Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: zorter 04, 07, 2012, 00:00:55 pre podne
-
Ima li svrhe ugrađivati HHO generator na 2T motore?
Koja su iskustva sa potrošnjom, snagom, ...?
-
ovih dana gledam po netu...zanimljiva tema.... ok
-
Ja ću pokušati, već sam uzeo generator, još par stvarčica da pripremim, i da naučim...
-
Javljaj koja su iskustva da ne lutamo obojica.
-
malo surfam po temama a ugledao HHO , pa da kažem šta znam , da se ljudi ne zalječu !
HHO ima 3 mane , prva - extra explozivan !
druga - sistem ne fercera kad je temperatura niska ( oko 5 stupnjeva )
treče - sistem ne fercera kad je temperatura visoka ( oko 40 + stupnjeva )
Govorim to na temelju viđenoga i testiranog godinu dana na autu !
Naime kolega je ušao u srž problema sa tim HHO i doveo ga do savršenstva što se tiče iskoristivosti , sigurnosti , pripreme cijelog setapa itd.....
I nakraju sve izbacio iz auta !!!!!
I da , za kraj , samo malo o explozivnosti - testirano - na pola štamplice vode obogačene hho , stvara se takva explozija da su vatrogasci stigli za 6 min. jer su mislili da je explodirala plinska boca u kuči !
-
Pozdrav FIGUAR. hi
Dobro nam dosao i hvala na korisnoj sugestiji. thumbup
-
A sad,cekamo Duletov odgovor lol
-
moj drugar ugradjuje u razna kola , mislim da u zadnjih godinu dana ima preko 1000 ugradnji ...
https://www.facebook.com/vodonik.generator?fref=ts (https://www.facebook.com/vodonik.generator?fref=ts)
ne znam za reklamacije ...
-
Je kapetane , svaka čast za broj ugradnji ! hi
HHO ima uštede , ljepo auti rade , ma sve pet !
Samo mislim da ljudi imaju pravo da znaju i minuse ovoga sistema , naravno koje niko nigdje ne želi da spomene .
-
Je kapetane , svaka čast za broj ugradnji ! hi
HHO ima uštede , ljepo auti rade , ma sve pet !
Samo mislim da ljudi imaju pravo da znaju i minuse ovoga sistema , naravno koje niko nigdje ne želi da spomene .
ma naravno .. ali sto se minusa tice ja se uvek setim Myth Bustersa koji su experimentisali sa HHO gasom i pokretanjem kola na njega... i naravno da su imali exploziju , ali onda pogledas sta kazu ljudi koji znaju i objasne gde su sve ovi iz MythNustersa pogresili .. godinu dana kasnije pocinju da se prodaju uedjaju koji imaju sve sredjeno i zasticeno ... to je bilo recimo 2008
evo pogledaj klip
HHO Mythbusters Explained (http://www.youtube.com/watch?v=FkrQojFCUAs#)
-
e da... myth busteri su isli na varijantu da koriste 100% HHO , ali moderni HHO uredjaji koji se ugradjuju u kola daju do 30% nikako 100%...
evo ovde imas ugradnju u gradski autobus
HHO vodonik generator za autobus - Usteda goriva - Elefantino, Srbija (http://www.youtube.com/watch?v=aLnjqH-048Q#)
-
Ova muzika mi nesto ne sluti na dobro. 56568
-
te povratne explozije su resene odavno... ima li neko iskustva sa povezivanjem HHO generatora na brodske motore?
-
te povratne explozije su resene odavno... ima li neko iskustva sa povezivanjem HHO generatora na brodske motore?
znam da je Joja eksperimentisao na njegovom Torpedu
-
Citat:
U Mejerovoj skalameriji postoji i pojačivač strujnog napona koji sada neki sledbenici Mejerove ideje nastoje još da dorade tako da se pomoću njega može koristiti još manja energija za navedeni cilj. Proizvodnja gasa se tako kontroliše povećanjem i smanjenjem napona. Najmanji napon neophodan za ovaj proces je oko 1.500 V.
Ali, tamo gde je normalna elektroliza vode zahtevala protok struje koji se meri amperima, Majerova ćelija je postigla miliamperima.
Klasična elektroliza zahteva i dodavanje elektrolita u vodu, kao što je sumporna kiselina, kako bi se potpomogla provodljivost elektrona. Majerova ćelija je potpuno bila funkcionalna sa čistom vodom.
Majerov auto je išao bešumno, nije se zagrevao. Nije mu bio potreban rezervoar za hidrogen, nisu bile potrebne Shell hidrogen pumpne stanice, nije mu bio potreban zemni gas i nafta. Majer je procenio da bi sa 83 litra vode (jedan bojler) mogao da putuje od Los Anđelesa do Njujorka. Tvrdio je i da je zamenio klasične svećice sa "ubrizgivačima" koji uvode mešavinu vodonik-kiseonik u cilindre motora. Nakon što bi voda bila podvrgnuta specifičnoj električnoj rezonanci koja bi je postepenim pulsiranjem razbila u njene atomske sastojke, oslobođeni gasovi, vodonik i kiseonik, nakon sagorevanja ponovo bi se vratili u vodenu paru.
Tvrdio je da svaki auto u SAD može za 1.500 dolara da pretvori u auto na vodu.
Izvor:
http://www.ivonazivkovic.net/AUTOMOBIL-NA-VODU.html (http://www.ivonazivkovic.net/AUTOMOBIL-NA-VODU.html)
-
Evo jos jednog iskustva:
Citat:
Imam HHO ubacen u auto. Radi se o Daewoo Lanosu 1998 god.
Znam da ima mnogo onih koji ne veruju i koji su skeptici od same pomisli na HHO
Moj auto ima udradjen i auto gas. Testiranjem su dobijeni sledeci rezultati:
Benzin 9.2 l / 100km prosecna potrosnja
Benzin + HHO 7.9 l / 100 km
Auto gas pri 120 km/h 9.5l / 100km
Auto gas + HHO pri 120 km 8.1 / 100km
Auto gas + HHO pri 80-90 km 6.0 / 100km
Toliko ja Hvala
Izvor:
http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/elektronika/auto-na-vodu-hho (http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/elektronika/auto-na-vodu-hho)
-
I, ko zeli da se oproba u izradi, evo dva jednostavna nacina:
come costruire un generatore di idrogeno (HHO) (http://www.youtube.com/watch?v=iJNCaLbERI0#ws)
HHO Dry Cell construction (http://www.youtube.com/watch?v=WP3hy0t_0C4#ws)
-
thumbup vidim da se ušlo u samu srž rada , neka to je ljepo , ljudi če tim više nešta i naučiti ili dobiti motiva da se informiraju !
Nego , niko ne pobija ono moje , a to mislim da treba reči još jednom : Proces ne funkcionira kada je temperatura niska niti kada je temperatura visoka !
Molim stručnjake da se očituju , ja bi volio da su otkriveni neki novi postupci da je taj problem prevaziđen !!!!!!
-
Sve napisano stoji, slažem se , ne osporavam niti jednu riječ , no kako sa sljedečim problemom s kojim smo se mi suočili : Ljeto je , auto stoji na suncu -parkiran i temp. je +50 , sistem ne funkionira , čak ubija akumulator , ili iduči primjer , zima je i vani je na -5 parkiran , sistem ne funkcionira , ubija akumulator . I kad smo zbrojili koliko dana u godini nam sistem nije funkcionirao.
I da ako čemo o sigurnosti , plin je u boci koja izdrži udarce , ima sigurnosni ventil . Gorivo je smješteno u autu na mjestu koje je najmanje rizično od sudara . A hho je ispred hladnjaka i ono što je opasno prilikom sudara jeste to da se proces proizvodnje hho nezaustavlja trenutno .
Molim te reci mi , možda smo mi u velikoj zabludi ili imate riješenje za ovo što je nas mučilo !
-
Sve napisano stoji, slažem se , ne osporavam niti jednu riječ , no kako sa sljedečim problemom s kojim smo se mi suočili : Ljeto je , auto stoji na suncu -parkiran i temp. ......Gorivo je smješteno u autu na mjestu koje je najmanje rizično od sudara . A hho je ispred hladnjaka i ono što je opasno prilikom sudara jeste to da se proces proizvodnje hho nezaustavlja trenutno .
Molim te reci mi , možda smo mi u velikoj zabludi ili imate riješenje za ovo što je nas mučilo !
FIGUAR, ipak je ovo nauticki portal. Imas dosta sajtova sa ovom tematikom za kola.
Sto se tice broda, Dule je u svemu u pravu. Jedan od problema na brodu je kako osigurati uredjaj da se usled nepredvidjenog curenja elektrolit KOH ( jaka baza), ne izlije u brodski prostor ( otrovan i moze da osteti brod a isparenja pluca i oci). Drugi problem je velika potrosnja struje, koja se teoretski proizvodi na alternatoru( alternator pod opterecenjem povecava potrosnju goriva na pogonskom motoru!!).
Ja nisam uspeo da vidim neku veliku ustedu na brodskom dizel motoru. Ne znaci da je nema. ( pogotovo kod motora koji rade na vecem broju obrtaja). Elem, uradjena je studija koja je u laboratoriskim uslovima dokazala da se postize usteda od oko 4%. To vam se mozda cini malo, ali je ogromno!. Veca usteda se desava na starim motorima zato sto se prociste cilindri, minimalna kolicina HHO gasa prva izgara i sluzi kao katalizator tako da smesa sagoreva efikasnije..ima misljenja da i vodena para koja se stvara kao produkt ima udela u celoj prici...Povecavanje efikasnosti na brodovima se svakako moze poboljsati sa solarnim celijama kao osnovnim izvorom struje a komanda zbog bezbednosti uredjaja se treba izvoditi preko alternatora ( relejima)... a0335
-
Ovo sto joja kaze da je potrosnja samo 4% , koliko kosta HHO i potrebni delovi ?
Posle koliko sati pocinjemo da stedimo potrosnju goriva?
-
Gile, promeni uredjaj. Taj tvoj nije dobro napravljen.
i meni se cini , sve to sto si naveo je problem tehnolgije stare minimum 10 -15 godina ... daleko se odmaklo
kolicina gasa koju proizvodi HHO generator je tacno onolika koliko je potrosi auto ni malo veca ni manja tako da nema opasnosti od explozije ...
-
Dule,
Naoštri šrafciger ... papp plazma motor, 200 konja ... sa jednim punjenjem od par stotine ml gasa (He,Ne,Ar,Xn,...) voziš 10.000 sati. Nema usis/izduv, nema hlađenje jer se ne greje.
ENG2 (http://www.youtube.com/watch?v=2EgT3G6lKno#ws)
rolleye
-
E Vlajko ovo ti nije trebalo !! lol