Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Restauracije => Temu započeo: Labud 1258 08, 12, 2012, 22:49:40 posle podne
-
Pozdrav gospodo.
Već neko vreme se odlučujem da Vam ispišem moje novosti, al me tako mrzi... Trudiću se da ne dužim mnogo ali moram malo da budem opširan, možda neko nauči na mojim greškama.
U Februaru ove godine, nagovori me kum da pogledamo izbliza ladju koju već duže vreme posmatram, analiziram ... Led je bio i previše debeo pa se odlučismo na šetnju do njega. Vir mu je ime. I ranije smo pokušavali da ga kupimo ali mu je cena bila preterana. Ipak odemo, što da ne mislim se, svakako ga neću kupiti. Ono što smo videli nije bilo toliko loše kao što sam očekivao.
Mesec-dva kasnije, na Vira i zaboravio , zove me vlasnik pomenute ladje, gori mu pod nogama eek .Šta sada ? Osmislim ja koliko moja ladja sa svom opremom i motorom vredi ( odprilike ) i toliko mu i ponudim. Na moje iznenadjenje, on pristade .... roll4 nutss Nema nazad. Svi oko mene u čudu. Brat i kum oduševljeni, ali se desilo toliko brzo da se nisu snašli. Postao sam vlasnik posrnulog metalnog kabinaša, dimenzije 9x2.10. Trenutno je na njemu DMB 10 koji nije bio uključen u trgovinu, nije me ni zanimao u ovoj priči a nisam ni imao para za njega.
-
U to vreme sam imao dve ladje, a vremena ni za čamac jbg ljubav tamburanje Relativno brzo sam ispratio Labuda No2 u BP, ode i tohatsu ... Polako shvatam, ili bar mislim da shvatam u šta se upuštam, ali želje mi ne nedostaje, para da ali to je normalno. Da sam imao pare na gomili ovakvu ladju sigurno ne bih ni gledao. Uveren da sam napravio dobar posao, sa puno entuzijazma pravim planove.
Vira je ( negde 1988 ) pravio Aponja i prethodni vlasnik koji je ceo radni vek proveo u brodogradilištu. Ladja je u jako lošem stanju spolja, ipak kada smo pregledali lim sa unutrašnje strane je bio zdrav. Farba na spoljnom delu je totalno propala, ex vlasnik kaže da su sjebali komponente boje i da je peskiran i farban pre oko 10 godina. Skoro da nije bio korišten.
-
Ajoj ...
-
Enterijer, hmm pa i nije tako loš
-
Sledi vadjenje ...
-
U startu sam rešio da ću sve raditi po PS-u, bez improvizacija. Ako nemam para sada, uradiću kasnije ali kako bog zapoveda.
Prvo mi je bio potreban Aponja. Imao sam nekoliko zahteva. 1. Montiranje "šešira". Nije mi se dopala ona stepenica na krovu iznad terase i mesta za vozača. Kada se uradi šešir, to se neće videti a ja ću dobiti prostrano mesto za skladištenje raznih gluposti. 2. Otvaranje mesta za ulazak - šibera, mera mu je bila, da prođe begeš. 3. Zatvaranje otvora gde je bio osovinski vod ( to nije bilo planirano da se vadi ali prethodni vlasnik i ja nikako nismo uspeli da nadjemo zajednički jezik ) .
Neke stvari smo uradili sami, ojačavanje nosača pomoćnog motora, montaža nosača glavnog vanbrodskog motora, zatvaranje 4 od 6 bočnih prozora na kabini ...
-
...
-
...
-
Slike su loše, nećete verovati ali i ja sam radio tako da za fotoaparat nije bilo ni mesta ni vremena
-
Propust je bio što nisam na vreme ostavio mogućnost da se vozački prozor otvara, kasnije to nije bilo moguće ali greške su valjda očekivane. Jedan prozor će se ipak otvarati, u kuhinjskom delu a na vozački prozor će biti postavljen brisač.
-
...
-
Šiber gotov
-
Paralelno sa ekipom, radimo i mi, amateri. Zatvaramo prozore. Izbacili smo stakla i kedere ali umesto da isečemo deo lima koji je bio u kederu ( truo ) mi sečemo parče lima po veličini rupe i varimo. Na mnogim delovima su varovi debeli jer je falilo materijala. Varenje je bilo sa CO2
-
...
-
Nosač motora ...
-
Stigao je novi aparat za varenje. Juriiiiiiš
Kasnije sam se ja dohvatio brusilice i nosača motora. Al sam ga opravio k5 oops
Nastaviće se 114
-
Cestitam! I svaka cast na hrabrosti... clap IMa tu mnogo posla.. llll ali ne sumnjam da ce to biti dobro.. samo vidim po kratrkim rukavima da su slike iy toplijih dana.. sun Ima li neka slika skorasnja... hi
-
Ovi radovi su izvodjeni tokom leta, a radilo do jeseni tj. dok je bilo finansija.
-
bravo majstore clap
čekamo nastavak..... k5
-
Sledeće što je u planu, peskiranje naravno. Organizovan je transport, i stigosmo na dogovoreno mesto.
-
Peskiranja sam se plašio od samog početka. Lim nije debeo, 3mm, 2.5 i 2mm a tokom godina ko zna šta se desilo. Ipak prethodni vlasnik me je uveravao ( a ja sam mu verovao ) da je lim zdrav. Na peskarenje je potrošena tona kvarcnog peska. Radjeno je samo spolja. Znam da bilo bolje da sam radio sve al jbg. Dogovor je da se ispeskari ladja i ofarba epoxi osnovnom + epoxi katran. Sve u 2 ruke, jedino podvodni deo 3 sloja osnovne.
-
Odlično je prošlo. Peskari kažu da je bilo mnogo farbe i to ga je izgleda spasilo. Farbanje ...
-
Sledi povratak u dvorište i nastavak radova u uradi sam verziji. Brušenje, gitovanje pa opet temeljna
-
Stepenice u najavi
-
Nastavak je farbanje PU laka. Došli smo na potpuno originalnu ideju, da ladja bude bele boje rolleye
Vodili smo računa o zaštiti na radu
-
Više nije Vir, prekrstili smo ga u Labud ( sve moje ladje su se tako zvale ). Ipak smo hteli da nekako budemo prepoznatljivi na vodi pa smo isplanirali plave štrafte.
-
Linije nisu loše, ali nisu ni dobre. Curila je farba ispod traka tako da izgleda kao da traka nije ni bilo. To ću popraviti, možda.
-
svaka cast,samo napred.
-
Plan za ovu godinu je bio da završim sve spolja. Zastakljivanje i cirada su sledeće stavke. Dugo mi je trebalo da se odlučim kako da zastaklim, na kraju sam ipak prelomio da se stakla lepe spolja. 4 su kaljena i 5 obična, debljine 5mm.
-
Ciradu je radio Saša sa foruma ( Hummer ) i ispalo je super, u svakom smislu.
-
e labude ti si kamikaza ! svaka cast mnogo lepa brodica ispade..popout nekog holandeza...vrati katarku obavezno i zadrzi do kraja taj retro fazon!
-
Plan ispunjen. Što se motora tiče, čim sam prodao tohatsua ( koji je kod novih vlasnika prošao kao bos po trnju, mislili su da je četvorotaktni pa su koristili čist benzin, zaribao je ... ) kupim malog suzukija dvotaktnog 5 konja, za pomoćni motor. 2001 god. Nije ovaj al isti vaki al sivi. Duga osovina.
-
Najnoviji dodatak je glavni motor. Kradenih motora ima toliko da su mi ispravni papiri JAKO bitni. Uspeli smo da nadjemo Hondu 15 od nekog starijeg gospodina koji je prvi vlasnik. Duga osovina naravno, sa anlaserom. Kada sam video da ima i adapter za daljinske komande ( za koji Vlada iz Futoga traži 240e 565689 ) i ručku, samo sam čekao da upali motor i da završimo priču. Honda šuška a mi zadovoljni.
-
Za sada završavam. Plovidba nije planirana za sledeću godinu, u Junu, ako bog da, dobijamo još jednu prinovu, tako da će ladja biti u dvorištu. Nadam se da ću uspeti da se bacim na enterijer, slikaću radove pa se vidimo.
Srdačan pozdrav Miroslav S. - Labud
-
Bravo Labude !
Od jednog proverenog Apicevog korita , napravio si super ladju .Lepo mu stoji sesir , bas gospodski.
Dugo plovio i uzivao .
-
Steta sto izvadi DMB..
-
Svaka cast na upornosti.Sto kaze Novus,steta za DMB,ipak si trebao da se dogovo-
ris.Nisi svestan sta si uradi. 114
-
Da taj DMB je baš tu stajao, mada je ovo dosta uska lađa pa zauzme brdo mesta pozadi ali zato zvuk, potrošnja, pouzdanost i snaga su priča za sebe. Kakve veze ima prinova sa lađom, bolje da ti stoji na vodi pa tamo lagano da raduckaš i ponekad malo ploviš u lokalu nego da ti ofarbana trune u dvorištu.
-
Lepo si sredio , stvarno velika, dobra restauracija. Kao i ostali sto kazu zao mi je sto si izbacio DMB.
Ja sam imao istranku sa hondom 10 ks i jedina zelja mi je bila ono sto sam i uspeo , uzeo sam dalmatinku sa DMB-om.
U startu se potvrdilo da daleko manje trozi i pouzdan je(iako je moj spreman za generalnu).
Nadam se da cemo videti i nove slike enerijera.
Ponovo svaka cast i zelim ti lepo odmaranje na njemu . kgk 114
-
ok
Samo napred, nek sve ide svojim tokom. Sve ima svoje vreme. 114
-
vađenje dmb-a ti je bio pravi potez.Dobio si mnogo više no što si izgubio.
A entuzijazam ,otkriva zaljubljenike. clap
-
i mene zanima ta prica s vadjenjem tog motora...da li je prednost samo potrosnja ili nesto drugo ...inace odlicno odradjen posao....
-
Hvala ljudi 114
što se motora tiče, ja tu nisam imao nikakvu dilemu. Bilo je svakakvih predloga ali , kod mene barem, vanbrodski motor je jedino rešenje. Ja koliko se vozim, mogu da koristim i dvotaktni motor, dmb zauzima previše mesta u ionako uzanoj terasi. Komadni nameštaj tj. poklopac za isti ne dozvoljava da se noge podvuku ispod pa svi sede na "kant" - ukoso. Tokom vožnje je bučan. Imao sam ideju da kad sam se dogovorio da kupim ladju bez motora, na njoj ostane sistem( statvena cev, nosači ) kako bi,ako se ikad predomislim bez problema vratio dmb. Prethodni vlasnik je imao diskutabilno ( najblaže rečeno ) mišljenje šta je sve deo motora, pa mi je isekao deo patosa i skoro pola kobilice. Nije želeo da mi proda samu statvenu cev, jednostavno je došao, bez najave isekao šta je hteo, i tako mene rešio dileme.
-
Da li je mozda to ovaj deohttp://www.navodi.com/Berza_023/023_026.html
-
Sa srecom,lepo ispade 114 ,a kad pocnes enterijer zakazi u ''Lazi'' jednokrevetnu,za svaki slucaj sajkaca
-
Labude svaka cast samo napred 114 114 k5
-
Sa srecom,lepo ispade 114 ,a kad pocnes enterijer zakazi u ''Lazi'' jednokrevetnu,za svaki slucaj sajkaca
Možda čeka da mu oslobodiš mesto. stri
-
Hvala drugari 114
Ako znate nekog majstora za enterijer na prostoru NS-a ( mrzi me da teram ladju kod stolara u drugi grad ) javite. Nisam ja previše zahtevan, želja mi je ipak da što pre Labud zaplovi. Kad dodje vreme za vodu, on ide bez obzira na enterijer.
thumbup
-
Iko,ne dam ja moju sobu,el znas kolko sam je jurio lol lol lol
-
Iko,ne dam ja moju sobu,el znas kolko sam je jurio lol lol lol
Onda bar pozajmi koshulju :)
-
Vredno,nema sta. hi
-
Svaka cast! Dobar posao i dobro ispade! :) k5
Nego, sto poskida onolike prozore? Nekako mi bolje da su ostali i da ih ima vise? Ili je i to namenski?
-
Svaka čast na upornosti i obavljenom poslu 114.
Pogotovo što si ga ispeskario thumbup
-
Hvala na mišljenju.
Prozori su uvek mesta potencijalnih problema što se vode tiče, zimi hlade, leti greju. Meni se ovako najviše dopada f85
-
Ukoliko Vam je potrebna pomoc oko enterijera slobodno se javite sve probleme resicemo zajedno.
sos6