E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Prepravke...

(1/18) > >>

Dule:
Ovo je vrlo interesantno.
Motor snage oko 900w, tako kazu.
Otporan na vlagu i vodu jer se bicikl vozi i po kisi.
Koristi baterije od 15 ah. 48v.
I sa njima bicikl prelazi do 50 km pri brzini od 30 - 40 km na sat ili ti 1,5 h voznje.


Ovakav motor je lako ugraditi u svaki vanbrodski.. cak i Tomos.
Sa baterijama od 150 ah bi to bilo deset puta duze vreme.


Motor je sa stalnim magnetima pa moze da radi i kao generator. Dakle, vrlo primenjiv u nautici.


Cena motora, kontrolera, regulatora broja obrtaja i punjaca izadje oko 2200 kuna ili oko 350 evra.


http://www.artas.hr/vozila/elektricni_bicikli_dijelovi.htm

oblak:
Gledao sam u Nemackoj se dosta voze bicikle sa elektromotorom.  Imaju sistem da kad se spustas nizbrdo, motor se ponasa kao generator i dopunjava baterije. Cak imaju i dugme za magnetno kocenje, sjajna stvar...Problem je uvek sa vicsokom cenom dubokopraznecoh akumulatora boljeg kvaliteta. Plus, mora se biti azuran zimi da se dugovecnost akumulatora sacuva...

IKA:
u odnosu na već postojeće motore tipa minknota i sl. kakav odnos bi se dobio sa ovim motorima.Kolike su uopšte snage ti već postojeći motori.Nije mi jasna oznaka u lbr. ili kako li već beše
Recimo ovaj poslednji od 1ooow na 48v, koji bi sus motor njemu bio pandam.

mossi:
Dule, oni su verovatno vlagootporni, tj na kišnicu.
Ali ne i vodootporni u potopljenom stanju.

IKA:
Direktno na osovinu,ajd recimo da prihvatim tu izvedbu.Jesu li ti motori dvosmerni,bicikl se nevozi u rikverc..kako bi to išlo na čamcu ako bi elisa išla direkt na elisu

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju