Moja Ladja
E, ovako treba... => NAUTIČKA DISKUSIJA => Temu započeo: broker975fx 28, 12, 2012, 18:10:24 posle podne
-
U novom broju Nautike izašao je feljton o putovanju Branka Kresojevića sa brodom Nikola Tesla. Iako čovek na nekoliko mesta piše o svojim putovanjima konačno je napisao nekoliko korisnih redova za nautičare pa mislim da je ok da to stoji ovde jer može biti korisno za nekog ko planira uzvodnu plovidbu van naših granica.
Sve u svemu krenuo je iz Beograda, izašao iz Srbije uradio carinske formalnosti na ulazu u Mađarsku, na pitanje konačne destinacije uneo je Čikago pa je to izazvalo buru oduševljenja kod Mađara, pošto nisu do tada sreli brod koji ide na toliki put.
Dolazi do Budipešte I evo ga citat: Vezati se u Budipešti je veliki problem, pošto je dunav prepun malih I velikih turističkih brodova, svaki od njih ima I sopstveni vez pogotovo u period između aprila I oktobra kada je Budimpešta povezana sa redovnom linijom rečne flote, tako da je za male brodove I nautičare skoro nemoguće naći mesto za privez. Međutim naših ljudi ima svuda pa su braća Dušan I Srđan Nedeljković za vreme embargo prevukli brod restorn “Vogue” sa Dorćola do Pešte I sada se tamo nalazi jedan od najboljih restorana sa tradicionalnom mađarskom I srpskom kuhinjom a u njemu je moguće I prenoćiti. Sve naše nautičare kada plove ovim delom dunava savetujemo da se tu slobodno vežu, jer ovde ima I struje I vode za nas namernike a centar I železnička stanica nisu daleko. Zatvršen citat
Evo adrese restorana fino izgleda http://www.restaurantvogue.hu/site/en (http://www.restaurantvogue.hu/site/en)
Dalje nastavlja plovidbu i kaže da je plovidba od Bratislave do Beča od samo 60km najteža na Dunavu i da su tu postizali jedva 6-7km/h jer je reka beza kao potok. Tuje trebalo da se grade prvodnice ali su ceo projekt stopirali Zeleni da ne bi došlo do urušavanja prirode.
Sve u svemu dosta dobar članak i konačno da čujem nešto konkretno
-
Neko je nekad obecao reportazu sa puta iz holandije i ... nista .
-
eeee da je do mene ... ali Predrag mi je upravo poslao preko 1gb materijala i nesto texta .. koje upravo uploadujem na nas YOUTUBE kanal ... pa ce biti ili kasno veceras ili sutra ... ili u serijama ... evo pra snimaka
Gornja Rajna 1 by Predrag Loncar & WWW.MOJALADJA.COM (http://www.youtube.com/watch?v=od4ofp05IQw#)
Arnhajm 1 by Predrag Loncar & WWW.MOJALADJA.COM (http://www.youtube.com/watch?v=iav1CgRmPCQ#)
-
Poštovani
Hteo bi nešto da predložim,na račun ovog proputovanja iz naslova "Uzvodna plovidba - van granica Srbije".Ovo je samo ideja koja bi trebala do detalja da se razradi ...ako ima zainteresovanih
Ideja je sledeća.Grupna plovdba Dunavom,ali ne kao pojedinci u regati..Nabaviti,iznajmiti,pozajmiti manju baržu ili čvršći ponton sa malim gazom za koji bi bili vezani čamci.Čini mi se da se neko od članova ima mali tegljač,gurač i da se bavi tim poslom.Vezivanjem za baržu dobili bi dosta "slobodnog" vremena za druženje sa ostalim članovima regate.Upravljanje sastavom bi bilo povereno profesionalcu.
Barža bi bila platforma za druženje okupljanje,sunčanje,roštiljanje,kotlić...Podrazumeva se zaustavljanje kod interesantnih mesta za pecanje,kupanje.Posete gradovima pored reke,gostovanja u marinama naših prijatelja sa foruma...Dan ili dva pauze u toku plovidbe za samostalno istraživanje obale...
E sad pitanje,odakle para za to....
Ako bi se krenulo sa ozbiljnijim "projektom" na papiru,siguran sam da bi veće kompanije imale interesa da učestvuju u tome.Ponton ili baržu bi mogli pozajmiti od NIS-a ili nekog brodarskog preduzeća.Gorivo dobiti od NIS-a,Luk oila,OMV-a a za uzvrat bi dobili veliku reklamu na pontonu tokom regate kroz Srbiju i Mađarsku...
Siguran sam da bi i osiguravajuće kuće(Delta,Dunav osiguranje,Winer...)imali interesa da besplatno osiguraju učesnike regate na račun besplatne reklame.Na svakom gostovanju u marinama i gradovima delili bi njihov promotivni materijal...
Obezbediti lekara i tehničku podršku sa rezervnim delovima za Tomos,Suzuki,Hondu,Yamahu...Opet lepa reklama za zastupnike tih firmi...
Naravno ,sve bi moglo da se proprati i sa televizijskom ekipom neke velike tv kuće.Time bi promovisali i ekologiju,i Moju lađu,rečni turizam,Srbiju.....
I na kraju da kažem ono naj važnije...Ovo je samo predlog-nemojte biti prestrogi u komentarima
(http://s2.postimage.org/dqjuid5nd/KONVOJ.jpg) (http://postimage.org/)
-
Ne bi da te mračim ali tako nešto sem maštanja teško da će biti moguće organizovati a posebno na tako dug put. Vreme regati Ilistrovane politike je prošlo i ne verujem da se to može ponoviti, došlo je drugo vreme a jedini način da ovo uspe je samofinasiranje. Sa druge strane skupiti ljude koji bi bili na raspolaganju barem tri nedelje koliko ovaj put minimalno mora da traje je još teže. Treće za vuču ili potiskivanje sastava na slici potreban je znatno jači i ozbiljniji brod a da putovanje ne bude mučenje i da umesto tri nedelje ne traje dva meseca. To je moje lično mišljenje usput mi mnogo više prija da sam sebi budem gazda i na takav put ićiću ili sam ili u manjoj ekipi - znači jedan do max dva broda. Ali svakako prava zimska tema 114
-
Prema mojim razmisljanjima ovo moze samo sa izmjenjivom ekipom. Tri nedelje i vise tesko da se skupi dovoljan broj posada. Gurac , barza i okosnica ekipe idu a ostali dolaze i odlaze prema vlastitom rasporedu . Mozda , ko zna , mozda ?
-
Kocnicari su uvek na kraju voza.Ucesnik sam nekoliko zadnjih regata na kojima je bilo oko sto brodova,i htedoh da kazem kako je barza mala.To sto ti broker ne volis guzvu bices oslobodjen od puta. A koliko bi to trajalo i kako bi bilo organizovano to bi se videlo.Za takve stvari postoje ljudi koji se time bave i ciji je to posao,jos samo zelja i sve se moze. Svakako da je teze nego ranije ali ako se krene na vreme izvodljivo je.
-
Nautičari učestvuju u regatama. A regate ne može da pravi forum. Dokazano.
Ostaje povremeno okupljanje i ono najlepše, ono što je svrha ovakvih foruma - druženje pri slučajnim susretima ili malim vikend plovidbama pecanja i druženja radi.
Bice divno ako to uspije neko da organizuje. Mozda se nekako i uspijem pridruziti , koliko toliko
-
Što se tiče finansija one su najmanji problem.Ako se na vreme i sa ozbiljnom papirologijom obiđu potencijalni sponzori ,spremni su da ulože lepu količinu novca koja bi se kroz markenting stostruko vratilo.Veliki zagađivači ,rafinerije bi se rado reklamirale na takvoj regati.U pitanju je stvaranje slike kako oni ulažu u očuvanje i razvijanje svesti o ekologiji itd...
Što se tiče dužine putovanja od tri nedelje,moglo bi se prvi put organizovati neka kraća ruta...
I naravno ,ovo je predlog za lepo putovanje i druženje ...Na jednom mestu pola foruma.
Ko ima para da na isplovljavanju svog broda ,sipa 500 evra dizela, sebe neće videti u ovoj priči.Ali to ne znači da nije izvodljivo za nas ostale.
Pozdrav
-
E jesi entuzijasta ha
-
Da biste pošli uzvodno, morate da stignete do neke od čardi prema granici sa HU,
a tu bi onda mogli da se organizujemo i organizujemo i organizujemo! roll4 nutss
114 25648 oops upavusi
-
Nema granica
http://www.communitywalk.com/map/12225#1015000748.2JQ=716.2E@00 (http://www.communitywalk.com/map/12225#1015000748.2JQ=716.2E@00)
-
ne znam dal je barza resenje... pre neki brod koji bi povukao ladje i za 2-3 dana ih bacio uzvondo a onda spust od desetak dana ...
-
Kapetane kad krecemo ja sam spreman.
-
evo pripremamo .. cekam ivanu da kaci pa rokamo :) u medju vremenu
evo je Rajna
RAJNA - Rajna by Predrag Loncar & WWW.MOJALADJA.COM (http://www.youtube.com/watch?v=1pS722_uSqA#)
a evo ga i Frankfurt na ...
Frankfurt 1 by Predrag Loncar & WWW.MOJALADJA.COM (http://www.youtube.com/watch?v=uIqm7PgaJyI#)
samo malo strpljenja !
-
ne znam dal je barza resenje... pre neki brod koji bi povukao ladje i za 2-3 dana ih bacio uzvondo a onda spust od desetak dana ...
Šta misliš, koliko odprilike može da se pređe za 2-3 dana ?
-
pod uslovom da svaki brod koji bi se kacio ili se vukao ima posadu za 24 casa , to jest da je stalno neko dezuran ... i uz prijatnu prosecnu brzinu od 7-8 km na cas ... dnevno oko 150 -200 km... dva dana i na Bezdanu su ... tri dana i eto ih u Budimpesti (1670km)
-
3 x 200 = 1670 ??? sha
-
1670 - 1170 = 500
ovima sa sava, nas lepi dun pocinje od usca vidim ja .... 4587
-
3 x 200 = 1670 ??? sha
a bre matori ako krenes sa 1170km - 500 km do pešte ćeš preći za oko tro dana pod uslovom da ideš oko 7 km/h 24h. Mislim da je to ipak teško izvodljivo - pošto u praksi će taj brod ipak stati ako ništa drugo na izlazu u zemlju. Realno da i za 5 dana stigneš je super, samo što onda bi bilo lepo dobaciti i do beča 6589
-
a bre matori ako krenes sa 1170km - 500 km do pešte ćeš preći za oko tro dana pod uslovom da ideš oko 7 km/h 24h. Mislim da je to ipak teško izvodljivo - pošto u praksi će taj brod ipak stati ako ništa drugo na izlazu u zemlju. Realno da i za 5 dana stigneš je super, samo što onda bi bilo lepo dobaciti i do beča 6589
posle budimpeste Dunav proprilicno dere pa se ja bas ne bih zezao bez dobrog broda i logistike..
papiri se mogu zavrsiti brzo na grani a tada bi se pravio i rucak u cardi.. realno za 3-4 dana bez problema se moze do Budimpeste ... a posle spust jedno 7-10 dana
-
To je više nego vrhunski put - a uklapa se u prosečan godišnji odmor
-
e da zasto sam rekao 7-8 km na cas... to je za brod lepa brzina koja ga ne tera da trosi mnogo goriva , a za nas ostale je to uzivancija .. sve preko toga poprilicno podize pramac pravi brkove od talasa i generalno nije prijatno i napreze konope i slicno ...
jedino treba paziti na talase od belih ladja, nije prijatno kad krenu da vam valjaju ladju provezanu za bok nekog broda..
-
Što baš je lepo brže tamburanje - mene terao brod 18 km/h mislio sam da će pramac da mi zagnjuri a pomoćni čamac je bukvalno glisirao na talasu pozadi - živ nisam bio dok se nisam otkačio - mada sam se otkačio usred oluje, predhodno sam se izudarao o bok broda i dobro se na njega nisam popeo a onda se divljački nasukao malo ispred Srebrnog jezera. Sve u svemu 7-8km je ok ali sve preko je tenzija
-
Ako je napisao na kom je kilometru Pesta onda OK,mislio sam da govori o predjenoj kilometrazi...U tom slucaju vam je matematika obojici ispravna.
hi
-
vidin bulgaria - Google мапе (http://maps.google.rs/maps?rlz=1R1GGHP_en___RS464&hl=sr&q=vidin+bulgaria&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x475379eca2009025:0x1f853ae2f877d8b7,%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%BD,+%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F&gl=rs&sa=X&ei=Ix3nUM3jKuaJ4gSa1oDoDQ&ved=0CC4Q8gEwAA)
Po meni ugodnija i lepsa voznja bi bila Vidin u Bugarskoj.Dunav nije brz,ima brodova
ako treba da vas povuku,a i vidite djerdap I i djerdap II.
-
pod uslovom da svaki brod koji bi se kacio ili se vukao ima posadu za 24 casa , to jest da je stalno neko dezuran ... i uz prijatnu prosecnu brzinu od 7-8 km na cas ... dnevno oko 150 -200 km... dva dana i na Bezdanu su ... tri dana i eto ih u Budimpesti (1670km)
Da li imas ideju kako bi izgledao put Budim.-Bgd ?
Da li "tegljac", moze da vuce brodove, da se ne kaci bocno? Da li je sigurnije? embarassed
-
Ma ja ovo vidim kao varijantu par brodova okačenih o jedan ili dve samohotke, u tom slučaju samo bočno vezivanje moguće. Druga varijanta je iznajmiti brod za uzvodnu vuču ali to je već organizacija i SF - ja bi onda pre išao samostalno i uzvodno - u principu 500 km i nije toliko puno, za 5-6 dana se stigne
-
Da li "tegljac", moze da vuce brodove, da se ne kaci bocno? Da li je sigurnije? embarassed
Čini mi se da prilikom tegljenja nemaš "potpunu kontrolu kretanja" tegljenog sastava.Čvrsta veza je mnogo praktičnija.Podrazumevaju se bokobrani i kvalitetni kanapi
Samim tim imaš jednog ili dva čoveka koji su u tom trenutku zaduženi za upravljanjem sastavom a ostali uživaju.Naravno po mogućnosti profesionalci za kormilom...
-
posto je zima dugacka vjerujem da ce da se dogovorite do proljeca .
-
posto je zima dugacka vjerujem da ce da se dogovorite do proljeca .
Ja na to nebih racunao.
-
posto je zima dugacka vjerujem da ce da se dogovorite do proljeca .
Ja na to nebih racunao.
Na petoj strani pocinje pickaranje... ha
-
mi i pisemo da sto prije bude ta , sudbonosna, peta ffff
-
Da li "tegljac", moze da vuce brodove, da se ne kaci bocno? Da li je sigurnije? embarassed
moze ali zaboravi .. da ne pominjemo sve probleme oko vezivanja i slicno ... najgore je sto 40 -50 metara iza njega obicno idu izduvni dimovi motora sto bas nije ugodno ...
ni Vidin nije losa relacija ali madjarsko priobalje ne moze da se poredi sa rumunskim i bigarskim ..
-
Bravo!!!!!!!!!!! Podržavam ideju. Sjajna je. thumbup
Vreme krajem juna - početkom jula, idealno. Dugačak dan, nije prevruće, komarci još uvek nisu u punoj aktivnosti. SUPEEEEEEEER!!!
-
posto je zima dugacka vjerujem da ce da se dogovorite do proljeca .
Možemo valjda malo da mastamo u ove zimske dane.S´obzirom da sam početnik,
za mene je realno da se muvam vikendom u okolini.Mada nikada se ne zna.... 25648
-
Kada su se odrzavale Regate Ilustrovane politike , bilo je vuce uz Dunav .
Vezivali smo se bocno na samohotke u grozdovima 2-3 reda , jer je bilo puno brodova
Za vucu trebaju ozbiljni kanapi i ozbilljno vezivanje i bokobrani a druzenja je bilo maksimalno.
Brzine na putovanju je bila u proseku 4-5 km (ceo dan od Lida do Slankamena)
Bilo je i sponzora (PIM , JRB , Jugopetrol ....) a koliko to objektivno kosta ??????
Tesko u ovo vreme da se obezbede neki ozbiljni sponzori , jer smo mi nauticari marginalizovani u svakom pogledu i bez nekog velikog drustvenog uticaja (nece da nam ociste Cukaricki rukavac sto placamo kroz registraciju i druge takse )
Lepo bi bilo pokusati i zelim svu srecu za poduhvat
-
Onda da zovemo Štedišu da bude organizator jer ima kombinaciju 6589
-
Dule
Očigledno je da ste protiv te ideje i nema razloga da nama ostalima gurate klinove u točkove
Niko od nas se ne ljuti što nas ne sponzorišu zato što nismo ni kontaktirali ni jednog potencijalnog sponzora.Sa pravom idejom na papiru je sve moguće
Koristi imamo i mi o oni.
I ne vidim paralelu između plata radnika PIM-a i nas.U stvari vidim .Ni oni a ni mi nemamo para za velike lađe,pa se na ovaj način ispomažemo...
I nismo povlašteni mi koji se vozimo sa tomosima 4 već oni koji imaju "velike" lađe
Ako želite ,učestvujte u realizaciji ideje ili plovite svojim putem i pustite nas da " maštamo"
Hvala
-
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,9831.60.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,9831.60.html)
Kao ucesnik Regate Vode Vojvodine 2012.g. video sam koliko je je osoba ucestvovalo u organizaciji.
Potreban je odgovoran kapetan regate, mehanicar, lekar i organizatori okupljanja, a sve je to bila njihova zrtva jer oni imaju obavezu da pomognu tako da malo mogu da uzivaju.
Tada se mogu videti nase naravi i koliko ko misli i na druge. Probah ali vise to ne bih ponovio.
Ovo je verovatno uvod u 5.str. roll4 sajkaca 114
-
Samo nemojmo da se svadjamo jer pojedinci na forumu jedva cekaju 456 od nas ladjara i nis i ostali imaju koristi tako da bi mogli da se malo sto bi rekla dece ucipe imali bi oni koristi od toga. Pojedinci svaku akciju pa cak i regatu VV probaju da sabotiraju ali ne uspevaju jer oganizdtor (citaj Mirijana)je izuzetn odgovorna osoba pa bi i mi trebalo da nadjemo takvu da organizuje i ovu regatu kao ideja mislim da bi trebalo da se podrzi svaka inicijativa za druzenje. 114
-
Ma ideja o bilo kakvom sponzorisanju je cista utopija!
A cim bude pocelo da se stavlja na papir koliko ce to da kosta spasce knjiga na dva slova...
Uostalom kao i do sada ko najvise zagovara taj obicno prvi i izda!
Sto puta sam rekao ko izda-pizda al badava ha
-
polako ali sigurno stizemo i do 5. strane,a onda bice tepanje.. 4587 tamburanje
Ako mi bog dozvoli a i zdravlje ja ove godne idem u avgustu na Djerdap sa drugarom ,sto rece Dule dosta mi je guzve u saobracaju i u kuci i u krevetu ..Samo da pozivim pored svih problema 56568
-
Ja koliko cenim bice 15 strana a sto se mene tice ja idem samo kazite kad krecemo .
-
Sale uvek si bio car i ostao svaka cast 114 kgk
-
nakon četvrte strane svi mazohisti mogu preći na link,koji vodi ka temi gde se vrlo uspešno organizovala regata,koja je vrlo neuspešno realizovana.Ima da se čita i čita.Ili bi voleli da u toku zime repriziramo raspravu.
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2049.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2049.0.html)
-
nakon četvrte strane svi mazohisti mogu preći na link,koji vodi ka temi gde se vrlo uspešno organizovala regata,koja je vrlo neuspešno realizovana.Ima da se čita i čita.Ili bi voleli da u toku zime repriziramo raspravu.
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2049.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2049.0.html)
Gosn IKO, procitao sam ja na ovom forumu skoro sve na ovu i slicne teme.Skapirao sam da je velike regate kakve su bile nekada tesko organizovati, sto zbog novca, sto zbog drugacijeg tempa zivota.
Primetio sam da su neki pokusaji "brejkovani" od nekih koji ne maju ni deset sati plovidbe tokom sezone.
Ali ako ne mogu da se oni koji zele, okupe i plove, bar u manjim grupama, onda je ovaj forum ffff
Ja licno cu da obavestim sve, npr:
" Za vikend, idem u tom pravcu pa ko hoce da mi se pridruzi neka izvoli". a0335
-
Ja licno cu da obavestim sve, npr:
" Za vikend, idem u tom pravcu pa ko hoce da mi se pridruzi neka izvoli".
ovo je NAJBOLJI nacin , Apsolutno podrzavam stav
-
Evo malo iy tog pravca od posade Kikija NS
http://www.plovidba.info/forum/foto-putopisi-i-lepe-destinacije/novi-sad-estergom-24-07-15-08-2010/msg25285/#msg25285 (http://www.plovidba.info/forum/foto-putopisi-i-lepe-destinacije/novi-sad-estergom-24-07-15-08-2010/msg25285/#msg25285)
-
Da nema ffff tesko da bi neko i plovio ovde.. ha stri ha
-
Svaka ti se pozlatila
-
Iz teme "reka Sava - poveznica nautičara" vidim da je jedini ozbiljni problem bio termin polaska.
Arsa je tada obavio ozbiljniji razgovor i došao do informacije koja je nama potrebna :
Kao što je najavljeno, objavljujem ponudu koju smo dobili zahvaljujući gospodinu Peri Antiću, koji je vodio više velikih regata održanih u Srbiji i inostranstvu.
Kapetan bi nas sa svim svojim uslugama koštao oko 50 eura dnevno.
Kontaktirao sam i vlasnika nekoliko brodova na koje me je kapetan Pera Antić uputio. Imamo mogućnost da angažujemo 2 broda po 150 konja koji bi gurali katamaransku platformu dimenzija 15x6m sa ogradom osvetljenjem ražnjem (za be ili me), tuševima, stolicama i sl. To bi nam praktično bilo dvorište preko dana dok traje plovidba a noću bi svako spavao na svom plovilu ili obali kako god.
Cena za ta dva broda platformu i posadu bila bi 600 eura dnevno. Pored toga naša obaveza bila bi da im za ovaj put obezbedimo tri bureta nafte (D-2). Ovom varijantom moglo bi da se gura oko 45-50 plovila brzinom od nekih 6km/h.
Brzina ne izgleda velika, ali kada se ima u vidu da na platformi postoje tuševi za rashlađivanje, stolovi, stolice, i razne druge pogodnosti, dnevno mošemo putovati i više od 10 sati.
Ukoliko bi postojalo veće interesovanje mogli bi da dobijemo još jedan manji brod koji bi obezbedio vuču za još dvadesetak plovila. Cena angažovanja tog broda je 250 eura na dan.
Vlasnik preduzeća koje iznajmljuje brodove je iz Obrenovca i otvoren je za saradnju.
NJegovi brodovi i posade imaju iskustva sa organizaciom regata i na ovoj maršuti i mogu nam pomoći i prilikom izbora mesta za pristan i adekvatnom organizacijom našeg prihvata od strane lokalnih organa upravljanja.
Ako se pronalazimo u toj ceni i ako se reši problem datuma polaska,ne vidim razlog neuspeha
Da sam znao sa ovakva tema postoji od 2009 ne bih ni davao predlog jer je ovo identična ideja.
Možda možemo izvući pouku i ovaj put se bolje organizovati
Hvala
-
Kad god da se dogovorite , ako bude vise od 7 plovila sa ovog foruma ja doniram jedno bure D2 (bure od 200 l ) . Ovo radim na svoju ruku a u ime Nautickog kluba "Moja Ladja" Brcko.
-
Steta sto 5 stranu nije otvoro neko sto pati upavusi
-
Ma jel ides i ti
-
AA gde se to ide ? sha 25648 ffff ffff
-
Kad god da se dogovorite , ako bude vise od 7 plovila sa ovog foruma ja doniram jedno bure D2 (bure od 200 l ) . Ovo radim na svoju ruku a u ime Nautickog kluba "Moja Ladja" Brcko.
Polo ako bude sedam plovila to znaci da bi trebalo samo za troskove kapetana skele i guraca da izdvoje preko 1000e po plovilu...
Ne cini li ti se ta tvoja donacija ko zajebancija ha
-
Dule ti znas da nas je malo koji imaju konfor za vise osoba na camcu ,a plove cesto.
-
ko je krenuo taj se i vratio ....
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/board,177.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/board,177.0.html)
:)
-
Nisam imao nameru da se javljam po ovoj temi jer nisam zainteresovan, ali cu vam preneti neka moja iskustva.
Na dve Sabacke regate sam ucestvovao (Sr. Mitrovica - Sabac), su bile organizovane na predlozen nacin. Verujte, maksimalna brzina teglenja je bila oko 2,5km/h. Na brzini od 3km/h su potopljena dva camca i jedan splav. A da ne pricam da se vecina plovila nije odvezivala ni u jednom pravcu. Bilo je draze napiti se i najesti nego uzivati u sopstvenoj plovidbi (ja nisam taj. sajkaca).
A koliko kazete da ce vas kostati tegljac i posada tegljaca, bolje je taj novac ulozite u gorivo ili donirajte (ako ste vec nasli sponzore) nekome ko bi isao ali ne moze zbog finansija.
Pozdrav.
-
Ideja teme je bila da oni koji su putovali uzvodno nešto o tome napišu da bi ono koji bi na takav put krenuli imali neku informaciju, pošto je malo takvih onda da na jednom mestu skupimo par korisnih informacija. Zato sam i okačio citate Branka Kresojevića gde čovek predlaže gde se recimo privezati u Budimpešti. Ovo sada na pet strana nije to što treba da bude pa bi ga bilo dobro staviti u neku adekvatnu novu temu. A pošto sam ja temu postavio da je onda i ja malo ofujem - i dalje mislim da od regate kakvu vi ovde vidite nema ništa - pre svega i do puta u Brčko se išlo sa predpostavkom da će biti 50 brodova, treba lekar, treba kapetan,obezbeđenje, osiguranje, ražanj, terasa i sl. Onda mu stvarno dođe komotnije da se iznajmi putnički brod i nema nikakvog cimanja
-
100 ljudi-100 cudi...Ko hoce da plovi to i sam radi,bez velikih poziva na okupljanje i sl. omasovljenja.
Jedino cimanje oko planiranja uzvodne plovidbe je oko carinskih formalnosti izlaska iz nasih voda i ulaska u Madjarske,narocito oko ulaska u Madjarske.Nije nikakav bauk,ali je potrebna gomilica papira i po dosta zivaca i eto vas u vodama EU,za dalje ste mirni.
Privezivanje,nocenje,snabdevanje?Pogledajte samo brodice stranih zastava kako bez i malo straha ili panike staju kod nas,o kojima su slusali ko zna sta,za koje misle da ih docekuju sa oruzjem u rukama...Bez ikakvih problema cete se vezati u bilo koju marinu sa ili bez nadoknade,e to su ti potrebni podatci,nista drugo.Opusti se Dule,krenes uzvodno pa polako,bez zurbe...
-
Dule u vecini slucajeva se slazem sa tobom.Moji izlasci na vodu su skoro uvek vezani za druzenje pa i sa po nekad pogresnim ljudima.Ali mi to ne smeta da opet napravim gresku,jer problem je u meni, ne volim sam,nemam sa kim da se svadjam.Avolim da plovim i znam da moja ada ima vise ribe od malih voda ali volim da probam svuda.Ribu i onako ne mogu da sacuvam pa mi svejadno koliko upecam ali volim da sam na vodi
Za dve sezone ostala mi samo Sava .Pa posle ponovo.Ali mi nije jasno da mi ne mozemo da napravimo to sto Vojvodjani mogu.Po nekad sticem utisak da ne kostamo nista,a izgleda se ne varam.Ideja mi se svidela mada se
nikad nisam kacio a zar mi ne mozemo da plovimo organizovano.Izgleda ne e a zasto svi se vade na posao vreme i neznam sta sve a ne kazu pravi problem.A ja cu vam reci GORIVO. Znaci niko nije spreman da baci 2 000 e za taj
put a nece ni da prizna.Mi ne mozemo da organizujemo skup 10% posto clanova foruma na jednom mestu a kamoli regatu.Ostaje samo ono nas nekoliko i kraj.
-
Ajde malo da dosolim.
Jedno je mastati u toploj sobi a potpuno drugo izaci na vodu.Uvek ce se naci dobri izgovori
za odustajanje, a samo treba imati sto ameri kazu MUDA,i onda je sve reseno.
-
Broj dana za 500km uzvodne plovidbe:
- prosečna dnevna brzina je oko 7km/h x broj sati
nije svako spreman da vozi 10 sati dnevno, a to je "samo" 70km tj 7 dana za 500km.
- Na to treba dodati barem dan pauze na svaka 3 dana, nizvodno je lakše! 12-15km je drastična razlika!
- Ali opet sve preko 6 sati vožnje NIJE uživanje, treba stati, kupati se, družiti se, pecati ( jedinstvena SR dozvola ne važi u HU! no125 )
- ALI i svako planiranje polaska je vrlo uslovljeno vodostajem.
ako je vodostaj preko neke kvote za određeni potez, nemate više obalu i od uživanja imate Dunav, šumu, panjeve, komarce. Obalu NE.
hi 114
-
Najlepše vreme je SEPTEMBAR!
A i vodostaj je uglavnom stabilniji i NIŽI!
(http://www.hidmet.gov.rs/podaci/izvestajne/ahl42010.gif?rand=686)
-
Broj dana za 500km uzvodne plovidbe:
- prosečna dnevna brzina je oko 7km/h x broj sati
nije svako spreman da vozi 10 sati dnevno, a to je "samo" 70km tj 7 dana za 500km.
- Na to treba dodati barem dan pauze na svaka 3 dana, nizvodno je lakše! 12-15km je drastična razlika!
- Ali opet sve preko 6 sati vožnje NIJE uživanje, treba stati, kupati se, družiti se, pecati ( jedinstvena SR dozvola ne važi u HU! no125 )
- ALI i svako planiranje polaska je vrlo uslovljeno vodostajem.
ako je vodostaj preko neke kvote za određeni potez, nemate više obalu i od uživanja imate Dunav, šumu, panjeve, komarce. Obalu NE.
hi 114
Sta ti je to SR dozvola??
-
thumbup SR je trebalo biti SRB :)
A može i ovako kako je Dule objasnio! ok
-
Ma to sto ne vazi u madjarskoj nije ni bitno !
Lose je sto ne vazi u Svedskoj ffff
-
Ne cini li ti se ta tvoja donacija ko zajebancija ha
[/quote]
Cini a tebi ? ha
Znas kad ce da se skupe ...
A i 5 -a strana , pa ko velim , vrijeme je rolleye
-
U i nostranstvu uopste nije problem dozvola.Tamo ako kazes da je imas,ljudi veruju
nisu ko nasi da proveravaju. ffff
-
Dule u vecini slucajeva se slazem sa tobom.Moji izlasci na vodu su skoro uvek vezani za druzenje pa i sa po nekad pogresnim ljudima.
Ovo je mislio na mene ,prosle godine sam mu zaprzio corbu i nabio secer na regati 20 dana ali ne zalim vredelo je... ha ha ffff
-
Pa ako si tog smudja izvadio pored njega normalno je.
kako sam ja cuo taj smudj je pao anpasan... kako se prica na obali je bio izvrsen kolektivni harakiri fishhit
-
A kako sam ja cuo..............ma bolje da cutim!! ha
-
Kod mene,na camcu,ima mesta za dve drzece raspustenice,muskaraca mi je dosta.Konkurs otvoren,u parama nece nista da ih kosta ha
-
Ima da se naljuljaju na savskim talasima ako prodje neko plovilo!
Jer ovo sto ti imas nikako se tako nemoze nazvati prica se da je zaraslo u obalu vec i na gps mapama se nalazi kao neka izbocina u nasipu. ha stri
-
Stolar bato stolar .Taman nesto zavrsi ono se rasusi pa ponovo .
-
Izbocina u nasipu! stri clap
-
Dva mjesta za gledanje kako regata odlazi. Ajd ne sekiraj se , oni ce da odu taman toliko daleko da mozes ucesvovati .
PS
Imam predlog za sluzbeni naziv regate: Dunavski izazov - Tapkanje u mjestu
-
Poljo ti mozes da tapkas kod mene u camcu. sB0
-
Rado ! Hvala na pozivu. Ako se ne varam uskoro se vidimo da pocnemo sa treningom za to tapkanje.