E, ovako treba... > Yamaha

Yamaha 25 autolube

(1/15) > >>

kemppi:
Pre 7 meseci sam kupio ovu Yamahu,ali tek pre neki dan je kompletno sredjena za voznju,jer majstori nisu mogli da konstatuju kvar i svaki je postavio drugaciju dijagnozu,a tek peti je uspeo da je nasteluje.Mozda neko bude imao slicnih problema,pa mu ovo bude od koristi.
Kada sam je kupio,zamenjen je impeler,jer je bio uglavljen od Honde,koji je slican,ali ne i isti,pa mu je puklo par pera koja su se zaglavila u kanalima za vodu,te je protok bio slab,a motor je dizao temperaturu.Neko je "doskocio" problemu i otkacio kablove sa termoprekidaca,sto je prouzrokovalo pucanje dihtunga na glavi motora.Ka sto rekoh zamenjen je impeler,procisceni su kanali za vodu(izvadjeni parcici starog impelera),poravnata glava i zamenjen dihtung.








Motor je upaljen,nije dizao temparaturu,kontrolni mlaz vode je bio izuzetno jak,taj problem je dobro resen,ali se javlja novi:neko stucanje na leru,koje hoce da ugasi motor.
Svaki majstor je naplatio stelovanje uz komentar da ne moze bolje,a popravka se ne isplati,a dijagnoze su bile razlicite:
-Oslabili su namotaji na statoru,pa je slaba struja na leru i elektronika brljavi(baca varnicu kad ne treba),ne isplati se popravljati jer stator kosta 500 evra.
-Elektronika je negde probila pa brljavi,takodje preskupa investicija.
-Razbalansirala se radilica,potrebna generalana sa zamenom radilice sto je neisplativo.
-Oslabile karike,pa kompresija prolazi pored njih,isto je neisplativo jer treba promeniti i dihtunge,semeringe,lezaje...
-Iskrivljen blok motora zbog pregrevanja,potrebno ravnanje i trnovanje bloka uz generalnu.
Svi majstori su se slozili u jednom:
Vozi dok ide,a posle prodaj u delove.

-

kemppi:
Da nastavim.
Imao sam dve mogucnosti:
-da lako pali,stuca i gasi se na leru,ili
-da tesko upali,ali manje da stuca.
Posle 6 meseci majstorisanja,rece mi kolega za majstora koji je njemu uradio generalnu na T4 i Suzuki-ju 6,kaze da lako pale i da je dobio garanciju 1god.
Odneo sam motor i kod njega,nastelovao ga je ,da na leru radi kao cetvorotaktni,stucanja i pucanja uopste nema,a pali iz prvog puta.Fantazija.
Sada se pitam da li je moguce da svi majstori do sada nisu mogli da nasteluju jedan obican dvotaktni motor.

zorter:
Kempi,

Sve je to lepo, ali si nas uskratio za informaciju o majstoru (a sam rece: "mozda ce nekom trebati").

Gde je, ko je, telefon broj ... ?

njegos68:

--- Citat: kemppi  14, 07, 2011, 18:22:32 posle podne ---Da nastavim.
Imao sam dve mogucnosti:
-da lako pali,stuca i gasi se na leru,ili
-da tesko upali,ali manje da stuca.
Posle 6 meseci majstorisanja,rece mi kolega za majstora koji je njemu uradio generalnu na T4 i Suzuki-ju 6,kaze da lako pale i da je dobio garanciju 1god.
Odneo sam motor i kod njega,nastelovao ga je ,da na leru radi kao cetvorotaktni,stucanja i pucanja uopste nema,a pali iz prvog puta.Fantazija.
Sada se pitam da li je moguce da svi majstori do sada nisu mogli da nasteluju jedan obican dvotaktni motor.

--- Kraj citata ---
to je još jednom dokazano da je 90% naših nazovi majstora demagozi i da im je priča jača strana,a ne poznavanje materije(motora)...   :suicide:

Barba:

--- Citat: kemppi  14, 07, 2011, 18:22:32 posle podne ---Sada se pitam da li je moguce da svi majstori do sada nisu mogli da nasteluju jedan obican dvotaktni motor.

--- Kraj citata ---

Moguce je matori, ne znam zasto te to cudi.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju