E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor

<< < (4/30) > >>

zorter:
Frekventni regulator marke OMRON a ima ih i drugih, razlicitih po cenama, performansama, obliku, velicini ...

zorter:
Asinhroni trofazni motor

zorter:
Shema vezivanja za kombinaciju jedan agregat / dva motora

zorter:
Naravno, elisa ide direktno na motor.

zorter:
Ovo je sledeca kombinacija:

Agregat 20kW napaja jedan trofazni motor od 15 kW (ili dva motora po 7,5 kW) uz potrosnju goriva od 7L benzina/sat i ima "viska" struje za ostale potrosace do max 5 kW.
Malo li je?

Ako uzmemo u obzir da je to ekvivalentno SUS motoru od 45 kW (60 hp), potrosnja od 7 L benzina je sigurno ekonomski isplativija, jeftinija, kako god je nazvali, a pri tom jos ima 5 kW raspolozive energije za druge potrosace na brodu.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju