E, ovako treba... > Yamaha

JAMAHA 8 ks elisa

(1/7) > >>

Kapetan:
Da li neko zna da li je elisa za gore pomenuti motor gliserska , standardna , teretna...

oznaka je 8 1/2  x 8 1/2

ujedno pitanje da li postoji GLISERICNIJA elisa :)

koliko se ralno dobije sa gliserskom elisom ?


SALE NB:
Kapetane, ako za motor od 8ks postoji "gliserska" elisa - to je ta!!!

Generalno, prvi broj označava promer, a drugi korak. Kod većih motora se smatra da je elisa teretna sve dok je korak manji od promera, a brzinska kad je obrnuto.

Kod malog motora je već i jednaka vrednost veoma "brzo". Bržu elisu teško da bi mogao da gura, čak i da ga okačiš na kadu!

Inače, ako nađeš bržu elisu od te koju imaš, npr. 8 x 8 3/4 ili 8 x 9, dobićeš MOŽDA 3-4km/h više u idealnim uslovima, verovatno uopšte nećeš moći izglisirati pod većim opterećenjem i to je to!
A ako je elisa previše "brza" za taj motor, onda će motor postizati niži broj obrtaja (200-300 obrtaja manje), izgubićeš na brzini, i imaćeš ozbiljan problem prilikom izglisiravanja.

Ako lako izglisira i pod opterećenjem ( ti i Bane definitivno jeste "opterećenje" :lol:), i dobro ide - ne diraj!

Kapetan:
problem je sto ne izglisira odmah vec posle recimo 10 sekundi a drugi problem je sto ja 113 kila i sin 20 kila ne mozemo zajedno da glisiramo... e pa me sada interesuje da li bi pomogla elisa?

SALE NB:
Pričam po predpostavkom da si pravilno istrimovao motor ( na prvu rupu, što bliže zrcalu). To je položaj za glisiranje pod opterećenjem ili kad je nemirno, valovito.

Ako si tako probao i neće da glisira, onda bi pomogla druga elisa, ali SPORIJA!!!
Ova je, po tome što pričaš, već prebrza!

Sa malo sporijom elisom bi dobio lakši start iz rupe i lakše glisiranje pri većem opterećenju- naravno, uz nešto nižu max.brzinu.
8 1/2 x 7 1/2 ili tako neka dimenzija. To bi trebao isprobati.

Kapetan:
pa najbolje se pokazalo na 2 rupi ... na prvoj rupi prska sa strane...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju