Moja Ladja
E, ovako treba... => Oprema => Elektrika => Temu započeo: Misha D 13, 03, 2013, 07:08:19 pre podne
-
Na koji nacin se proverava stanje akumulatora posle nekoliko godina koriscenja?
Ako se u nizu ima 1 ili vise raznostarih akumulatora, kako utvrditi koji od njih se shlepa i vuce struju od onih boljih?
-
Na koji nacin se proverava stanje akumulatora posle nekoliko godina koriscenja?
Ako se u nizu ima 1 ili vise raznostarih akumulatora, kako utvrditi koji od njih se shlepa i vuce struju od onih boljih?
uredjaj kosta oko 250 evra ako hoces na licu mesta da proveris... ili odes u batery centar oni prikace uredjaj koji ti da sve podatke o akumulatoru ... testiranje traje 10 sekundi i dobijes odstampan papiric sa stanjem akumulatora, kod njih menjam akumulatore pa svaki put pre zamene uraim test ...
mozda batery centar radi i na terenu vredi proveriti http://www.batterycentar.rs/ (http://www.batterycentar.rs/)
-
Svaki auto elektricar ima amper kljesta. One mere struju kratkog spoja preko santova. Mislim da je to jedini pravi nacin za proveru stanja za startne akumulatore.
-
Amper kljesta su na Bubnju oko 1000 din.
-
Da proširimo malo sa akumulatorom i njegovim okruženjem.
Sve se svodi na merenje napona akumulatora.Nov akumulator u stanju mirovanja ima napon oko 12,6 ,akumulator pri kraju radnog veka u stanu mirovanja ima oko 12,4 .Kada se puni na vozilu regulator održava napon oko 14-14-2 V.Kada se pali vozilo napon nebi trebao da padne ispod 9,5 V.Kada vozilo radi i kad uključimo sve potrošače napon nebi trebao pasti više od 0,3 V.Naravno ovo merenje treba izvesti na akumulatoru ali ako je veće odstupanje treba proveriti napon i na alternatoru.Također napon na liniji plus voda i liniji minusa (desi se da alternator nema dobar kontakt sa motorom usled korozije i prljvštine).Tako da Miso mozes sa unimerom u stanju mirovanja proveriti akumulator napon nebi smeo da padne ispod 12,5v.Ako su akumulatori povezani moras da ih raskacis pa da posebno meris napon na svakom posebno.
-
Kako uraditi! - Testiranje akumulatora - doo Andreja Temerin (http://www.youtube.com/watch?v=wur_AhU-mLI#ws)
nekako mi ovo mnogo pametnije od amper kljesta ... o tom uredjaju sam pisao gore
-
ali kosta stace nama amaterima takva sprava ffff
-
ali kosta stace nama amaterima takva sprava ffff
zato ili odneses akumulatore u battery centar ili vidis da li dolaze na teren ... u battery centru ne naplacuju testiranje...
-
na teren ne izlaze lako je odneti jedan ako imas 3 ili vise po 100ampera upavusi produzices ruke ffff
-
... ako imas 3 ili vise po 100ampera upavusi produzices ruke ffff
ako imas 3 ili vise od 100 ampera onda imas sasvim dovoljno novca da platis nekome da to uradi umesto tebe...
-
kad bi platio drugom imo bi jedan od 45 ampera unimer pa meri ffff
-
do sada sam dobio dve tvrdnje:
-momci iz D.Tucovica traze da im donesem akumulatore na visednevno testiranje (praznjenj i punjenje) uz prihvatljivu nadoknadu i ne spominju ovakav aparat
-iz nekoliko izvora dobih informaciju da sve to isto uradi ovaj aparat za nekoliko minuta sha
Iznosenje 3 kom po 100A iz plovila i vracanje nazad nije bas predmet mojih zelja. XKJHDGASED
-
Gledam,pardon citam vasu polemiku o proveri akomulatora tacno je sve sto ste rekli i Packe i Kapetan,ima tu raznih faktora,ali ako covek hoce bezbedno da boravi na vodi,a da ga ne boli glava u zavisnosti od velicine plovila i broja potrebe i snage akomulatora slazem se sa Kapetanom.Kap potpuno si u pravu ,dali jedan ili vishe komada iz plovila u kola i pravac ovlashceni servis na proveru akomulatora.Ako su okej onda dolazi na red provera svega ostalog shto je naveo Packe. k5 k5 114 114
-
kapetane dok ovo nisam nabavio bile su muke sa strujom Country - Germany;
Title - Marathon L12V80;
Voltage, V - 12;
Capacity, Ah - 80;
Length, mm - 359;
Width, mm - 172;
Height, mm - 226;
Height with clamp, mm - 226;
Weight - 30;
lifetime expectancy 12 years Marathon L L12V80 Battery
.
Price: €432.92
-
Na koji nacin se proverava stanje akumulatora posle nekoliko godina koriscenja?
Ako se u nizu ima 1 ili vise raznostarih akumulatora, kako utvrditi koji od njih se shlepa i vuce struju od onih boljih?
Jesu li ti akomulatori vezani paralelno ili na red ?
Ako su paralelno (a pretpostavljam da jesu), onda zaboravi sve ove savete vezane za amper klješta i-ili ovaj uređaj koji premeri akomulator za par sekundi. Tu se mere samo startni akomulator koji treba da daju veliku struju za pokretanje motora automobila.
Moraš pregledati svaki akomulator posebno i to ... napuniti do vrha pa prazniti preko nekog potrošača (na primer sijalica) i pritom meriti struju i napon akomulatora. To radiš do prašnjenja akomulatora. Kada to odradiš za sva tri videćeš da li su im jednake karakteristike ili nisu a moći ćeš i da sračunaš kapacitet. Naravno, koristiš istu sijalicu za sva tri akomulatora kako bi mogao da uporediš rezultate.
U idealnom slučaju, trebalo bi da su ti izmerene karakteristike iste.
-
Miso, zovi Batery cetar i pitaj da li mogu da dodju i testiraju i ponudi da im platis troskove puta... Oni kad im doneses ne naplacuju testiranje...
@Packe to jeste prava stvar ako imas brdo para :)
@vlajko pa ako ih nosi ili mu dolaze naravno da ce da ih raskace :)
-
@vlajko pa ako ih nosi ili mu dolaze naravno da ce da ih raskace :)
Nije stvar u tome da li će da ih raskače ili ne.
Stvar je u tome da li će meriti kapacitet akomulatora i strujno-naponsku krivu prilikom pražnjenja (što ti treba) ili će meriti da li su akomulatori sposobni da daju 500A za pokretanje anlasera (što ti baš i ne treba na čamcu).
-
imam praznjac koji sluzi za ispitivanje akumulatora...cijeli postupak na jednom akumulatoru traje dvije minute i moze i na brodu ako ima prikljucak 220 na vezu ..jbg jedino sam u Osijeku jh
-
Auto elektricar i amper kljesta, kazem ja opet....
-
Po meni ekipa iz D. Tucovića su najbolje rešenje ako se sumnja u stanje aku i ako se želi biti siguran, daju garanciju a ne naplaćuju ako ne uspeju da izvrše revitalizaciju, sve u svemu znaš na čemu si, ja probao sa 2x225ah ali nije bilo spasa nažalost ali čujem da kada može su ljudi vrlo zadovoljni rezultatima
-
u kom broju dimitrija tucovica se nalazi akumulator servis
-
Imaju svu opremu i povoljni su, ja imam dobra iskustva sa njima, bar sto se akumulatora za automobile i motorcikle tice 114
-
zeleci da dodam jos jedan akumulator, odoh do D.Tucovica.
Imali su Vartin dubokoprazneci po povoljnoj ceni, ali mi je prodavac Mikica odmah procitao sa njega stariji datum proizvodnje i predlozio da ga oni testiraju nekoliko dana.
Test je pokazao da ima 50% kapaciteta i da oni ne preporucuju da ga kupim. Pa, gde ja zivim, zar je moguc ovako posten odnos prema kupcu. clap clap
-
Šta može da se desi ako se akumulator puni duže nego što je predviđeno?
Recimo, napuni se ali je i dalje priključen na punjač.
Postoji li na punjačima neka sklopka da ga automatski isključi ili ne?
-
Ako je obican punjac onda se dogodi kupovina novog akumulatora,kao kod tebe.
-
postoje automatski punjaci http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-62281.html (http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-62281.html) ovakav ima braca u brodu 2 u 1 radi besprekorno http://www.svb.de/index.php?sid=509a7aafc56ca8ad804941e7ac5d2b53&cl=details&anid=118899 (http://www.svb.de/index.php?sid=509a7aafc56ca8ad804941e7ac5d2b53&cl=details&anid=118899) Одлична Марине Пуњачи - Пуњачи понудити комплетну батерију одржавање малих, средњих и великих чамаца са 12 В батерије, које се користе као стартер и сервис акумулатора. Потпуно аутоматски 8-корак пуњач са струја пуњења од 7, 15 или 25 О пуњач анализира да ли батерије прима и задржи оптужбу и уклања штетне олово сулфат кристале, пружа ефикасну наплату и на после завршетка пуњења аутоматски безбедног задужен за одржавање за. Пуњачи М 200 и М 300 има 4 метра секундарни кабл и температурни сензор за температуру-независна, оптималног пуњења - тако брину за додатну флексибилност у сталним инсталацијама.
Практична РЕЦОНД МОДЕ рецондитионс батерију, након дубоког пражњења које се могу јавити након дугог дана на мору добро. Ако желите да останете ноћ на броду, можете ставити уређај на ноћном режиму, онда ће се учитати веома тихо.
АГМ режим обезбеђује оптималну пуњење батерија АГМ који захтевају мало већу струја пуњења. Снага режим је доступан, који се користи као извор енергије, ако батерија треба да буде искључен и важне електронске поставке не би требало да изгуби. Сви ЦТЕК пуњачи су без варничења и кратког споја.
Потпуно аутоматски за оптимално пуњење
Потпуно напуњена батерија / одржавање напуњености
Температурни сензор (М 200 и М 300)
РЕЦОНД: поправку пуњење дубоко испражњене акумулаторе
Номинални напон: 220 - 240 ВАЦ, 50-60 Хз
Пуњење Напон: 14,4 В
Минимална напон батерије: 2,0 В
Струја пуњења: мак. 7 (М 100), мак. 15 (М 200), мак. 25 (М 300)
АЦ струја: 1,2 (М 100), 2,9 рмс (у пуној пуњење струје)
Температура околине: -20 ° Ц до +50 ° Ц (излазна снага се аутоматски смањује на високим температурама)
Батерија врсте: све врсте 12В оловних акумулатора (ВЕТ, МФ, ЦА / ЦА, АГМ и ГЕЛ)
Капацитет батерије М 100: 14 - 150 Ах, до 225 Ах за одржавање
Батерија капацитета 200 М: 28 - 300 Ах до 500 Ах за одржавање
Капацитет батерије М 300: 40 - 500 Ах до 500 Ах за одржавање
ИП65, заштићен против воденог млаза (М 100) / ИП44 водоотпорне (М 200 + М 300)
-
momci u dimitrijali su ok sto se tice usluge poruci Miso tester pa sam testiraj akumulatore u brodu http://www.svb.de/index.php?sid=509a7aafc56ca8ad804941e7ac5d2b53&cl=details&cnid=12939&anid=117245 (http://www.svb.de/index.php?sid=509a7aafc56ca8ad804941e7ac5d2b53&cl=details&cnid=12939&anid=117245)
-
Ako je obican punjac onda se dogodi kupovina novog akumulatora,kao kod tebe.
Matori, ne brini se ti za mene. sajkaca
Pitanje je bilo teorijsko ali sasvim moguće je da se nekome desi da mu akumulator ostane duže na punjaču.
Jeste i moj akumulator bio nešto duže ali je preživeo. lol
Od sada ga punim samo svojim punjačem pošto ovaj u marini neka budževina i ima skalu koja u opšte ne radi.
-
Packe hvala, ako daje pravo stanje kapaciteta onda je dobra stvar