Moja Ladja
		E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: Plovila  12, 04, 2013, 16:35:57 posle podne
		
			
			- 
				Mene zanijmaju koji se premazi koriste za plovila u slanoj (morskoj) vodi, tacnije za metalni camac. E sada imam metalni camac ne ofarban, a zelim da ga zastitim dobro, cuo sam da su najbolje farbe za plovila HEMPEL, pa me zanima Vase iskustvo po pitanju premaza, koji se premazi koriste, koji je redosled, prvo trebam da odmastim ili ocistim plovilo pa posle da farbam ?, u pitanju je morska voda . 
 Pozz
- 
				Na moru je daleko poznatiji spekatar proizvoda proizvodjaca INTERNACIONAL 
 
 http://www.international-marine.com/marinehome.aspx (http://www.international-marine.com/marinehome.aspx)
- 
				A moze i Hempel ? ali sto se tice HEMPELA  vise su zastupljeni na nase trziste i mogu se naci u Srbiji i Beogradu ... ne znam gde se moze naci  INTERNACIONAL premazi u Beogradu.?
 Pozdrav
- 
				Najbolja boja za camce je Internatiomal pa Hempel,Sigma,Ameron itd.Sva boja se moze lako nabaviti u Srbiji cene su prilblizne
 Ja sam uradio seriju prekookeanskih brodova  sa Internationalom(Vidi moju profilnu sliku) a u Apatinu sam farbao sa Hempelom.
 
 Nije toliko bitan proizvodjac vec kvalitet boja koji se odabere,svaki proizvodjac  ima skuplje i bolje i jeftinije i losije boje.
 
 Ja za camce preporucujem uvek Peskarenje kvaliteta SA 2,5,Dva osnovna epoksi premaza,Iznad vodene linije poliuretanski lak,Ispod vodene linije antifauling samoplirajuci(kada god je camac u pokretu ta boja se sama polira nista ne ostaje na njoj a stedi gorivo jer smanjuje otpor vode)Kada se camac zavrsi debljina svih slojeva treba da iznosi minimalno 150 mikrona  a ispod vodene linije minimalno 200 mikrona.
 Ja sad ovog proleca  Peskarim camce i jahte pa nanosim:
 Prvi premaz Intersheld 300(Bronza)
 Drugi premaz intersheld 300(Aluminijum)
 Zavrsni premaz poliuretanski lak
 Ispod vodene linije Antifauling
 
 Posle ovoga mirni ste 10 godina
- 
				Pozdrav  i tebi Lazare ja sam Ranislav Belovukovic
 Kao sto vidis na ovim slikama u atachmentu  na ovim velikim brodovima  uvek ima oko 2000m2 aluminujuma a ja sam ih od 2006 uradio 14 komada.Imas moju sliku gde stojim ispred splava njega sam radio prosle godine u Macvanskoj Mitrovici on je ceo od aluminijuma.
 
 Aluminijum se priprema na sledeci nacin:
 1.Peskarenjem kvaliteta SA 2,5 ali sa peskom sto sitnije granulacije
 2.Prajmer za aluminium se mora naneti najvise 4 sata posle peskarenja jer Aluminijum brzo oksidira a mi taj oksid i ne primetimo
 3.Nanosenje osnovne boje(Intergard 269,Intergard 276 ove dve su medju najboljima)
 4.Nanosenje  Poliuretanskog laka (Nijansa po tvojoj zelji)
 5.Nanosenje Antifaulinga ispod vodene linije
 
 Ovde sam ti napisao sta i kako treba raditi bez obzira ko ti bude radio ovo  je procedura  jedina  ispravna.
 Vec mi je preko glave raznih majstora koji varaju ljude u zemlji je kriza pa su sad svi postali majstori za male pare nude kvalitet a pojma nemaju,bez para i znanja nema kvaliteta.
 U Srbiji imas Akers mi smo drzali Brodogradilista :Sremsku Mitrovicu,Novi sad i Apatin, GMD doo koji su drzali Apatin,Hatra koja je drzala Bomeks u Stajicevu.Sve ostalo su tako reci majstori koji nemaju pojma.Vidim na forumu kao preporucuju boje Hempel,International oni rade sa bojama tih proizvodjaca ali sa bojama najgore i najlosije kategorije.Oni nikada nisu ni culi o bojama koje mi koristimo jer niko nikada nije radio prekookeanski brod da bi imao dodira sa tim bojama, da ih dovedem u moj magacin  niko ne bi znao da kako se te boje prave i mesaju.Hocu da kazem  bilo ko da ti uradi camac  ti kada dodjes po njega on je lep i nov ali to nije bitno  vec je jedino bitno sta ce biti kroz 5 ili 10 godina.
 
 Juce smo farbali jedan camac okrenuli prase na raznju :) sutra ga zavrsavamo pa cu ti poslati slike.
 
 Moja porodica se bavi ovim poslom vec 43 godine.
 Dole imas moj telefon pa me nazovi sutra  pa se mozemo dogovoriti.
 
 Mi se profesionalno bavimo peskarenjem i farbanjem prekookeanskih brodova recnih brodova jahti camaca silosa plastike stakla drveta  itd.
 
 Mi koristimo boje sa kojima farbamo prekookeanske brodove koje trpe hladnoc,toplotu i slanu vodu koristimo boje sledecih proizvodjaca:
 Hempel,Sigma,Jotun,International,Ameron
 
 Posle ovoga mirni ste 10 godina
 
 Mi trenutno radimo u Sremskoj Mitrovici i Sapcu svakodnevno peskarimo po nekoliko camaca i jahti  postoji sansa da posle praznika dogovorim peskarenje dvadesetak  camaca koji su na adi ciganliji ali to jos nije ugovoreno.
 
 
 S postovanjem
 
 Ranislav Belovukovic
 AKERS doo
 Drustvo za proizvodnju promet i usluge
 Zeke Buljubase 11
 Ravnje/Sremska Mitrovica
 
 063/7519071
 063/7651257
 022/658849
 
 
 
 
 
 
 
 
- 
				Peskirati aluminijum pre farbanja?
			
- 
				i kod nas majstor sto radi al camce prije farbanja pjeskari 
			
- 
				Najbolja boja za camce je Internatiomal pa Hempel,Sigma,Ameron itd.Sva boja se moze lako nabaviti u Srbiji cene su prilblizne
 Ja sam uradio seriju prekookeanskih brodova  sa Internationalom(Vidi moju profilnu sliku) a u Apatinu sam farbao sa Hempelom.
 
 Nije toliko bitan proizvodjac vec kvalitet boja koji se odabere,svaki proizvodjac  ima skuplje i bolje i jeftinije i losije boje.
 
 Ja za camce preporucujem uvek Peskarenje kvaliteta SA 2,5,Dva osnovna epoksi premaza,Iznad vodene linije poliuretanski lak,Ispod vodene linije antifauling samoplirajuci(kada god je camac u pokretu ta boja se sama polira nista ne ostaje na njoj a stedi gorivo jer smanjuje otpor vode)Kada se camac zavrsi debljina svih slojeva treba da iznosi minimalno 150 mikrona  a ispod vodene linije minimalno 200 mikrona.
 Ja sad ovog proleca  Peskarim camce i jahte pa nanosim:
 Prvi premaz Intersheld 300(Bronza)
 Drugi premaz intersheld 300(Aluminijum)
 Zavrsni premaz poliuretanski lak
 Ispod vodene linije Antifauling
 
 Posle ovoga mirni ste 10 godina