Moja Ladja

E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: zveki66 18, 08, 2017, 13:49:48 posle podne

Naslov: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 18, 08, 2017, 13:49:48 posle podne
Blizi se vreme za drugi redovan servis, motor nov, kupljen prosle godine. Da li raditi servis kod ovlascenog servisera i time sacuvati petogodisnju garanciju ali dati
6-700 i plus dinara ili naci nekog proverenog majstora (za koga iskreno ne znam) platiti manje ali izgubiti garanciju. Da li u slucaju nekog kvara na vodi, garancija uopste nesto znaci i koliko je moguce dokazati servisu da kvar nije nastao tvojom greskom u eksploataciji ili rukovanju.
Vasa misljenja, iskustva po tom pitanju.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: maverick 18, 08, 2017, 13:54:16 posle podne
Koji motor je u pitanu, ako je neki od ovih vecih s direktnim ubrizgavanjem i morem elktronike svakako sam za produzenje garancije....Mehanička oštecenja nastala u voznji ionako ti ne pokriva jamstvo..no ove kvarove kojima su noviji motori svakako podlozni trebalo bi da rijesavaju bez pitanja
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zankiki 18, 08, 2017, 14:10:46 posle podne
Ako si već kupio novi motor, ja bih čuvao garanciju.
Pogotovo što 5 godina uopšte nije malo, a na novijim motorima su elektronike skupe.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: DuleN 18, 08, 2017, 16:58:15 posle podne
Ovo je i za mene velika dilema... Prosle godine sam kupio nov motor. Sve je bilo OK a kada je na red dosao prvi servis ovlasceni serviser mi je za 20 minuta posla  naplatio 250 EUR . Sve je to OK, ja cenim svaciji posao i rad, ali ipak je 250 evrica je poprilicna suma...
Nakon toga sam se bacio na citanje uslova garancije... Bolje da nisam ni citao, sad u opste pojma nemam da li se nesto moze reklamirati ako dodje do problema...
Iz tih razloga cu ja verovatno produziti da koristim usluge majstora u kog imam poverenje, pa makar zrtvovao garanciju...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Vuk 18, 08, 2017, 18:50:21 posle podne
A sta treba da se radi?
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: yopatami 18, 08, 2017, 20:44:04 posle podne
Cifra 6 -700 i plus dinara mi zvuči nestvarno malo.
Čak i da je nekoliko puta veća, nema dileme.
Ovlašćeni servis.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: neptun 18, 08, 2017, 20:58:25 posle podne
ovlasceni ako radi obavezno mu stojis iznad glave.ne bih dao da pipne iza vrata.isti slucaj sa automobilom.
jedino ako bas znam servisera i ne sumnjam.
bio sam prisutan kad je ovlasceni servis upropastio skoro nov automobil,tako da je motor prolupao posle par stotina km i to daleko  od bg.
oni nista ne popravljaju ,poskidaju ono u sta sumnjaju i stavljaju novo,a ti delovi,prva ugradnja su daleko kvalitetniji od tih zamenskih.ove posle valjaju...
problem je sto te zamenske ugrade uglavnom nevidjeno traljavo,zabice, podloske, neke gumice,to pola polome ili ne vrate na mesto....
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: maverick 20, 08, 2017, 01:51:33 pre podne
Kupio sam tu u Hr novi tohatsu 30 ks prije godinu i pol dana...prvi servis na 20 sati 70 eura....drugi nakon godine dana 70 eura....ne znam koliko ce kostati treci. Inace motor je proslinio na nekoj brtvi...i dosao servis odvezao motor i vratio nazad ...Kod nas je garancija poprilično bitna i tesko da bih je propustio za 100 eura maximalno godisnje...e sad sto ti vasi rade za 250 eura...stvarno ne znam
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 20, 08, 2017, 13:17:18 posle podne
U pitanju je Mercury 9.9 teretni. Prosle godine prvi servis na 20 sati kostao skoro 10.000. Zamena ulja, podmazivanje i dve svecice jer su ove u njemu po serviseru posle 20 sati rada bile previse cadjave. Sve ukupno sat vremena posla. Ove godine moja pretpostavka je da ce biti oko 8000 sem ako ne budu menjali svecice a mozda me opet iznenade sa novom garniturom. Cifra od 90 eura nije mnogo naspram 250 ali vredi li to i toliko, verovatno ne ali se time cuva garancija.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zankiki 21, 08, 2017, 08:13:57 pre podne
ovlasceni ako radi obavezno mu stojis iznad glave.ne bih dao da pipne iza vrata.isti slucaj sa automobilom.
jedino ako bas znam servisera i ne sumnjam.
bio sam prisutan kad je ovlasceni servis upropastio skoro nov automobil,tako da je motor prolupao posle par stotina km i to daleko  od bg.
oni nista ne popravljaju ,poskidaju ono u sta sumnjaju i stavljaju novo,a ti delovi,prva ugradnja su daleko kvalitetniji od tih zamenskih.ove posle valjaju...
problem je sto te zamenske ugrade uglavnom nevidjeno traljavo,zabice, podloske, neke gumice,to pola polome ili ne vrate na mesto....

Apsolutno nisi u pravu.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Ljuba 21, 08, 2017, 09:55:44 pre podne
Zavisi od slučaja, znam da su neki servisi (i za vozila i za vb motore) gubili zastupništvo ako se pokaže da nisu dorasli.
Što se tiče vozila, posle svake posete ovlašćenom servisu direktor me cima na email da ocenim njihov rad.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: neptun 21, 08, 2017, 14:20:16 posle podne
Zavisi od slučaja, znam da su neki servisi (i za vozila i za vb motore) gubili zastupništvo ako se pokaže da nisu dorasli.
Što se tiče vozila, posle svake posete ovlašćenom servisu direktor me cima na email da ocenim njihov rad.
Verovatno sam malo preterao,sigurno ima i ok.tih servisa. Ali retko.obicno su to vece radnje gde ima vise majstora, a od njih sve zavisi. Ovaj direktor samo salje ovaj mail...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: bugi 28, 08, 2017, 20:44:32 posle podne
Kupih ja nov motor i stvrno mi je bilo puno 50 eu za podmazivanje dve svecice i ulje u cizmi...Tohatsu 9.8 2T
Ramisljam ako nesto rikne dobicu novi deo i to mi se isplati
Prodam motor posle godinu dana i uzmem hondu staru jednu sezonu,kupljenu u Srbiji i ne dobijem garanciju
Dodje prolece i servis i pitam majstora sta cu za garanciju...kaze covek lepo da ne brinem jer zna i motor i ko je kupio i da ima 50 sati rada...samo ti servisiraj kako ti kazem i ne brini nista
Tako je i bilo...vozim,odrzavam i platim koliko treba. Ako stane imam koga da zovem i boli me uvo a u tome je poenta. To sto mi mislimo da je motor star 10 godina siguran i pouzdan je jedna stvar a to sto je majstor sve video da se treba menjati posle 10 godina je druga stvar...a to kosta koliko kosta i opet me boli uvo. Sipam vozim i odrzavam
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: yopatami 28, 08, 2017, 20:47:17 posle podne
Nisu svi te sreće.
Znači, nije preporuka.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Drivee 29, 08, 2017, 12:20:44 posle podne
Pozdrav,
Ja servis na autu radim sam godinama a pocecu i motor da radim sam. Nema tu sta pameti. Na you tube i sve detaljno opisano, sta i kako. Recimo, moj servise mi je radio servis pun, nisam imao dobar kontrolni mlaz. Na kraju godine, stao skroz. Sve izgorelo, impeler, kucist epumpe. Ispostavilo se da imam rupu izmedju izduva i usisa vode za hvadjenje. Uradio je sve ponovo itd i naravno naplatio mi je iako je to treba da vidi odmah pri prvom servisu. lako je po mom dzepu udarati. Da je on platio, sledeci put bi gledao sa 4 oka. A sta sada, sta je tu je.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: bugi 29, 08, 2017, 22:18:52 posle podne
Moja preporuka je odrzavti u garanciji gde to mora a posle toga ko kako voli. Mada ako 5 god neko odrzava motor kod istog majstora najbolje je to nastaviti na istom mestu jer covek zna motor,zna vlasnika...vlasnik zna sa kim ima posla i ako je sve ok nema razloga za promenu majstora
E sad moje iskustvo,servisna mreza sa kojom sam zadovoljan je Honda...isti ljudi,ima delova i to novih,ima ih nekoliko u Srbiji...ostale servise ne poznajem ali nisam video nikad istog majstora na marini dva puta.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Drivee 30, 08, 2017, 08:48:10 pre podne
Pozdrav,

Za nov motor, obavezno ovlasceni servis. Mislim da se gubi garancija ukoliko radi neko drugi. Mada i oni idu jos dalje. Kada se kupi nov suzuki, mora da se kupi odvojeno filter goriva sa kucistem sto je oko 40 eura. Ukoliko to nema, tada garancija ne postoji vise. Kasnije, se menja samo filter koji je 10 eura. Malo mi je to glupo zar ne..
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: maverick 30, 08, 2017, 18:26:46 posle podne
Nije glupo, motori s direktnim ubrizgavanjem imaju sasvim drukcije dizne nego karburatorski i na taj nacin dizne se štite od kondenzata i prljavstine u gorivu...Proizvodjac rijetko kad prpise neku budalastinu koja ce stiti motoru.,....a zasto ne imati ako mu to produzava radni vijek
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Drivee 04, 09, 2017, 08:57:09 pre podne
Odlicno, stim da kupujes motor, zasto ne daju to sa njim vec ide posebno. Kupis auto i kazu ti, ugradi filter jer ako ga nemas, nemas ni garanciju.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: maverick 04, 09, 2017, 16:06:35 posle podne
Pitanje bi bilo zasto onda ne daju sajle za motore na daljinske komande...mislim da je jasno zasto...isto tako i filter...Ja sam pokusao obajsniti zasto ga treba imati i zasto ga servisi preporucaju a uvijek se moze naci nekoliko razloga zasto ga vlasnici ne zele staviti...Isti je dobar na bilo kojem vb motoru bez obzira na direktno ubrizgavanje ili ne
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Drivee 06, 09, 2017, 09:01:08 pre podne
Treba ga imati, daleko od toga. Sutra ce traziti da se dokupi filter za vazdugh, zar ne?
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 06, 09, 2017, 14:10:02 posle podne
Razmislio sam i resio da i ove godine radim servis kod ovlascenog servisera, negde krajem septembra prema servisnoj. Najveca muka mi je skidanje motora, prebacivanje u drugi camac pa do kola a onda posle servisa sve to isto. Kada treba to da radim uvek imam neki neprijatan osecaj u stomaku jer stalno razmisljam da nesto ne krene naopako.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zankiki 06, 09, 2017, 15:15:44 posle podne
Zar ti nije lakše da odvučeš ceo čamac u servis? Koliko ono konja beše motor?
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: STG 06, 09, 2017, 15:42:22 posle podne
Koji motor je u pitanju?
Ima ovlascenih servisa i na reci, pa mozete otici camcem ili pak neko od njih izlazi na teren...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: maverick 06, 09, 2017, 17:19:12 posle podne
Treba ga imati, daleko od toga. Sutra ce traziti da se dokupi filter za vazdugh, zar ne?

Malo trgovačke zolčestoce koju neki brandovi nemaju.....ali nisi daleko od istine...recimo Mercury iznad 40 ks ne isporucuje rezervoar za gorivo i moras ga dokupiti...Tako da, nemoj se zaliti dok kod poklopac motora stize u cijeni  jh
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: DuleN 06, 09, 2017, 17:25:47 posle podne
Maveric, da u pravu si, na zalost.
Kupio sam Mercury 50 ks i stigao je uredno upakovan u sanduk, na kome naravno pisu one tri naj cesce upotrebljavane i vidjane reci ( Made In China ).
Motor je dosao bez icega drugog, pa da bi se stavio u funkciju moralo se kupiti:
- rezervar
- sajle za upravljanje
- obrtometar
.....i naravno ELSA, posto se motor isporucuje sa nekom fabrickom, koja cim malo dodas gas udje u blokadu jer pretera sa obrtajima...
Ostaje za utehu sto sam ga kupio na sajamskom popustu, pa se sve spakovalo u taj popust...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: maverick 06, 09, 2017, 17:32:10 posle podne
A mi, vi...smo ipak malo trziste i uvoznici nas na nekim stvarima šišaju ali eto i mi se dovitlavamo s njima...cekamo popuste...akcije pa popust za gotovinu gotovine id itd...ali neke tehnicke norme ipak treba ispostivati...taj nesretni separator...treba...jbg bez rezervoara ne ide... lol Ali ne treba tu ni biti toliko negativan...to su stvari koje kupimo da uzivamo i na takav nacin treba tome i pristupiti od pocetka  thumbup
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: STG 06, 09, 2017, 17:43:37 posle podne
Zaista je moguce da se motor isporucuje bez rezervoara?!
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: DuleN 06, 09, 2017, 17:52:32 posle podne
A mi, vi...smo ipak malo trziste i uvoznici nas na nekim stvarima šišaju ali eto i mi se dovitlavamo s njima...cekamo popuste...akcije pa popust za gotovinu gotovine id itd...ali neke tehnicke norme ipak treba ispostivati...taj nesretni separator...treba...jbg bez rezervoara ne ide... lol Ali ne treba tu ni biti toliko negativan...to su stvari koje kupimo da uzivamo i na takav nacin treba tome i pristupiti od pocetka  thumbup

Da u pravu si...
U stvari, ispalo je dobro sto nisu dali rezervoar, pa sam kupio dva prohromska Yamahina sa onim prikljuckom sa krilcima, pa sad cas posla prebacim prikljucak sa jednog na drugi...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: yopatami 06, 09, 2017, 20:02:19 posle podne
DuleN, da li i na pločici motora pišu iste tri reči?
Da nije samo sanduk prc
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: DuleN 06, 09, 2017, 20:47:06 posle podne
PRC je svugde napisano...
Od toga ne mozemo da pobegnemo...
Bio mi prijatelj u Las Vegasu i ono da nam donese neki suvenir, doneo zeton iz kazina od 50$... Lep zeton, al kad ga okrenes sa strane, isto ugravirano tri magicne reci...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: mesechar 06, 09, 2017, 23:16:15 posle podne
interesantno je kad vec povedosmo temu o ovlascenim servisima ..,zastupnicima...kupis Jamahu 50high trust dokupis separator vode ,digitalni protokomer ,imobilajzer daljinski upravljac i ceh izadje 8800e isporuce ti u Srbiji motor sa cink protektorima pa onda moras da dokupis i magnezijumske jer ovi su za more jelte....iako srbija nema more.....
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 07, 09, 2017, 08:32:02 pre podne
Koji motor je u pitanju?
Ima ovlascenih servisa i na reci, pa mozete otici camcem ili pak neko od njih izlazi na teren...
Motor je Mercury teretni, 9.9 duga noga. Mozda gresim ali koliko znam nema nijednog ovlascenog servisera duz celog Zemunskog keja. Izlazak na teren verovatno kosta koliko i sam servis tako da se za motor te velicine ipak to ne isplati.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: STG 07, 09, 2017, 08:50:41 pre podne
Koji motor je u pitanju?
Ima ovlascenih servisa i na reci, pa mozete otici camcem ili pak neko od njih izlazi na teren...
Motor je Mercury teretni, 9.9 duga noga. Mozda gresim ali koliko znam nema nijednog ovlascenog servisera duz celog Zemunskog keja. Izlazak na teren verovatno kosta koliko i sam servis tako da se za motor te velicine ipak to ne isplati.
Mislim da gresite.
Na samom keju, iznad/malo uzvodno od "Jugoslavije" i naspram gornjeg spica V.R. ostrva se nalazi marina "Nautec" koja ima verovatno i najbolje strucnjake za vanbrodske motore, a ovlasceni su za Mercury.
Jedan od mojih motora je tamo kupljen i redovno servisiran.
Dodjem camcem do njihovog slepa, oni skinu motor sa camca, postave na stalak, urade sta treba i na kraju motor vrate gde treba.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: DuleN 07, 09, 2017, 08:53:02 pre podne
http://www.nautec.rs/ je ovlasceni servis za Mercury
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 07, 09, 2017, 11:10:04 pre podne
Nisam znao da su ovlasceni, hvala i STG i DuleN na ovoj informaciji, zvacu ih i ako je sve tako dogovaram se sa njima za redovan servis.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: STG 07, 09, 2017, 11:22:02 pre podne
Nisam znao da su ovlasceni, hvala i STG i DuleN na ovoj informaciji, zvacu ih i ako je sve tako dogovaram se sa njima za redovan servis.
Svakako lakse nego nositi na Ibarsku, a mnogo strucniji i uljudniji.
Na kraju, zar nije zgodnije resiti to u komsiluku?
Zaista su za svaku preporuku, bar sa moje strane.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 07, 09, 2017, 14:19:07 posle podne
Iskoristio sam priliku pa sam "skoknuo" pre par sat do njih, na moje veliko iznenadjenje tamo sretnem Gorana koga znam iz vrmenea dok smo se bavili istom profesijom, sada radi kao serviser. Malo popricali i dogovorili se da doteram ladju do njih a oni ce podici motor i u istom danu uraditi servis i vratiti ga nazad.
Kad se setim samo kako sam se cimao prosle godine na Ibarsku  taz
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: STG 07, 09, 2017, 14:23:23 posle podne
Iskoristio sam priliku pa sam "skoknuo" pre par sat do njih, na moje veliko iznenadjenje tamo sretnem Gorana koga znam iz vrmenea dok smo se bavili istom profesijom, sada radi kao serviser. Malo popricali i dogovorili se da doteram ladju do njih a oni ce podici motor i u istom danu uraditi servis i vratiti ga nazad.
Kad se setim samo kako sam se cimao prosle godine na Ibarsku  taz
Nisu za poredjenje sa glavnim uvoznikom, tj gospodom sa Ibarske.
Imao sam priliku da vidim kako gore pomenuti rade i stvarno nema smisla stavljati ih u isti kos sa Nautec-om.
Kako god bilo, drago mi je da ste se odlucili za njih i da ce sve zavrsiti na Vase zadovoljstvo.
 114
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: DuleN 07, 09, 2017, 20:34:23 posle podne
He, he, pa bre vi ste komsije i ne znate ko je ko... Treba mi iz provincije da vas obrazujemo  dodo
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 07, 09, 2017, 21:38:25 posle podne
 hi
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: neptun 07, 09, 2017, 23:14:23 posle podne
Koji motor je u pitanju?
Ima ovlascenih servisa i na reci, pa mozete otici camcem ili pak neko od njih izlazi na teren...
Motor je Mercury teretni, 9.9 duga noga. Mozda gresim ali koliko znam nema nijednog ovlascenog servisera duz celog Zemunskog keja. Izlazak na teren verovatno kosta koliko i sam servis tako da se za motor te velicine ipak to ne isplati.
Mislim da gresite.
Na samom keju, iznad/malo uzvodno od "Jugoslavije" i naspram gornjeg spica V.R. ostrva se nalazi marina "Nautec" koja ima verovatno i najbolje strucnjake za vanbrodske motore, a ovlasceni su za Mercury.
Jedan od mojih motora je tamo kupljen i redovno servisiran.
Dodjem camcem do njihovog slepa, oni skinu motor sa camca, postave na stalak, urade sta treba i na kraju motor vrate gde treba.
E za ovaj servis se slazem.nemam mercury,pa nisam imao priliku da kod njih servisiram motor,al sam nekoliko puta bio tamo i upoznao ljude, i stvarno deluju dobro.
Retko mesto gde moze da se izadi camac na suvo bez nekog stresa i popravi sta treba.ne znam samo do koje mase brod mogu da podignu.velika steta sto ne moze i prikolica da se dovuce na slep. Prosto neverovatno da takav kran nema na vise mesta u bg.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: HUMMER 10, 09, 2017, 20:27:48 posle podne
Sve sto je vezano za marinu NAUTEK je za svaku preporuku. Licno poslovno saradjujem sa vlasnikom I sve je fer I korektno...
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: Bakara 11, 09, 2017, 18:44:03 posle podne
Isto sam čuo i od jednog člana sa marine, baš smo jutros pominjali Nautek :)
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: zveki66 17, 09, 2017, 18:38:10 posle podne
Ostao sam duzan da napisem da sam svojuju dilemu resio. Poslusao sam clanove foruma koji su imali iskustva sa Nautekom i prosle nedelje sam uradio servis na motoru.Jedno popodne sam se spustio sa camcem do njih, tamo me docekao Goran, privezali camac za ponton i sutradan je servis bio odradjen. Sve receno na ovom forumu za Nautek je tacno, servis i usluga za svaku pohvalu i jos mnogo jeftinije nego u Intehu.
Naslov: Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
Poruka od: STG 18, 09, 2017, 00:07:20 pre podne
Ostao sam duzan da napisem da sam svojuju dilemu resio. Poslusao sam clanove foruma koji su imali iskustva sa Nautekom i prosle nedelje sam uradio servis na motoru.Jedno popodne sam se spustio sa camcem do njih, tamo me docekao Goran, privezali camac za ponton i sutradan je servis bio odradjen. Sve receno na ovom forumu za Nautek je tacno, servis i usluga za svaku pohvalu i jos mnogo jeftinije nego u Intehu.
Odlicno.
Prava je retkost da su ljudi zadovoljni uslugom i cenom u danasnje vreme i drago mi je da se niste pokajali.