E, ovako treba... > Tehnike i saveti...
Anode
marke:
Ja sam proslog leta zasrafio jednu "bojlersku" anodu na krmenoj platformi i dosad se prilicno pojela povrsinski, izgleda da dobro radi. 114
Kapetan:
upravo to ... sto je vise anoda pojedena to je vise camca zasticeno....
STG:
--- Citat: Kapetan 11, 03, 2012, 20:23:52 posle podne ---upravo to ... sto je vise anoda pojedena to je vise camca zasticeno....
--- Kraj citata ---
Da,da,upravo tako...Videcemo vec,sve mi se cini da ce biti bojlerke po tabanu...
kemppi:
Anode je dobro da zasrafis za neko parce flaha koje je navareno za camac,ali tako da ne pravi otpor pri kretanju camca.na primer ako je na dnu krmene daske nece smetati u plovidbi,ako je ne tabanu smetace,narocito pri glisiranju,pa nije lose da ih postavis u donjem delu stranica,tako da kad camac miruje anode su u vodi,a prilikom voznje da budu izvan vode.
STG:
Kemppi,nema flaha koji je zavaren za camac.Ako bi bile na donjem delu stranica znaci da bih morao da ih srafim direktno u Al,znaci busenje korita.Jedino resenje je da ih postavim na uzduzne kutije,koliko god budu smetale,to nece biti ni primetna razlika,bar se nadam.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju