre ti..........!!!! tamburanje

Komsija ti hendikepiran , znas !! To je moja ladja i ona ne moze biti hendikepirana , znas !! hahaha

Salu na stranu , vremenom naucis da amortizujes talase na tabanasu ali kada dodje salauka tu nemas izbora velikog .
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 14, 08, 2013, 20:59:39 posle podne
Izvini deda, tražio sam slike, i prvi si naleteo  upavusi upavusi upavusi

Ne mislim na salauku, kad se podignu pravi talasi na Dunavu, tu i mnogo ozbiljniji brodovi imaju problema.

Pre svega mislim na umerene talase, ili ono kad neki gliser - skuter prodje ispred tebe.
Ja na čamcu moram da malo pustim gas i prelazim ih pod određenim uglom.

Kako brodovi reaguju na to? Da li je velika razlika izmedju ovakva dva korita u takvim slučajevima?

Pre neki dan sam bio sa drugarom na njegovoj dalmatiniki, prošla bela ladja a on se zaleteo špicem u talase. Očekivao sam barem mali udar, a ona se samo mekano spustila kroz njih. Znam da tako nešto ne mogu da očekujem od broda sa toalno drugačijim koritom, ali je pitanje da li je ogromna razlika kad se plovi sa jednim i sa drugim koritom (prva i druga slika recimo).
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: njegos68 14, 08, 2013, 21:28:24 posle podne
mislim da je prvo korito u prednosti bar malo sto se tice talasa...jer razbije/razgrce  talase na 2 strane ,a ovaj Dedin lupa po talasima... mada taban je taban... a cini mise da je ovo prvo Zorterov brodic pa se Deda nece sloziti..  harm
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Zoran 14, 08, 2013, 21:51:27 posle podne

               Ma nema to veze.Salauka ili ne.Sta moze da bude.Da te zapljusne i nista.
Kupi ti onaj koji ce ti biti udoban i stabilan kada se kreces po njemu.Ako su stranice
malo vislje jos bolje.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 15, 08, 2013, 20:00:22 posle podne
talase cekaj pod uglom od 45 stepeni ...  to ti je jedino resenje...
od skuterasa se neces spasti na Savi ... Dunav je druga prica , mnogo im je siroko pa se ne usudjuju da udju ...

sto se salauke tice sto je veca povrsina kabine to ce brod da ima vise problema.... kad je salauka bezi negde vezi se i sedi ...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: STG 15, 08, 2013, 20:20:52 posle podne
Korito ovakvo ili onakvo,ali gde je tu vrh camca na tabanasu kao sto kaze naslov teme?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 15, 08, 2013, 23:55:11 posle podne
Gorance, nije mi jasno šta ti nije jasno. Svi su shvatili šta pitam sem tebe.

Kako gde je vrh? Pa na prednjem delu, na špicu. Pramac ako tako više voliš.

Pitanje je vrlo jasno, i lako za one koji imaju iskustva. Kolika je razlika izmedju takvog čamca i recimo ovakvog

http://www.speurders.nl/overzicht/watersport-en-boten/motorboten-motorjachten-kruisers-en-toerboten/f_particulier_zakelijk-particulier/f_prijsrange-0%20-%2050.000/f_lengte_boot-van%207%20tot%2010%20m./page/2/plantinga-kruiser-7-50mt-133992899.html?order_direction=asc&order_by=price (http://www.speurders.nl/overzicht/watersport-en-boten/motorboten-motorjachten-kruisers-en-toerboten/f_particulier_zakelijk-particulier/f_prijsrange-0%20-%2050.000/f_lengte_boot-van%207%20tot%2010%20m./page/2/plantinga-kruiser-7-50mt-133992899.html?order_direction=asc&order_by=price)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: STG 16, 08, 2013, 10:49:38 pre podne
Shvatio sam kao i svi ostali,ali izgleda da ste i vi.
Nije rec o kopljima pa da pominjemo vrh ili spic,vec o brodicu kakav vi zelite i ciji prednji deo ceo svet zove pramac.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 16, 08, 2013, 10:53:17 pre podne
Shvatio sam kao i svi ostali,ali izgleda da ste i vi.
Nije rec o kopljima pa da pominjemo vrh ili spic,vec o brodicu kakav vi zelite i ciji prednji deo ceo svet zove pramac.

covek se uci dok je ziv :) u Visnjici za pramac neki govore "kljun" tipa "patkast kljun: sto je slucaj kod dedinog camca .. al u tom slucaju se vise misli na nadvodni deo pramca a ne na korito ...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: STG 16, 08, 2013, 10:58:23 pre podne
Ako se pomene spic,vrh ili pramac (ako tako vise volim,a ne zato sto to prosto tako treba) jasno govori da covek zna o cemu prica ili je bar naucio/cuo.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 16, 08, 2013, 11:15:33 pre podne
Ok, prihvatam  ja ispravku, to nije sporno... Samo se u temi radi o nečem drugom...
I dalje čekam one iskusnije koji su se vozili i na ovakvim i onakvim (kljunastim, patkastim i špicastim pramcima) da kažu svoje utiske...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 16, 08, 2013, 11:42:50 pre podne
vidi .. postoje tabanasi, postoje camci sa blagim V koritom i postoji V korito ... da ne sirimo sa jedrilicama i oblicima kobilice

to sto si se sa drugarom vozio sa V koritom i nisi osetio talase je samo do korita... V korito je dobro za mnoge stvari ali nije ba za pristajanje na plaze jer po pravilu ima dublji gaz...

tabanas je idealan za plaze ali oce da ljulja na talasima ... sa tabanasem talase seces pod uglom od 45 stepeni i to je jedino resenje da smanjis udare... mada sam ja sa cheom isao pod uglom od 90 stepeni i to sem sto lupa ne pravi neke velike probleme...

blago V korito je u nasim uslovima obicno na 1/3 V korito  a posle tabanas, mada ima primera da je celom duzinom onako blago V (ugao oko 160 stepeni).. sta da ti kazem .. onako od svega po malo al nista savrseno ... to ti je recimo camac sa prve slike


e sad ono sto je bitnije od korita jeste talas... niski a dugacki nisu opasni ako se lepo postavis .. kratki a visoki znaju da prave neprijatnosti ...

sve zavisi za kako ces vecinu vremena provoditi na camcu ... ako ces da ides od plaze do plaze i povremeno prespavas onda tabanas i ne brigaj.. ako hoces duza putovanja onda V ... ako hoces i jedno i drugo onda blago V ... manje vise sta god da uzmes neces pogresiti , jer nista nije savrseno...

u svakom slucaju bezbednost na prvom mestu !
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 16, 08, 2013, 12:27:46 posle podne

tabanas je idealan za plaze ali oce da ljulja na talasima ... sa tabanasem talase seces pod uglom od 45 stepeni i to je jedino resenje da smanjis udare... mada sam ja sa cheom isao pod uglom od 90 stepeni i to sem sto lupa ne pravi neke velike probleme...


Ovaj deo mi je bio najbitniji. Jvala kapetane.
Sa čamcem kad sam išao na duže staze (50-ak km), pa se dignu talasi od pola metra i vetar koji duva u lice sam uvek morao da vozim cik cak od obale do obale, što mi se sa brodom i ne radi. Po većim talasima ne bih ni plovio.

A brodom bi svaki vikend išao relacije 20-30km (leti plaže, van leta pecanje), i jednom godišnje neka duža plovidba od 2 nedelje (godišnji).
Najradije bih neko blago V koje ide u taban, ali sa obzirom na ograničen budžet, ne mogu ni previše da biram. Biće blago V ili taban, šta naleti.

Planiram da uzmem brodić koji ću lepo da sredim i održavam... Pa ne bih da u startu uzmem nešto što mi ne odgovara i posle menjam pa ispočetka...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 16, 08, 2013, 13:04:23 posle podne
zovi iku da vidis sta moze za 4000 evra da ti napravi pa ako se uklopite super...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 16, 08, 2013, 13:10:57 posle podne
Ne verujem, pošto u 4000€ treba da mi udje i motor...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: poljo 16, 08, 2013, 18:42:31 posle podne
Kad jednom nabavis brod , pa popravis, pa sredis , pa konacno nekad spustis u vodu i shvatis da si nezadovoljan , tek ces onda da shvatis koliko je sve kostalo na kraju . Vjeruj nekome ko je dosad u rupu na vodi bacio podosta para . Strpi se malo , skupi jos novaca i kupi ono sto ti treba a ne ono sto zelis . Naime , velika je razlika . Ako ti nije mrsko da malo citas sta smo sve pisali u ovih nekoliko godina ili da pronadjes nekoga ko je promjenio vise brodova bice ti mnogooooo jasnije sta pisem . Pisem sa najboljom namjerom vjeruj .
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 16, 08, 2013, 22:37:50 posle podne
slazem se sa Poljom , al bih dodao ... ko nije kupio prvi camac nikad nece kupiti ni drugi ... ja ne znam coveka koji je sa prvim camcem bio zadovoljan i nije razmisljao o drugom ....
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 17, 08, 2013, 08:23:58 pre podne
Hvala svima na odgovorima.

Naime, 4000€ je cifra koju mogu da izdvojim za brod, što bi se reklo hobi. Nema potrebe za skupljanjem još novca, imao bih ja i više da dam, ali mi je standard takav, da je to količina novca kojhu mogu da izdvojim za hobi, tu je pre svega porodica, portrebe oko kuće, jedna, druga kola... Znate svi o čemu pričam.

Ne vidim da će se to narednih godina značajno menjati, i da bih mogao za brod da izdvojim veće novce. Zato sam i ovde i pitam razne stvari, da bih za dati novac mogao da izaberem najbolje. Znam da se za 4000€ ne može uzeti ne-znam-šta, ali bih da onda to bude najbolje za te novce, i pre svega da uzmem ono što će najbolje odgovoarati mojim potrebama, i onome za šta nameravam da ga koristim.

Kada samo premotam film koliko je sreće i lepih trenutaka mojoj porodici i meni doneo najobičniji čamac koji sada prodajem za 800€ sa sve pentom, siguran sam da će se i za 4000€ naći nešto što će da nam lepo služi i na čemu ćemo uživati.

A da odlučim da se protegnem 5000-6000€, onda bih već gledao onaj za 8000€, e taj je još bolji i taj... Nema toj priči kraja. Budžet je određen a na meni je da uz vašu pomoć i savet izaberem pravu stvar.

PS. pročitao sam i dosta starih postova, ali je materijal ovde stvarno PREOGROMAN. Ako se nekad setite nekog linka koji bi mi valjalo da pročitam, samo pošaljite.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: broker975fx 17, 08, 2013, 08:50:32 pre podne
Druze to je definitivno skromna cifra ali se ipak moze naci nesto pristojno,kes u dzepu je cudo, ja bih malo obisao marine vikendom posto mislim da se svako drugo plovilo prodaje ali nije u oglasima a posebno sto se blizi jesen,prati malo stanje,ja sam moj kabinas sve sa gumenjakom prodao za malo vecu cenu da bi kaparisao drugi brod. Kupac je fino prosao,ja skinuo elektroniku I jedan motor a on dobio remontovan I sredjen brodic koji nece morati godinama da vadi,kresnes dmb I krenes gde god. Drug bokac I brodic orinda kupljeni su za nesto malo vise novca od te cifre uz pravovremenu akciju,tako da ima I bice prilika samo ih treba iskoristiti
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 17, 08, 2013, 08:54:25 pre podne
ili ovo sto broker kaze ili za te pre vidi dal moze da se napravi nesto u limu zastakljeno po dimenzijama koje ti odgovaraju ... pa stavi T4 za pocetak i polako radi enterijer...

neko moje iskustvo govori da ako imas imalo talenta za rucne radove (ja ga nemam :( ) enterijer mozes da zavrsis za nesto manje od 600 evra...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 17, 08, 2013, 09:40:54 pre podne
Sve te teorije mi buše ovakvi oglasi

http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m702090605-waterland-700-met-38-pk-fort-motor-met-enig-werk.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr (http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m702090605-waterland-700-met-38-pk-fort-motor-met-enig-werk.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr)

http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m704527920-peereboom-kruiser7-2-meter-met-9-9-pk-4-tact.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr (http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m704527920-peereboom-kruiser7-2-meter-met-9-9-pk-4-tact.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr)

Ne znam gde bih... pratim oglase i ovde i tamo, i raspitujem se za varijante dovlačenja od preko. Mada bih pre uzeo ovde ako nešto naleti. Što kaže broker, pare u džepu su čudo.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 17, 08, 2013, 09:48:29 pre podne
http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m676813277-te-koop-kruiser-8-mtr-opknapper-ligplaats-elburg.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr (http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m676813277-te-koop-kruiser-8-mtr-opknapper-ligplaats-elburg.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 17, 08, 2013, 10:18:57 pre podne
ako imas vremena vracaj ga vodom .. neces ustedeti ali ces uzivati !
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 17, 08, 2013, 10:31:15 pre podne
A šta mislite o ovome?

Još 1500e za neki dobar motor 4T, i 600-700e u enterijer da sredim po svojoj želji?

http://www.polovniautomobili.com/oglas3734210/smederevac/?utm_source=mejling_lista_pa&utm_campaign=oglasi_2013-08-16&utm_medium=sadrzaj (http://www.polovniautomobili.com/oglas3734210/smederevac/?utm_source=mejling_lista_pa&utm_campaign=oglasi_2013-08-16&utm_medium=sadrzaj)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 17, 08, 2013, 11:01:56 pre podne
nije lose, proveri debljinu lima... meni se ne svidja odnos visine i sirine ali dosta takvih camac plovi nasim rekama....
ujedno to je tzv Apatinsko korito poznatije i kao banana... ne trpi jake motore recimo 20 konja pa na gore...


Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 17, 08, 2013, 11:11:45 pre podne
Ako bih ovo uzeo, ostalo bi mi dosta para za neki ok motor, 4T 15KS
Otići ću da pogledam. Kako se proverava debljina lima?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 18, 08, 2013, 00:45:44 pre podne
kuckas pa ocenis :P  ima neki mali aparat , pokusaj da nadjes da li neko usluzno to radi ...

obrati paznju , camac je iz 1997me... znaci 15 godina star ... sveze je prefarban (zasto?)...
proveri najnize tacke u unutrasnjosti camca da li je farba ravna da li ima korozvinih udubljenja ... ta udubljenja izgledaju kao male barice velicine 2-20 mm ... ja ih zovem krateri ....

to se najvise pokaze na vodenoj liniji (spolja ) tu mozes videti koliko ga je nacela korozija... pitaj gazdu koje mere zastite je radio i slicno ....


recimo ovako nesto ... naravno zamisli kako to izgleda zafarbano... sve glatko al se poznaju udubljenja ... nije to strasno ali ako su udubljenja velika ...

(https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRc_0mosCiJl-sc1ShpI55vjOR29O9CATPgWS3qMIpLxsMfjqxgyg)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: broker975fx 18, 08, 2013, 09:25:46 pre podne
Imam ja broj coveka koji usluzno radi merenje,jedino da bi rezultati bili tacniji mora malo da se obrusi deo gde stavlja sondu,meri se vise kljucnih tacaka I na osnovu toga se izvlaci zakljucak,mislim da je bilo oko 30eur. Gledaj pre svega unutrasnjost,najnize tacke,I ispod tende,prozora svuda gde procenjujes da je mogla da se skuplja voda,pogledaj iza akumulatora,wc. Bilo bi lepo da se celo korito iznutra vidi I bude lako dostupno sto je retko jer ga enterijer pokriva,kako god uvek macak u dzaku pa kako te zalomi,jedino sto kod metala ne kosta puno popravka I sanacija sem ako nije bas grob
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 18, 08, 2013, 09:40:32 pre podne
A što se tiče korita, je li plovno, koliko KS bi mi trebalo da ga guram 10kmh uzbrdo, i da li bi bio stabilan sa 5-6 ljudi na njemu?

Hvala svima na pomoći, sutra idem za BG da pogledam ovo.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 19, 08, 2013, 08:17:34 pre podne
Molim prisutne za odgovor...... Hitno je!
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: njegos68 19, 08, 2013, 08:31:09 pre podne
A zašto nebi bilo ? koliko vidim sa slika zadnji kraj mu je izdignut(ima švanc),tako da ga lako pokreće i mali motor...u ovom slučaju t -4....mislim da je za njega optimum nekih 1o ks  Yamaha ili honda 4t..
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 19, 08, 2013, 08:57:29 pre podne
Molim prisutne za odgovor...... Hitno je!

moje neko iskustvo sa slicnim koritom govori da je skoro nemoguce postici tu brzinu bez 40 konja.... dodatni problem je propinjanje sa jakim motorom koje se desava zbog oblika korita...to je ladja koja moze 8 km uzvodno sa malom potrosnjom...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 19, 08, 2013, 09:03:56 pre podne
evo iskopah temu sa Cheom .... ja sam imao identicno korito i nisam resio potapanje ....

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,736.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,736.0.html)


to korito ne trpi jake motore... kao sto njegos kaze do 10 konja dvotaktni ili recimo 15 konja cetvorotaktni
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 19, 08, 2013, 09:09:51 pre podne
Onda bi bilo 15KS četvorotaktni.

Ok. Pošto radim u autoservisu pričao sam sa našim limarima, kažu mi da lim 3mm nema šanse da brzo istrune, pa ni da je godinama potopljen u vodi. Videću danas kako izgleda, pa bi verovatno trebalo pre porinuća odneti da se ispeskari i zaštiti bar do vodene linije. Po mojoj proceni oko 25m2.

Koliko to košta, i kome odneti u Beogradu, kad već bude na prikolici?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 19, 08, 2013, 09:38:43 pre podne
Onda bi bilo 15KS četvorotaktni.

Ok. Pošto radim u autoservisu pričao sam sa našim limarima, kažu mi da lim 3mm nema šanse da brzo istrune, pa ni da je godinama potopljen u vodi. Videću danas kako izgleda, pa bi verovatno trebalo pre porinuća odneti da se ispeskari i zaštiti bar do vodene linije. Po mojoj proceni oko 25m2.

Koliko to košta, i kome odneti u Beogradu, kad već bude na prikolici?

ja koliko vidim na slikama to je sveze farbano , ne diraj nista .... mislim da je peskarenje oko 5-7 evra po kvm ...
eventualno kad je vec na prikolici zakaci mu Magnezijumske plocice da ga cuvaju od korozije...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Labud 1258 20, 08, 2013, 13:33:54 posle podne
Bio ? Video ?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 20, 08, 2013, 15:06:47 posle podne
Da. Odustao verovatno za sada.
Prilično je zarđao po dnu, mada mislim da nije duboko. U zadnjem delu koji je inače ispod cirade ima par rupica kroz dno. Taj deo bi morao kpl da se menja.
Dno ne izgleda tako loše kao taj zadnji ceo - verovatno je stajao negde nepokriven pa se tu skupila voda.

U svakom slučaju sam ponudio 1200e - za to spuštanje cene mogu da priuštim da odvučem brodić na peskarenje do vodene linije, da se zakrpi i zameni sve što treba i uradi profi zaštita kako se i radi (5-6 slojeva farbe i antialgin). Gornji deo izgleda ok, kao i unutra, a sam brodić mi se svidja. Da neko ne shvati pogrešno, znam da je samo peskiranje i farbanje 500-600e, ali da se spusti cena, pa i ja dodam deo, moglo bi da se sredi.

Čekam odgovor, ali ne znam da li da se upuštam u sve to. Mada, i da kupim brod u vodi u boljem stanju, verovatno bih uskoro morao na peskarenje i sređivanje, pa je ovo možda način da odradim sve u startu i budem siguran kakvo je korito.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: broker975fx 20, 08, 2013, 16:18:06 posle podne
Pa nemora bas svaki brodic da se peskari, ja moj stari nisam a prilicno sam siguran u kvalitet tadasnjeg rada. Admini bi ovu pisaniju mogli da smeate na odgovarajuce mesto,posto je tema otisla od baznog naslova
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 20, 08, 2013, 22:13:02 posle podne
Nije tu peskarenje najskuplje, ako ispod vodene linije ima oko 20m2, to je oko 100e.
Rad, boje, mazanje 5-6 slojeva.

Enivej, čovek je pristao na 1300e, a ja iskreno nemam pojma šta da radim. Rekao sam da mi treba dan-dva da razmislim.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: maverick 20, 08, 2013, 23:17:25 posle podne
Kupuj i daj nekom da ti to odradi posteno...a kao sto ti rekose na pocetku ionako ti to nece biti zadnji brod...nakupovaces se jos toga..mlad si  ffff
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 21, 08, 2013, 08:52:22 pre podne
Xmmm... tako će najverovatnije i da bude... Mada, evo jutros ovo

http://www.kupujemprodajem.com/brodic-7373877-oglas.htm?filter_id=22130060 (http://www.kupujemprodajem.com/brodic-7373877-oglas.htm?filter_id=22130060)

Vredi li 4000€, za koliko bi mi dao ako se odmah pojavim? Bez motora?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: broker975fx 21, 08, 2013, 09:10:53 pre podne
Jbg ako imas 4k,  idi pogledaj vagabunda,kompletno sredjeno plovilo,sredjivali ljudi sa foruma,oblak I drustvo a onda prodali da bi uzeli veci,cena deluje vrlo korektna a verovatno moze korekcija,lep,brz I opremljen brodic a ne skalametija,ja bih barem pogledao


Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 21, 08, 2013, 09:19:00 pre podne
Gledao sam ga već na oglasima, i kad njega pogledam, kako je sređen, plastika, šta sve dobiješ, onda mi je svaki ovaj metal skup, pa i za 2000  taz
Ali je 6000, nije mala razlika, nažalost nemam toliko. A da vredi - vredi.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: njegos68 21, 08, 2013, 09:24:07 pre podne
 Pa ne piše da je cijena fiksna... vec duže je na prodaju,a prodavci obično popuste od 10 do 20 % na početnu cijenu.. a brodic je bombona..
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Labud 1258 21, 08, 2013, 09:33:44 pre podne
Drugarski savet ...

Uzmi nešto ili gotovo ili sa što manje potrebnog rada. I kad je "bez ulaganja" ipak traži i vremena i para... Mnogi su se zaleteli ( čitaj ja ) u varijantu "uradi sam" a to se otegne a i košta, drugi se vozaju a ti radiš...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: srsa 21, 08, 2013, 18:19:24 posle podne
Само полако и не жури са куповином. Не продају се лађе лако, нема свежих пара у народу. Иде и крај сезоне, па ће бити још већа понуда. А ако ти се баш жури, прелистај и старе огласе, има пуно одавно оглашених а непродатих лађа.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 22, 08, 2013, 10:06:29 pre podne
Ne žurim. Jeste da sam prodao čamac, i da ću da pecam sa obale, ali nema veze.
Biću zadovoljan da spreman dočekam sledeću sezonu.

Prelomio sam da kupim onog smederevca i da ga sredim, medjutim u medjuvremenu je prodat.
Možda je i tako bolje, u ko zna kakvom je stanju, i možda naleti nešto bolje. Nazad na oglase.

Ne znam vredi li prošetati po marinama? Ima li ljudi koji prodaju brodove a ne stave ih na oglase?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 22, 08, 2013, 11:27:13 pre podne
Koliki brod za male pare. Pitam se šta mu fali?

http://www.mojaladja.com/component/oglasnatabla/?view=oglas&ad_id=134047 (http://www.mojaladja.com/component/oglasnatabla/?view=oglas&ad_id=134047)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: IKA 22, 08, 2013, 13:16:49 posle podne
Na ovom linku pročitaj detaljan opis Jack sperow,(post na kraju stranice) za koga je brod rađen i imaćeš kompletan uvid
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,551.960.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,551.960.html)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 22, 08, 2013, 13:45:43 posle podne
Prdpostavio sam da ima nešto... To je za mene i prevelik brod, nisam mislio da uzimam, samo mi je delovalo interesantno, jer nešto takvo obično košta dosta više...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 22, 08, 2013, 14:59:46 posle podne
Šta iskusniji misle o ovako nečemu:

http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m709283693-stalen-kruizer-met-15-pk-selva-4-tact-bj-2003-toilet-keuken.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr (http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m709283693-stalen-kruizer-met-15-pk-selva-4-tact-bj-2003-toilet-keuken.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: IKA 22, 08, 2013, 17:27:56 posle podne
ako imaš nekog u holandiji da ti pripomogne oko administracije ,pali,pravac Holandija i doteraj.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 22, 08, 2013, 21:29:31 posle podne
Evo raspitujem se. Izgleda da mogu naći čoveka koji će tamo sve da mi završi, samo da zakačim prikolicu i odem.

Po ovaj ili neki drugi.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 23, 08, 2013, 01:01:52 pre podne
Evo raspitujem se. Izgleda da mogu naći čoveka koji će tamo sve da mi završi, samo da zakačim prikolicu i odem.

Po ovaj ili neki drugi.

a kad ce sledeci put da ti se ukaze sansa da prodjes celu evropu sa camcem za 15 dana ?
jebo prikolicu sedni i vozi ... ima nas koji bi ti pravili drustvo  sajkaca
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 23, 08, 2013, 06:33:14 pre podne
Ostalo mi još nedelju dana godišnjeg! A za 9 dana (kad se spoji sa weekendima) teško da možeš ploviti tu kilometražu!
Mada je ideja svakako primamljiva...
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Arsa 23, 08, 2013, 11:36:25 pre podne
Za 9 dana nema šanse da sve to uradiš i siđeš vodom.

Pročitaj par tema ljudi koji su to uradili pa ćeš videti.

Bez mesec dana ne planiraj taj put. A i tada moraš imati sve papire uredne iz Holandije.


Nemoj da te lažu da ne treba izlazni papir iz Holandije. Treba, pošto će te Mađari na granici ucenjivati sve dok ne iskamče onoliko para koliko su namerili.

Taj papir se izdaje negde u blizini aerodroma u Amsterdamu ili čak na samom aerodromu. Raspitaj se. Bolje to nego da se cenjkaš sa Mađarima kao ja.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 23, 08, 2013, 12:14:31 posle podne
Kakav izlazni papir?

Ne verujem da ću ja lično ići po njega, pa da prenesem šta sve treba. Ti ljudi inače stalno dovoze kola odande, verovatno znaju šta se traži.

Šta su ti sve tražili od papira da bi ovde registrova brod, tj. šta od papira se tamo treba rešiti da bi se ovde mogla rešiti registracija?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Terca 23, 08, 2013, 14:28:31 posle podne
Nije mudro kupiti brodić na netu a ne pogledati iz blizine, svojim očima.
Na primer: taj brodić ima drveno (šper) nadgrađe, sa verovatnoćom 99,9%. Šperu je već istekao životni vek, pa su ga izgitovali i obojili. To ne mora da bude loše, ali bi bilo mudro pre nego što pazariš da vidiš da li je farba ispucala i da li šper iznutra bubri.... Video sam da ih ima i sa plastificiranim krovom, ali bi ipak trebalo da biti oprezan.

@kapetan: iz mesta gde se prodaje ima oko 2600km plovnog puta,to ne može da se oplovi za 15 dana, jer je za njega to verovatno više od 300 moto časova. Tačnije, ovaj brodić najverovatnije ne može da pređe direktan put preko Ijsel pa Rajnom (slab mu je motor, ima verovatno oko 3t, samo 7m dužine i 2,5m širine...). Okolni put možda može,ali je taj 500km duži i ima drugačiju logistiku (tuda smo  plovili letos http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,5112.msg131184.html#msg131184 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,5112.msg131184.html#msg131184) ).

@zankiki: U zavisnsti ko je prodavac, treba ti faktura ako ti prodaje diler ("firma, pravno lice") ili kupoprodajni ugovor sa fizičkim licem (vlasnikom) overen kod notara. Treba ti još i izvozna (EU) carinska deklaracija (EX A), nju možeš uraditi u Holandiji kod špeditera, možeš i on-line servisima, a možeš i u Mađarskoj - bilo gde u EU (moji drugari su tako radili, u Mohaču, pre revizije). Ako planiraš da ploviš, onda ti treba i ICP ( International Cetrificate for Pleasure Boats) jer u Holandiji taj brod ne podleže registraciji, a drugde je ona neophodna. To vadiš u ANWB (nešto kao holandski auto-moto savez), može i emailom, šalju poštom na adresu navedenu u prijavi.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 23, 08, 2013, 15:04:25 posle podne
Terca, hvala na informacijama.

Kako stvari sada stoje, verovatno će brod pogledati naš čovek u Holandiji, ja neću ni ići tamo. Ja ću mu samo napomenuti na šta da obrati pažnju i ako je to to, da završi papire i organizuje transport. Još tu nisam sve utanačio, ali je dosta jeftinije nego da ja idem.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: Kapetan 23, 08, 2013, 15:34:29 posle podne
Terca, hvala na informacijama.

Kako stvari sada stoje, verovatno će brod pogledati naš čovek u Holandiji, ja neću ni ići tamo. Ja ću mu samo napomenuti na šta da obrati pažnju i ako je to to, da završi papire i organizuje transport. Još tu nisam sve utanačio, ali je dosta jeftinije nego da ja idem.

pitaj tog coveka koji su njegovi uslovi ima nas zaiteresovanih :)

@Terca dadoh orijentacioni 15 dana ... to mu dodje oko 160 km dnevno sto je ubitacan tempo ali nije nemoguc.. ja sam sam vozeci prelazio i po 100 km dnevno bez tegljenja sa slepovima i nije da nisam bio umoran ali nisam bio premoren... dva ili tri clana posade mogu to da izvedu ... 9 dana je svakako nemoguce...


kada su Sima apotekar , Odisej i pokojni Sale isli desilo se da su morali da se sjure u Srbiju i da su prelazili ozbiljne kolicine kilometara u toku dana... problem nije do broda vec do zamora posade... po meni troje moze da predje taj put za 15tak dana ako motor ili nesto ne zakazu ... ali opet realnije je 20 dana pa da se i svrati negde :)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 23, 08, 2013, 16:01:40 posle podne
Kapetane, ako uspem sve da tavršim kao što sam naumio, naravno da ću sve da podelim sa vama.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 29, 08, 2013, 08:57:03 pre podne
Zna li neko koja je procedura oko prikolice ako budem išao lično za Holandiju? Pošto bih je verovatno morao pozajmiti, da li mora neko ovlašćenje kao za auto, ili je dovoljno poneti saobraćajnu od prikolice (pošto sada ima svoju tablicu) ??

Znate li nekog ko bi iznajmio takvu prikolicu i po kojoj ceni?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: LSI 29, 08, 2013, 11:11:46 pre podne
Mora ovlašćenje.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 29, 08, 2013, 12:38:56 posle podne
Gde se to vadi, verovatno treba neko medjunarodno, ne može ovo što se overi u mesnoj zajednici?
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: LSI 29, 08, 2013, 12:59:30 posle podne
Kao i kada se vadi ovlašćenje za upotrebu tudjeg automobila, potrebno je otiću u jednu od kancelarija AMS (npr. u Goce Delčeva, ne znam broj) i od njih zatražiti da izdaju potvrdu kojom ćete biti ovlašćeni da koristite prikolicu u inostranstvu (naravno da prikolica mora biti registrovana).

Ako je prikolica u vlasiništvu fizičkog lica, potreban je samo njegov potpis (neka ponese i ličnu kartu).
Potrebno je da sa vlasnikom i važećom saobraćajnom dozvolom odete tamo i sve se završi za desetak minuta (ako nema gužve).

Ako je prikolica u vlasništvu neke firme, onda je neophodno ovlašćenje na memorandumu firme overeno pečatom i potpisom direktora.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 29, 08, 2013, 13:09:08 posle podne
E to je već podatak! Hvala!
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: IKA 29, 08, 2013, 18:41:44 posle podne
Videh da si dao ponudu za lađu na holandskoj berzi,jel ima nekih lepih vesti,kupi li ga
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: zankiki 30, 08, 2013, 09:29:05 pre podne
Jok. Odgovorio mi je da se slaže za 1500e, ja njemu da će ga moj drugar kontaktirati u roku od par dana da završe sve. Čovek nije bio tu, i nazvao ga 3 dana kasnije, a ovaj prodao brod. Glupi Holanđanin...

Sada se zaludjujem nekim plastikama

http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m699189490-kruizer-waterford-700.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer (http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m699189490-kruizer-waterford-700.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer)

Ili nečim ovakvim

http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m704527920-peereboom-kruiser7-2-meter-met-9-9-pk-4-tact.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer (http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m704527920-peereboom-kruiser7-2-meter-met-9-9-pk-4-tact.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer)
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: nikolar 16, 10, 2013, 13:38:12 posle podne
Njegoše,

šta misliš, koja je najbolja varijanta za Skadarsko jezero sa kabinom, tabanaš sa špicem ili blago V? Šta misliš o camcu 9x2.7, ravno dno sa kobilicom od 10 cm, urađenom na isti način kao kod 3 broda Montenegroexpres -a?

Znam blago V je najbolje na talasima i najplovnije ali opet pristajanje uz obalu i u plitkim pristanima kao što je npr. Vranjina je ljeti nemoguće.

Da ti gradiš čamac koji bi bio tvoj izbor?

Citao sam da si imao veliki camac sa tabanom ali je pramac bio u spicu ali da je tvoj iskustvo negativno i da je bilo kriticnih situacija. Mislis li da bi neki iznenadni upor (oluja) mogao da ugrozi camac ovih dimenzija sa spicem (pod uslovom da je urađen kako treba) i da ga prevrne? Naravno za veliki jugo i sjever suvisno je i govoriti o talasima i plovidbi po takvom vremenu.
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: njegos68 16, 10, 2013, 18:23:42 posle podne
 Nikola,Zavisi za koju ti namjenu treba brod?Oni brodovi bivseg Montenegroexpresa-sad su u privatnom vlasnistvu- su najbolji kroj za nase jezero...Za njih ne postoje talasi na jezeru,ali su petnaestak i vise metara dugacki i 1,5 duboki i teski nekoliko tona..plus imaju jake brodske motore sa osovinskim vodom i napravljeni po uzoru na jezerski cun... REci ya koju ti namjenu treba,koliko ces ga koristiti cesto,pa cu ti reci svoje misljenje.. a sto se tice talasa najbolje ne izlaziti bez obzira na brod...   25648
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: nikolar 16, 10, 2013, 22:44:17 posle podne
Camac za visednevni boravak na vodi, da ima pristojan salon i spavaci dio, WC, da bude low cost varijanta u pogledu opreme. Ako bi se gledao iznad vodene linije da izgleda kao nesto poput Ikinog Odiseja. Treba mi da mogu poci ispod Krajine da se usidrim i tu budem recimo citav vikend, zimi da se sidrim u zarovima oko Ondrinske gore i Plavnice, ali i sto tako da mogu ljeti da idem rijekama, npr. pored Dodosa. I neka manja varijanta npr 7,5x2,6 bi dosla u obzir.

Proporcija cuna je duzina=4,65 x sirina, znaci ako bi se radio camac sirine 2,6 ukupna duzina bi bila 12.09 m, duzina dna oko 9 m. Po meni za camac sa kabinom (korito kao nekadasnji brodovi ME) nikako ne valja. Dobilo bi se previse na tezini, visoki krajevi bi camac mnogo otezali i dali bi mu na duzini bar 3 m, krma bi bila veoma neprakticna...

 V-korito ima nesporno sve prednosti u odnosu na taban osim pristajanja, ali mi se opet sa druge strane cini da skroz blago V nije bitno stabilnije na talasima od tabanasa sa ostrim vrhom buduci da nema kobilicu, te da je i njemu mali gaz. Nesporno je da je pristajanje na jezeru uz bregove u rijekama  jako bitan faktor i da nije nikakvo rjesenje da stanes na 2 metra od obale i da ne mozes da izadjes.

Motor bi isao vanbrodski do 25 ks.

Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: njegos68 17, 10, 2013, 06:36:17 pre podne
Camac za visednevni boravak na vodi, da ima pristojan salon i spavaci dio, WC, da bude low cost varijanta u pogledu opreme. Ako bi se gledao iznad vodene linije da izgleda kao nesto poput Ikinog Odiseja. Treba mi da mogu poci ispod Krajine da se usidrim i tu budem recimo citav vikend, zimi da se sidrim u zarovima oko Ondrinske gore i Plavnice, ali i sto tako da mogu ljeti da idem rijekama, npr. pored Dodosa. I neka manja varijanta npr 7,5x2,6 bi dosla u obzir.

Proporcija cuna je duzina=4,65 x sirina, znaci ako bi se radio camac sirine 2,6 ukupna duzina bi bila 12.09 m, duzina dna oko 9 m. Po meni za camac sa kabinom (korito kao nekadasnji brodovi ME) nikako ne valja. Dobilo bi se previse na tezini, visoki krajevi bi camac mnogo otezali i dali bi mu na duzini bar 3 m, krma bi bila veoma neprakticna...

 V-korito ima nesporno sve prednosti u odnosu na taban osim pristajanja, ali mi se opet sa druge strane cini da skroz blago V nije bitno stabilnije na talasima od tabanasa sa ostrim vrhom buduci da nema kobilicu, te da je i njemu mali gaz. Nesporno je da je pristajanje na jezeru uz bregove u rijekama  jako bitan faktor i da nije nikakvo rjesenje da stanes na 2 metra od obale i da ne mozes da izadjes.

Motor bi isao vanbrodski do 25 ks.
Nikola,skoro sve si sam rekao... što se dubine gaza tiče moraš da tražiš kompromise....gdje bi ti bio usidren brodić,kad ga ne koristiš?sa v koritom teško da udješ iz rijeckog kanala u karatunu prema dodošima...tu je u avgustu plićak...ima na Plavnici u marini brod Jastrb koji vlasnici koriste za višednevni ribolov..meni se svidja ,pogledaj ga..
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: njegos68 17, 10, 2013, 06:47:54 pre podne
 evo ti slike Jastreba...prostrana kabina,terasa zatvorena tendom,dovoljna za pecanje..
Naslov: Odg: Vrh čamca na tabanašu
Poruka od: nikolar 17, 10, 2013, 16:11:58 posle podne
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2406.45.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2406.45.html)
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=2406.0;attach=34690;image (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=2406.0;attach=34690;image)

Ovo je link camca koji je izgradio Dragan iz Smedereva, dimenzije 9x2.8.

Ako neko zna koliko okvirno košta projekat za takav brodic, napominjem da mu je dno ravno, što se vidi sa druge slike