E, ovako treba... > Yamaha

Yamaha 25 autolube

<< < (12/15) > >>

Nikola Calasan:
Za minus vidi gde ti je zgodnije, ali msm da je bolje na ovaj sraf desno. Kad stavis plus kabal i upalis motor, proveri da li ti puni akumulator unimerom

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока

Bakara:
Hvala Nikola  114
Sutra necu stici sve, ali kad budem namestio, javljam sta sam uradio.

Drivee:
imam ja 20 pa ako se nesnadjes poslacu preko vibera. posalji broj na pp

Dejan Z:
Dobro vece nauticari. Vec neko vreme pratim objave i citam forum, a ovo je moj prvi post i potreban mi je savet nekoga ko ima yamahu autolube. Naime, od prosle godine sam vlasnik yam autolube 25ks, koju sam kupio od prijetelja povoljno i ulozio jos toliko u njenu reparaciju (ultrazvuk karburatora, osvezavanje elektronike, nove svecice, remont sape, impeler, solja impelera i ulje u menjacu) u konsultaciji sa majstorom i na njegov predlog iskljucio sam autolube. Ofarbao se yamahinim bojama i to je sad stvarno bombona (postavicu slike kad prokljuvim kako to ovde ide) Pravim mesavinu sa castrol biolube tcw3 u razmeri 1,2%. Kad upalim svoj vanbrodski motor, kasnije nemam problema sa paljenjem, hvata na prvi zub, fino ide. Primetio sam sledece probleme:
-kad je duze vremena drzim na skoro punom gasu ukljuci limp (safe mode) i trese se, ne dozvoljava da joj dam gas. Nakon sto je ugasim i pustim je da odmori 10 ak sekundi, radi sve normalno.
- od pre par dana me zeza ler. Gasi posle 10 ak sekundi na leru, a nije tako bilo ranije. Krene da stuca, i onda kao da (oprostite na izrazu) prdne i ugasi se.
Tako da je uvek drzim na nekom manjem broju obrtaja iznad lera, da se ne bi gasila. Ali nije to resenje. Cackao sam na rucici leptir sraf i mislim da me od tad zeza (ali nisam siguran)
Sem ovoga, sve je ok i stvarno joj verujem, pali iz prve, nije me ostavila.Barem ne do sad. Voleo bih da cujem misljenje nekih ljudi sa bogatijim nautickim iskustvom, pa izvolite 😊 Postavicu i slike da potkrepim pricu.

LSI:
Дејане, дозволите да вам пожелим добродошлицу на наш форум и да изразим наду да ћете се дружити с нама још дуго.

Што се тиче разлога за проблеме које сте описали, верујем да има квалификованијих од мене да вам дају коментаре и употребљиве савете али не могу да се суздржим а да вас не питам нешто.

С којим образложењем вас је мајстор убедио да не користите систем "аутолуб"? Шта је навео као разлог? Зашто сте уопште куповали аутолуб мотор ако га не користите како су у фабрици замислили?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju