Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: Munja 15, 04, 2013, 01:47:58 pre podne
-
Postovani Drugari,ogulio sam korito mog glisera do poliestera,okrpio,ojacao sta sam hteo,tj sta je trebalo,i sada ide farbanje,pa ako bi neko bio rad da mi objasni proceduru...i eventualno kolicine potrebne za farbanje.Korito je dugacko 3,80 siroko 1,50.
Unapred zahvalan!!!
-
Najjednostavnije....prajmer razrijedis s razredjivacem i stavis prvi sloj...kao nesto rjedji trebao bi se uvuci u sve neravnine na plastici koje imas od radova....naravno da si povrsinu prethodno odmastio....pa presmirglao sitnim vodobrusnim da sve povrsine budu matirane....sad ako ces onako kako treba stavices jos dva sloja normalnog prajmera, tvrdog, i jedan mekanog ako ide antialgin gore....ako ces čamac drzati na prikolici pa farbati dno bojom onda mekani nije potreban
I ovo ti nije sve po propisu ali moze proci.....ako ces po ps, onda ti treba high protect, pa prajmer tvrdi, pa mekani..pa sto cuda...i ovo je ako radis s hempelom
-
kakva je razlika izmedju prajmera tvrdog i mekanog?
-
Upravo sad mazem sebi i drugaru prajmer i antialgin na camce
Sa jednim litrom/setom imas dovoljno za dve ruke premaza...naravno ako si odradio samo ispod vodene linije
-
Meki se stavlja iz razloga da kad kasnije odradjues skidanje on ide dole...
-
Drugar koji drzi farbare,preporucuje neki epoksi prajmer pa poliuretan...?
-
Meki se stavlja iz razloga da kad kasnije odradjues skidanje on ide dole...
mislio sam, koja je razlika izmedju ta dva u smislu: da li je to isti prajmer samo drugacije razredjen ili dva razlicita prajmera?
...(mozda je glupo pitanje ali nemam neko iskustvo sa bojama)