E, ovako treba... > Drveni čamci
Vilin Konjic
Labud 1258:
--- Citat: Kapetan 22, 05, 2012, 14:06:53 posle podne ----V pramac : ni jedan domaci proizvodjac ne zeli da radi V pramac jer ga je jako malo teze uraditi , sa V pramcem dobijate vecu upravljivost, razgrtanje talasa, nema vise lupanja u talase i zvakanja camca i slicnih zezancija...
--- Kraj citata ---
Rade se čamci sa V pramcem, ako vama nisu poznati ne znači da ne postoje.
IKA:
@ mossi-
e ovo je već nešto što zahteva projekat iz amerike. thumbup
BORA-D.T.D.:
Ocigledno je da je korito ovog camca uspesna kombinacija tabanasa(siklje) i gliserskog ,,V" korita. Kad kazem uspesna kombinacija, mislim na to da ako se ovo korito dobro pokazalo na unutrasnjim vodama u Americi, bi ce dobro i u Srbiji, bez obzira na to da li neko voli ili ne voli Ameriku.
Konfiguracija camca je za nas neobicna jer se u srednjoj trecini nalazi kokpit sa upravljackom konzolom i tri sedista a na prednjoj i zadnjoj trecini su palube ispod kojih se nalaze boksovi za smestaj lovackog ili ribolovackog pribora, kamp opreme i dr. Na palubama se svakako moze sedeti ili suncati a ispod u boksovima se nalazi oprema koja je zasticena od vremenskih uticaja.
Ovo je za Americka merila prvenstveno lovacko-ribilovacki camac, a za nase uslove se moze reci da je to univerzlni camac, sa boljim plovnim karakteristikama od klasicnih tabanasa(siklji) koji istovremeno pruza komfornije uslove koriscenja.
Ovaj camac se gradi od kompozitnog materijala, drveta (vodootpornog spera) sa epoksidnom smolom i fiberglas platnom, pri cemu ostaje utisak posebnog zadovoljstva koje pruzaju plovila od drveta, koji ne mogu pruziti plovila od metala i plastike.
IKA:
Sreća te nam svima bog dade čime da razmišljamo.Nekom više nekom manje, al sa svojim moždanim vijugama , nemogu da svarim pohvale za plovni sanduk koji za svoj pogon koristi 90 hp.
Ameri upravo imaju taj problem, što sve nadoknađuju snagom.Svaki mrtvački sanduk bi sa 90hp imao makar približne plovne karakteristike kao i njihovi Jon boat.Da je kojim slučajem Jon boat, predstavljen kao Ruski proizvod , većina bi reagovala u stilu ;; šta drugo od rusa očekivati,; ovako od amera to ispada vrhunac projektovanja plovila.
Na čamce tih gabarita , te težine po mom shvatanju je perverzija stavljati motore koje oni stavljaju.
No možda me bog neobdari dovoljnom količinom moždanih vijuga , pa bih ja uvek pre odabrao Budensovu šiklju sa domaćim dizajnom ma koliko on bio sporiji od dotičnog dragon flaja.
Baš bih voleo da na Budensovu šiklju nakačimo 90 hp pa da uporedimo učinak sa letećim zmajem ( pre đavolom)
Zoran Marinković:
roll4
E, al' sa ovim možeš da se PARKIRAŠ u ladovinu.... 25648 kgk clap
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju