E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
zorter:
Samo se ti smej. Videću te za godinu / dve.
Na krov ćeš stavljati agregat i neće ti smetati.
A ne, ti si miner. Nema teme koju ne miniraš iako te ne zanima.
Kapetan:
brzina 9km/sat , to mi je projektovana krstareca brzina na jedrilici preko toga nema potrebe ... hocu da mogu da vozim 10 sati dnevno i da samo dosipsam gorivo ali da mu potrosnja tog goriva bude maximum 1litar / sat , trenutno je oko 3 litre po casu
Luka TEMA:
--- Citat: Dule 08, 02, 2013, 01:17:08 pre podne ---I sad sam video gde sam omanuo.
SMP 132 je DC motor
a LPMR, LPMG i MVB (mrzim skraćenice) su AC motori i generatori.
To znači da ima magnetnih AC motora i da su oni veće snage. Bar ovi vaši.
Da li postoje i manje snage AC magnetnih motora.
Nekako mi AC izgleda jednostavnije... manji presek kabla, manje gubitaka u prenosu a izbegava se pretvarač ako je i generator AC.
--- Kraj citata ---
Svi naši motori su AC, tako i SPM132.
AC ili DC, krajnjem korisniku dođe svejedno jer mi složimo sustav kakav najviše odgovara njegovom plovilu i potrebama.
sale.m79:
Ajde Luka slozi 10m duzina blagi v sirina 1,90 m ima DMB. 9,9 uz vodu 12 niz vodu 17km trosi oko litra na sat.
Akumulatori dovoljmi za ostale potrebe.
zoki novus:
--- Citat: zorter 08, 02, 2013, 20:48:23 posle podne ---Samo se ti smej. Videću te za godinu / dve.
Na krov ćeš stavljati agregat i neće ti smetati.
A ne, ti si miner. Nema teme koju ne miniraš iako te ne zanima.
--- Kraj citata ---
Stvarno mislim da je agregat od 10kw ogroman za camac od 7,5m...
Moj je camac veci pa muku mucim i sa onom mojom hondicom od 1kw
Ako moze na krov onda uredu
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju