Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...

Camac pod Americkom zastavom

(1/4) > >>

Vladimir:
Zdravo svima

Interesuje me sta se desava ako se doveze camac sa americkom zastavom da plovi i da bude lociran u Srbiji.
Vlasnik bi bio americki drzavljanin ali bi hteo da ima naseg skipera na njemu. Koja je varijanta da se to uradi i da li je moguce. Nisam bas upoznat zakonom pogotovo ako se brod koristi kada vlasnik nije tu tj ako brod isplovi bez njega naprimer da ga pogupi od negde,

Ako neko zna neka mi molim vas odgovori, ja cu u svakom  slucaju ici u Kapetaniju da pitam nego dok prodje ovaj kijamet mozda nadjem odgovor.

Unapred hvala Vlada

Misha D:
Dunav i Sava imaju status medjunarodnih voda i sva plovila sa stranom zastavom koja se koriste na njima prijavljuju se nadleznoj kapetaniji radi dobijanja Resenja za privremenu plovidbu. Placa se taksa od oko 50e mesecno i brod mora imati placeno obavezno osiguranje za planirani period plovidbe (negde oko 100e za 5-6 meseci). Obicno se izvrsi osiguranje i placanje unapred te takse za 4-5 meseci za period maj-oktobar kada je ovde sezona.  Kada je vlasnik strana firma potrebno je da te ovlasti ovde u opstini ili sudu (ili u inostranstvu, ali ce traziti prevod ovlascenja) da mozes da ih zastupas u kapetaniji i da upravljas plovilom ukoliko imas dozvolu za upravljanje (UMC).
Kada je vlasnik plovila privatno strano lice ne znam da li je ista procedura, to proveri u kapetaniji.

HOGAR:
Moze,skiper sa medjunarodnim sertifikatom,ali ne moze da se svrcka bez gazde na camcu,ili jos nekog koji je upisan u plov.dozvolu.Pre polaska po gazdu,skiper ide u kapetaniju da mu overe rutu i destinaciju.Taj papir pokazuje u plovidbi prilikom kontrole,a ako ga zateknu van predvidjene rute,mogu da zaplene brod.To vazi za sve zemlje kroz koje prolazi.Ako nema taj papir, oduzimaju na licu mesta.Ovo vazi za brodove za koje je potreban skiper,za ove druge gde je dovoljan UMC,to ne vazi i ne moze niko,osim gazde,koji je stranac,da upravlja plovilom,i opet se rizikuje oduzimanje,ako vozi nas covek.I u jednom  i u drugom slucaju,ako upravlja vlasnik,ili je na plovilu,nema nikakvih problema  sajkaca

Vladimir:
Hvala u svakom slucaju sada barem imam neku ideju sta se desava jos samo da odem do kapetanije.

Kapetan:
a mozda da se otvori predstavnistvo strane firme ovde i zavrsis sve mnogo jeftnije ...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju