E, ovako treba... > Drveni čamci

Vilin Konjic

<< < (41/46) > >>

njegos68:

--- Citat: Kapetan  12, 09, 2014, 07:58:32 pre podne ---A valjda znaju camac da naprave pola sveta su pokorili.. ili Ika zna bolje? Sad ce testovi pa cemo vodeti kako se ponasa

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

--- Kraj citata ---
Najbolje bi bilo da ga Sale NB testira....samo ako neko ima motor od 6 ks da pozajmi za test...  6589

LSI:

--- Citat: njegos68  12, 09, 2014, 08:41:28 pre podne ---
--- Citat: Kapetan  12, 09, 2014, 07:58:32 pre podne ---A valjda znaju camac da naprave pola sveta su pokorili.. ili Ika zna bolje? Sad ce testovi pa cemo vodeti kako se ponasa

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

--- Kraj citata ---
Najbolje bi bilo da ga Sale NB testira....samo ako neko ima motor od 6 ks da pozajmi za test...  6589

--- Kraj citata ---

Црни Његоше, где ће вам душа?

BORA-D.T.D.:

--- Citat: maverick  11, 09, 2014, 14:27:59 posle podne ---Zanima me koliko košta plovilo u toj dimenziji da sad ja recimo naručim do vas...ako je problem moze info i na pp  thumbup a sad me zanima u smislu ustede materijala...da li je mozda jeftinije vanjsko plastificiranje odraditi s običnom smolom umjesto epoksijem...i prije samog farbanja preci epoxy prajmerom pa onda obojati ...

--- Kraj citata ---
Ovaj čamac i jedrilica Optimist izrađeni su za Kapetana pod posebnim uslovima.
On je odabrao projekte i kupio ih kao i sav materijal.
Ja radim plovila u slobodno vreme, kao hobi, jer imam stalno zaposlenje. Takav rad je dugotrajan ali odgovara tehnologiji rada sa epoksidnim smolama. U ovim uslovima možemo razgovarati o tvojim idejama i planovima.
Već sam objavljivao kalkulacije za razna plovila, ali samo za tehnologiju sa materijalima: vodootporni šper-epoksidna smola-fiberglas platno. Mogu napraviti kalkulaciju ako odabereš  projekat koji ima specifikaciju materijala.
Cena izrade zavisi od komplikovanosti projekta. Ovaj  projekat je zahtevao kombinaciju tradicionalnog načina gradnje sa novim materijalima. Zato je izrada palube bila komplikovana i zahtevala mnogo rada. Postoje projekti sličnih čamaca koji su jednostavniji za izradu i jeftiniji.
Svakako je jeftinije spoljno plastificiranje poliesterskom smolom. Međutim, to se ne preporučuje jer je slaba veza poliestera sa drvetom. Kod izrade malih plovila teško je nešto racionalizovati i pojeftiniti a da nije na štetu kvaliteta i funkcionalnosti.
Na ovom čamcu su svi drveni delovi premazani sa dva premaza epoksidne smole. Preko toga, spoljna površina trupa je premazana sa 4 premaza Hempel bojom a gornja površina (natur) sa 4 premaza bezbojnog Hempel laka radi zaštite epoksida od UV zračenja.
Ovom čamcu  nedostaje još centralna konzola sa daljinskim komandama, patos u kokpitu i sedišta.
I bez toga, mislim da je čamac lep i funkcionalan a za one koji vole drvo kao materijal biće zadovoljstvo da ga vide i sednu u njega.

maverick:
Sad kome je ovo upotrebljivo ili ne...ne bih o tome....ali meni se ovaj način izgradnje dosta sviđa pa se malo sve raspitujem jer ide zima a imam prostor koji se grije pa bih se malo igrao u svakom slucaju...

IKA:

--- Citat: Kapetan  12, 09, 2014, 07:58:32 pre podne ---A valjda znaju camac da naprave pola sveta su pokorili.. ili Ika zna bolje? Sad ce testovi pa cemo vodeti kako se ponasa

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

--- Kraj citata ---
Heba ga kad sam talentovan sajkaca

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju