Moja Ladja

E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: mesechar 03, 02, 2013, 10:58:50 pre podne

Naslov: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 10:58:50 pre podne
Treći projekat broda po mojoj meri dostigao je vrhunac mazohizma. Kao da mi nije bilo dovoljno dve godine za redom maratona stolarsko,farbarsko ,modelarsko,plastičarsko,električarsko,limarsko i kojekakvih jos radova  na svoja dva projekta gde sam do krajnjih granica istegao sve svoje potencijale,krećem u treći projekat prerade krstasha od 7,5 metara. Naravno kao i svaki lečeni slučaj (lečen da, ali izlečen ...pitanje)postavio sam sebi još ambicioznije planove ....kompletna izmena enterijera ,rasvete i naravno kompletna izmena motora...ala od 5700 je dobila otkaz a na radno mesto pokretacha je primljen skromni meca dizelas iz 91 godine petak sa skromnih devedeset konja..neko će reći sa 260 konja na 90 ala ga uštrojih a!!!!
U glavnom da ne dužim priču evo par slika za početak.. ovo se ujedno može koristiti i kao uputstvo za odvraćanje od ovakvih projekata pametnim nauticharima ili teaser ili izazivač manijacima poput moje malenkosti :).


u nastavku fotografija autora u trenutku kad sam ugledao novi projekat i naravno misao.....mislim da imam  lukav plan!!
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: deda 03, 02, 2013, 11:31:11 pre podne
A di su slike? A mozda je i ova jedna dovoljna da sve objasn i.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 11:32:20 pre podne
početak radova je kasnio jedno dva meseca zbog toga sto sam se samo nekoliko dana po dolasku broda sa carine domaćinski skršio sa motora polomio nogu i sa gipsom nije bilo teoretske sanse da nesto uradim mada sam pokušao..
 Prva faza radova je bila da proverim stanje broda ,opreme ,instalacije. Zanimljivo Bayliner iz  97' godine naizgled u odlicnom stanju i gomile opreme razočarao me je finalnom obradom i kvalitetom izrade enterijera. Oprema je generalno bila u dobrom stanju ali za pocetak , macerator pumpa za izbacivanje fekalije iz tanka bila je zapekla,kao i dve muljažne pumpe ,slavina curela ,dosta creva ispucalo izvodi od plastike za samoodlivni kokpit okrtili od soli i sunca itd . Krenuo sam da menjam sve redom naravno. Sledeća priča je napon,shore power ili struja na vezu za frižider bojler ,punjač baterija šporet bila je na 110 volti (nravno kad je iz usa bem ih u struju ) kupio sam veliki trafo za prilagodjenje sa 110 na 220 volti i kad sam sve prikljucio camac je zujao kao da sam trafo stanica ....nedopustivo poludeo sam sve razbucao i u glavnom rasprodao i kupio sve novo ,punjac,plinska domino ploča ,mikrotalasna itd ,nove slavine itd , već tu sam pogubio računicu koliko sam uložio na brod sreća po mene inače bi pasao muda zbog toga ;)
Paralelno sam nabavio mecin motor i krenuo u marinizaciju. U nemačkoj sam našao set za  Marinizaciju koji sadrži sve do šrafa, cena je negde oko 1200e . problem je što je to predvidjeno za auspuh iznad linije vode itd pa sam se odlučio da lagano kopiram sve to u prohromu,,
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 11:41:24 pre podne
A di su slike? A mozda je i ova jedna dovoljna da sve objasn i.

E deda deda jesi krme :) ne prekidaj mi nit viš da čukam!
Elem marinizacija je svedena na pravljenje izmenjivača ,hladnjaka za ulje ,impelerske pumpe,vodene grane i labudovog vrata zatim povezivanje  Ze noge sa motorom i damper gumom i na kraju ubacivanje motora.
Naravno da bi lakše manipulisao motorom probavao merio napravio sam krletku kolica za motor
Na drugoj slici vidi se originalno zvono merkruzera koje je trebalo nakaciti na  meckin motor .. Naručio sam od aluminijuma prilagodjajni prsten . Dimenzije i oblik sam nasao na nekom Nemackom sajtu tamo kosta 160evra mene kostao cetrdeset sa sve obradom.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 11:53:53 pre podne
Odradio sam mašinsku obradu i povezivanje damper gume mada sam i tu morao da radim distancioni aluminijumski prsten jer mi se debljina zamajca i izbachaj gume nije poklapao kao na  mercruzeru ali nije ni to bilo strasno ,bar ne sad sa ove distance  :)
Napravio sam i nosač za impelersku pumpu i okačio na mestu gde je na motoru stajao kompresor klime , muke sam imao da složim pk remenicu u liniju sa ostalim remenicama (dva dana ) ali na kraju sam uspeo uz pomoć starinskih metoda ( zategnuti konac preko ivica remenica ;) )
Pre nego sto sam nabavio motor razmisljao sam o nabavci istog  sestaka sa turbo punjačem  koji ima  oko 140 konja ali na žalost pod palubom nisam imao mesta zbog dužine ,jer bi motor najahao na rezervoar i rebro pa sam ipak uzeo ovaj manji jer je marinizacija mnogo jednostavnija  a motor je izuzetno zahvalan za budzenje .
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 14:00:15 posle podne
slike rada oko marinizacije
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 14:09:40 posle podne
u završnoj fazi mariniziranja uradio sam prohromsku izduvnu granu s a labudovim vratom i uljni hladnjak. Kod mercedesovog motora postoje izvodi za hladnjak ulja koji je povezan sa dva  fleksibilna creva meni je preostalo samo da napravim holendere.
Sve je osim prirubnice koja je od petnest milimetara debela od inoxa.
U par slika deluje kao brzo uradjen posao ali verujte da je ovo pregorelo stotinak sati sto mojih sto bravara ,mehanicara ,strugara...a i kostalo domacinski :(
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: popeye 03, 02, 2013, 14:18:05 posle podne
Svaka cast clap, i tata bi sine, ali kada bi znao llll
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 03, 02, 2013, 14:21:42 posle podne
Naravnoparalelno sa mariniziranjem krenuo sam u sredjibanje enterijera ,struje vode ...zamenio sva vrata na boksovima drvenim lakiranim iz sama. Poskidao sam jeftine tepihe koje Ameri obilato koriste za prekrivanje svih površina unutrašnjosti, to sve odaje izgled jeftinog sto u sushtini bayliner i jeste ..ja sam promenio i obložio veliki deo kabine u materijale koje je lakše čistiti i održavati. Na primer Wc je bio u tepisonu ,,,zgrozio sam se od pomisli sta se desava kad neko malo promaši šolju  recimo :)
Presvukao sam i podove  ...
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Slovenac 03, 02, 2013, 14:38:42 posle podne
svaka čast.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: budens72 03, 02, 2013, 17:37:08 posle podne
sado-mazo mesechar  :D
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: deda 03, 02, 2013, 18:24:55 posle podne
Jes da sam ja krme al tebi nikad nije dosadno ! Uvek nadjes neku zabavu ! lol
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: poljo 03, 02, 2013, 21:43:32 posle podne
Poslije toliko sati utrosenih u marinizaciju kako ti se sad cini ta cijena od 1200 evrova za komplet(baci link gdje to ima da se kupi )
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Slovenac 03, 02, 2013, 22:18:46 posle podne
Mesečar šta misliš da jednog lepog dana ,dodjem kod tebe i naučim nešto.  114
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: ПЕЦОВ 03, 02, 2013, 22:57:16 posle podne
brate,ovde neko stvarno nisi normalan    nutss   a0335   25648   4587   dodo
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Sci 04, 02, 2013, 01:54:58 pre podne
Svaka cast na upornosti i domisljatosti 114. Bice to lepa makina kad se preradi h44
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 06, 03, 2013, 09:12:04 pre podne
novi pomak u budzenju mog Gavrila ....došao je dan da motor udje u potpalublje ali nije lako mečkinu masivnu motorčinu podići na visinu od preko dva metra i nezno spustiti na svoje mesto a da ne proleti kroz dno čamca..Sreća te pronadjem momka koji ima fensi dizaličicu i uz pomoć majstor Šoneta koji participira u projektu jer ima nameru da privodi na Gavru  na leto,ubacismo mecu. Legao je ko guza na  nošu uhvatio sam šrafove i proverio sve ose . Evo i nekoliko slicica da vam plastično dočaram. Sad kad sam marinizaciju priveo u završnu fazu moram da priznam da ima puno parametara koje treba ispostovati da bi sve ispalo kako treba i ako na papiru u samoj razradi sve izgleda kao brzopotezba partija šaha...
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 06, 03, 2013, 09:16:30 pre podne
Ah da ne zaboravim ! Molim da ovo ne pokušavate kod kuće, mi smo iskusni profesionalci :)
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 06, 03, 2013, 10:21:20 pre podne
Vazna stavka prerade je i postavljanje bocnih nosača motora . ja sam iskoristio gumene nosače merkruzera a adaptirao tj produžio mercedesove rasponke tj nosače..sve uklopljeno iznivelisano na nevalaciskim šrafovima i onda zavareno. Bilo je potrebno bušiti nove rupe na koritu za nosače pošto se distance nisu pogadjale.. sve na kraju ofarbano marine plavom...mora se malo i o estetici voditi rachuna..Na samoj glavi motora sam dodao jednu regleticu  gde sam pričvrstio originalni mercruzerov konektor za instalaciju ,automatski osigurac i relej anlasera..u toku su radovi oko povezivanja sonde temperature ,pritiska ulja kao i zujalice za nizak nivo ulja u motoru ,neutral polozaj motora nizak nivo ulja u posudici z noge  kao i alarm pregrevanja.Sve to je deo Mercruzerove fabričke instalacije pa sam prilagodio i povezao na mecu...mnogo mnogo posla :(
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Stijepovic 06, 03, 2013, 11:58:37 pre podne
Makar znas na sto si vrijeme bacio thumbup

Nego , zanima me na kojem se ovo plovilu radi? Je li na onom sto je prije tema bila sto si uvezao iz inostranstva?  6589

Edit: Sada vidim to je taj brod , takodje ti je i na avataru ..
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Slovenac 06, 03, 2013, 16:14:27 posle podne
mesečar daj još slika, saveta, šta očekuješ,kakva će da bude potrošnja,aman brate svega što više pa da učimo,svaka ti čast.  ok  114
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: zoki novus 06, 03, 2013, 16:54:27 posle podne
Ispred  ffff sve cestitke 114
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: budens72 06, 03, 2013, 18:51:18 posle podne
Bravo  kralju !!!!
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: packe 06, 03, 2013, 18:53:08 posle podne
 thumbup
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Arsa 07, 03, 2013, 06:58:41 pre podne
Ma ti si za posebno odelenje...  eek 56568 114  hi
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 07, 03, 2013, 09:17:25 pre podne
Mazohizam jača organizam! U nastavku sledi povezivanje filtera rečne vode izmenjivača ,pumpe vodene grane...naručena su i nova creva za hidrauliku serva volana pošto je letva mercruizer a pumpa sa druge strane mecina.Juče sam složio instalaciju rele grejača instrumente i alternator...slike u toku dana ali nema bog zna šta napredka..da se vidi..Usput resavam i prikljucenje povrata goriva iz boš pumpe,mecruzer to nema...ma sto kuraca...palaca...golem projekat
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 10, 03, 2013, 22:58:07 posle podne
danas ugradjen izmenjivac,povezan cevima,postavljena posuda za antifriz ,filter recne vode..i jos gomila sitnica  na slikama se ne vidi neki narociti napredak ali danas je odneo osam radnih sati
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 13, 03, 2013, 21:14:50 posle podne
u nastavku priče o marinizaciji baciću akcenat na izmenjivače i vodenu izduvnu granu...sve je napravljeno u garažnoj radionici ali od prohroma . mali izmenjivači za ulje i ulje serva napravljeni su po principu cev u cev a grana je posebna prica .Potrebno je puno mašinske obrade počevši od pravljenja prirubnice (koja je jedina od gvoždja jer nisam mogao da nadjem toliko debelo parce inoxa)  pa preko posebno napravljene duple komore ,unutrasnje kuda se krecu izduvni gasovi i spoljne kuda ide voda iz reke koja sve to pothladjuje..zatim labudov vrat koji ima namenu da nedozvoli vracanje recne vode u motor i poslednji deo koji na zalost nisam slikao večeras a to je klapna koja takodje sprecava da povrtni talas pogura vodu u motor.. slike u produžetku..U medjuvremenu sam napravio hidraulicna creva za servo letvu i povezao sa mercedesovom pumpom.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 13, 03, 2013, 21:22:48 posle podne
zli jezici će komentarisati da bolujem od sindroma Luna i da postavljam puno slika koje su gotovo identične ali moram naglasiti da se na svakoj fotograafiji moze videti neki novi tehnički detalj ,napredak koji će sigurno dosta značiti nekom ko reši da se zeza sa mariniziranjem ..da ne dužim evo kako sam povezao hladjenje servo ulja ..na povratnom crevu redno je povezan izmenjivac ,,nasao sam podatak da je servo ulje najbolje hladiti sa sto hladnijom vodom tako da sam ga povezao prvog posle impelersk e pumpe . materijal naravno inox creva za vodu su pancirna usisno potisna ne bogu se previti ni pod vakumom spljostiti testirana na temperaturu od 60celzijusa i pritisak deset bari.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Mezija 13, 03, 2013, 21:32:27 posle podne
 ok thumbup
Jbt. ima vise creva nego kod mene na hidraulici.

A zli jezik kaze da mu se cini da je deo koji hladi auspuh mali pogotovo za petaka. To cisto da te nehvalim mnogo hahaha
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: oblak 13, 03, 2013, 22:58:46 posle podne
Nece inox 2mm da izgori za nasa zivota, a distancirane su cevke zbog ose sa izduvom na nozi. Ako se budu pregrevale dovaricemo gril za kobaje :-) .
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: poljo 13, 03, 2013, 23:12:14 posle podne
Sokole ja se tebi odista divim na majstorluku. Svaka cast i na strpljenju i na znanju . Moram da ponovo pitam nakon ovoliko rada i truda ulozenog u marinizaciju : cini li ti se i dalje da je 1500 E mnogo za dijelove koje fabrika isporucuje ili ...
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 13, 03, 2013, 23:53:02 posle podne
Sokole ja se tebi odista divim na majstorluku. Svaka cast i na strpljenju i na znanju . Moram da ponovo pitam nakon ovoliko rada i truda ulozenog u marinizaciju : cini li ti se i dalje da je 1500 E mnogo za dijelove koje fabrika isporucuje ili ...

poljo nije mnogo ali    http://www.dmv-bootsdiesel.de/Download/pdf/OM601-OM602-2004.PDF (http://www.dmv-bootsdiesel.de/Download/pdf/OM601-OM602-2004.PDF)   je vise od te cifre...evo ti sajt sa cenama u nemackoj ma  da se prevrnes a svaba u kompletu uvaljuje i komponente za kopchu a ja imam  Z antribe..jbga ali pravo da ti kažem ne kukam ja sve sto sM URdio izlazi oko 1500evra ali sa sve meckinim motorom a to mu dodje isto koliko je 9,9 konja polovna pentica...a na sajtu samo izmenjivac sa hladjenjem grane i to dimenzija koje bi mi prilicno iskomplikovale ugradnju kosta 1241euro.!!
Mezija nema tu mnogo creva veruj mi malo je guzva jer je otvor 90x90cm i tu je sve trebalo spakovati..sto se izduvnog hladjenja tice...impelerska pumpa koju sam stavio ima unutrasnji precnik creva fi 25 i protok vode na 2000 obrtaja  motora oko 4o litara ...nece biti problema sigurno sa cooliranjem :)
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: stvlada 14, 03, 2013, 09:32:26 pre podne
Imas kod mene azbestnog-staklenog kanapa,pa mozes da izolujes te parcice cevi od glave do kolektora  114
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 08, 04, 2013, 22:45:37 posle podne
mečka je propevala u potpalublju!....ne zaigrala u potpalublju :)

http://youtu.be/TwpsMC669B8 (http://youtu.be/TwpsMC669B8)
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 08, 04, 2013, 23:04:45 posle podne
malo slika unutrasnjosti
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Mezija 09, 04, 2013, 00:25:41 pre podne
Sve najbolje ,svaka cast thumbup thumbup thumbup
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Arsa 09, 04, 2013, 22:25:12 posle podne
Samo se pitam dokle će te ova ludost držeti...  roll4

Osećam da ćeš ubrzo da merkaš nešto veće od onog brokerovog ... Da imaš čime da se zabavljaš.  lol

Svaka čast. Samo pičite i kačite slike.

Hm, da... imam i ja stručnu primedbu. Ta mečka u opšte ne igra. Odvrni joj neki šraf da se vidi kako se trese.  sajkaca
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: IKA 09, 04, 2013, 22:50:49 posle podne
Ja prosto ne mogu da verujem da će unutrašnjost ostati takva.
Hebiga ,navikao si nas na drastične mere. sajkaca
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: poljo 09, 04, 2013, 22:53:34 posle podne
Meni se ovde jedino ne dopadaju fugne izmedju blokova na kuci .
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 11, 04, 2013, 19:25:50 posle podne
U nastavku radova ...Oblak i ja omlatili smo konstrukciju za bimini i pačiji kljun sa nosačem sidra . slike slede ...G3 se bliži porinuću ..voda polako stiže do njega...sreća pa sam ga vezao za banderu
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: ronac 11, 04, 2013, 20:18:40 posle podne
Brzo ugasi motor,jer ako ti onaj francuski kljuc padne na motor moze da nesto s.ebe. hahaha
Svaka cast za sve do sada. thumbup
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 12, 04, 2013, 20:50:41 posle podne
i naravno izveštaj za današnji dan ...da zaludan pop i jariće krsti ide u prilog i moja današnja akcija !! Pošto mi se vukla jedna cevka fi 25 od prohroma po redionici reshih da je upropastim i pretvorim u još jedan deo za  Gavrila ! I tako na brzinu savih krovnu konzolu za signalizaciju !
Evo kako sve to izgleda nije mi bila neophodna ali nisam mogao  da izdrzim svrbela me cevka !
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: stvlada 12, 04, 2013, 20:56:26 posle podne
ja sam video sliku
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: zoki novus 12, 04, 2013, 21:21:23 posle podne
Pa kad imas specijalne naocare.....
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 23, 05, 2013, 10:14:04 pre podne
i evo posle duže pauze prvi kisni dan pravo vreme da vam pokazem dokle je stigao moj veseli projekat!
Brodic je zavrsen ...na kraju sam uradio sam zamenu guma u z nozi i zamenu ulja ofarbao je antialginom i porinuo ga na Adi Ciganliji u vodu..
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 23, 05, 2013, 10:29:28 pre podne
Marinizacija se pokazala kao veoma uspesna. Prilikom prve voznje sve se pokazalo funkcionalnim hladjenje vode ulja i serva sve je bilo ok ali motor ide samo do 1900 obrtaja na punom gasu!! Propulzija savrsena ,šraf se mogao videti deset metara unazad u  vodi ali nejaki merdza sa elisom dijametra 15 i koraka 17 ne moze da izvrti i bog! Naravno to sam i ocekivao jer je motor za ovu elisu imao 260konja. Krece jurnjava za pravim odnosom pozajmljujem sve moguce propele od ljudi koji su imali slicno iskustvo , polovne ,nove ....oglasi internet sve u svemu posle petnest probanih elisa dolazim do prave kombinacije ili bar mislim da bi trrebalo da bude prava ...istina košta 200evrića ako promasim postajem ponositi vlasnik elise koja mi moze krasiti recimo dnevnu sobu ali ne i pokretati brod:)
U pomoc uskace Sale Busa sa jos dve tri elise za probu i naraucujem pravu! sedam dana kasnije stize i ljubav na prvi pogled!! Obrtaji na odlaze na maksimalnom gasu na 3500 dobijam proporcionalno dodavanje gasa i prezadovoljan krecem u mokre probe!!
Sreca bese kratkog roka krecu nove zavrzlame...glavi termostat u motoru menjaj...u trku ...sledeca stavka glavi gas...vracaj se na vez...rasturaj...
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: LSI 23, 05, 2013, 10:30:43 pre podne
Bravo, majstore!
Kako ovo lepo izgleda!

Baš sam pomislio - kako bi lepo bilo kad bih ubedio Mesečara da za mene odradi tako jedan brod i da mi ga proda po nabavnoj ceni.
Al' ne vredi - nemam ja ni toliko...

Igraću se ja sa ovim mojim, pa polako. Lepo je i na njemu - samo da se dočepa vode.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 23, 05, 2013, 10:44:43 pre podne
popravka uspesna   ajmo krug do medjice proba i sve ok,,,zadovoljan vracam se na vez....polazim kuci rutinski palim kaljuaczaru da vidim ima li neke vode u koritu i cujem zvuk velike kolicine ...tecnosti gasim pumpu dizem poklopac motora i  shok  u toku voznje od vibracije popustio je rezervoar od aluminijuma verovatno nacet od korozije i trista litara nafte izlilo se i potopilo motor do pola bloka motora...panika trcim kupujem kante donosim malu kaljuzaru i istacem pazljivo naftu u kante i spasavam skupoceno gorivo...
Novi dan nova borba povezujem rezervoar za vanbrodski motor za dalje probe,skidam mere za izradu novog rezervoara...jos jedna voznja i otkrivam da cevke na izduvnoj grani popustaju na varovima od vibracija.....boing kapilari u oku pocinju da pumpaju i intezivno razmisljam o vikinskoj sahrani da se potpalim sa sve mojim Gavrilom psujem mu sve predsednike kojih sam se setio ...ma jebo sam mu sve do Abrahama Linkolna !!
Noc uveliko krenula a ja skidam granu i kuci ...sutra do osam bila izvarena ojacana sve skockano...trk montaza proba  ,.......sve ok mali prede ko mače potrosnja na 2000 obrtaja ispod pet litara ložaka ...milina me neka preplavi sreća da mi gospodja nije bila u blizini od milošte bi je još i poljubio iako mi stalno sere da previse vremena i novca ulažem u brod i da ona misli ponekad da njega volim vise nego....
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 23, 05, 2013, 10:48:44 pre podne
Za sad chukam u drvo kvarova vise nema sve radi ...hladjenje pritisak ulja obrtaji....voznja polako prelazi u mod-bezbrizno...bice jos koja slika i snimak  sa voznje za koji dan!
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Kapetan 23, 05, 2013, 13:37:21 posle podne
sem broja obrtaja motora, da li si promenom elise dobio vecu brzinu camca?
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Mezija 23, 05, 2013, 17:36:35 posle podne
Kolika je elisa sa kojom si dobio obrtaje ?

 thumbup
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: oblak 23, 05, 2013, 18:01:47 posle podne
sem broja obrtaja motora, da li si promenom elise dobio vecu brzinu camca?
U principu su nam sve elise davale slicnu brzinu, mozda se razlikovalo oko 1km/h. Neznatno. Na kraju je legla 13 1/2 x 15. I to je dosta brza elisa.

Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: mesechar 23, 05, 2013, 18:58:57 posle podne
srazmerno broju obrtaja povećala se i brzina ali i potrosnja je veća a ja nisam nešto bio blesav da arčim merdzu..kako god probao sam elise 14 inča dijametar 13 i ona je kavitirala motor je odlazio u visoke obrtaje a brod bi stao...imao sam na raspolaganju i 13/19 prejak korak obrtaja 2200 ,zatim 13,1/4 x17 korak obrtaja 2500 i na kraju sam naručio 13,3/4x 15 sto mi je na punom gasu dalo oko 3300 obrtaja . ovo je jako važno jer je tada motor na 1800 obrtaja rasterećen na radilici i trosi malo a da ne govorim da kod petaka vaznu ulogu imaju obrtaji jer se smanjuje vibracija .
Jos jedan vazan detalj ,puno toga zavisi i od prenosnog odnosa z noge :Konkretno odnos u merkruzerovoj nozi koja je bila uparena sa motorom 5700 cc i 260 konja je 1,47 sto je bas nepovoljno za dizelaju ali dobrim odabirom elise ja sam ovo kompenzovao tj morao sam ići na manji dijametar elise ..
sve u svemu sad je to bas ono sto sam težio da postignem ...fina deplasmanska brzina sa sto ekonomicnijom potrosnjom i puno dodatne snage, od glisiranja naravno da nema nista jer mu fali jos bar sto konjića ali to i nije bila opcija
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: maverick 23, 05, 2013, 19:02:10 posle podne
Odlicna reportaza, znaci mozes glisirati bez problema a mozes i u deplasmanskom rezimu voziti, ako sam dobro shvatio ...i kolika je putna brzina na tih 5 litara potrosnje...
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: popeye 23, 05, 2013, 19:57:33 posle podne
 ...fina deplasmanska brzina sa sto ekonomicnijom potrosnjom i puno dodatne snage, od glisiranja naravno da nema nista jer mu fali jos bar sto konjića ali to i nije bila opcija
[/quote]

Čovek napisao da ne može da glisira.
Sretna plovidba baš si se naradio.
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: maverick 23, 05, 2013, 20:35:02 posle podne
Previdio sam taj dio...odlično odradjeno u svakom slucaju....meni padaju slicne ideje na pamet...brod je lijep, tvornicki...a brzina u svakom slucaju tu nije ni bitna
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: zoki novus 23, 05, 2013, 22:08:37 posle podne
I da te bog vidi...imao bi mnogo vise kose na glavi....
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: HOGAR 24, 05, 2013, 09:12:34 pre podne
Sve je to O.K ali ime G spot  lol lol lol stri
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3
Poruka od: Mezija 24, 05, 2013, 17:03:47 posle podne

Jos jedan vazan detalj ,puno toga zavisi i od prenosnog odnosa z noge :Konkretno odnos u merkruzerovoj nozi koja je bila uparena sa motorom 5700 cc i 260 konja je 1,47 sto je bas nepovoljno za dizelaju ali dobrim odabirom elise ja sam ovo kompenzovao tj morao sam ići na manji dijametar elise ..


To si upravu 100% i kod mene je bio isti problem, nisam dobijao vise od 1500 obrtaja motora na maksimalnom gasu dok nisam povecao redukciju ,sad je max 2500 obrtaja
Naslov: Odg: PimP my BoaT ili G3 uskoro na prodaju!
Poruka od: mesechar 19, 06, 2015, 22:24:09 posle podne
uskoro ce biti na prodaju moj gavrilo ..brod je doteran do perfekcije u mehanickom estetskom i funkcionalnom smislu ali smesi mi se brod  kom jednostavno ne mogu odoleti tako da ako ima zainteresovanih...u predprodaji cena 12.800evra sa svom mogucom opremom . Vise informacija mozete videti na you tubetu ....                      https://www.youtube.com/watch?v=5Jk-Wagd8JQ (https://www.youtube.com/watch?v=5Jk-Wagd8JQ)