Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: Marko ARGER YACHT 04, 07, 2009, 02:13:17 pre podne
-
Posto nema sanse da stignem da kupim motor jer po oglasima nema,a od vas niko ne poznaje nikog ko prodaje motore a ja u cetvrtak krecem na more a do tad moram da kupim motor i da ga upisem u plovidbenu sta mislite da li bi smeo da stavim moj Mercury 40 na ovaj gumeni?
(http://img29.imageshack.us/img29/205/161sgg.jpg)
i da vozim sa pola gasa i taman ce da trosi 7-8 lit a ici ce kao 25ks na punom gasu koja tada trosi 11 litara
Evo kako sam dosao na tu ideju jamaha 30 ks ima 3 cil i teska je preko 50 kg, suzuki 25 ks 3 cil i tezak 70 i kusur kila, a moj mercury 2 cil i ne verujem da ima vise od 60 kg nema sanse.
a opet me strah da ne utkinem dasku najvise bih voleo da nadjem neku 25 icu ALI NEMA :sorry:
E sad sta vi mislite?
:drinks:
-
Pa tu problem moze da napravi samo tezina motora, sigurno neces otkinuti krmenu dasku potisnom silom ako teras na pola gasa, malo me plasi taj zbirni moment od tezine i potiska, ali tezinski krak je jako mali tako da to ne bi trebalo da predstavlja problem.
-
i samo ojacaj zrcalo (od kutija napravis L profil kao batica sto je uradio na dc10) za to ti treba 1h posla. pozdrav
-
Pa ne znam sta da radim :superstition:! Moj osecaj je da motor nema vise od 50-60 kg a kad uzmem u obzir da je ruska 12 ks koju sam terao na njemu ima 29 kg onda to i nije strasno,ali ovo sto barba kaze tezina + potisak e sta ce tu biti?
A i kad znas da mozes da letis budi karakter pa ne zalepi pun gas :dance: :dance:
-
Al' obavezno zaduzi nekog da te snima sa obale kad otpanjis gas!
Posle, kad dobijes kintu za najsmesniji kucni video, kupis novi camac i odgovarajuci motor...
:taunt:
-
ja prodajem evinrude 50 konja
-
ja prodajem evinrude 50 konja
A sta ces onda?
-
yamaha 15 4t hightrust
-
E to ti je pametno! Nov, polovan? Cijena?
-
Sto Yamahu jos 4 t pa nema potrebe Evinrude i onako malo trose :lol: :lol: :lol: :lol: prosto da se covek :suicide:
-
E to ti je pametno! Nov, polovan? Cijena?
jos vagam za nov ili polovan :)
-
kapetane jesi li siguran da postoji takva yamaha :)
-
sve je bolje od 25 l na sat :suicide:
-
http://www.yamaha-rodic.com/vanbrodski/f99_f25.html
svasta ... ima 9,9 i 25 al nema HIGH TRUST za 15, evo sad bas gledam ... koji bedak ...
u svakom slucaju 15 konja.....
http://www.yamaha-motor.com/outboard/products/subcathome/4/home.aspx
-
9.9 ne podleze oporezivanju :)
-
9.9 ne podleze oporezivanju :)
znam al ne znam kako ce da mi gura 2-3 tone brod koji ima gaz 40 cm... i zato reko aj malo jaci motor
-
Kap, sa stanovišta oporezivanja, sve od 10 do 30 ks košta isto. Onda komotno uzmi 25ks i imaćeš solidnu rezervu snage- koja ti realno ne treba.
Mislim da ti je 10 ks sasvim dovoljno. Opet ćeš ići 10-12km/h
-
najbole bi bilo da probam :)
-
mudro zboriš! :)
-
9.9 ne podleze oporezivanju :)
znam al ne znam kako ce da mi gura 2-3 tone brod koji ima gaz 40 cm... i zato reko aj malo jaci motor
gurace ko od sale
mozes da nadjes polovnu stariji model 9.9 noviji vrlo tesko niko nece da proda
25ks nema sanse da nadjes polovnu nova je 4700e
-
zasto yamaha mislim da honda a i suzuki prave bolje motore mada suzuki je tek ove godine dobio distributera kod nas
-
:diablo: Otesmo coveku temu! :diablo:
-
Kapetane FT 9.9 HIGH THRUST ima 325cm3 model DE koji se pravio do 2006,a model noviji i manji GE 212cm3 se pravi od 2007 i do sada.Razlika izmedju ova dva modela je ogromna prvo u kubikazi,snazi,zatim u izlaznoj snazi alternatora prvi puni 10A majstor Ceja iz Galije kaze da ima i 12A,a drugi 6A,prvi je daleko snazniji.Ja posedujem prvi model FT9.9DE 2005g.Brod mi je 2.5t i gura ga fenomenalno uz Dunav sada 10-11km,a kocenje u rikverc je strahovito kakav potisak ima i manevarske sposobnosti.Od dve trecine do punoga gasa ima dosta snage.Potrosnja mu je 2-3l,a ima 7.28KW i nepodleze porezu kao da je 10ks 7.35kw-15000din.Taj model DE je identican kao 15ks koju Marke ima .Kapa u potpunosti odgovara kod njega i iste su kubikaze,samo ovaj ima teretni menjac sa prenosom 1-3 dok jednom okrene radilicu elisa se 3 puta okrene,ima Dual Thrust elisu 11inca i snagu da kada ides uz Dunav primer 9km i zakacis brodic jos jedan on ga vuce nesmanjijuci brzinu.Ukupna gurajuca sila je 5.5-6t Yamahe FT9.9DE.a FT25 je 10t.Toplo ti preporucujem FT9.9DE,ili FT25.
-
Ma nema veze bitno da se prica o necemu i resavaju problemi i nedoumice! :drinks:
-
A sta si ti resio, cime ces da ga teras po moru?
-
Danas cu ta probam kako ce da se ponasa 40-ica na njemu pa shodno tome ko zeli da gleda uzivo najsmesniji klip visnjicki rukavac izmedju 17-18 h :lol: :lol: :lol: :lol:
Javljam kako je bilo ako prezivim!
-
ne dizi gas iz lera dok ne izadjes iz govnare :)
-
Kapetane FT 9.9 HIGH THRUST ima 325cm3 model DE koji se pravio do 2006,a model noviji i manji GE 212cm3 se pravi od 2007 i do sada.Razlika izmedju ova dva modela je ogromna prvo u kubikazi,snazi,zatim u izlaznoj snazi alternatora prvi puni 10A majstor Ceja iz Galije kaze da ima i 12A,a drugi 6A,prvi je daleko snazniji.Ja posedujem prvi model FT9.9DE 2005g.Brod mi je 2.5t i gura ga fenomenalno uz Dunav sada 10-11km,a kocenje u rikverc je strahovito kakav potisak ima i manevarske sposobnosti.Od dve trecine do punoga gasa ima dosta snage.Potrosnja mu je 2-3l,a ima 7.28KW i nepodleze porezu kao da je 10ks 7.35kw-15000din.Taj model DE je identican kao 15ks koju Marke ima .Kapa u potpunosti odgovara kod njega i iste su kubikaze,samo ovaj ima teretni menjac sa prenosom 1-3 dok jednom okrene radilicu elisa se 3 puta okrene,ima Dual Thrust elisu 11inca i snagu da kada ides uz Dunav primer 9km i zakacis brodic jos jedan on ga vuce nesmanjijuci brzinu.Ukupna gurajuca sila je 5.5-6t Yamahe FT9.9DE.a FT25 je 10t.Toplo ti preporucujem FT9.9DE,ili FT25.
aj videcu sa Hondom da proverim ali ovo zvuci jako dobro , u tom slucaju bih se opredelio za FT9,9 DE, sta znaci 3stepeni menjac
-
Kapetane nije u pitanju 3 stepeni menjac na Yamahi FT9.9DE nego prenos i redukcija 1:3 dok jednom okrene radilicu elisa se 3x okrene a kod ostalih 2x.Samo Yamaha ima 100% teretni menjac i High trust pogon i Mercury Big Foot,Honda nema na njoj pise Power Thrust ali joj je prenos 1:2 i nema teretni menjac ima elisu sa 4 kraka.Danas sam isao da registrujem komsiji jedan apatinac iz 1995 god metalni 5.80x1,50 sa tomos 4 i 1800din je registracija,a za moj brodic sam pitao licno u Kapetaniji Smederevo uz pregled Plovidbene dozvole sluzbenika Bojana 8,5x2.4 sa kabinom i motorom FT9.9DE od 7,28kw neces verovati 2200din(a da je motor 7.35kw bilo bi 15000din+registracija 2200din)17200din.Taj motor FT9.9DE je jaci od svake Honde BF20(kojoj je cena oko 3200e sa elektro startom) to ce ti licno reci Nesa Honda,Radko u Galiji i Vlada u Futogu.
-
A koliiko se krece ta yamaha ft 9.9de i gde ima da se kupi? polovna ili nova?
-
halamiti evo ti cenovnik http://www.yamaha-rodic.com/cenovnici/Vanbrodski%20motori%202009.pdf
o kojoj se tacno radi od dole navedenih
FT9.9GMHL L 2 212 Carb 7.3 44.3 12 M Alu-DT 2,722
FT9.9GMHX X 2 212 Carb 7.3 45.4 12 M Alu-DT 2,751
FT9.9GEL L 2 212 Carb 7.3 44.4 12 E Alu-DT 3,152
FT9.9GEX X 2 212 Carb 7.3 45.5 12 E Alu-DT 3,195
FT9.9GEPL L 2 212 Carb 7.3 49.1 12 E Alu-DT 3,376
-
Kapetane ta Yamaha FT9.9DEL sa dugom nogom proizvodila se od 1999-2007 vrlo su retke i zvala se i KING model za EXTREMNA guranja PONTON BOAT jer ima veliku glavu i 323cm3,a ove iz Rodica su 212cm3 i imaju dosta manju glavu i grbu manjaca i manju snagu.Kod Radka u Galiji je bila jedna FT9.9DE 323cm3 i pored ova nova FT9.9GEL 212cm3-vizuelno kao mladji brat-.Ratko ju je prodao.
-
kap mislio sam na ovu sto ima i sto je opisao maki69, a nju nisam nasao u rodicu iz ociglednih razloga.
maki moja joj je orijentaciona cena??
-
Polovna dobra FT9.9DEL ide do 2500e sa dugom nogom NOVIJEG DATUMA sa malo radnih sati.Sa kratkom nogom se nije pravila za Evropsko trziste samo za Australijski kontinent.Kod nas se prodavala 2008 3200e nova.Verovatno je ima ali treba traziti.