E, ovako treba... > Oprema

KAKO NAPRAVITI KORMILO NA LANAC (LANCANIK)

<< < (2/4) > >>

taxi:
lanac od bicikle u kombinaciji sa puzom od lade i sponom od nekog auta.

sale.m79:
Svi imate resenje a ja treba da sanjam kako ste to izveli.A mislim da je to sigurnije od sajle.

sale.m79:
Hvala Dule to sam znao.Neznam odnos koi zupcanik ide na krmu a koji na osovinu lista krme.
Video sam to kod nekoliko brodica i ubedjen sam da je sigurnije od sajle.Ocekivao sam da neko
od vas ima neki crtez,ili mnogo trazim.Terca dobro resenje na zupcasti kais al pojasni malo.

Terca:
Zapravo nisam bio precizan... Izvini.  Sad kad razmislim verovatno ti se neće svideti :)

Ima tu i kardan (šipka) i glava volana od fiće... Ne umem to da objasnim a prosto je i pouzdano da ne poveruješ.

Pokušaću da fotografišem za vikend bar one delove koji nisu sakriveni iza oplate.

IKA:
moram da se osvrnem na ovu tvrdnju o 5 krugova za otklon iz krajnjeg levog u krajnje desni položaj.
Igrom slučaja ,u promeni sistema upravljanja na Odiseju desilo se da sa sistemom koji je Zoran spomenuo , sa lančanicima i lancem od bicikla koji su nastavljeni sajlom do krajnjih (na krmi) lančanika i lanca, dobio sam odnos iz krajnje levo u krajnje desno samo jedan krug volanom.Dakle iz neutralnog, sredina;do krajnje levo imao sam samo pola kruga volanom.I sad znam, da ću taj odnos od sad imati na svim svojim čamcima , ako ja budem radio upravljački sistem.Moje iskustvo iz ove kombinacije govori da je upravljanje i manevar sa tim odnosom daleko praktičniji,komforniji i direktniji od odnosa za koji važi mišljenje da je preporučljiv, a to je pet krugova kormila ,ili volana , kako ko voli.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju