E, ovako treba... > Tehnike i saveti...
Uticaj vrlo spore vožnje na vanbrodski motor
skipper:
Uticaj vrlo spore voznje na vanbrodski motor
( Ovo pitanje mi je postavio prijatelj, a ja ga postavljam Forumu )
Imam jednu malu nedoumicu. trenutno posedujem gumenjak s Tomosom 4 koji vozimo gotovo svaki vikend od maja do oktobra plus ceo godisnji odmor. Zena i ja obozavamo lagani obilazak obale. Obzirom da se vozimo vrlo sporim tempom, tek nesto vise od lera, pretpostavljam da je to sve samo ne optimalni rezim rada. Namera mi je, iskljucivo zbog rezerve snage, uzeti motor oko 10 KS, ali se bojim da ce novi 4T motor to jos teze podneti nego stara, ali pouzdana cetvorka.
Da li je bolje, u slucaju promene motora, uzeti nesto manje snage ili to nema veze?
Zahvaljujem unapred.
Outboard Master:
nema tu nikakvih problema , manji 4t motori i nevole bas da se drze na punom obrtaju stalno :taunt:. moje misljenje neka uzme neki 4t od 6 - 8 ili cak 10 ks motorce slobodno bez brige . dok npr. moja selva 15ks 2t nevoli male obrtaje i skroz laganu voznju (kao i njen vlasnik :on_the_quiet: ) nekad se naljuti i ugasi se :taunt: .
mossi:
Koliko sam zapamtio, jedna od razlika imeđu 2t i 4t, je da je 4t pogodan za upravo tu - LER brzinu! :good: :dance1:
zoki novus:
pa cetvorka i jeste poznata po tome da najgore radi na malom gasu
Kapetan:
--- Citat: mossi 02, 05, 2009, 23:34:35 posle podne ---Koliko sam zapamtio, jedna od razlika imeđu 2t i 4t, je da je 4t pogodan za upravo tu - LER brzinu! :good: :dance1:
--- Kraj citata ---
tako sam i ja mislio ?
meni se cini da se moj 2t motor pomalo buni na malom brodju obrtaja (1100 tu mi je ler)
ujendo koji je broj obrataja optimalan za ler?
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju