E, ovako treba... > Motori i oprema
Merac Potrosnje BENZINA
mossi:
Obratite pažnju na parametre:
RPM: obrtaji
MPH: Milja na sat ( brzina )
GPH: Galona na sat ( potrošnja, galon 3.7l )
MPG: Milja po Galonu ( domet, 1.65km na 3,7l)
I kao što vidiš najveći domet MPG je na najmanjem RPM! :good:
Ali nikad stići!
Posle kriva pada, ali nakon što izglisira onda je opet malo bolja, ali NIKAD kao na 1000RPM!
Tabela je za 50hp Yamahu 4 stroke, ali princip je isti i za ostale motore. Samo sve blago varira u zavisnosti od snage motora, korita i ukupne težine!
:drinks:
RPM MPH GPH MPG
1000 4.1 0.3 13.67
1500 5.4 0.5 10.80
2000 6.7 0.9 7.44
2500 7.8 1.2 6.50
3000 9.9 1.6 6.19
3500 14.4 1.9 7.58
4000 18.3 2.3 7.96
4500 22.4 2.9 7.72
5000 25.8 3.6 7.17
5600 28.4 4.8 5.92
Hteo sam da ubacim PDF, ali ima više od 201kb ! :suicide:
mossi:
Korito u gornjem primeru je bilo teško malo preko 1000kg, a u ovom oko 550kg.
Ali je sada motor Yamaha F25 4stroke.
RPM MPH GPH MPG
1000 2.4 0.2 12.00
1500 3.7 0.3 12.33
2000 4.8 0.5 9.60
2500 5.6 0.6 9.33
3000 6.4 0.7 9.14
3500 6.9 1.2 5.75
4000 12.3 1.7 7.24
4500 19.5 1.8 10.83
5000 22.8 2.1 10.86
5500 26.0 2.3 11.30
5800 27.8 2.6 10.69
Zaključak, bolje je gurati teže korito jačim motorem.
Ako imaš para baš te briga za potrošnju!
Ako si siroma, kupi max 25hp! :blush2:
:)
ПЕЦОВ:
da ali u idealnim uslovima,tj bez strujanja vode ili nizvodno,ne vazi kad ides uzvodno jer ti treba vec odredjena snaga da savladas otpor vode
mossi:
Naravno da se parametri vetra i strujanja vode moraju uzeti u obzir, ALI PRINCIP je BITAN!
Najmanja potrošnja je na malim RPM i posle ODMAH nakon izglisiravanja!
Stime što je MPG najveći na malim RPM!
Pravilo je UNIVERZALNO, samo se parametri menjaju.
Zato je najbolje nabaviti ORIGINAL - Yamaha Performance Bulletin, odnosno za vaš motor konkretno.
Korita ne pašu, ali nadjete nešto približno, uvek ima 2-4 modela za dati motor!
:good:
P.S. Ja sam merio potrošnju uzvodno i nizvodno Apatin - Djerdap, ujedno sam kontrolisao RPM (dok mi obrtomer nije crkao / stajao na suncu na aluminijumu i verovatno se ugrejao na preko 70C :sorry: ) i sve je skoro u dlaku kako je Yamaha napisala za F25A !
Kapetan:
na deplasmancu je kriva zeznutija u korist potorsnje (veca potrosnja) :(
za desplasmance je bitno koji je to RPM najbrzi a najmanje trosi , da li je blizu rela ili je blizi recimo 2/3 gasa , a sve to je od camca do camca...
za gliser se slazem sa svim gore napisanim, ja RIB izglisiram sa FULL gasom a onda smanjim na recimo 1/2 gasa i tu drzim na brzini recimo tu gubim 20-30% (barem onako po utisku)...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju