E, ovako treba... > Drveni čamci
Vilin Konjic
drazeta:
--- Citat: Kapetan 25, 05, 2012, 18:01:29 posle podne ---
--- Citat: poljo 25, 05, 2012, 17:38:18 posle podne ---Eto , nista nije bolilo , zar ne ? Sad kad se ima reper moze da se pravi okvirna kalkulacija.
--- Kraj citata ---
ne mozes veruj mi ...
znas kad bi mi palo na pamet da je prvoz do kovina 70 evra ja mislio kolima cu sve prebaciti ... ili da su srafovi 90 evra (?!), ili da je razlika u ceni izmedju breze i okume skoro pa duplo a razlika u kvalitetu nije tolika... ili da uopste ide hrastova gradja za camac od spera (150 evra)
drugim recima daj majstoru da ti uradi listu troskova...
dobar deo sajtova nuti da kupis "KIT" ili komplet za samogradnju ... pogledaj koliko kosta taj komplet promeni dolare u evre, i dodaj 20% i to je tek donekle priblizno...
e kad si to uradio pogledaj spisak materijala i PROVERI da li sve to moze da se kupi kod tebe, ja sam imao problem sa prohromskih srafovima vecina radnji ih nije uopste imala ili ih nije imala u kolicinama koje meni trebaju ... Biaxijalnu traku (po projektu) u Srbiji bi cekali 3 nedelje da stigne .... i naravno svi trgovci ce ti nuditi varijante tipa uzmi platno pa iseckaj traku ... i tu je presudna rec majstora koji kaze moze to al nece da valja ...
da te ne odbijem od ideje , naravno da trebas da radis camac ali sve sto sam proracunas pada u vodu kada ti majstor objasni sta i kako treba, mi smo negde ustedeli a negde platili malo skuplje od predvidjenih stavki ali nigde nije zakinut projekat sto je jako bitno ...
--- Kraj citata ---
U cemu je razlika ako ti napravis traku ili je kupis gotovu?
Kapetan:
--- Citat: drazeta 25, 05, 2012, 18:53:49 posle podne ---U cemu je razlika ako ti napravis traku ili je kupis gotovu?
--- Kraj citata ---
evo kratko ... pokusaj da iskoristis "carsav" (1.5 x 1 metar) i da iz njega izrezes trake , i uporedi tu traku sa fabrickom rolnom
1 carsav ima ogranicenu duzinu od 1,5 metara i na camcu od 6 metara moras 4 puta da nastavljas tu traku, traku iz rolne ne moras da nastavljas
2 kada izrezes iz "carsava" nikad ivice nece biti po ivici TKANJA dok je kod trake to fabricki sredjeno
3 traka iz "carsava" ce imati mnogo vise odpadaka u odnosu na traku iz rolne (spajanje)
4 traka iz "carsava" ce imati nejednaku sirinu i nece biti toliko otporna na istezanje kao iz rolne koja ima fixnu sirinu...
...
nasim trgovcima je to ok varijanta, po meni to je zadnja varijanta (ali ipak moguca) ... mi smo imali srece da nismo morali da cekamo na tu traku vec nam je Borin Surak poslao
BORA-D.T.D.:
Izgradnja " Dragonfly "
Kapetan:
eh i ta biaxialna traka :) idem sutra po farbu i oma saljem !
Kapetan:
--- Citat: Kapetan 29, 05, 2012, 00:02:40 pre podne ---eh i ta biaxialna traka :) idem sutra po farbu i oma saljem !
--- Kraj citata ---
projektantska kuca je i zvanicno dala potvrdu da se kokpit moze otvoriti ...
http://www.glen-l.com/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=15981
e sad videcemo majstor Bora i ja kako je to najbolje izvesti ... ne bih se bas radzvajao od ovih poplocenih povrsina koje su idealne za razne ostave :)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju