Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: Gorio 27, 02, 2013, 00:56:43 pre podne
-
Dosao sam na jednu ideju,koju bi naravno da ostvarim.Imam camac bez kabine,duzine 6,4m,sirine 1.4m,uradjen je tako sto su iz projekta jedne jedrilice izvadjene mere za dno. Veoma je podvozan ali ne za motore jace od 8ks,to mu je idealno.Ima blago V korito,nema ni jednu egiju,de komore pozadi i jednu napred,palubu od 1,9m.Ima ga na slikama sa mojih putovanja na Djerdap i po kanalima.Okacicu i sliku.
Uglavnom,sam resio da napravim slican camac,samo da bude za jace motore,posto imam hondu 15 i njenu neiskoriscenu snagu.
Profilisao bi lim za dno da bi ga ojacao,i isto bi bio blago V,samo sto bi uradio blagi kontra svanc.
-
E tako bi nesto trebalo da izgleda,slobodnom rukom je crtano. Interesuje me koliko bi trebao da dodam lima na kraj camca zbog kontra svanca,da bi se malo savio na dole,Mislim da mi ne treba veliki kontra svanc.
Voleo bih da mi predlozite neke stvari.Posle bi napravio i tendu i sve sto treba.Mozda bi pao i neki jaci motor.
-
prvo moram da izrazim zadovoljstvo što se konačno pojavila tema u kojoj je samogradnja ,ili uopšte gradnja tema.
Moj predlog je da na dnu gde će ti biti taj kontra švans na kraju ubaciš potreban trougao.Ima dva razloga.Ako budeš radio dno iz jednog komada lima,moraćeš zbog tog dodatka na švansu,celom dužinom table koju koristiš za dno da isecaš (odprilike2cm) da bi na kraju dobio to proširenje koje daje kontra švans.Drugi razlog je što ćeš sam kontra švans moći da podesiš tako što ćeš spojiti dve polovine dna do pred sam kraj ,odprilike do 50cm od zrcala.obzirom da je u pitanju blago V pritiskom obe polovine dna na dole pojaviće se razmak koji možeš popuniti ubacivanjem komada koji ćeš uraditi prema veličini tog razmaka.Lično mislim da razmak neće biti širi od 2cm na najširem delu.
-
Ako hoces ja ti mogu dati plan gradnje za limenjak. Duzine 8.2m , Sirine 1.6m , dubina 0.5m. Na njega ja stavljam motor Yamaha F30 i nema nikakvih problema ( mislim na to da je prejak motor ili nesto ) Vec takav jedan ima jedan prijatelj moj , i uzeo sam taj plan od njega da napravim i ja takav. ( i na njegovo plovilo ide isti motor kao moj ) Taj plan je pravila jedna firma s' primorja kod nas.. jh
-
Ako hoces ja ti mogu dati plan gradnje za limenjak. Duzine 8.2m , Sirine 1.6m , dubina 0.5m. Na njega ja stavljam motor Yamaha F30 i nema nikakvih problema ( mislim na to da je prejak motor ili nesto ) Vec takav jedan ima jedan prijatelj moj , i uzeo sam taj plan od njega da napravim i ja takav. ( i na njegovo plovilo ide isti motor kao moj ) Taj plan je pravila jedna firma s' primorja kod nas.. jh
Mislite prvo da prvo spojom dno pa na kraju od prilike da ga savijem,pa da vidim koliko parce treba da se ubaci? i kolike bi duzine trebao da bude kontra svanc?I koliko visina zrcala da bude veca,za taj svanc?
POsto moj sadasnji camac kada se gleda sa strane prednji kraj ide malo na gore,ja bi tako i sada napravio,ne go me zanima da li treba stranica da se sece po gornjoj liniji ili ce pri savijanju stranice da se malo podigne,to je malo nije mnogo.posto bi u tabanu bio 1250,a preko svega po sirini nekih 1400,pa da li bi se dobilo da malo ide na gore kada se otvoti stranica i savije prema dnu
-
Ako hoces ja ti mogu dati plan gradnje za limenjak. Duzine 8.2m , Sirine 1.6m , dubina 0.5m. Na njega ja stavljam motor Yamaha F30 i nema nikakvih problema ( mislim na to da je prejak motor ili nesto ) Vec takav jedan ima jedan prijatelj moj , i uzeo sam taj plan od njega da napravim i ja takav. ( i na njegovo plovilo ide isti motor kao moj ) Taj plan je pravila jedna firma s' primorja kod nas.. jh
Mislite prvo da prvo spojom dno pa na kraju od prilike da ga savijem,pa da vidim koliko parce treba da se ubaci? i kolike bi duzine trebao da bude kontra svanc?I koliko visina zrcala da bude veca,za taj svanc?
POsto moj sadasnji camac kada se gleda sa strane prednji kraj ide malo na gore,ja bi tako i sada napravio,ne go me zanima da li treba stranica da se sece po gornjoj liniji ili ce pri savijanju stranice da se malo podigne,to je malo nije mnogo.posto bi u tabanu bio 1250,a preko svega po sirini nekih 1400,pa da li bi se dobilo da malo ide na gore kada se otvoti stranica i savije prema dnu
ako mozete posaljite mi na e mail gorcilo1982@gmail.com unapred zahvalan
-
Ukoliko gornja linija stranice ,prilikom krojenja bude potpuno ravna neminovno je da će se prilikom sklapanja,zbog samog nagiba ,podizati prema gore.Raditi po principu ;odprilike ,je nezgodno i neprihvatljivo.
Na slici je prikazano kako izgleda stranica koja je iskrojena po projektovanim dimenzijama.Ta stranica nakon sklapanja daje podpuno horizontalalnu liniju palube i palubnog puta.U pitanju je ;razvijanje; oplatnih limova,koje u milimetar daje liniju isecanja.
-
Naravno da necu raditi odprilike,preslikacu moj camac,samo cu zadnji deo promeniti,napraviti kontra svanc. Za sada je diskusija,ali pocetak radova ce biti uskoro.
-
Sa srećom ,i proprati izgradnju fotosima.Volimo mi da pratimo
-
Zna li neko gde bi se mogao kupiti povoljno lim za camac? 3 table 2000x1250x2.5 ,i 5 tabli 2000x1000x2,5 ?? 2,5 mm bi koristio za dno a ostalo za stranice i komore i sve sto treba.
-
Gorio kada te kapetan nahvata za 2,5mm lima biti će veselo, i to još za dno. kuku 114
-
Zna li neko gde bi se mogao kupiti povoljno lim za camac? 3 table 2000x1250x2.5 ,i 5 tabli 2000x1000x2,5 ?? 2,5 mm bi koristio za dno a ostalo za stranice i komore i sve sto treba.
@Gorio cimni kacintata-u on uvek ima do bre kombinacije za lim
@slovenac ko do sad nije skapirao nikad nece ...
-
evo i moje samogradnje uz malu pomoc prijatelja..
-
Fino i pedantno , nema sta !!
-
rekoh kad ga vec pravim neka bude kako treba..
-
Lijepo odradjeno thumbup, ne znam jesi li vidio moj projekat , sto sam ti rekao da cu ti dati.. Imas ga tamo u Planove za izradu camca :)
-
Odlicni ste svaka cast
-
Svaka čast na izradi. clap
Lepo se u zdravlju i veselju koristili čamcem.
Jedino što mi se nije svidelo to je položaj kasete za odlaganje stvari.
Naime, iz ličnog iskustva, tvrdim da će se posle par kišnih dana kaseta napuniti vodom. Mislim da bi bolje rešenje bilo da se vratanca otvaraju na gore.
U slučaju da je čamac pokriven kada niste na vodi onda je ova moja opaska nepotrebna. 114
I još jedno pitanjce. JFAOITHAJFA
Nije mi jasno da li u zadnjem delu čamca postoji vazdušna komora kao napred ili ne?
Ako postoji, a mislim da je tako, onda je OK.
-
U zadnjem delu camca nema zasebne vazdusne komore ona je u stvari kaseta..tu sam napravio gresku jer je uopste ne koristim i zavaricu je sigurno. Posto sam na Velikoj Moravi rizicno je ostavljati camac na vodi jer nema marine i moram svaki put da ga vadim iz vode posle spusta.
U prednjem delu ima zasebne vazdusne komore i plus jos jedna pregrada koju sam izolovao stirporomsa svih strana i sluzi mi u letnjem periodu kao frizider. Kapacitet frizidera je 5 gajbi piva plus sve to zalijem lomljenim ledom tako da za vreme spusta imam led u vremenu od 7 sati sto je jako bitno po jakoj vrucini 114
-
U zadnjem delu camca nema zasebne vazdusne komore ona je u stvari kaseta..tu sam napravio gresku jer je uopste ne koristim i zavaricu je sigurno. Posto sam na Velikoj Moravi rizicno je ostavljati camac na vodi jer nema marine i moram svaki put da ga vadim iz vode posle spusta.
U prednjem delu ima zasebne vazdusne komore i plus jos jedna pregrada koju sam izolovao stirporomsa svih strana i sluzi mi u letnjem periodu kao frizider. Kapacitet frizidera je 5 gajbi piva plus sve to zalijem lomljenim ledom tako da za vreme spusta imam led u vremenu od 7 sati sto je jako bitno po jakoj vrucini 114
Praktično razmišljanje.
Muke sa tim gajbama. Ko će to doneti na čamac?
Za pražnjenje sigurno ima kandidata. Znam bar 5-6 dobrovoljaca sa sajta. roll4 114 harm
-
Za dobavljacima piva i potrosacima nikada ne manjkam 114 takodje smo raspolozeni i za nova poznanstva sa reka sail od opreme, osim frizidera, imamo i sonar Garmin echo 200, solarni komplet, akumulator 100Ah, i saksiju sa ljutim papricicama..
A nista od toga ne bi vredelo da nema dobre ekipe za druzenje...
imam mnogo slika, ako imate viska vremena mozete pogledati na linku ispod o nasim druzenjima i akcijama koje imamo na vodi i pored nje..