Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: Kapetan 08, 02, 2013, 11:05:44 pre podne
-
Jako korisna stvar...
The Official Ultra-Ever Dry Product Video - Superhydrophobic and oleophobic coating (http://www.youtube.com/watch?v=IPM8OR6W6WE#ws)
-
Koliki je vek trajanja tog premaza.Dobar da zameni anti algin,a i nema pranja ladje.
-
Ako je to tacno ima da klizi kao kroz puter :)
-
Voleo bih da mi neko umniji nego sto sam ja kaze koliko na stabilnost plovila, bilo kog, utice gravitacija a koliko trenje vode. Bilo bi stvarno zanimljivo videti kako se ponasa camac premazan ovime. Jedino na sajtu ne vidoh nigde cenu ovoga...
-
evo ih cene nije to ni tako skupo
http://www.globalindustrial.com/g/janitorial-maintenance/paint/liquid-coatings/ultra-ever-dry-coating-2240 (http://www.globalindustrial.com/g/janitorial-maintenance/paint/liquid-coatings/ultra-ever-dry-coating-2240)
42 Sq. Ft. je 4 kvadratna metra = $57.95
@Pingvin
sto se trenja vode tice u zavisnosti u kom stanju je korito mozes ocekivati i preko 50% vecu brzinu... alge na gliseru znaju da ukopaju camac , gliser sa teflonom na dnu brije ... naravno govorimo o istom gliseru ...
-
Nano tehnologija je izrodila novu generaciju "anti"algin premaza. Fouling-release coating bi se mogao grubo prevesti kao "premaz za odvajanje algi".
Nadam se da će biti sve po planu i da ću na predstojećem sajmu uspeti da vam predstavim te premaze na trupovima Yastoga...
http://liocyl.be/ (http://liocyl.be/)
-
Kapetane,da li ta tečnost može da posluži umesto antialgina i koliko vremena traje,deluje fenomenalno. 114 114
-
Ovo lici na voskiranje.
-
Ne videh da su mazali camac sa time,pitanje da li je to uopste predvidjeno za plovila.
-
sto nadjoh to okacih, ne znam za sta sve moze da sluzi ... po meni ako mozes kozne cipele i metal da prskas sa tim sto ne bi mogao camac ?
-
Ovo ce biti revolucionarno, samo ako radi posao dugo i ako ne bude preskupo...
-
Da li se još neko seća šta sam pisao o pokušaju da uvedem u prozivodnju jedan novi premaz kod jednog našeg velikog proizvodjača?
Ovo je nešto iz te priče.
Svet je shvatio šta nude nove tehnologije dok su naši mudrovali i tražili izgovore da ne rade nešto što im je nepoznato.
A to ne da nije basnoslovno skupo (kao što vidite) nego se uopšte ne prlja, a i tamo gde se nešto uhvati lako se opere.
Eh, Srbijo, koliko će vozova proći pored naše crne rupe!???
Trebalo bi neko da javi onima u Cernu i u tunelu ispod Gran Sasoa, (znate onima što rade istraživanja o tamnoj materiji u vasioni) da ne treba da idu daleko. U Srbiji je odgovor na tu tajnu!
-
Ovo bi smanjilo potrosnju vise od elektro pogona!
-
Nano tehnologija je izrodila novu generaciju "anti"algin premaza. Fouling-release coating bi se mogao grubo prevesti kao "premaz za odvajanje algi".
Nadam se da će biti sve po planu i da ću na predstojećem sajmu uspeti da vam predstavim te premaze na trupovima Yastoga...
http://liocyl.be/ (http://liocyl.be/)
DakleM,nisi ih jos namazao?
-
Oni tvrde da namaz moze da se upotrebi na bilo kom metalu, plastici, drvetu a trajanje je ograniceno delovanjem abrazije.
Drugim recima, naneti na plovilo pa probati...:)
http://www.spillcontainment.com/everdry (http://www.spillcontainment.com/everdry)
-
DakleM,nisi ih jos namazao?
Ja nisam, Belgijanci jesu i rezultati su jako interesantni.
Imali su prezentaciju tehnologije kod nas na katedri za Brodogradnju na Mašincu, prisustvovalo je mnogo učenih glava i postavljeno je dosta teških pitanja, i čini se da su odgovori zadovoljili. Čekam cenovnik i uslove pa da počnemo sa mazanjem Yastoga...
-
DakleM,nisi ih jos namazao?
Ja nisam, Belgijanci jesu i rezultati su jako interesantni.
Imali su prezentaciju tehnologije kod nas na katedri za Brodogradnju na Mašincu, prisustvovalo je mnogo učenih glava i postavljeno je dosta teških pitanja, i čini se da su odgovori zadovoljili. Čekam cenovnik i uslove pa da počnemo sa mazanjem Yastoga...
Taman ako je tako. thumbup
-
Ajde, prosledi cenovnik i nama. m4 114
-
PeraGARMIN,meni je brodić na suvom i treba obavezno da namažem zaštitu,puno me zanima ta tečnost tako da nas obavesti. 114
-
Belgijanci jos nisu dosli do cene.
Proizvod je jos uvek u povoju, pa trenutno traze gde ce i kako ce da ga proizvode u dovoljnim kolicinama za ceo svet,
posto njihova porodicna firma u Belgiji nema dovoljno kapaciteta.
A kazu da ce po ceni biti konkurentan Hempelovom antialginu.
Kazu da ta nova nano tehnologija i nije toliko skupa, ali videcemo.
Za premazivanje je nebitna povrsina (celik, aluminijum, plastika...) samo se menja prajmer, i mora kopresorom da se nanosi.
A izgleda kao mastan i poprilicno tvrd teflon.
-
Ispravka,
ne mora kompresorom, može i valjkom...
-
Hajd,rado bih namazao `luminijum jh
-
To su novi zavrsni premazi koji nedozvoljavaju da bilo sta lepi za trup broda smanjuju otpor vode ja sam radio brodove od 90 do 135 metara duzine ovi premazi smanje potrosnju goriva za preko milion eura na godisnjem nivou.To je prakticno Antifauling na bazi silikona.Videti na Internatioonalovom sajtu Intersealk 700 i Intersealk 900
Lose strane:
Jako su skupi premazi,nemoguce ih je kupiti u Srbiji.Moraju se raditi u idealnim uslovim Temparatura Povrsine,Temparatura Lima,Vlaznost Vazduha,Tacka Rose ne sme biti velikog strujanja vazduha zbog overspreja(flan)
Moraju da se farbaju samo sa jakim Airless pumpama (Wiva Herkules Graco Extrim)Ja imam dve Wive
Dobre strane:
Kada se urade nema algi skoljki nema ostecenja mozes udarati cekicem neces ga ostetiti.Usteda goriva za nepoverovati.
Ali ja nikada nisam uradio ni jedan objekat koji plovi u Srbiji sve je bilo za zapad.
Komplikovana je procedura za uvoz boje pogotovo kada se kod nas promeni ministar za ocuvanje zivotne sredine.
Pozdrav.
-
Belgijanci jos nisu dosli do cene.
Proizvod je jos uvek u povoju, pa trenutno traze gde ce i kako ce da ga proizvode u dovoljnim kolicinama za ceo svet,
posto njihova porodicna firma u Belgiji nema dovoljno kapaciteta.
A kazu da ce po ceni biti konkurentan Hempelovom antialginu.
Kazu da ta nova nano tehnologija i nije toliko skupa, ali videcemo.
Za premazivanje je nebitna povrsina (celik, aluminijum, plastika...) samo se menja prajmer, i mora kopresorom da se nanosi.
A izgleda kao mastan i poprilicno tvrd teflon.
Jako su skupi preskupi za nase prilike,ne mogu se mazati valjkom predhodni premaz mora biti tacno definisan za taj sistem farbanja.Uslovi moraju biti perfektni.Ja sam radio jedan brod za Belgijsku porodicu PIUS.
To u regionu osim nas i rumuna niko ne zna da radi.A u srbiji to trenutno niko nema na svom objektu.
-
Akers a i drugi,
jbg izvinjenje za skretanje sa teme, jel ima neko ideju kako da ofarbam pocinkovanu cevku a da ne kupujem prajmer i razređivač pošto mi treba malo i samo za tu cevku, jarbol.
Prosle godine me prodavac ubedi da ona farba 3 u 1 može na pocinkovan lim - i bio je u pravu može ali da drži mesec dva no125
Sad opet ista dilema umesto da uzmem ko čovek prajmer al možda ima neka druga fora bez prajmera, ili jel ima neki proizvođač sa manjim pakovanjem
-
Moras uraditi prajmer i za cink i za aluminijum ako ti neko kaze da moze bez toga laze te.
Moras da matiras cink smirglom i da namazes najkasnije 4 sata posle toga jer se pojavi oksid koji ti i ne vidis a od njega se ljusti farba.
Jedini svestki priznati proizvodjaci boja su International,Hempel,Sigma,Jotun,Ameron probaj da kupis nesto od njihovih proizvoda.
Pitura Helios Zorka itd to je najniza kategorija to nije boja za plovne objekte.
Primetio sam da svi na forumu komentarisu da su jako zadovoljni kada nesto ofarbaju pa im to traje 1godinu,dve godine,tri godine Ljudi moji kada vam neko kvalitetno pripremi i ofarba objekat morate biti mirni barem 5 godina jedino su moguca mehanicka ostecenja a i za to postoje boje koje se ne mogu ostetiti...
Kolika ti je povrsina koju farbas da ti ja posaljem postom sistem boja sa kojim ces biti miran preko 10 godina.
Pozdrav
-
Poslacu ti ja postom gratis ceo sistem da ofarbas to da vidis razliku.
-
Poslacu ti ja postom gratis ceo sistem da ofarbas to da vidis razliku.
E sad si se zakopao za sva vremena!!! lol
-
Poslacu ti ja postom gratis ceo sistem da ofarbas to da vidis razliku.
E sad si se zakopao za sva vremena!!! lol
Ne razumem :)
-
Razumećeš vrlo brzo kad počne navala na to gratis... lol
-
Razumećeš vrlo brzo kad počne navala na to gratis... lol
To je samo za male povrsine:))))
Posle to bude dobra preporuka:)))
-
Belgijanci jos nisu dosli do cene.
Proizvod je jos uvek u povoju, pa trenutno traze gde ce i kako ce da ga proizvode u dovoljnim kolicinama za ceo svet,
posto njihova porodicna firma u Belgiji nema dovoljno kapaciteta.
A kazu da ce po ceni biti konkurentan Hempelovom antialginu.
Kazu da ta nova nano tehnologija i nije toliko skupa, ali videcemo.
Za premazivanje je nebitna povrsina (celik, aluminijum, plastika...) samo se menja prajmer, i mora kopresorom da se nanosi.
A izgleda kao mastan i poprilicno tvrd teflon.
Jako su skupi preskupi za nase prilike,ne mogu se mazati valjkom predhodni premaz mora biti tacno definisan za taj sistem farbanja.Uslovi moraju biti perfektni.Ja sam radio jedan brod za Belgijsku porodicu PIUS.
To u regionu osim nas i rumuna niko ne zna da radi.A u srbiji to trenutno niko nema na svom objektu.
Završena probna mazanja Liocyl-a na Yastog 23 i 26. Airlessom i valjkom. Uz striktno poštovanje procedure rezultati (za sada) odlični.
Uskoro prve količine Liocyl-a na lageru u INFO TEAM-u...
-
Završena probna mazanja Liocyl-a na Yastog 23 i 26. Airlessom i valjkom. Uz striktno poštovanje procedure rezultati (za sada) odlični.
Uskoro prve količine Liocyl-a na lageru u INFO TEAM-u...
Pero sta znaci za sada su rezultati odlicni.
Dali se maze na farbu ili je moguce i na balastin.
-
Pero sta znaci za sada su rezultati odlicni.
Dali se maze na farbu ili je moguce i na balastin.
Odlični rezultati za sada =
- relativno jednostavno za mazanje,
- prilično neosetljiv na spoljne uslove - mazali smo i na niskoj i na visokoj temperaturi i vlažnosti
- odlično pokriva, odlično prijanja
- namazan 6cm iznad vodene linije, posle 10ak dana u vodi nema tragova ni prljavštine ni vode na tom delu
Maže se na njegov prajmer, koji može da pokrije staru farbu, ali je bolje doći do starog prajmera ili čak i ispod njega ako je u lošem stanju. Ne bi se igrao sa mazanjem na balastin, mada teoretski može, midcoat + topcoat preko balastina (balastin je na epoksidnoj osnovi?).
-
Ultra-Ever Dry sad dostupan na www.ultraeverdry.si (http://www.ultraeverdry.si)
-
Ovo zaista izgleda fascinantno, kao i vecina "nano" premaza na bazi fluorisanih ugljovodonika. Ali na zalost "carolija" ne traje - nisu otporni na abraziju - to jest traju samo koliko traje zasicena poliesterska smola koji se koristi za "lepljenje" ugljovodonika za povrsinu na koju se nanosi. Prilicno su toksicni i njihova aplikacija u zatvorenim prostrima nije preporucljiva, a takodje se ne preporucuje ni zastita predmeta koji su u kontaktu sa kozom.
Ne zelim nikome da rusim san o hidrofobnim premazima - ali nazalost tehnologija ovih premaza koji se marketinski kite kao "nano", "dry","lotus-efekat" i sl. je jos uvek daleko od toga da proizvede postojan, zdrav i jeftin premaz koji ce da traje. Sve ove mazalice su "drzi vodu dok majstoi odu" a onda mazi ispocetka - i kad se sve sabere ne kosta malo.
Stekao sam prilicno iskustva sa hidrofobnim premazima...radeci za jednu renomiranu stranu firmu specijalizovanu za proizvodnju istih... i ukratkpo - sve je to jos uvek jedno veliko prodavanje magle - bez obzira da li je marketinski upakovano kao "tajna formula britanske kraljice", "belgiskog naucnika" ili americke NASA-e. - Jednostavno hidrofobne vrste premaza - ne traju - a posebno ne na povrsinama izlozenim abraziji/trenju - a korito camca koji se krece to jeste. Zato budite oprezni i ne ocekujte da ce premazi predugo da traju - da se ne razocarate - a nisu ni jeftini.
-
Hvala kolega na dragocenim informacijama, nekome će to uštedeti gomilu novca i živciranja. Ne sumnjam da će jednoga dana to biti prava stvar ali do tada valja sačekati, to je slučaj sa svim inovacijama, prvo dečje bolesti, pa testiranja na kupcima pa tek posle ispadne nešto dobro.