E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Prepravke...
Zoran:
Nesto mi tu sumnjivo 1kg gvozdja i 1kg perja ? Kilo je kilo,ks je ks.
mossi:
Pa baš i nije, probaj da šutneš kilo perja pa onda kilo gvožđa. :lol:
Zoran:
:drinks:
Zoran:
Dule KS je KS i uvek je ista.Ja ne raspravljam o stalim stvarima.Odavno je definisana KS,jel da nije tako doslo bi do
raspada sistema.Mora moja da bude zadnja. :diablo: :drinks:
zorter:
Dule, i ja mislim da su ovi motori mnogo veliki da bi bili uronjeni direktnop u vodu a na njih elisa. Veliki otpor bi stvarali. Bolje je rešenje, što reče Zoki Marinković, Neki stari vanbrodski i na osovinu postaviti prenos preko remenica, pošto je ovde rotor stabilan a stator rotira, pa ne može direktno na osovinu. Meni se ova kombinacija mnogo svidja i mislim da je budućnost u ovome.
Imam jednog prijatelja koji je upotrebio motor od motorne testere (troši 250ml benzina na sat rada pod punim gasom) i preko remenice pogoni alternator za automobil (45Ah) i nikad nije bez struje na čamcu. Solarne panele i ne pomišlja da postavi. Jeftinija je varijanta od panela a za ceo dan potroši dve litre goriva. Nema potrebe da ga koristi više od 7-8 sati za 24 sata korišćenja akumulatora (ako ne plovi i ne pali pogonski motor). A ovaj sklop bi bio dovoljan za punjenje akumulatora za ovaj motor.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju