Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: giganova 15, 01, 2009, 10:21:20 pre podne
-
Moze li tko da pomogne po ovom pitanju?
Cime izolovati masinski prostor a da je dostupno na nasem trzistu?
Ima li tko kakva iskustva?
-
Giganova, mislim da i tu auto-industrija nudi proverena rešenja. vidi od kojeg auta bi ti unutrašnja obloga haube ili kabine po obliku i veličini najbolje odgovarala, pa pravac prvi otpad ( barem u Šapcu toga ne nedostaje).
Recimo , uzmeš oblogu sa Pola dizelaša, čisto da se slaže sa motorom! :smile:
-
Sale hteo sam malo kulturnije da izgleda taj prostor oko motora.Znas ono zidovi izolovani pa nakraju sjajna folija.Neverujem da to mogu postici sa komadima iz auta,mada ideja je ok.
-
Sale hteo sam malo kulturnije da izgleda taj prostor oko motora.Znas ono zidovi izolovani pa nakraju sjajna folija.Neverujem da to mogu postici sa komadima iz auta,mada ideja je ok.
ja sam gledao na moraini kod mene da ljudi oko motra sa svih strana stavljaju obican sundjer debilje 5 cm... i to prilicno uspesno smanjiu zvuk ....
inace za potrebe posla sam projektovao o izgradi 6 gluvih soba .. i moj savet za svucnu izolaciju je TVRDO MEKO TVRDO MEKO .. ugaoni spojevi guma meka...
drugim recima uzmi stirodur 1 cm njega zalepi na unutrasnji zid pa onda 2 cm sundjera, pa opet stirodur 1 cm i zavrsnica sa sundjerom sa kupama (imas u dermi)
u uglovima ili sundjer 1 cm ili onu extra meku gumu iz derme..
sto se virbacija tice imaju neki noasci za motro od gume kostaju 150 evra komad i odlicni su
-
Kapetane a stacemo za toplotnu izolaciju.Smatras li da ce ti sundjeri da izdrze toplotu motora,ili prolivenu naftu ulje i ostale hemijske udare.Ni ove cinjenice nemogu da se zanemara.
-
ja ove varijante koje sam video nisu pokazale sklonost ka paljenju ili nesto slicno.. mada ...onda treba zavrsiti sa cvrstim slojem a ne sa sundjerom ,,, znaci sve obrnuto
-
Ja bi svakako uzeo u razmatranje i mineralnu vunu!
Prednosti: ne gori, lako se montira, na uglovima se samo savije pa nema prekida, a može se naći vuna sa slojem folije na jednoj strani pa završiš sve odjednom.
A sad mane: kada se okvasi od nje nema vajde, moglo bi doći do osipanja ukoliko je izložena stalno jakim vibracijama
Sunđer i stiropor su gorivi materijali pa treba biti obazriv sa istima i stiropor se topi pri dodiru sa benzinom ( nisam siguran kako stvari stoje sa dizelom, kao ni sa stirodurom ).
A i Saletov predlog da se iskoristi izolacija iz auta po meni uopšte nije loša, jer je auto industrija daleko otišla u tom pravcu, al stoji i da mora da se krpi :)
-
hm da upravu si.. ja sam sve zvucne izolacije radio na suvom :(
-
Dule predpostavljam da je ta izolacija namenjena bas za brobove i da bi trebala da zadovolji nase sitne standarde.Mozes li malo slikovitije da opises te table,kako izgleda zavrsni sloj ,cime se pricvrscuju ili lepe,postoje li neke lajsne zafiksiranje?
-
Ja sam čuo da je za zvučnu izolaciju najbolje koristiti plutu.Ona je u tablama i ima ih različitih debljina,pa možda da sekombinuje sa još nekim materijalom sa toplotnu izolaciju.Inače i ja imam taj problem koji moram da rešim u toku ove sezone.
-
Akustikabsorber PD30dB iz Motomarine kataloga je 118€ po njihovom cenovniku za tablu 1x1.2m
-
http://www.azma.co.yu/izolacioni_materijali.php (http://www.azma.co.yu/izolacioni_materijali.php) Mozda ce biti nesto zanimljivo
-
http://www.defender.com/category.jsp?path=-1 (http://www.defender.com/category.jsp?path=-1)|311&id=302333
http://www.acoustiblok.com/marine.html (http://www.acoustiblok.com/marine.html)
http://www.soundown.com/the.htm (http://www.soundown.com/the.htm)
-
Zvucnu izolaciju treba obavezno raditi u vec recena 3 sloja.Dva spoljna sloja su od istog materijala,PU visoke gustine(citaj tezine) i sredisnji "gumeno-plasticni" debljine oko 5 mm ,opet velike gustune.Ukupna debljina sendvica ne bi trebala da bude manja od 40 mm.Vrhunski proizvodjac ovih materijala je www.halyard.co.uk.Vrlo (http://www.halyard.co.uk.Vrlo) poucan sajt.
Obzirom da me ceka ugradnja izolacije, pokrenuo sam pretragu kod "gradjevinaca" za njihove izolacione materijale koji bi mogli da zadovolje svrhu.Tu pre svega mislim na Knaufa,Austroterma,Rockwoola i dr.U osnovi to su spoljni materijali iz sendvica,samo treba odabrati pravu kombinaciju.Za sredisnji materijal u sendvicu je najbolja olovna ploca debljine 1-2 mm,ali drasticno uvecava masu ionako masivnih poklopaca motora.Kad nesto uradim,javljam!
-
Ja bih ga uradio od nerdjajuceg lima ili aluminijumskog tj. onog koji je otporniji na ulja i benzine jer ce isti pojesti sve od materijala i boja.....
(http://jilk.hr/images/uploads/lim-veci.jpg)
Shto se tice zvucne izolazije najbolje resenje su kupasti sundjeri, samo su dosta skupi, ima ih u Dermi u Kralja Petra mislim da je 1m x 0.5m oko 1000 dinara...
(http://www.dreamstime.com/sound-proffing-sponge-thumb3690647.jpg)
Ili se raspitaj kod limara koji rade havarisane automobile za sundjer koji se koristi za zvucnu izolaciju kod motora, ako imas noviji automobil to je onaj sundjer na haubi ;) Uz to ti je i toplotna izolacija da znas tako da ti je to odlicno resenje samo se raspitaj ;)
(http://jalopnik.com/cars/assets/resources/2007/10/Chevy_Cobalt_SS_Ecotec.jpg)
E da zaboravi, vrhunska stvar ti je industrjiska pluta isto i zvucna i toplotna izolacija......
(http://www.beodom.com/assets/images/blog/sajam-gradjevine-2008/infomarket-industrial-cork.jpg)
Izvini covek ja samo dodajem posto razmisljam o svim opasnostima u motornom delu....pa da ti olaksam da ti lepo stavis samo jednu stvar a ne 20, tako da mozda bi ti ovo najbolje stajalo :) :
(http://www.buildmagazin.com/images/izdanja/bm042601.jpg)
Geolan je prirodan proizvod poreklom iz vulkanskih stena starih 200 miliona godina. Novi tehnološki postupak pri proizvodnji krajnjeg proizvoda nije štetan za prirodu, dok se njegovim korišćenjem štede znatne količine energije štiteći energetske resurse.Vlakna proizvoda kamene vune Geolan se prilikom proizvodnog procesa prskaju silikonom kako bi bila vodootporna. Osim toga, i ukoliko se proizvod izloži kiši, voda koja će se nakupiti između vlakana veoma brzo isparava zbog poroznosti materijala.
Proizvodi Geolan su izolacioni materijali veoma otporni na visoke temperature, te na taj način obezbeđuju protivpožarnu zaštitu objekata. Vlakna izdržavaju temperaturu od preko 700ºC pri čemu se ne menjaju izolacione sposobnosti materijala niti njegova dimenziona postojanost, iako vezivna smola isparava na nižim temperaturama.
Dokazano je da buka izazvana slabijim ili jačim zvukovima koji potiču iz same zgrade ili dolaze spolja mogu uticati na psihičko, ali i telesno zdravlje stanara ili zaposlenih. Geolan je izuzetan zvučni izolator koji nivo buke, bez obzira na poreklo, smanjuje na zakonom predviđeni nivo.
Evo necu vise da kucam obecavam ;)